Firma: European Licensing Company Sp z o.o
Pracodawca jest agencją licencyjną współpracującą przy rozwoju marek w sektorze Consumer Products na rynku polskim z takimi licencjodawcami jak: NBCUniversal, MGA Entertainment, Coca Cola, Moonbug Entertainment itd.
Kategoria Softlines – Fashion & Home
Staż odpłatny
Czas trwania – od 6 miesięcy do roku z możliwością zatrudnienia na dłużej
Opis roli:
Wsparcie Senior Managera kategorii Softlines – Fashion & Home:
- Przygotowywanie i edycja prezentacji sprzedażowych (ppt, keynote)
- Przygotowywanie i edycja prezentacji dla licencjodawców
- Przygotowywanie wizualizacji produktów z kategorii Fashion & Home do celów sprzedażowych zgodnie z wytycznymi licencjodawców
- Przygotowywanie graficznego kontentu newslettera
- Inne bieżące zadania zlecone przez zespół
Wymagania wobec kandydata:
- Zainteresowanie rozwojem produktów użytkowych w kategorii Fashion & Home
- Znajomość Power point, Keynote, Photoshop itd.
- Kreatywność, umiejętność tworzenia wizualizacji
- Praca z analizami finansowymi, znajomość Excel ponad podstawowa.
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie
Oferujemy:
- Szansę zdobycia doświadczenia we współpracy z największymi producentami Fashion na polskim rynku
- Możliwość wykorzystania swoich umiejętności kreatywnych na rynku produktów użytkowych
- Współpracę przy najbardziej rozpoznawalnych markach dziecięcych
- Pracę w miłym kameralnym zespole
CV prosimy przesyłać do:
Katarzyna Caban
kcaban@elcbrands.com
Website: https://www.elcbrands.com/licensors-brands/
Salon kosmetycznym Hamak SPA Chill&Beauty znajdujący się w dzielnicy Warszawa Włochy przy ul. Naukowej 16/3 poszukuje do naszego zespołu dwóch praktykantek.
Co oferujemy?
- Przyjazną atmosferę w zgranym zespole, który zawsze może liczyć na wzajemne wsparcie;
- Praktyki w nowej, estetycznie zaaranżowanej przestrzeni z bogatym zapleczem dla pracowników;
- Elastyczne godziny praktyk, dostosowane do potrzeb i preferencji studenta;
- Klientów z którymi czas mija szybko i przyjaznej, luźnej atmosferze;
- Praktyczną wiedzę i możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia;
- Komfortowe warunki w nowoczesnym salonie;
- Współpracę z szefową, która doskonale zna potrzeby swoich pracowników, zawsze wychodzi im naprzeciw i jest otwarta na rozmowy.
Czego oczekujemy?
- Zaangażowania w działania salonu przez cały czas trwania praktyk ;
- Punktualności;
- Wsparcia dla pozostałych członków zespołu;
- Staranności i dokładność wykonywanych usług;
Jeśli chcesz, aby Twoje praktyki stały się Twoją pasją i każdy dzień motywował do dalszego działania. Jeśli chcesz dołączyć do wyjątkowego zespołu ludzi z pasją i edukować się w prężnie rozwijającym się salonie. Jeśli chcesz w pełni wykorzystać wiedzę zdobytą na studiach. Jeśli chcesz przychodzić na praktyki z przyjemnością, a nie z przymusu to Hamak SPA jest miejscem dla Ciebie.
Po odbyciu stażu, jeśli obydwie strony będą zadowolone ze współpracy istnieje możliwość zatrudnienia do naszego zespołu.
Neo-Vinci szuka młodej, ambitnej osoby, chcącej nabyć praktycznych umiejętności.
Staż na stanowisku: Junior Frontend Developer
Zakres obowiązków:
- Wprowadzanie zmian na froncie funkcjonujących stron www, serwisów internetowych oraz aplikacji webowych,
- Wsparcie w utrzymaniu i rozwoju istniejących stron oraz aplikacji,
- Testowanie istniejących rozwiązań i pisanie scenariuszy testowych,
- Tworzenie dokumentacji technicznej,
- Proponowanie nowych rozwiązań,
- Cała masa innych ciekawych i zróżnicowanych projektów, które pozwolą się rozwinąć.
Must have:
- Student Informatyki/Programowania (najlepiej ostatni rok)
- Podstawowa znajomość GitLab/GitHub
- Podstawowa znajomość Html, Js, Css.
- Podstawowa znajomość framework-u ReactJs.
- Podstawowa znajomość Typescript.
- Podstawowa znajomość Sass, less.
- Podstawowa wiedza na temat struktur szablonów stron internetowych.
- Umiejętność tworzenia czystego kodu.
- Doświadczenie z REST API.
Nice to have:
- Doświadczenie z innymi framework-ami: Angular, VueJs, NextJs.
- Znajomość zagadnień PWA, SSR.
- Doświadczenie z Bootstrap, Tailwind, MaterialUI lub ChakraUI.
- Doświadczenie w cięciu szablonów i osadzaniu w projektach.
Kontakt oraz przesyłanie aplikacji: kontakt@neo-vinci.pl
Poszukujemy pozytywnej i ambitnej osoby do współpracy z Nami na stanowisku: Rekruter
Jeśli nie masz doświadczenia akurat w tym zakresie, ale praca z Klientem nie jest Ci obca- nauczymy Cię jak być najlepszym w Rekrutacji !
Oferujemy pracę docelowo na stałe w pełnym wymiarze godzin, rozważamy również współpracę min. 20 godzin tygodniowo. Dostosujemy grafik.
Miejsce pracy: Biuro DSV Services w m. Pęcice (k. Warszawy, k. Janek, k.Pruszkowa) – korki są zawsze w drugą stronę!
Co robi zespół? Współpracuje z Klientami z branży logistycznej, zatrudnia Pracowników w Polsce i za granicą (Niemcy, Holandia, Belgia i czekamy na kolejne rynki).
Codziennie czeka na Ciebie:
- aktywna rekrutacja czyli podpowiadamy Ci jak my to robimy, Ty dodajesz swój pomysł i razem weryfikujemy źródła gdzie możemy znaleźć najlepszych kandydatów do pracy
- kontakt z kandydatami, rozmowy kwalifikacyjne, udzielanie informacji zwrotnej, zatrudnienie,
Zaangażujemy Cię w ciekawe spotkania, konferencje, warsztaty czy burze mózgów 🙂 Jak będziesz potrzebować wsparcia – każdy Ci pomoże!
W zamian mamy dla Ciebie:
- REALNĄ możliwość rozwoju i dużą dynamikę w pracy,
- pełne wdrożenie w Świat Rekrutacji i absolutny rozwój w tym kierunku na rynku polskim jak i zagranicznym
- dużą swobodę i samodzielność w wyborze taktyki działań,
- wszystkie niezbędne narzędzia oraz świetną atmosferę w pracy,
Zależy nam abyś:
- był/-a otwarty/-a na nowe wyzwania i z ciekawością rozwijał się w kierunku Rekrutacji
- znał niemiecki w stopniu swobodnej komunikacji – przyda Ci się w codziennej pracy
- bardzo ważna jest dla nas umiejętność współpracy – w zespole siła! Na nas możesz zawsze liczyć!
https://dsvservices.pracujunas.pl/ poczytaj o nas!
karolina.milkowska@pl.dsv.com Mobile +48 502198326
Lantrans jest międzynarodową firmą transportową działającą na rynku od ponad 5 lat, posiadającą 3 oddziały (Polska, Ukraina, Niemcy).
Poza usługami związanymi z logistyką na terenie Europy posiadamy także własny dział R&D oraz IT w ramach których, tworzymy narzędzia wspomagające procesy analityczne i decyzyjne dla zarządu z zakresu wywiadu gospodarczego.
Ugruntowana pozycja na rynku oraz wykorzystanie autorskich, nowoczesnych systemów do analizy rynku umożliwia nam nieustanne poszerzanie swojej działalności.
Transport, logistyka, spedycja
Co oferujemy
1. Praktyki w międzynarodowym holdingu logistycznym z własnym oddziałem R&D.
2. Poznanie spedycyjnych procesów operacyjnych „od kuchni”.
3. Praca w najpopularniejszym środowisku do zarządzania transportem (TMS) w branży TSL (FireTMS, WebFleet).
4. Poznanie środowiska giełd transportowych (TransEU, Timocom, Teleroute).
5. Praktyki na cały, pół lub ćwierć etatu.
6. Dopasowanie zlecanych zadań do podstawy programowej praktyk na danym kierunku studiów.
7. Wynagrodzenie uzależnione od efektu na podstawie wspólnie określonych KPI.
8. Możliwość nawiązania długoterminowej współpracy po okresie praktyk w przypadku, gdy aż tak polubisz pracę w zespole i sprawdzisz się w swoich obowiązkach.
Sprawdzisz się w tej roli jeżeli:
1. Jesteś komunikatywną osobą.
2. Lubisz pracę w młodym i dynamicznym zespole.
3. Chętnie poszerzasz swoją wiedzę.
4. Towarzyszy Ci nieustanna chęć rozwoju.
5. Twoje cechy to odpowiedzialność oraz zaangażowanie.
6. Jesteś sumienny oraz dokładny w wykonywaniu powierzonych zadań.
7. Cechuje Cię umiejętność rozwiązywania problemów.
Dołącz do nas!
Wyślij swoje zgłoszenie na adres e-mail: hr@lantrans.pl
Administratorem Twoich danych osobowych jest Firma Lantrans Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Twardej 18, 00-105 Warszawa. Twoje dane osobowe przetwarzamy wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji wskazanej w ofercie pracy oraz do celów przyszłych rekrutacji, jeśli wyraziłeś stosowną zgodę w treści swojej aplikacji.
Lantrans jest międzynarodową firmą transportową działającą na rynku od ponad 5 lat, posiadającą 3 oddziały (Polska, Ukraina, Niemcy). Poza usługami związanymi z logistyką na terenie Europy posiadamy także własny dział R&D oraz IT w ramach których, tworzymy narzędzia wspomagające procesy analityczne i decyzyjne dla zarządu z zakresu wywiadu gospodarczego. Ugruntowana pozycja na rynku oraz wykorzystanie autorskich, nowoczesnych systemów do analizy rynku umożliwia nam nieustanne poszerzanie swojej działalności.
Social Media Specialist
Co oferujemy
1. Praktyki w Polskim startupie (fintech Temida.io) na stanowisku SMM Social Media Marketing Specialist przy takich mediach społecznościowych jak Facebook, LinkedIn, Instagram.
2. Naukę tworzenia raportów i zestawień pod okiem doświadczonych supervisorów.
3. Naukę procesu głębokiego researchu nowych odbiorców na podstawie analizy.
4. Dopasowanie zlecanych zadań do podstawy programowej praktyk na danym kierunku studiów.
5. Wynagrodzenie uzależnione od efektu na podstawie wspólnie określonych KPI.
6. Przedłużenie umowy po okresie praktyk w przypadku, gdy aż tak polubisz pracę w zespole i
sprawdzisz się w swoich obowiązkach.
Sprawdzisz się w tej roli jeżeli:
1. Jesteś komunikatywną osobą i potrafisz „wejść w buty” odbiorcy lelem lepszego dostosowania komunikacji.
2. Posiadasz umiejętność pracy z tablicami Exel oraz Google Docs (pakiet Office).
3. Zawsze chciałeś/aś pracować w startupie.
4. Lubisz pracę w młodym i dynamicznym zespole.
5. Posiadasz lekkie pióro i potrafisz tworzyć kreatywne komentarze i odpowiedzi.
6. Posiadasz umiejętność dostosowania poziomu komunikacji w social mediach do grupy
odbiorców.
Dołącz do nas!
Wyślij swoje zgłoszenie na adres e-mail: hr@lantrans.pl
Administratorem Twoich danych osobowych jest Firma Lantrans Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Twardej 18, 00-105 Warszawa. Twoje dane osobowe przetwarzamy wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji wskazanej w ofercie pracy oraz do celów przyszłych rekrutacji, jeśli wyraziłeś stosowną zgodę w treści swojej aplikacji.
Pracodawca jest agencją licencyjną współpracującą przy rozwoju marek w sektorze Consumer Products na rynku polskim z takimi licencjodawcami jak: NBCUniversal, MGA Entertainment, Coca Cola, Moonbug Entertainment itd.
Kategoria Softlines – Fashion & Home
Staż odpłatny
Czas trwania – od 6 miesięcy do roku z możliwością zatrudnienia na dłużej
Opis roli:
Wsparcie Senior Managera kategorii Softlines – Fashion & Home:
- Przygotowywanie i edycja prezentacji sprzedażowych (ppt, keynote)
- Przygotowywanie i edycja prezentacji dla licencjodawców
- Przygotowywanie wizualizacji produktów z kategorii Fashion & Home do celów sprzedażowych zgodnie z wytycznymi licencjodawców
- Przygotowywanie graficznego kontentu newslettera
- Inne bieżące zadania zlecone przez zespół
Wymagania wobec kandydata:
- Zainteresowanie rozwojem produktów użytkowych w kategorii Fashion & Home
- Znajomość Power point, Keynote, Photoshop itd.
- Kreatywność, umiejętność tworzenia wizualizacji
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie
Oferujemy:
- Szansę zdobycia doświadczenia we współpracy z największymi producentami Fashion na polskim rynku
- Możliwość wykorzystania swoich umiejętności kreatywnych na rynku produktów użytkowych
- Współpracę przy najbardziej rozpoznawalnych markach dziecięcych
- Pracę w miłym kameralnym zespole
CV prosimy przesyłać do:
Katarzyna Caban kcaban@elcbrands.com
Website: https://www.elcbrands.com/licensors-brands/
Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze”, wiodący podmiot lotniczej infrastruktury transportowej w Polsce, obecnie poszukuje zainteresowanych odbyciem bezpłatnych praktyk w Zespole Kadr Biura Zarządzania Zasobami Ludzkimi.
Czas trwania praktyk – minimum 1 miesiąc.
Szczegóły dotyczące zadań przewidzianych do realizacji oraz wymagań, które należy spełnić.
Formularz aplikacyjny
Twój zakres obowiązków
- Zdobędziesz doświadczenie i rozwiniesz swoje umiejętności doradztwa w zakresie podatków korporacyjnych, podatków osobistych, podatków międzynarodowych, oraz w zakresie projektów transakcyjnych
- Weźmiesz udział w tworzeniu najlepszych rozwiązań dla rozpoznawalnych i interesujących klientów z całej Polski oraz z zagranicy – od ambitnych start-upów aż po globalne organizacje
- Zaangażujesz się w tworzenie projektów porad, opinii i rekomendacji pomagających podejmować decyzje zarządcze w organizacjach (łącznie z opcją bezpośredniego udziału w rozmowach z klientami), a także pism do organów podatkowych
- Będziesz przeprowadzał researche podatkowe i przygotowywał materiały klienckie
- Nauczymy cię wykonywać analizy liczbowe, wyciągać wnioski i pisać uzasadnienia stanowisk
Nasze wymagania
- Zależy Ci na rozwoju i satysfakcji z tego co robisz. Masz w sobie determinację w zakresie zdobycia nowych kompetencji i ciągłego rozwoju. Zależy Ci na zdobywaniu nowej wiedzy oraz jej stosowaniu jej w praktyce To, co już wiesz, jest ważne, ale dla nas kluczowe jest przede wszystkim Twoje podejście – wszystkiego co potrzebujesz, nauczymy Cię!
- Jesteś kreatywny – myślisz innowacyjnie i szybko znajdujesz rozwiązania
- Masz w sobie ciekawość i lubisz analitycznie podejść do danego wyzwania. Cenimy tych, którzy zadają dobre pytania i szukają odpowiedzi, jak sprawić, żeby wszystko działało lepiej
- Masz własne spojrzenie na świat i nie boisz się włączać do wspólnej pracy tych, którzy mają inny punkt widzenia
- Studiujesz na studiach drugiego stopnia lub ukończyłeś 3 rok jednolitych studiów magisterskich, na kierunku prawniczym, finansowym lub ekonomicznym. Jeśli masz już ukończone studia – także zapraszamy
- Znasz język angielski w stopniu co najmniej komunikatywnym (B2/C1)
- Będzie super, jeśli masz już zdobyte pierwsze doświadczenia w zakresie podatków – doświadczenie w pracy w ramach kancelarii prawnej lub podatkowej, udział w konkursach lub warsztatach podatkowych, zaangażowaniem w stowarzyszenia studenckie/koła naukowe będzie dodatkowym atutem, ale nie niezbędnym – w zamian za zaangażowanie zapewnimy Tobie możliwość nauki od podstaw
Więcej informacji: https://www.pracuj.pl/praca/praktykantka-praktykant-w-zespole-business-tax-advisory-services-warszawa,oferta,1001920216?s=62ec2e65&searchId=b545caa0-fb78-11ec-b075-cf825d99bada
Ścieżka, Finanse otworzy przed Tobą wrota do świata finansów jednego z największych banków w Polsce. W ramach tej ścieżki możesz zdobywać doświadczenie np. w obszarze informacji zarządczej, podatków, księgowości czy rachunkowości. Co ważne to Ty zdecydujesz jak potoczy się Twoja ścieżka w ING.
Nasze wymagania
- ukończyły studia wyższe co najmniej na poziomie licencjatu, bądź studentów studiów magisterskich. Preferowane kierunki studiów, to Finanse i rachunkowość, Rachunkowość i Zarządzanie finansami, Finanse i Controling, Finanse i księgowość
- biegle posługują się językiem angielskim i polskim
- pasjonują się światem finansów
- w czasie studiów aktywnie działały w organizacjach studenckich i kołach naukowych
- lubią podejmować inicjatywę i działają proaktywnie
To oferujemy
- Umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie oraz liczne benefity.
- Co najmniej 2 projekty w tym obowiązkowo jeden projekt zagraniczny.
- Pracę w międzynarodowym środowisku.
- Wsparcie talent menadżera w budowaniu swojej ścieżki kariery.
- Program szkoleń rozwojowych oraz międzynarodowe certyfikaty (Green Belt Exam, CIMA, ACCA, CFA).
Więcej informacji: https://www.pracuj.pl/praca/miedzynarodowy-program-talentowy-sciezka-finanse-warszawa,oferta,1001920293?s=62ec2e65&searchId=b545caa0-fb78-11ec-b075-cf825d99bada