Przejdź do treści strony
22 536 54 08

Infolinia Interwencji Kryzysowej – TeleSynergia

Centrum Psychoterapii i Coachingu Synergia zaprasza studentów uczelni na kierunku Psychologia, do odbywania bezpłatnych praktyk studenckich w infolinii TeleSynergia.

To telefon będący Interwencją Kryzysową.

Umożliwia on przyszłym psychologom zdobycie ogromnego doświadczenia w pracy z ludźmi. Daje niepowtarzalną szansę na naukę szybkiego odnalezienia się w trudnych sytuacjach oraz umożliwia poznanie technik rozmów i postępowania stosowanych w Interwencji Kryzysowej.


CV wyślij na adres mailowy: telesynergiainfo@gmail.com

Stażysta/tka do pracy na recepcji

Jesteśmy jedną z największych polskich firm oferujących usługi w zakresie rozwiązań IT w regionie CEE oraz częścią Grupy Kapitałowej Asseco Poland. Specjalizujemy się we wdrożeniach, utrzymaniach i rozwojach wiodących na świecie systemów ERP dedykowanych dla dużych i średnich przedsiębiorstw (Oracle E-Business Suite, SAP S/4HANA, Microsoft Dynamics 365, Softlab ERP).

20 letnia współpraca z Klientami pozwoliła nam poznać wszystkie możliwe wyzwania stające na ścieżce projektowej i znaleźć sposoby pozwalające skutecznie się z nimi zmierzyć. Nie odpuszczamy. Niejednokrotnie realizowaliśmy kompleksowe projekty trwające latami. Nie gramy na czas. Gramy na jakość i realizację oczekiwań naszych klientów, które pozwalają im na dalszą ekspansję w swojej branży. Bazując na potrzebach klientów rozbudowaliśmy nasze portfolio o usługi i produkty komplementarne do systemów ERP. Obecnie wdrażamy również autorski system Archillea zapewniający pełną cyfryzację, automatyzację i optymalizację procesów biznesowych. W naszej rodzinie pojawił się także Octark – zespół ekspertów w zakresie systemów customowych specjalizujących się w obszarach:

  • Web Design & Development
  • Big Data & Data Analysis
  • DevOps

dla których nie ma rzeczy (i aplikacji) niemożliwych.

Wierzymy, że rozwój oznacza ciągłą zmianę. Jesteśmy na nią otwarci i mamy odwagę oraz chęci na osiąganie kolejnych poziomów technologicznej ekspansji. W ten sam sposób współpracujemy z naszymi Klientami – zapewniając im wsparcie i motywując do sięgania po więcej.

Poszukujemy stażysty/tki do pracy na recepcji w naszym Warszawskim biurze (ul. Daimlera 2).

Potrzebujemy osoby chętnej do pomocy naszej Recepcjonistce oraz nauki zadań na tym stanowisku. Po stażu oferujemy umowę zlecenie oraz możliwość rozwoju w Dziale Administracji, pod który podlega recepcja.

Poszukujemy osoby, która chce się rozwijać nie tylko w kierunku obsługi recepcji, a także zadań administracyjnych (fakturowanie, prace na wewnętrznych systemach m. in. EOD, Jira).

Oferujemy pełne przeszkolenie z niżej opisanego zakresu obowiązków i pracę miłej atmosferze pod okiem doświadczonych pracowników 😊


Zakres obowiązków:

  • Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa Klientów,
  • Dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni wspólnych w tym urządzeń biurowych,
  • Odbieranie telefonów i maili recepcyjnych,
  • Ewidencja korespondencji z zachowaniem płynności obiegu dokumentów,
  • Współpraca z kurierami i innymi dostawcami,
  • Bieżące monitorowanie, zamawianie i uzupełnianie zapasów artykułów spożywczych i biurowych,
  • Organizacja i obsługa spotkań (przygotowanie sal konferencyjnych, rezerwacja miejsc parkingowych),
  • Wsparcie pozostałych obszarów organizacji (m.in. administracja, marketing, hr)

Praktyki HR

Fundacja na rzecz promocji i rozwoju Głos Młodych to organizacja pozarządowa o charakterze non-profit. Ideą przedsięwzięcia jest umożliwienie wykorzystania posiadanej wiedzy w celu jej praktycznego wykorzystania. Zdobycie doświadczenia będącego przepustką do przyszłej kariery i osiągnięcia zaplanowanych celów.

Oferujemy  praktyki zdalne:

– praktyki uczelniane

– praktyki w celu zdobycia doświadczenia (pozauczelniane)

Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą na naszej stronie internetowej: https://fundacjaglosmlodych.org/

Praktyki z zakresu HR-u swoim zakresem obejmują:

  • poznanie przepisów Prawa Pracy, Prawa Ubezpieczeń Społecznych, Prawa Podatkowego związanych z zatrudnianiem pracowników;
  • redagowanie ofert pracy;
  • prowadzenie i koordynację procesów kadrowo-płacowych;
  • prowadzenie dokumentacji kadrowej;
  • opracowanie i wdrażanie wewnętrznych procedur, regulaminów i zarządzeń.

Od praktykantów wymagamy:

  • biegłej znajomości języka polskiego w mowie i w piśmie;
  • dobrej organizacji pracy;
  • sumienności i dokładności w wykonywaniu zadań;
  • chęci do rozwoju i zdobycia doświadczenia.

W celu podjęcia praktyk uczelnianych zainteresowany musi wyrazić chęć podjęcia współpracy wysyłając swoje CV, a także Regulamin Praktyk oraz Program Praktyk z Uczelni, której jest studentem. Realizując praktyki uczelniane uwzględniamy bowiem programy edukacyjne poszczególnych Uczelni.

Wybrany zakres przedmiotowy praktyk musi być zgodny z kierunkiem studiów praktykanta oraz Regulaminem Praktyk Uczelni.

Ponadto praktykant zobowiązany jest do sprawdzenia, czy istnieją inne formalności, które należy dopełnić, aby praktyka uczelniana została zaliczona. Jeśli dostępne są dokumenty, które są konieczne do załatwienia praktyki, zainteresowany powinien je pobrać, wypełnić i dostarczyć Fundacji.

Zawarcie umowy następuje tylko w przypadku, gdy wymaga tego dana Uczelnia.

W każdym przypadku konieczne jest prowadzenie Dziennika Praktyk dokumentującego przebieg praktyk.

Po zakończeniu praktyk wystawiane są stosowne dokumenty. Najlepsi otrzymują referencje lub rekomendacje wraz z dokładnym opisem swoich osiągnięć i umiejętności.

Prosimy o przesłanie wszystkich wymaganych dokumentów oraz CV na e-mail: rekrutacjaglosmlodych@gmail.com

Po otrzymaniu Twojej wiadomości skontaktujemy się w celu omówienia szczegółów współpracy.

Praktyki-programowanie

Fundacja na rzecz promocji i rozwoju Głos Młodych to organizacja pozarządowa o charakterze non-profit. Ideą przedsięwzięcia jest umożliwienie wykorzystania posiadanej wiedzy w celu jej praktycznego wykorzystania. Zdobycie doświadczenia będącego przepustką do przyszłej kariery i osiągnięcia zaplanowanych celów.

Oferujemy:

– praktyki uczelniane

– praktyki w celu zdobycia doświadczenia (pozauczelniane)

Praktyki są zdalne i dostosowane do możliwości czasowych Praktykanta!

Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą na naszej stronie internetowej: https://fundacjaglosmlodych.org/

Zakres praktyk na stanowisku programista:

  • tworzenie i administracja stronami WWW;
  • tworzenie, administracja i użytkowanie relacyjnymi bazami danych;
  • programowanie aplikacji internetowych;
  • tworzenie i administracja systemami zarządzania treścią;
  • projektowanie programowania i testowanie zaawansowanych aplikacji webowych;
  • projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji desktopowych;
  • uczestniczenie w tworzeniu narzędzi wspierających proces testowania (np. C#, VBScript, VBA, JCL, T-SQL),
  • rozwijanie systemów operacyjnych, systemów zarządzania bazami danych, sterowników;
  • wyszukiwanie i usuwanie błędów powstałych w trakcie pisania kodu (debugowanie);
  • testowanie i zapewnienie jakości tworzonego oprogramowania.
  • pisanie c# oraz  php specjalizacja laravel

Wymagania:

  • znajomość wybranych języków programowania
  • umiejętność pracy zespołowej nad projektami
  • sumienność i staranność
  • pierwsze doświadczania w pracy nad projektami mile widziane

W celu podjęcia praktyk uczelnianych zainteresowany musi wyrazić chęć podjęcia współpracy wysyłając swoje CV, a także Regulamin Praktyk oraz Program Praktyk z Uczelni, której jest studentem. Realizując praktyki uczelniane uwzględniamy bowiem programy edukacyjne poszczególnych Uczelni.

Wybrany zakres przedmiotowy praktyk musi być zgodny z kierunkiem studiów praktykanta oraz Regulaminem Praktyk Uczelni.

Ponadto praktykant zobowiązany jest do sprawdzenia, czy istnieją inne formalności, które należy dopełnić, aby praktyka uczelniana została zaliczona. Jeśli dostępne są dokumenty, które są konieczne do załatwienia praktyki, zainteresowany powinien je pobrać, wypełnić i dostarczyć Fundacji.

Zawarcie umowy następuje tylko w przypadku, gdy wymaga tego dana Uczelnia.

W każdym przypadku konieczne jest prowadzenie Dziennika Praktyk dokumentującego przebieg praktyk.

Po zakończeniu praktyk wystawiane są stosowne dokumenty. Najlepsi otrzymują referencje lub rekomendacje wraz z dokładnym opisem swoich osiągnięć i umiejętności.

Prosimy o przesłanie wszystkich wymaganych dokumentów oraz CV na e-mail: rekrutacjaglosmlodych@gmail.com

Specjalista ds. przetargów

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: 

  • monitorowanie i analiza rynku przetargów publicznych w zakresie obszaru działalności firmy
  • obsługa postępowań przetargowych (analiza SIWZ, weryfikacja spełniania warunków udziału w postępowaniach, przygotowywanie ofert przetargowych)
  • prowadzenie korespondencji z Zamawiającymi (składanie zapytań, uzupełnianie dokumentacji ofertowej, udzielanie wyjaśnień)
  • ścisła współpraca z innymi działami firmy w celu sprawnego pozyskiwania dokumentów wymaganych w procesach przetargowych
  • aktywne wspieranie działu sprzedaży

 

WYMAGANIA:

  • wykształcenie wyższe
  • bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego i  języka angielskiego
  • systematyczność i terminowość w realizacji powierzonych zadań
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • samodzielność, odporność na stres
  • umiejętność komunikacji oraz pracy w zespole

Oferujemy:

  • pracę w zgranym i dynamicznym zespole
  • zdobywanie doświadczeń w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • bezpłatną opiekę lekarską
  • atrakcyjny pakiet socjalny

Cv proszę wysyłać na adres: izabela_pawela@mennica.com.pl

Stażysta / Stażystka w dziale HR

Stażysta / Stażystka w dziale HR

Miejsce pracy: Warszawa Ursus

Würth Polska, nowoczesna firma handlowa działająca w branży technicznej chętnie podejmie współpracę z osobą chcącą rozwijać się w obszarze HR.

Twoje zadania:

  • Udział w procesie obiegu dokumentacji kadrowej
  • Wsparcie w obszarze obsługi benefitów pracowniczych
  • Wsparcie w procesie rekrutacji, w tym przygotowywanie ogłoszeń, analiza CV, umawianie spotkań z kandydatami
  • Współpraca z zespołem HR przy organizacji szkoleń i innych wydarzeń z zakresu rozwoju zawodowego
  • Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji na potrzeby działu HR
  • Wsparcie działu HR w codziennych zadaniach z obszaru twardego i miękkiego HR

Twój profil:

  • Student/ka lub absolwent/ka kierunków związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, psychologią, socjologią pracy lub pokrewnymi.
  • Zainteresowanie tematyką HR
  • Otwartość i gotowość do nauki
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność i zdolności interpersonalne
  • Dokładność, odpowiedzialność i zaangażowanie w pracę
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Język angielski na poziomie komunikatywnym

Gwarantujemy Ci:

  • Płatny staż na podstawie umowy zlecenie w wymiarze ok. ½ etatu
  • Wynagrodzenie 28 zł brutto/h
  • Możliwość zdobycia wszechstronnego doświadczenia w obszarze rekrutacji i kadr
  • Elastyczne godziny pracy
  • Pracę w profesjonalnym i przyjaznym środowisku

Würth Polska jest liderem w technice zamocowań i dystrybucji produktów dla profesjonalistów, obecnym na polskim rynku już 34 lata. To nowoczesna firma i wiarygodny, stabilny pracodawca, który zatrudnia ponad 800 pracowników, z czego 250 pracuje w firmie ponad 10 lat. Würth Polska posiada 50 sklepów stacjonarnych oraz rozbudowany sklep internetowy. Firma poza działalnością biznesową angażuje się także w szereg akcji z obszaru CSR oraz Employer Branding. Koncern prowadzi sprzedaż wyłącznie firmom i osobom prowadzącym działalność gospodarczą.

Stażysta ds. Influencer Marketingu

NativeHash to agencja influencerów, a dokładniej innowacyjny start-up, który ma w genach nowoczesne rozwiązania AI i wykorzystuje je w kampaniach influencer marketingowych. Wraz z rozwojem firmy powiększamy nasz zespół i poszukujemy Stażysty/Stażystki ds. Influencer Marketingu.

W social mediach czujesz się jak ryba w wodzie, a rynek influencerów znasz od podszewki? Masz głowę pełną pomysłów, a kreatywność to Twoje drugie imię? Chcesz dołączyć do wyjątkowego zespołu i pracować z młodą, pełną energii ekipą? To znakomicie. Ta oferta jest właśnie dla Ciebie!

Miejsce pracy: Jasionka Podkarpacki Park Naukowo-Technologiczny „Aeropolis” lub praca zdalna (home office)

Wymagania:

  • student/-ka lub absolwent/-ka kierunku: marketing, dziennikarstwo, PR, reklama, social media lub pokrewne,
  • znajomość rynku influencerów, bieżących trendów oraz mediów społecznościowych,
  • bardzo dobra znajomość platform społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube, Tiktok),
  • znajomość pakietu MS Office, MS Excel,
  • dobra znajomość Canvy
  • silne nastawienie na realizację celów i ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań,
  • niezwykłe pokłady kreatywności i nieszablonowego myślenia,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • entuzjazm i pozytywne nastawienie.

Obowiązki:

  • wsparcie specjalistów w koordynowaniu kampanii z udziałem influencerów,
  • aktywne pozyskiwanie marek i nawiązywanie współpracy komercyjnej,
  • badanie i analiza rynku w celu identyfikacji potencjalnych partnerów,
  • opracowywanie strategii pozyskiwania marek, uwzględniającej unikalne potrzeby i cele klientów,
  • wsparcie w aktywnym budowaniu relacji biznesowych z aktualnymi partnerami oraz rozpoznawanie nowych możliwości współpracy,
  • współtworzenie i pomoc we wdrażaniu strategii dla efektywnej komunikacji agencji influencer marketingowej,
  • współpraca z resztą teamu, specjalistami ds. social media i influencer marketingu.

Oferujemy:

  • 3-miesięczne bezpłatne lub płatne praktyki/staż w ramach studiów,
  • praca w nowoczesnym biurze zlokalizowanym w Podkarpackim Parku Naukowo-Technologicznym „Aeropolis” w Jasionce lub zdalnie,
  • wsparcie oraz dostęp do platformy kursowej,
  • elastyczny czas pracy, brak korporacyjnych struktur i procedur,
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę przy fascynujących projektach dla znanych marek,
  • pracę w młodym i dynamicznym zespole,
  • inspirującą i przyjazną atmosferę wśród pasjonatów i pozytywnych ludzi,
  • ścieżkę atrakcyjnych szkoleń i udział w konferencji branżowych,
  • szansę na zdobycie cennego doświadczenia, umożliwiającą podnoszenie kompetencji,
  • dalszą współpracę i stałe zatrudnienie dla najlepszych.

Jesteś zainteresowany/-a? To świetnie! Prześlij swoje CV wraz ze zdjęciem oraz list motywacyjny na adres hello@nativehash.io, wpisując w tytule e-maila „Stażysta ds. Influencer Marketingu”.

Prosimy o załączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

Administratorem danych jest NativeHash Sp. z o.o. – agencja influencerów znajdująca się pod adresem: Jasionka 954 E, 36-002 Jasionka. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Masz prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Narodowe Centrum Badań Jądrowych-praktyki studenckie

Narodowe Centrum Badań Jądrowych (NCBJ) jest jednym z największych instytutów naukowych w Polsce, dysponującym m.in. jedynym w Polsce jądrowym reaktorem badawczym. Zajmujemy się m.in. badaniami podstawowymi w dziedzinie fizyki jądrowej i w dziedzinach pokrewnych, badaniami reaktorowymi i pracami nad paliwem jądrowym, a także nad bezpieczeństwem instalacji jądrowych.

Obecnie poszukujemy do projektu CyberLab osób chętnych do realizacji: praktyki studenckiej

Lokalizacja: Świerk koło Otwocka (zapewniamy dojazdy autobusami pracowniczymi z Warszawy, Otwocka i Garwolina).

Zakres praktyki studenckiej:

  • uczestnictwo w pracach badawczo-rozwojowych nad bezpieczeństwem przemysłowych systemów
  • sterowania (dalej ICS), w szczególności w poszukiwaniu podatności;
  • przeprowadzanie symulowanych ataków na ICS w warunkach laboratoryjnych oraz obsługa systemów testujących bezpieczeństwo ICS;
  • udział w rozbudowie CyberLAB oraz planowaniu Laboratorium Cyberbezpieczeństwa ICS;
  • współpraca z innymi organizacjami w tym Międzynarodową Agencją Energii Atomowej (IAEA) i Koreańskim Instytutem Badawczym KAERI

Wymagania:

  • kandydat (kandydatka) powinien (powinna) być studentem na kierunku Informatyka, Cyberbezpieczeństwo, Automatyka, Telekomunikacja lub pokrewnym
  • zainteresowanie zagadnieniami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa
  • podstawowa znajomość sieci TCP/IP i protokołów sieciowych
  • znajomość systemów GNU/Linux, Windows;
  • umiejętność pisania skryptów (w szczególności w języku Python)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów;
  • zdolność szybkiego uczenia się;
  • umiejętność pracy w zespole.

Dodatkowym atutem kandydata (kandydatki) będzie:

  • znajomość zagadnień automatyki przemysłowej, w szczególności znajomość języków programowania PLC oraz ogólna znajomość przemysłowych protokołów komunikacyjnych (przykładowo: Modbus, Profinet)
  • udział w projektach badawczych lub studenckich;
  • doświadczenie w rozwiązywaniu zadań CTF.

Oferujemy:

  • współpracę z międzynarodowymi zespołami IAEA (ONZ), KAERI (KOREA), CER (Węgry), BUT (Czechy) i SAS (Słowacja)
  • możliwość współpracy z firmami z branży bezpieczeństwa IT i OT;
  • możliwości rozwoju poprzez udział w szkoleniach i konferencjach z zakresu bezpieczeństwa IT i OT oraz prowadzenia badań do pracy inżynierskiej lub magisterskiej w ramach pracy w CyberLab;
  • transport zakładowy zapewniający dojazd do Świerku z wielu miejsc w Warszawie i okolicy (szczegółowy rozkład https://bus.swierk.pl/rozklad-jazdy/)

Aplikacje (życiorys zawodowy) proszę przesyłać na adres e-mail: Jacek.Gajewski@ncbj.gov.pl

Stażysta/tka

Rekrutacja na czwartą już edycję w pełni płatnego programu stażowego “Career Starter Program” organizowanego przez Marsh European Business Support Centre już rozpoczęta! 4-miesięczny staż kierowany jest do studentów i absolwentów pragnących zdobyć swoje pierwsze doświadczenia zawodowe, poznać pracę w nowoczesnej globalnej firmie oraz uczestniczyć w ciekawych projektach!  Do rekrutacji zaproszeni są studenci znający język angielski oraz drugi zachodnioeuropejski, lubiący pracę zespołową, oraz ceniący dobrą organizację pracy. Przewidziane są również miejsca dla osób znających język angielski oraz VBA i Excel. 

Staż odbędzie się w dwóch oddzielnych terminach do wyboru: 2 października –  31 stycznia lub 12 października – 9 lutego, a możliwość udziału w stażu nawet na niepełny etat umożliwi połączenie pracy ze studiowaniem.

Podczas stażu uczestnicy będą wykonywać różnorodne zadania w zespole do którego zostaną przypisani oraz podnosić swoje kompetencje w ramach jednej z sześciu ścieżek rozwojowych, a na same szkolenia oraz treningi przeznaczone będzie aż 20% czasu.  Ale to nie wszystko! Uczestnicy programu będą brać udział w pracach zespołu projektowego rozwiązując realne wyzwania biznesowe.  A na koniec – certyfikat odbycia stażu oraz możliwość pracy w Marsh EBSC na część lub pełen etat.


Lista benefitów dla naszych uczestników jest wręcz imponująca: wynagrodzenie, umowa o pracę (wraz z pakietem świadczeń) lub zlecenie, hybrydowy lub w pełni zdalny tryb pracy, przyjazna atmosfera i ciekawi ludzie, opieka Buddy’ego i uczestnictwo w pracach międzynarodowych zespołów, ścieżki rozwojowe, certyfikat ukończenia kursu oraz możliwość podjęcia pracy po zakończeniu programu.

Nie przegap tej okazji na zdobycie swoich pierwszych doświadczeń zawodowych!

Aplikacje przyjmujemy do 16 września.

Ogłoszenie o stażu (w języku polskim): https://careers.marshmclennan.com/global/en/job/R_240808/Sta%C5%BCysta-tka

Ogłoszenie o stażu (w języku angielskim): https://careers.marshmclennan.com/global/en/job/R_240809/Call-for-interns

 

Staż w Dziale Prawnym DEVELOPMENT

Do Twoich obowiązków na stażu należeć będzie bieżące wsparcie Działu Prawnego w wykonywanych zadaniach.

Nie zwlekaj z wysłaniem CV jeśli spełniasz poniższe wymagania:

  • Student/ka studiów dziennych lub zaocznych III-V roku na kierunkach Prawo Administracyjne lub Prawo Gospodarcze,
  • znajomość Excela,
  • znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego,
  • komunikatywność oraz duża chęć do zdobywania wiedzy i doświadczenia.

Zapraszając Cię na staż oferujemy:

  • wynagrodzenie na podstawie umowy zlecenia,
  • szansę na zdobycie ciekawego doświadczenia zawodowego w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i zagranicznym,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • możliwość zaliczenia obowiązkowych praktyk zawodowych,
  • przyjazną atmosferę 🙂

Jeśli potrzebujesz więcej informacji

napisz: rekrutacja@pekabex.pl lub zadzwoń: 885 446 040