Przejdź do treści strony

Młodszy referent ds. finansowo-księgowych | Urząd M. St. Warszawy

 

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa

Młodszy referent ds. finansowo-księgowych

w Wydziale Rozliczeń Wypłat dla Osób Fizycznych Niebędących Pracownikami Urzędu i Jednostek Organizacyjnych.

Biura Księgowości i Kontrasygnaty

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 26 sierpnia 2024 r.

 

Zakres zadań:

Główne odpowiedzialności:

  • kontrola i weryfikacja poprawności dokumentów finansowo-księgowych.

Charakterystyka pracy:

  • sprawdzanie i przygotowanie do wypłaty rachunków dotyczących umów zleceń i o dzieło oraz innych dokumentów stanowiących podstawę do wypłaty dla osób fizycznych niebędących pracownikami urzędu
  • rejestrowanie osób fizycznych niebędących pracownikami urzędu zatrudnionych z tytułu umów zleceń o dzieło i innych
  • zgłaszanie oraz wyrejestrowywanie w systemie Płatnik do/z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
  • sprawdzanie rachunków i przygotowanie list wypłat dla osób zatrudnionych z tytułu umów zleceń o dzieło i innych
  • sporządzanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej

Musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:

  • ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych
  • ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • ustawa o pracowniczych planach kapitałowych
  • ustawa o ustroju m.st. Warszawy
  • ustawa o minimalnym wynagrodzeniu
  • ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

 

Warunki pracy:

Miejsce pracy: Al. Jerozolimskie 44. Wejście do budynku jest z poziomu terenu.
W budynku znajduje się system kontroli dostępu. Praca będzie wykonywana na 3 piętrze.
Do pomieszczenia pracy można się dostać tylko za pomocą windy. Windy posiadają sygnalizację głosową.
Ciągi komunikacyjne, windy oraz toalety dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, rozmowy telefoniczne, przemieszczanie się wewnątrz budynku.

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę)
  • rozwój zawodowy
  • trzynaste wynagrodzenie
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

 

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa1
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • nieposzlakowana opinia
  • umiejętność obsługi komputera2, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów
  • wykształcenie minimum średnie
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.3

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej
  • list motywacyjny
  • kopia świadectwa ukończenia minimum szkoły średniej
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu4
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
    • posiadaniu nieposzlakowanej opinii
    • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

 

Jak złożyć swoją ofertę:

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy pl. Bankowy 2 00-095 Warszawa; piętro 14 punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje:

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

1 Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

2 Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji uznamy, że spełniasz wymóg.

3 W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

4 O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.