Przejdź do treści strony
22 536 54 08

Stażysta / Stażystka w Dziale Sprzedaży/ Pion Handlowy | ZTM Warszawa

Dział Sprzedaży dba o sprawne funkcjonowanie systemu biletowego,
zapewniając pasażerom wygodę i dostęp do najnowszych rozwiązań
taryfowych

Główne zadania Działu to:

• zarządzanie taryfą i sprzedażą biletów
➢ tworzenie strategii taryfowej i prognoz dochodów
➢ nadzór nad siecią sprzedaży i obrotem gotówkowym
➢ kontrola jakości usług sprzedaży biletów
➢ rozwój systemu biletowego w pojazdach i w metrze
• gospodarka zasobami biletowymi
➢ zarządzanie nośnikami biletów i ich produkcją
➢ obsługa uprawnień do ulg i bezpłatnych przejazdów
➢ opiniowanie nowych wzorów biletów
• obsługa pasażerów i Punktów Obsługi Pasażerów
➢ sprzedaż i kodowanie biletów, wydawanie kart miejskich
➢ wydawanie abonamentów parkingowych w strefie płatnego
parkowania
➢ obsługa wezwań do zapłaty i prowadzenie gospodarki kasowej
• komunikacja i regulacje
➢ udzielanie odpowiedzi na zapytania pasażerów dotyczące
systemu biletowego
➢ przygotowywanie aktów normatywnych w zakresie taryf i ulg
➢ organizacja akcji informacyjnych dotyczących zmian w
Warszawskim Transporcie Publicznym (WTP)

W trakcie stażu będziesz:

• brał/a udział w projektach mających na celu wdrażanie nowych,
innowacyjnych rozwiązań w komunikacji miejskiej i Punktach Obsługi
Pasażerów (POP), które usprawnią codzienną obsługę pasażerów
i podniosą jakość świadczonych usług
• sporządzał/a zestawienia, sprawozdania oraz analizy
• wspierał/a organizację kreatywnych kampanii marketingowych
i promocyjnych w komunikacji miejskiej
• współtworzył/a oznaczenia wizualne i materiały informacyjne dla
pasażerów
• współpracował/a przy tworzeniu pism urzędowych, wewnętrznych
aktów prawnych i procedur
• dokonywał/a weryfikacji i analiz dokumentów sprzedażowych, finansowych
• uczestniczył/a w procesach HR w dziale (rekrutacja, organizacja i
koordynacja szkoleń, grafiki pracy)
• wspierał/a bieżące działania (kontakt z innymi urzędami i firmami,
udzielanie odpowiedzi na pytania pasażerów i rozwiązywanie ich
problemów, prace archiwizacyjne)

Do aplikowania na staż szczególnie zapraszamy absolwentów /
absolwentki i studentów/studentki V roku studiów z kierunku administracja

• odpowiedzialnych, kreatywnych, otwartych na nową wiedzę i
umiejętności
• z dobrą organizacją pracy własnej, dokładnych i sumiennych
• ze znajomością programów biurowych MS Office
• mile widziane osoby z doświadczeniem w administracji, obsłudze klienta
lub w marketingu
• czas trwania stażu: 6 miesięcy, od lipca do grudnia 2025 r.
• 120 godzin w miesiącu
umowa zlecenie – stawka godzinowa to 30,50 zł brutto
• tryb stacjonarny – w siedzibie ZTM, ul. Grochowska 316/320, Warszawa


Realizując staż w Zarządzie Transportu Miejskiego w Dziale Sprzedaży:

• zdobędziesz doświadczenie w realnym środowisku pracy
• uzyskasz wsparcie doświadczonego zespołu i możliwość nauki od specjalistów
• rozwiniesz swoje umiejętności organizacyjne, analityczne i interpersonalne
• uzyskasz możliwość realizacji ciekawych zadań i współtworzenia innowacyjnych
rozwiązań w transporcie miejskim
• możesz zdobyć referencje i potencjalnie rozpocząć swoją karierę w strukturach ZTM

Jak zaaplikować i jaki jest przebieg rekrutacji na staż?

• zapoznaj się z Regulaminem rekrutacji na płatny Program Stażowy, który dostępny
jest: Regulamin-rekrutacji-na-platny-program-stazowy-realizowany-w-Zarzadzie-Transportu-Miejskiego.pdf – przystąpienie do rekrutacji jest jednocześnie oświadczeniem o
akceptacji Regulaminu
• rozwiąż sytuację problemową opublikowaną – 2_Dzial-Sprzedazy_zadanie_stazysta.pdf
• CV wraz z rozwiązanym zadaniem oraz klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie
danych osobowych (klauzula dostępna jest TUTAJ) prześlij do 27 maja 2025 r. (termin przedłużony)
na: programstazowy@ztm.waw.pl wpisując w temacie „Stażysta/Stażystka w Dziale
Bezpieczeństwa”
• zapoznajemy się z Twoim CV i rozwiązanym zadaniem
• zapraszamy wybrane osoby na rozmowę rekrutacyjną – wybieramy osobę / osoby,
którym zaproponujemy realizację stażu
• przekazujemy informację zwrotną wszystkim uczestnikom rekrutacji na staż

 

Szczegóły na: Program Stażowy i Program Praktyk – ZTM Warszawa

Stażysta/Stażystka w Dziale Bezpieczeństwa/Pion Teleinformatyczny i Bezpieczeństwa /ZTM Warszawa

Stażysta / Stażystka w Dziale Bezpieczeństwa
pion Teleinformatyczny i Bezpieczeństwa

Dział Bezpieczeństwa zajmuje się zagadnieniami związanymi
z bezpieczeństwem siedziby i obiektów Zarządu Transportu Miejskiego oraz
bezpieczeństwem Warszawskiego Transportu Publicznego (WTP).

Główne zadania Działu to:

• podejmowanie, konsultowanie oraz monitorowanie działań i
dokumentacji w zakresie bezpieczeństwa Warszawskiego Transportu
Publicznego (WTP)
• zadania obronne, zarządzanie kryzysowe oraz ochrona pracowników i
mienia Zarządu Transportu Miejskiego (ZTM)
• kontrolowanie oraz sprawowanie bieżącego nadzoru nad środkami
zabezpieczenia i ochrony obiektów użytkowanych przez ZTM
• analiza zapisów z monitoringu wizyjnego udostępnianego przez
operatorów
• realizowanie zadań z zakresu bezpieczeństwa przeciwpożarowego
• realizowanie i nadzorowanie zadań wynikających z przepisów o ochronie
danych osobowych, przepisów w zakresie ochrony informacji
niejawnych oraz z wewnętrznych procedur obowiązujących w ZTM
dotyczących m. in. realizacji polityki przeciwdziałania korupcji i
nadużyciom gospodarczym
• zapewnienie realizacji zadań Inspektora Ochrony Danych

W trakcie stażu będziesz:

• analizował/a systemy zabezpieczeń i zastosowanych środków ochrony fizycznej na obiektach ZTM
• brał/a udział w opracowywaniu dokumentów planistycznych i
wykonawczych z zakresu bezpieczeństwa wewnętrznego, ochrony
ppoż. oraz zarządzania kryzysowego

Do aplikowania na staż szczególnie zapraszamy absolwentów /
absolwentki uczelni wyższych, z kierunku bezpieczeństwo wewnętrzne:

• odpowiedzialnych, otwartych na nową wiedzę i umiejętności
• komunikatywnych i nastawionych na współpracę
• ze znajomością przepisów dotyczących bezpieczeństwa wewnętrznego,
ustawy o obronie cywilnej oraz zagadnień dotyczących zarządzania
kryzysowego
• czas trwania stażu: 6 miesięcy, od lipca do grudnia 2025 r.
120 godzin w miesiącu
umowa zlecenie – stawka godzinowa to 30,50 zł brutto
• tryb stacjonarny – w siedzibie ZTM, ul. Grochowska 316/320, Warszawa


Realizując staż w Zarządzie Transportu Miejskiego w Dziale Bezpieczeństwa:

• zdobędziesz wiedzę teoretyczną i praktyczną dotyczącą stosowanych procedur i
rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa wewnętrznego w jednostce samorządu
terytorialnego oraz w instytucji odpowiedzialnej za organizację i funkcjonowanie
transportu publicznego w Warszawie i aglomeracji
• rozwiniesz swoje umiejętności w zakresie pracy w zespole

Jak zaaplikować i jaki jest przebieg rekrutacji na staż?

• zapoznaj się z Regulaminem rekrutacji na płatny Program Stażowy, który dostępny jest Regulamin-rekrutacji-na-platny-program-stazowy-realizowany-w-Zarzadzie-Transportu-Miejskiego.pdf przystąpienie do rekrutacji jest jednocześnie oświadczeniem o akceptacji
Regulaminu
• przygotuj propozycję planu działania (znajdź szczegóły na Program Stażowy i Program Praktyk – ZTM Warszawa)
• CV wraz z rozwiązanym zadaniem oraz klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie
danych osobowych (klauzula dostępna jest TUTAJ) prześlij do 27 maja 2025 r. (termin przedłużony)
na: programstazowy@ztm.waw.pl wpisując w temacie „Stażysta/Stażystka w Dziale
Bezpieczeństwa”
• zapoznajemy się z Twoim CV i rozwiązanym zadaniem
• zapraszamy wybrane osoby na rozmowę rekrutacyjną – wybieramy osobę / osoby,
którym zaproponujemy realizację stażu
•  przekazujemy informację zwrotną wszystkim uczestnikom rekrutacji na staż

 

Szczegóły i zadania rekrutacyjne dostępne na: Program Stażowy i Program Praktyk – ZTM Warszawa

Praktykant / Praktykantka w Dziale Windykacji/Pion Handlowy | ZTM Warszawa

Dział Windykacji zajmuje się egzekwowaniem i rozliczaniem należności

wynikających z wystawionych wezwań do zapłaty

Główne zadania Działu to:

• egzekwowanie i rozliczanie należności wynikających z:
➢ wystawionych wezwań do zapłaty
➢ opłat dodatkowych za jazdę bez ważnego biletu
➢ opłat i kar z tytułu korzystania z parkingów w systemie Parkuj i Jedź
• prowadzenie:
➢ spraw z zakresu windykacji w ramach postępowania sądowego i
komorniczego
➢ czynności w sprawach związanych ze ściganiem karnym pasażerów tytułu
naruszenia ustawy z dnia 20 maja 1971 r. – Kodeks wykroczeń (Dz. U. z
2023 r. poz. 2119 z późn. zm. )
➢ bazy dłużników
➢ spraw związanych z umorzeniem lub rozłożeniem na raty należności
wynikających z nałożonych opłat dodatkowych oraz opłat i kar z tytułu
korzystania z parkingów Parkuj i Jedź
• analizowanie i rozpatrywanie korespondencji dotyczącej:
➢ złożonych przez pasażerów reklamacji
➢ odwołań od nałożonych opłat dodatkowych

W trakcie praktyk każdy z uczestników:

dowie się:
➢ jak analizować i rozpatrywać reklamacje oraz wnioski od pasażerów
➢ na co zwracać uwagę i jak przygotować wnioski do egzekucji
• pozna:
➢ jak przebiega przygotowywanie pozwów do wysyłki do sądów (EPU
oraz sądy rejonowe)
➢ systemy informatyczne wykorzystywane przez Dział Windykacji
• zaznajomi się:
➢ z postanowieniami wpływającymi z sądów oraz od komorników
Do aplikowania na praktykę szczególnie zapraszamy studentów / studentki z
kierunków: prawo, administracja, finanse i rachunkowość w ramach praktyki
uczelnianej, bądź też w ramach dodatkowej, niezależnej praktyki
• odpowiedzialnych, kreatywnych, otwartych na nową wiedzę i umiejętności
• komunikatywnych i nastawionych na współpracę
• ze znajomością programów biurowych MS Office (Word, Excel, Outlook,
PowerPoint)
• czas trwania praktyk: od 1 do 3 miesięcy – do zrealizowania od lipca do grudnia
2025 r.
praktyki są bezpłatne
• tryb stacjonarny – w siedzibie ZTM, ul. Grochowska 316/320, Warszawa


Realizując praktykę w Zarządzie Transportu Miejskiego w Dziale Windykacji:

• zdobędziesz doświadczenie w realnym środowisku pracy
• uzyskasz wsparcie doświadczonego zespołu i możliwość nauki od specjalistów
• rozwiniesz swoje umiejętności organizacyjne, analityczne i interpersonalne
• uzyskasz możliwość realizacji ciekawych zadań
• zapoznasz się z procesem windykacji należności wobec osoby fizycznej począwszy od
momentu wystawienia wezwania do zapłaty opłaty dodatkowej wystawionej przez
kontrolera
• poznasz specyfikę pracy w jednostce samorządowej oraz systemy informatyczne
wykorzystywane przez Dział Windykacji
• poznasz w praktyce dokumenty na jakie wpływają do Działu Windykacji, jak i te które są
przygotowywane przez pracowników i wysyłane na zewnątrz organizacji

Jak zaaplikować i jaki jest przebieg rekrutacji na praktykę?

• CV wraz z informacją o wymiarze praktyki i klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie
danych osobowych (klauzula dostępna: Dokument-dot.-przetwarzania-danych-osobowych-dla-kandydatow-na-praktyke.pdf) do 27 maja 2025 r. (termin przedłużony) prześlij na:
programpraktyk@ztm.waw.pl
• zapoznajemy się z Twoim CV
• zapraszamy wybrane osoby na rozmowę rekrutacyjną – wybieramy osobę / osoby, którym
zaproponujemy realizację praktyki
• przekazujemy informację zwrotną wszystkim uczestnikom rekrutacji na praktykę

 

Szczegóły praktyk na: Program Stażowy i Program Praktyk – ZTM Warszawa

Praktyki/wolontariat – Level Up

Stowarzyszenie LEVEL UP szuka wolontariuszy i praktykantów, którzy pragną rozwijać swoje kompetencje społeczno-zawodowe i realizować z nami ciekawe projekty!

 

Możesz u nas nabyć doświadczenie, nowe umiejętności, poznać ciekawych ludzi, rozwijać się w wybranych przez Ciebie obszarach i w wybranym przez Ciebie czasie.

 

LEVEL UP zostało założone przez grupę młodych dziewczyn z Łodzi i okolic, aby tworzyć inicjatywy skupiające się na wyrównywaniu szans różnych grup (np. kobiet, dzieci, młodzieży z trudnościami, seniorom). Nasze projekty poruszają tematy min. edukacji nieformalnej, integracji, pomocy osobom z niepełnosprawnościami, ekologii, różnorodności kulturowej.

 

Szukamy:

 

  • tłumaczy języka rosyjskiego
  • tłumaczy języka hiszpańskiego
  • grafików
  • administratorów strony www
  • twórców treści na bloga
  • koordynatorów naszych kanałów społecznościowych
  • event managerów
  • koordynatorów projektów lokalnych
  • koordynatorów projektów międzynarodowych
  • specjalistów SEO
  • realizatorów badań społecznych

 

Zapoznaj się z opisami zadań poszczególnych zespołów:

https://docs.google.com/document/d/1Z4i11c-aEfzZ_BiPQuefynuXRvS-xleBiYyA-PqYt5M/edit?usp=sharing


Oferujemy:

 

  • odbywanie wolontariatu/praktyk zdalnie, w pełni zadaniowo – jeśli chcesz, możesz pracować w środku nocy z domku w Bieszczadach (o ile masz zasięg), patrzymy tylko na efekty Twojej pracy
  • udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych
  • rozwój umiejętności miękkich
  • poznanie narzędzi wykorzystywanych w biznesie i NGO (pracujemy w oparciu o elementy Agile, korzystamy z narzędzi wykorzystywanych przez gigantów biznesowych m.in. WordPress, Canva, Trello, Discord, Zoom)
  • możliwość wzięcia udziału w wymianach międzynarodowych i szkoleniach po okresie próbnym (do tej pory nasi praktykanci i wolontariusze byli w Portugalii, Egipcie, Armenii, Hiszpanii, Włoszech i wielu innych ciekawych miejscach)
  • możliwość stworzenia własnego projektu i wcielenia go w życie (wesprzemy cię w zdobyciu grantu, zaplanowaniu i realizacji całości)
  • dostosowanie się do Twoich możliwości czasowych (np. luz w trakcie sesji)
  • pracę w młodym, dynamicznym zespole (oczywiście, że tak) i zgranej organizacji
  • spotkania integracyjne (online lub na żywo)
  • bezpłatne kursy językowe z angielskiego i hiszpańskiego

 

Dodatkowo każdy wolontariusz objęty jest Ubezpieczeniem od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków (NWW) – zgodnie z Ustawą o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

Oznacza to, że w trakcie wykonywania wolontariatu na terenie Polski, wolontariusz jest zawsze ubezpieczony.

 

W przypadku praktykantów Ubezpieczenie od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków (NWW) jest pokryte przez Uczelnię lub pozostawione w gestii praktykanta.

 

Zapraszamy do współpracy 🙂 Doświadczenie nie jest wymagane. Liczy się kreatywność, zapał do pracy i pozytywne nastawienie.

 

Wymagania:

  • minimalny wiek to 13 lat (od osób niepełnoletnich, wymagana będzie zgoda rodziców)
  • język angielski min. B2 w przypadku chęci realizacji projektów międzynarodowych (w przypadku projektów wschodnich – język rosyjski)

 

Więcej informacji o rekrutacjach i działaniach LEVEL UP znajdziesz na: https://levelupngo.com/strefa-wolontariusza-i-praktykanta/

 

Aplikuj już dziś: https://forms.gle/tmmx6Ui6FaGRgsjx9

(terminy rekrutacji pod powyższym linkiem)

Program Praktyk | Deutsche Bank Polska S.A.

Program praktyk w Deutsche Bank Polska S.A.

Miejsce pracy: Warszawa, budynek Focus, Al.Armii Ludowej 26

Praca stacjonarna/praktyki/staże/umowa zlecenie/część etatu

Kategorie: Bankowość i Finanse/ekonomia

Na rynku polskim Grupa Deutsche Bank prowadzi działalność od ponad 30 lat. W październiku 1995 roku, po otrzymaniu licencji bankowej, Deutsche Bank rozpoczął funkcjonowanie jako Deutsche Bank Polska S.A.

Jedynym akcjonariuszem Deutsche Bank Polska S.A. jest Deutsche Bank AG, jeden z wiodących banków o międzynarodowej renomie, posiadający ponad 150-letnie doświadczenia w dziedzinie usług finansowych. To również największy bank rozliczeniowy strefy euro i jeden z kluczowych globalnych graczy w obszarze obsługi handlu zagranicznego, rozliczeń, a także międzynarodowy lider w zakresie wymiany walut i bankowości inwestycyjnej.

Deutsche Bank Polska S.A. oferuje szeroką ofertę produktów dla wybranych Klientów Korporacyjnych i Instytucji Finansowych. Przynależność do globalnej grupy finansowej, obsługującej zdywersyfikowaną bazę Klientów na wielu rynkach wraz ze stabilną bazą kapitałową i strategią zrównoważonego rozwoju, stanowi fundament działania na rynku polskim. Nasze innowacyjne rozwiązania odpowiadają na potrzeby Klientów w zakresie zarządzania płynnością, ryzykiem walutowym czy zarządzaniem łańcuchem dostaw. Należymy także do wiodących banków oferujących produkty banku depozytariusza dla funduszy inwestycyjnych i emerytalnych.

Deutsche Bank Polska S.A. obsługuje również posiadaczy walutowych kredytów i pożyczek zabezpieczonych hipotecznie, zaciągniętych przed 2018 rokiem.

Twój zakres obowiązków:

  • Realizacja skrojonego na miarę Programu praktyk w dedykowanych jednostkach Banku m.in :

Departament Rozwoju Kadr, Departament Audytu Wewnętrznego, Departament Compliance, Departament Prawny, Departament Windykacji Należności, Departament Klientów Strategicznych, Departament Współpracy z Klientami Korporacyjnym, Departament Sprzedaży Produktów Skarbowych, Departament Zarządzania Ryzykiem Kredytowym Klienta, Departament Operacji Bankowych, Departament Rachunkowości i Księgowości.

  • Kompleksowy, miesięczny proces wdrożenia ukierunkowany na poznanie struktury i specyfiki funkcjonowania Deutsche Bank Polska, kluczowych procesów naszego łańcucha wartości, a także wewnętrznych procedur.
  • Po okresie wdrożenia, kontynuacja praktyk w wymiarze od 6 do 11 miesięcy w zakresie określonych,znaczących zadań odpowiednich do profilu uczestnika programu w dedykowanej jednostce Banku.
  • Zdobycie wiedzy o funkcjonowaniu instytucji bankowej i międzynarodowej korporacji.
  • Zbudowanie kompetencji i doświadczenia zawodowego jako fundamentów dla dalszego rozwoju.
  • Rozwinięcie umiejętności komunikacji i budowania relacji w zespołach ceniących różnorodność, współpracę, otwartą komunikację i partnerstwo.
  • Wymiana wiedzy i doświadczeń między uczestnikami programu praktyk.

Nasze wymagania:

  • Status studenta III-V roku polskiej uczelni
  • Dostępność min. 20 godzin tygodniowo od maja 2025 r. przez minimum 6 miesięcy
  • Otwartość na zdobywanie wiedzy i doświadczenia zawodowego
  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Komunikatywność i umiejętności pracy w zespole
  • Zaangażowanie i pozytywne podejście

 

Oferujemy:

  • Możliwość zdobycia doświadczenia w jednej z największych instytucji finansowych na świecie
  • Płatne praktyki w oparciu o umowę zlecenie (31 zł/h)
  • Szkolenia stacjonarne i online, merytoryczną wiedzę ze strony przełożonych i współpracowników
  • Dostęp do wewnętrznych ofert pracy i możliwość uczestnictwa w rekrutacjach w ramach otwartych w Banku procesów rekrutacyjnych

Dogodną lokalizację biura w centrum Warszawy (budynek Focus, blisko stacji Metro Politechnika)

 

Kompetencje, które możesz rozwinąć podczas praktyk w Deutsche Bank Polska S.A.

– myślenie analityczne

– współpraca w zespole

– wystąpienia publiczne i prezentacje

– posługiwanie się językiem angielskim

– negocjacje

Rekrutacja do 30 kwietnia.

Careers

 

 

Internship. Net in Warsaw | Vention

Internship .Net in Warsaw

Key Responsibilities

  • Delve into the .NET framework, understanding its role in web development to solidify your foundational skills
  • Learn essential web development components like HTML/CSS and JavaScript basics under expert guidance, crucial for contemporary web solutions
  • Advance your expertise in areas such as React/Redux with TypeScript, ASP.NET architecture, and using Microservices and Azure services to expand your skill set
  • Acquire vital know-how in managing databases with SQL, essential for dynamic web applications
  • Adopt industry-standard best practices in software development, ensuring high quality and efficient production
  • Enhance collaborative and project management skills specific to software development, improving team contributions
  • Execute a thorough lab project, developing an application with .NET Core and JavaScript, showcasing your holistic comprehension and project readiness

Qualifications

  • Base knowledge of OOP, SOLID, HTTP
  • Understanding key features and aspects of C# and .NET (value and reference types, garbage collection, abstract classes, interfaces, attributes, reflection, threads)
  • Knowledge of the main entities and relationships in relational databases
  • Basic knowledge of HTML, CSS, JS is a plus
  • B1 level or higher in the English

About us

At Vention, we assemble senior-level, dedicated teams of developers to help fast-growing startups and innovative enterprises drive impact and achieve their goals. We’ve delivered solutions across multiple domains, including FinTech, PropTech, AdTech, HealthTech, e-commerce, and more.

Vention has developed .NET solutions since 2002 and our team has grown rapidly to over 350 developers with more than 100 projects under our belt. Our full-stack engineers write real code and work with the modern .NET stack, including ASP.NET CORE, ASP.NET WebApi, ASP.NET MVC, WPF, UWP, and Entity Framework, as well as front-end frameworks, such as React, Angular, and VueJS. We regularly host meetups where we discuss the latest industry news, complex design solutions, and reviews of new tools, e.g., Docker (CI/CD), Microsoft Azure, and RabbitMQ.

Benefits

  • Enjoy personalized learning with intimate group sizes of 3-15 or opt for a one-on-one experience
  • Our dynamic curriculum offers a mix of hands-on practice and essential theory, tailored for groups or adjusted to fit individual needs
  • Give yourself at least three months to dive deep into the material in a group, or choose an individual internship length that aligns with international standards
  • Discover the industry inside out. This internship provides insights into the IT world, giving you a leg up in your future career
  • Receive guidance and support from an experienced mentor throughout your internship journey
  • Beyond learning, there’s a chance for employment. Successful interns might land a full-time job with us after the program
  • Dive into real-world projects! Get hands-on experience with genuine IT challenges and see firsthand the solutions in action

Engineer your success!

Internship .Net in Warsaw – Career at Vention

Mail do rekrutera: Wiktoria.Jadczak@ventionteams.com

The offer is valid till 17.04.25.

Płatne praktyki w Sądzie Apelacyjnym w Warszawie

Opis:

Odbywając praktyki w oddziale lub wydziale Sądu Apelacyjnego, będziesz miał szansę zapoznania się z funkcjonowaniem Sądu. Poznasz praktyczne aspekty pracy w wymiarze sprawiedliwości, dzięki którym zdobędziesz nowe, cenne doświadczenie. Na co dzień będziesz uczestniczył w różnych czynnościach jak np. zapoznawanie się z aktami, procedurami, tworzenie prostych pism i notatek, udział w rozprawach, protokołowanie.

Jeśli uznasz, że to praca dla Ciebie – istnieje możliwość kontynuacji współpracy w formie umowy o pracę po przejściu procedury konkursowej (protokolant sądowy, asystent sędziego – aktualne konkursy widnieją na stronie Sądu Apelacyjnego w zakładce oferty pracy).

 

Wymagania:

  • Dyspozycyjność w wymiarze od 3 do 5 dni w tygodniu
  • Sumienność i dobra organizacja pracy
  • Zainteresowanie prawem i funkcjonowaniem Sądu
  • Nieukończony 30 rok życia

 

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie 3600 zł/mc za pełen wymiar czasu pracy
  • Praktykę od 1 – 3 miesięcy
  • Możliwość zdobycia cennego i praktycznego doświadczenia w wymiarze sprawiedliwości
  • Naukę od praktyków – sędziów, asystentów sędziego, urzędników
  • Pracę w dynamicznym środowisku prawniczym

 

Dokumenty:

  • Podanie skierowane do Dyrektora Sądu ze wskazaniem preferowanego terminu i dyspozycyjności
  • Skan świadectwa ostatniej ukończonej szkoły
  • Oświadczenie o niekaralności (do pobrania na stronie – Sąd Apelacyjny w Warszawie – Oferty pracy)

 

Aplikuj osobiście:

Biuro Obsługi Interesanta Sądu Apelacyjnego w Warszawie
Pl. Krasińskich 2/4/6
00-207 Warszawa
(pokój 0A16A) parter
w godzinach: poniedziałek 8:00 – 18:00; wtorek – piątek 8:00 – 16:00

 

Lub aplikuj mailowo:

Email: praktyki@waw.sa.gov.pl

 

 

Stażysta w sekcji szkoleń i rozwoju | Gedeon Richter

Stażysta/ka w sekcji szkoleń i rozwoju (L&D)!
Zapraszamy do rekrutacji!

 

Gedeon Richter jest globalną spółka specjalizującą się w opiece zdrowotnej. Produkujemy oraz dostarczamy leki, dzięki czemu dbamy o poprawę życia pacjentów na całym świecie .

Szukamy do naszego zespołu HR pasjonata rozwoju! Dołącz do zespołu Learning & Development

 

Co czeka naszego Stażystę?

  • Wspieranie realizacji projektów rozwojowych i programów szkoleniowych.
  • Koordynowanie organizacji szkoleń – zapisy, logistyka, kontakt z uczestnikami.
  • Współpraca z dostawcami zewnętrznymi i trenerami.
  • Tworzenie materiałów szkoleniowych oraz treści e-learningowych.
  • Pomoc w digitalizacji i automatyzacji procesów L&D.
  • Analiza danych, przygotowywanie raportów i ankiety ewaluacyjne.
  • Wsparcie w komunikacji wewnętrznej na temat inicjatyw rozwojowych.

 

Czego oczekujemy?

  • Statusu studenta/ki Psychologii, ZZL, Zarządzania sprzedażą lub produkcją.
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1 (mowa i pismo).
  • Umiejętności obsługi MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
  • Zainteresowania Learning & Development i nowoczesnymi metodami szkoleniowymi.

 

Co będzie dodatkowym atutem?

  • Doświadczenie w obszarze szkoleń, HR lub zarządzania projektami.
  • Znajomość MS 365, narzędzi AI, platform e-learningowych.
  • Kreatywność, inicjatywa i chęć nauki.

 

Co oferujemy?

  • Płatny staż na min. 6 miesięcy.
  • Możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia w nowoczesnym dziale L&D.
  • Udział w ciekawych projektach i przestrzeń do rozwoju.
  • Wsparcie Mentora i naukę od ekspertów w branży.
  • Elastyczne godziny pracy i dynamiczne środowisko, które sprzyja kreatywności i rozwojowi.​

 

Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w obszarze szkoleń i rozwoju? Masz pasję do nauki, pracy z ludźmi i nowych technologii? Jeśli tak, zapraszamy do rekrutacji.

 

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=132ecd8c1b934d69a40fc58ade8e99e9

 

 

Intern with Ukrainian English Korean | EWL Group

People are always at the heart of EWL Group. We are a company that builds and develops diversity through its people. We provide HR solutions, offer permanent and temporary staff recruitment and outsourcing services across all sectors. EWL Group is also listed in the National Register of Employment Agencies under number 11991.

For our Client from the Construction Sector, we are looking for an Intern to join the Administration department.

Intern with Ukrainian/English/Korean

Place of work: Warsaw

Responsibilities:

  • Supporting the administrative team in current tasks, such as handling incoming and outgoing mail, archiving documents
  • Preparing translation of documents for the internal purpose
  • Receiving and serving guests
  • Preparing and updating departmental documents
  • Cooperating with other departments in the implementation of administrative tasks
  • Participation in team meetings

We’re looking for candidates who possess:

  • Student status or recent graduate – preferred faculties: Language Studies
  • Experience in translation Korean to English/English to Korean
  • Korean and English language proficiency – must to have
  • Ukrainian language proficiency – preferred
  • MS Office literacy

We offer:

  • Contract of Employment directly with the Employer (fixed term contract for 1 year with possibility to extend)
  • Salary: monthly basic salary + annual bonus
  • Office work with flexible start time between 8:00 and 9:00
  • Home office option based on Labour Code (24 days per year upon supervisor’s approval)
  • Benefits: Private health insurance, private life insurance, allowance of 600 PLN net per month for: transportation, telecommunication and multisport card
  • Work for a well-known, international client with HQ in Korea

Please send your CV via APPLY button.

https://ewl.traffit.com/public/an/c75ea109a81e17e177e3c7e39045c5f979475572

By clicking on the ‘Apply’ button, ‘Apply now’ or in any other way sending a recruitment application to EWL SPÓŁKA AKCYJNA with its registered office in: Aleje Jerozolimskie 160, 02-326 Warsaw (Employer – data administrator), you agree that the Employer may process your personal data included in the recruitment application for the purpose of recruitment for the position indicated in the advertisement. You may withdraw your consent at any time by contacting us.

You can also send your CV before 27.03.2025: sandra.czok@ewl.com.pl

Intern with English and Korean | EWL Group

People are always at the heart of EWL Group. We are a company that builds and develops diversity through its people. We provide HR solutions, offer permanent and temporary staff recruitment and outsourcing services across all sectors. EWL Group is also listed in the National Register of Employment Agencies under number 11991.

For our Client from the Construction Sector, we are looking for an Intern to join the Administration department.

Intern with English and Korean

Place of work: Warsaw

Responsibilities:

  • Supporting the administrative team in current tasks, such as handling incoming and outgoing mail, archiving documents
  • Preparing translation of documents for the internal purpose
  • Receiving and serving guests
  • Preparing and updating departmental documents
  • Cooperating with other departments in the implementation of administrative tasks
  • Participation in team meetings

We’re looking for candidates who possess:

  • Student status or recent graduate – preferred faculties: Language Studies
  • Experience in translation Korean to English/English to Korean
  • Korean and English language proficiency – must to have
  • MS Office literacy

We offer:

  • Contract of Employment directly with the Employer (fixed term contract for 1 year with possibility to extend)
  • Salary: monthly basic salary + annual bonus
  • Office work with flexible start time between 8:00 and 9:00
  • Home office option based on Labour Code (24 days per year upon supervisor’s approval)
  • Benefits: Private health insurance, private life insurance, allowance of 600 PLN net per month for: transportation, telecommunication and multisport card
  • Work for a well-known, international client with HQ in Korea

Please send your CV via APPLY button.

https://ewl.traffit.com/public/an/8d4630e68d923b0974d8637d8a66465067665a55

By clicking on the ‘Apply’ button, ‘Apply now’ or in any other way sending a recruitment application to EWL SPÓŁKA AKCYJNA with its registered office in: Aleje Jerozolimskie 160, 02-326 Warsaw (Employer – data administrator), you agree that the Employer may process your personal data included in the recruitment application for the purpose of recruitment for the position indicated in the advertisement. You may withdraw your consent at any time by contacting us.

You can sent also your CV before 27.03.2025: sandra.czok@ewl.com.pl