Przejdź do treści strony
22 536 54 08

Tagvenue Internship Programme | Tagvenue

Founded in 2015 in London, Tagvenue is one of the world’s fastest-growing online marketplaces for venue hire. With 11,000 event venues listed in the United Kingdom, Ireland, Australia, Singapore, Canada and the United States, you can browse restaurants, banquet halls, conference centres and even less conventional places such as churches, warehouses, gardens and more. Whether you’re a business or a private person, you can book an event space in a matter of clicks.

 

JOB POSITION: Tagvenue Internship Programme

 

At Tagvenue, an online marketplace, we are a team of energetic, self-driven and positive individuals. We’re building the world’s largest and most innovative venue-booking platform. We launched in mid-2015, and within a short period, we achieved a market leader position in the UK, Australia, Singapore, Canada and we’re expanding fast in the US.

If you join us, you will get the unique opportunity to work in a startup team where the sky is truly the limit. We value all opinions equally and all ideas brought to the table have a chance of being implemented into the process. We dedicate ourselves to achieving a common goal – presenting our customers with the best catalogue of venues in the whole industry.

Throughout the internship, you will be working with an experienced Mentor, who will guide you through the whole experience. You will meet one-on-one regularly to talk about your development path, book recommendations that will help you grow professionally, and real-life case studies of our business challenges

As a company, we are SCRUM fans, which means that you will be able to see and experience the most popular project management framework used by the biggest, most successful companies out there in practice.


Responsibilities:

  • Conducting research
  • Generating leads
  • Creating and publishing venue profiles
  • Communicating with venue managers and customers via phone and email

Requirements:

  • You are a student
  • You are a constant learner with big career ambitions
  • You feel comfortable communicating in English
  • You’re interested in developing your skills in one of the areas that we offer
  • You are available at least 20h/week

Conditions:

  • The internship is paid – we offer umowa zlecenie 28,10 pln/h gross
  • The internship lasts 6 months. If it’s a match, we are happy to prolong the cooperation after that period
  • You’ll start the internship with training and continue to work with an experienced mentor who will guide you throughout your experience
  • We will provide you with books that will contribute to your further development
  • We are flexible when it comes to your working hours – you won’t have any issues adjusting it to your uni schedule
  • You have a choice of working 100% remotely or from our office in the heart of Kraków
  • Absolutely no dress code 🙂

 

You can apply here:

https://careers.tagvenue.com/jobs/926064-tagvenue-internship-programme

Praktyki zawodowe w formule certyfikowanego stażu projektowego finansowanego z Budżetu Państwa | Stowarzyszenie Pro Civium

W okresie od 01.10.2024 do 31 grudnia 2024 roku Studenci WSZYSTKICH kierunków mogą
zaliczyć obowiązkowe i nieobowiązkowe praktyki zawodowe, nie tylko w Formule
Indywidualnej oraz Formule Standardowej ale również w Formule Stażu Projektowego.

Stowarzyszenie realizuje kilkuletni projekt obywatelski o nazwie „Świadomy Obywatel
Prawo do Porady” sfinansowany przez Narodowy Instytut Wolności- Centrum Rozwoju
Społeczeństwa Obywatelskiego w ramach Rządowego Programu Wspierania Rozwoju
Organizacji Poradniczych na lata 2022- 2033. Więcej informacji o Programie na
www.prawodoporady.pl

W ramach bezpłatnego stażu trwającego 30 dni od chwili podpisania porozumienia, należy:
1. Przy wyborze opcji PROMOCJA PROJEKTU
– zapoznać się z dokumentacją zasad realizacji programów rządowych (jedno
spotkanie online- szkolenie 60 minut)
– promować produkty Projektu na grupach społecznościowych FB (przynajmniej 5 tygodniowo) wg wskazań Praktykodawcy
– monitorować treści projektowe na social mediach Projektu
– aktywnie inicjować oraz uczestniczyć w dyskusjach na platformach projektowych
– stworzyć 4 posty edukacyjne na Facebook lub TikTok (rolka) lub Instagram (grafika)
lub tekstowe (strona www) w tematyce ustalonej z Praktykodawcą
2. Wypełnić Ankietę Oceniającą przydatność takich Projektów (na koniec stażu, czas 2
minuty) – ewaluacja Projektu
przygotować Raport Omawiający plusy i minusy Projektu (2-3 strony, format pdf,
podpisany imię/nazwisko, nazwa uczelni, numer albumu).

Uwaga! Przy wyborze tej opcji Praktykodawca zalicza 80h praktyk.


INFORMACJE DODATKOWE
1. Ze Stażystą Projektowym podpisana jest umowa w przedmiotowym zakresie, jej wzór do
wydrukowania i przesłania w formie listownej na adres Praktykodawcy lub skanu na adres
sekretariat@stopstygmatyzacji.pl. W porozumieniu należy przekreślić Opcję Stażu, której się
nie realizuje.
2. Po zakończeniu stażu Praktykant otrzymuje Certyfikat udziału w Projekcie
finansowanym z Budżetu Państwa oraz Stowarzyszenie wystosuje do władz Uczelni Notę
Pochwalną za zaangażowanie Studenta w działalność społeczną.
3. Jeżeli Student pozostanie po praktykach na wolontariacie może uczestniczyć (już)
zarobkowo w realizacji kolejnych Projektów- odbył już bowiem wymagany staż (polityka
finansowa Stowarzyszenia).
4. Praktykant nie ponosi żadnych kosztów związanych z realizacją stażu, może natomiast
otrzymać nagrodę finansową Prezes Zarządu za szczególne zaangażowanie.
5. Praktykant ma jeszcze do wyboru zrealizowanie praktyk zawodowych w Formule
Standardowej lub Formule Indywidualnej.
6. W przypadku wyboru opcji opisanej w pkt. 5 prosimy o kontakt i odesłanie podpisanej
dokumentacji na adres koordynator-sopz@stopstygmatyzacji.pl.
7. Zajęcia dla grup standardowych rozpoczynają się:
Grupa A- 01.10.24 i trwają do końca listopada
Grupa B- 01.12.24 i trwają do końca stycznia
Grupa C- 01.02.25 i trwają do końca marca
Grupa D- 01.04.25 i trwają do końca czerwca
Uwaga! O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń (grupy do 15. osób).
8. Zajęcia w trybie indywidualnym, co do terminu rozpoczęcia i zakończenia uzależnione są
od Studenta.
9. Staż rozpoczyna się z chwilą przesłania Porozumienia i trwa kolejne 30 dni.

Praktyki | Polsko-Ukraińska Izba Gospodarcza

Zaproszenie

Polsko-Ukraińska Izba Gospodarcza zaprasza studentów na praktyki!

Polsko-Ukraińska Izba Gospodarcza zaprasza studentów do odbycia praktyk w naszej Izbie, aby zdobyć unikalne doświadczenie pracy w międzynarodowej organizacji. Jesteśmy otwarci na współpracę z aktywnymi i ambitnymi studentami! To świetna okazja, aby poszerzyć swoje umiejętności zawodowe, poznać ekspertów biznesowych i przyczynić się do rozwoju polsko-ukraińskich stosunków gospodarczych.

Nie zmarnuj szansy na praktykę w naszej organizacji – dołącz do nas!


Польсько-українська палата господарча запрошує студентів на практику!

Польсько-українська господарча палата запрошує студентів на практику в нашій Палаті для отримання унікального досвіду роботи в міжнародній організації. Ми відкриті до співпраці з активними та амбітними студентами! Це чудова можливість розширити свої професійні навички, познайомитися з експертами у сфері бізнесу та зробити внесок у розвиток польсько-українських економічних відносин.

Не втрачайте шанс на практику в нашій організації – долучайтесь до нас!

Projekt szkoleniowy | Instytut Debaty Publicznej

Rozpoczyna się nabór do czwartej edycji Studenckiej Akademii Biznesu – cyklu szkoleń dla studentów i doktorantów z obszaru całej Polski, który ma za zadanie wyposażyć osoby wkraczające na rynek pracy w kompetencje prawno-menedżerskie. Realizatorem programu, współfinansowanego ze środków Ministra Nauki, jest Instytut Debaty Publicznej.

Program szkoleniowy składa się ze bloków tematycznych poświęconych zagadnieniom z zakresu: opracowywania planów biznesowych, przedsiębiorczości społecznej, inkubatorów przedsiębiorczości, wybranych aspektów prawa cywilnego i handlowego, wyznaczania celów oraz argumentacji i negocjacji w biznesie.

  • Uczestnicy poprzednich edycji wskazywali, że największą zaletą tego programu jest jego praktyczny wymiar. Szkolenia bowiem nie ograniczają się do teorii, ale przede wszystkim skupiają na ćwiczeniach i analizach przypadków. Absolwenci zdobywają uniwersalne umiejętności, które mogą być przydatne zarówno przy prowadzeniu własnej działalności gospodarczej, jak i pracy w różnych przedsiębiorstwach – wskazuje dr Tomasz Solarski, wykładowca Studenckiej Akademii

Szkolenia prowadzić będą doświadczeni specjaliści ze świata nauki, prawa, biznesu oraz marketingu. Tegoroczna edycja odbędzie się stacjonarnie w Gdańsku oraz online.

  • Oprócz szkoleń odbędzie się również debata z udziałem naukowców i przedsiębiorców, a także konkurs na przygotowanie najlepszego Uczestnikom Studenckiej Akademii Biznesu zapewniamy poczęstunek, materiały szkoleniowe, a także imienne certyfikaty potwierdzające nabyte umiejętności – opisuje Wiktoria-Polacka Hołdys, koordynatorka programu.

Zwieńczeniem programu będzie uroczysta konferencja podsumowująca, która odbędzie się w pierwszej połowie grudnia. Dzięki dofinansowaniu ze środków Ministra Nauki, udział w zajęciach jest całkowicie bezpłatny. Zapisy do programu prowadzone będą poprzez formularz na stronie: sab2024.pl.

Instytut Debaty Publicznej zajmuje się realizacją zadań publicznych, projektów edukacyjnych, szkoleń i wykładów obejmujących tematykę: nauk prawnych, nauk społecznych oraz umiejętności miękkich i biznesowych, w tym wystąpień publicznych, sztuki debatowania, erystyki, argumentacji, pracy zespołowej oraz zarządzania sobą w czasie. Od 2022 roku jest podmiotem prowadzącym Regionalny Ośrodek Debaty Międzynarodowej w Gdańsku.

Zadanie publiczne współfinansowane ze środków otrzymanych w 2024 r. od Ministra Nauki w ramach konkursu „Organizowanie i animowanie działań na rzecz środowiska akademickiego”.

Więcej informacji można znaleźć w pliku tutaj: Studencka Akademia Sukcesu – Informator

Płatne praktyki w zespole marketingu | A&O Shearman

Zostań praktykantem w globalnej kancelarii prawnej A&O Shearman!

Zapraszamy studentów na praktyki w zespole Marketingu.

Allen & Overy i Shearman & Sterling w dniu 1 maja 2024 r. oficjalnie połączyły się, tworząc A&O Shearman, trzecią co do wielkości kancelarię prawniczą na świecie. A&O Shearman to nowa, wiodąca w branży kancelaria prawna posiadająca ok 50 biur w 29 krajach na całym świecie.

A&O Shearman zatrudnia 4000 prawników i ok. 800 partnerów w ok. 50 biurach zlokalizowanych w 29 krajach. Dzięki szerokiemu doświadczeniu oraz utalentowanym pracownikom kancelaria zapewnia doradztwo prawne klientom biznesowym z każdej branży, rynku i regionu. Siłą A&O Shearman jest jej międzynarodowe doświadczenie, wysoka jakość świadczonych usług oraz doskonała znajomość lokalnych rynków, uwarunkowań i przepisów.

Podczas praktyk:

  • poznasz tajniki pracy w dziale Marketingu w międzynarodowej kancelarii prawnej;
  • będziesz wspierać zespół w aktualnych projektach i obowiązkach, w tym: eventach dla klientów i pracowników kancelarii, współpracy z zewnętrznymi dostawcami, działaniach BD kancelarii i prawników, aktualizacji danych w systemach CRM firmy, pisaniu prostych ofert; a także
  • będziesz zaangażowany w bieżące projekty prowadzone przez dział MKT w tym projekty międzynarodowe.

Kogo szukamy?
Studentów, kierunków powiązanych z zarządzaniem i marketingiem, lub zainteresowanych pracą w dziale MKT kancelarii prawnej, którzy:

  • interesują się zagadnieniami z zakresu Marketingu;
  • bardzo dobrze komunikują się w języku angielskim w mowie i piśmie;
  • skrupulatnie i terminowo wykonują powierzone zadania;
  • cechują się wysokimi kompetencjami interpersonalnymi;
  • są nastawieni na współpracę; oraz
  • są dyspozycyjni minimum 4 dni w tygodniu.

Oferujemy:

  • trzymiesięczne praktyki z możliwością przedłużenia współpracy;
  • współpracę w oparciu o umowę zlecenie ze stawką 30 zł/h brutto;
  • możliwość pracy zdalnej w systemie hybrydowym 60/40 (po okresie wdrożenia);

A także:

  • możliwość rozwoju kompetencji w obszarze Marketingu;
  • elastyczny czas pracy umożliwiający połączenie studiów z praktykami;
  • możliwość nieodpłatnego korzystania z siłowni na terenie Browarów Warszawskich. Po trzech miesiącach współpracy dodatkowa możliwość korzystania z Karty MultiSport; oraz
  • dostęp do programu Health & Wellbeing i Employee Assistance Program.

Proces rekrutacji:
Selekcja nadesłanych aplikacji.
Rozmowa weryfikująca znajomość języka angielskiego.
Rozmowa z przedstawicielami zespołu HR oraz Marketingu.
Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych etapów procesu rekrutacyjnego, zostaną przekazane wybranym kandydatom.

Jeśli chcesz zdobyć doświadczenie oraz rozwijać się w profesjonalnym zespole Marketingu, zapraszamy do aplikowania.

Aplikuj tutaj: https://tinyurl.com/2j9s63ct

Dołącz do nas!

Znajdziesz nas na:
LinkedIn: A&O Shearman Poland
Facebook: A&O Shearman Poland
Instagram: @aoshearman_poland

 

 

Graphic Designer, Content Creator | Our Future Foundation

Praktykant/ka w Dziale IT | IDEAL

IDEAL to grupa kapitałowa specjalizująca się w rekrutacji i rozwoju pracowników głównie na terenie Niemiec i Polski. Nasza działalność w zakresie pracy tymczasowej i stałej oraz outsourcingu procesów zaowocowała połączeniem pracodawców z tysiącami nowych pracowników. Przez ostatnie lata zautomatyzowaliśmy i unowocześniliśmy wiele procesów wewnętrznych i rozliczania naszych Pracowników i Klientów. IT to Twoja pasja, ale brak Ci praktycznego doświadczenia?

Oferujemy stanowisko:

Praktykant/ka w Dziale IT

Miejsce pracy: Warszawa

Praca stacjonarna

Jakie zadania Cię czekają:

  • przyjmowanie zgłoszeń technicznych Pracowników
  • wsparcie zespołu developerskiego w codziennych zadaniach
  • wsparcie techniczne i szkoleniowe Pracowników w zakresie poprawnej eksploatacji sprzętu i systemów IT
  • przygotowanie nowych stanowisk roboczych i obsługa zdawanego sprzętu
  • instalowanie oraz konfigurowanie oprogramowania i nadzór zabezpieczeń sprzętu
  • przygotowywanie zamówień dot. sprzętu i usług IT
  • współpraca z Helpdesk 2giej linii wsparcia oraz innymi zespołami IT
  • dbanie o zadowolenie oraz satysfakcję z usług IT wśród obsługiwanych Pracowników

 Jak wyobrażamy sobie profil IDEALnego kandydata/kandydatki:

  • jesteś studentem/ką co najmniej II roku kierunków IT lub zbliżonych
  • chciałbyś/chciałabyś zdobyć doświadczenie w zakresie diagnostyki biurowego sprzętu IT, kamer, routerów, sieci, a także oprogramowania Windows i Microsoft 365/Office
  • potrafisz szybko analizować problemy, podejmować samodzielne decyzje i brać pełną odpowiedzialność za przydzielony obszar
  • jesteś dyspozycyjny/a do pracy w pełnym wymiarze godzin
  • lubisz pracować w zespole
  • jesteś chętny/a do poznawania nowych technologii i poszukiwania metod efektywniejszej pracy

 

Co chcemy Ci zaproponować:

  • płatne praktyki
  • możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia w Dziale IT
  • stałą opiekę merytoryczną doświadczonych kolegów
  • poznanie specyfiki pracy działu
  • nowoczesne i przyjazne miejsce pracy w Centrum Warszawy

 

Aplikuj: https://zrec.eu/RfDs0

 

Program stażowy | TAILORS Group

Program stażowy TAILORS Group

TAILORS Group od lat kompleksowo świadczy usługi w zakresie komunikacji, PR, relacji inwestorskich, a także wdrożeń digitalowych i doradztwa w zakresie zrównoważonego rozwoju (CSR, ESG). To polska firma, która łączy zalety średniego przedsiębiorstwa (organizacja zwinna, która szybko reaguje i podejmuje decyzje) z profesjonalizmem dużych korporacji. Naszymi klientami są zarówno największe firmy działające w Polsce, jak i mniejsze podmioty.

Kogo szukamy?

  • Absolwentów lub studentów ostatnich lat studiów, najlepiej kierunków takich jak dziennikarstwo, filologia polska, finanse, zarządzanie, politologia.
  • Osób zaangażowanych, kreatywnych i chcących rozwijać swoją wiedzę i kompetencje.
  • Interesujących się dziennikarstwem i komunikacją oraz lubiących pisać.
  • Umiejących pracować w zespole i mających łatwość tworzenia różnego rodzaju tekstów.
  • Szukających miejsca pracy, w którym chcą zostać na dłużej i rozwijać ścieżkę kariery pracując dla znanych marek.
  • Zainteresowanie rynkiem kapitałowym będzie dodatkowym atutem.

Założenia Programu Stażowego – co oferujemy:

Wynagrodzenie: 2500 zł brutto za pół etatu

Lokalizacja: Biuro TAILORS Group w centrum Warszawy (część zadań może być realizowana zdalnie)

Czas trwania: lipiec – wrzesień 2024 w wymiarze połowy etatu (ok. 20 godzin tygodniowo, ale jesteśmy elastyczni)


I etap: Poznanie specyfiki pracy w agencji
Pod okiem kilku mentorów poznasz specyfikę naszej pracy i będziesz miał okazję dowiedzieć się wszystkiego czego potrzebujesz do dalszych działań. Pokażemy Ci jak na co dzień pracujemy i czym się zajmujemy we wszystkich działach agencji (PR/IR, ESG, Digital).

II etap: Wsparcie prac zespołu

Po krótkim wdrożeniu będziesz wspierać poszczególnych członków naszych zespołów w bieżących pracach. Zadania, w które zostaniesz zaangażowany to m.in. monitoringi, researche, komunikaty prasowe, redagowanie materiałów komunikacyjnych, kontakt z mediami, opracowywanie treści postów na profile w serwisach Facebook i LinkedIn, wsparcie projektów digital i ESG, tworzenie i aktualizacja baz mediów, współpraca z dostawcami, kooperacja między działami.

III etap: Rozwój kluczowych kompetencji

W połowie stażu wybierzemy ścieżkę rozwoju, która najbardziej Ci odpowiada i ostatnią część programu spędzisz pod opieką dedykowanego opiekuna, który pomoże Ci w rozwoju kluczowych kompetencji zidentyfikowanych w trakcie poprzednich etapów.

Po zakończeniu programu najbardziej zaangażowanym i zainteresowanym dalszym rozwojem możemy zaproponować pozostanie w zespole TAILORS Group.

Zgłoszenia kandydatów zawierające CV prosimy przysyłać na office@tailorsgroup.pl

Praktyki | biuro nieruchomości Tur Nieruchomości

Oferta praktyk w biurze nieruchomości Tur Nieruchomości

Firma: Tur Nieruchomości
Lokalizacja: Warszawa, Białołęka, ul. Książkowa 10/4U
Rodzaj praktyk: stacjonarne
Czas trwania: do ustalenia, elastycznie
Termin: preferowany okres – czerwiec-wrzesień 2024, ale też przez cały rok

Opis firmy:
Tur Nieruchomości to dynamicznie rozwijające się biuro nieruchomości, które od lat z sukcesem działa na warszawskim rynku. Zajmujemy się pośrednictwem w sprzedaży, wynajmie oraz zarządzaniu nieruchomościami. Nasz zespół składa się z doświadczonych specjalistów, którzy z pasją i zaangażowaniem realizują potrzeby naszych klientów.

Opis stanowiska:
Szukamy ambitnych i zaangażowanych osób, które chciałyby zdobyć praktyczne doświadczenie w branży nieruchomości. Jako praktykant w naszym biurze będziesz miał możliwość poznania specyfiki pracy pośrednika nieruchomości, a także rozwinięcia swoich umiejętności interpersonalnych i organizacyjnych.

Zakres obowiązków:

  • Obsługa klienta – przyjmowanie zgłoszeń, udzielanie informacji telefonicznie oraz mailowo.
  • Prezentacja nieruchomości – organizacja i prowadzenie prezentacji mieszkań i domów dla potencjalnych klientów.
  • Spotkania z klientami – udział w spotkaniach z klientami.
  • Obsługa ogłoszeń – tworzenie i aktualizacja ogłoszeń nieruchomości na portalach internetowych oraz w mediach społecznościowych.
  • Współpraca z zespołem – bieżąca współpraca z agentami nieruchomości, udział w zebraniach.
  • Przygotowanie dokumentacji – pomoc w przygotowywaniu umów oraz innych dokumentów związanych z obsługą nieruchomości.

Wymagania:

  • Otwartość i komunikatywność
  • Samodzielność
  • Zaangażowanie i motywacja do nauki
  • Dobra znajomość obsługi komputera

Oferujemy:

  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w renomowanym biurze nieruchomości.
  • Pracę w młodym i dynamicznym zespole.
  • Szkolenia oraz wsparcie merytoryczne od doświadczonych agentów nieruchomości.
  • Zaliczenie praktyk i referencje po zakończeniu praktyk.

Jak aplikować:
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres email: l.trebicki@tur-nieruchomosci.pl.
W tytule wiadomości prosimy wpisać „Praktyki w Biurze Nieruchomości”.

Kontakt:
Łukasz Trębicki – Tur Nieruchomości
ul. Książkowa 10/4U, Warszawa
Tel: 796-769-704
Email: l.trebicki@tur-nieruchomosci.pl
Strona internetowa: www.turnieruchomosci.pl

Praktykant/ka w Dziale IT | IDEAL

IDEAL to grupa kapitałowa specjalizująca się w rekrutacji i rozwoju pracowników głównie na terenie Niemiec i Polski. Nasza działalność w zakresie pracy tymczasowej i stałej oraz outsourcingu procesów zaowocowała połączeniem pracodawców z tysiącami nowych pracowników. Przez ostatnie lata zautomatyzowaliśmy i unowocześniliśmy wiele procesów wewnętrznych i rozliczania naszych Pracowników i Klientów. IT to Twoja pasja, ale brak Ci praktycznego doświadczenia?

Oferujemy stanowisko:

Praktykant/ka w Dziale IT

Miejsce pracy: Warszawa

Praca stacjonarna

Jakie zadania Cię czekają:

  • przyjmowanie zgłoszeń technicznych Pracowników
  • wsparcie zespołu developerskiego w codziennych zadaniach
  • wsparcie techniczne i szkoleniowe Pracowników w zakresie poprawnej eksploatacji sprzętu i systemów IT
  • przygotowanie nowych stanowisk roboczych i obsługa zdawanego sprzętu
  • instalowanie oraz konfigurowanie oprogramowania i nadzór zabezpieczeń sprzętu
  • przygotowywanie zamówień dot. sprzętu i usług IT
  • współpraca z Helpdesk 2giej linii wsparcia oraz innymi zespołami IT
  • dbanie o zadowolenie oraz satysfakcję z usług IT wśród obsługiwanych Pracowników

 Jak wyobrażamy sobie profil IDEALnego kandydata/kandydatki:

  • jesteś studentem/ką co najmniej II roku kierunków IT lub zbliżonych
  • chciałbyś/chciałabyś zdobyć doświadczenie w zakresie diagnostyki biurowego sprzętu IT, kamer, routerów, sieci, a także oprogramowania Windows i Microsoft 365/Office
  • potrafisz szybko analizować problemy, podejmować samodzielne decyzje i brać pełną odpowiedzialność za przydzielony obszar
  • jesteś dyspozycyjny/a do pracy w pełnym wymiarze godzin
  • lubisz pracować w zespole
  • jesteś chętny/a do poznawania nowych technologii i poszukiwania metod efektywniejszej pracy

Co chcemy Ci zaproponować:

  • płatne praktyki
  • możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia w Dziale IT
  • stałą opiekę merytoryczną doświadczonych kolegów
  • poznanie specyfiki pracy działu
  • nowoczesne i przyjazne miejsce pracy w Centrum Warszawy

Aplikuj: https://zrec.eu/RfDs0