Młodszy referent ds. finansowo-księgowych | Urząd M. St. Warszawy
Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa
Młodszy referent ds. finansowo-księgowych
w Wydziale Rozliczeń Wypłat dla Osób Fizycznych Niebędących Pracownikami Urzędu i Jednostek Organizacyjnych.
Biura Księgowości i Kontrasygnaty
Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 26 sierpnia 2024 r.
Zakres zadań:
Główne odpowiedzialności:
- kontrola i weryfikacja poprawności dokumentów finansowo-księgowych.
Charakterystyka pracy:
- sprawdzanie i przygotowanie do wypłaty rachunków dotyczących umów zleceń i o dzieło oraz innych dokumentów stanowiących podstawę do wypłaty dla osób fizycznych niebędących pracownikami urzędu
- rejestrowanie osób fizycznych niebędących pracownikami urzędu zatrudnionych z tytułu umów zleceń o dzieło i innych
- zgłaszanie oraz wyrejestrowywanie w systemie Płatnik do/z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
- sprawdzanie rachunków i przygotowanie list wypłat dla osób zatrudnionych z tytułu umów zleceń o dzieło i innych
- sporządzanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej
Musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
- ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych
- ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych
- ustawa o pracowniczych planach kapitałowych
- ustawa o ustroju m.st. Warszawy
- ustawa o minimalnym wynagrodzeniu
- ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Warunki pracy:
Miejsce pracy: Al. Jerozolimskie 44. Wejście do budynku jest z poziomu terenu.
W budynku znajduje się system kontroli dostępu. Praca będzie wykonywana na 3 piętrze.
Do pomieszczenia pracy można się dostać tylko za pomocą windy. Windy posiadają sygnalizację głosową.
Ciągi komunikacyjne, windy oraz toalety dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, rozmowy telefoniczne, przemieszczanie się wewnątrz budynku.
Oferujemy:
- umowę o pracę
- dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę)
- rozwój zawodowy
- trzynaste wynagrodzenie
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
- szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny
- zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.
Niezbędne wymagania:
- obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa1
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- nieposzlakowana opinia
- umiejętność obsługi komputera2, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów
- wykształcenie minimum średnie
- kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.3
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej
- list motywacyjny
- kopia świadectwa ukończenia minimum szkoły średniej
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu4
- oświadczenie o:
- posiadanym obywatelstwie
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
- nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- posiadaniu nieposzlakowanej opinii
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.
Jak złożyć swoją ofertę:
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy pl. Bankowy 2 00-095 Warszawa; piętro 14 punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.
Dodatkowe informacje:
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).
1 Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
2 Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji uznamy, że spełniasz wymóg.
3 W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
4 O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.