Dział Sprzedaży dba o sprawne funkcjonowanie systemu biletowego,
zapewniając pasażerom wygodę i dostęp do najnowszych rozwiązań
taryfowych
Główne zadania Działu to:
• zarządzanie taryfą i sprzedażą biletów
➢ tworzenie strategii taryfowej i prognoz dochodów
➢ nadzór nad siecią sprzedaży i obrotem gotówkowym
➢ kontrola jakości usług sprzedaży biletów
➢ rozwój systemu biletowego w pojazdach i w metrze
• gospodarka zasobami biletowymi
➢ zarządzanie nośnikami biletów i ich produkcją
➢ obsługa uprawnień do ulg i bezpłatnych przejazdów
➢ opiniowanie nowych wzorów biletów
• obsługa pasażerów i Punktów Obsługi Pasażerów
➢ sprzedaż i kodowanie biletów, wydawanie kart miejskich
➢ wydawanie abonamentów parkingowych w strefie płatnego
parkowania
➢ obsługa wezwań do zapłaty i prowadzenie gospodarki kasowej
• komunikacja i regulacje
➢ udzielanie odpowiedzi na zapytania pasażerów dotyczące
systemu biletowego
➢ przygotowywanie aktów normatywnych w zakresie taryf i ulg
➢ organizacja akcji informacyjnych dotyczących zmian w
Warszawskim Transporcie Publicznym (WTP)
W trakcie stażu będziesz:
• brał/a udział w projektach mających na celu wdrażanie nowych,
innowacyjnych rozwiązań w komunikacji miejskiej i Punktach Obsługi
Pasażerów (POP), które usprawnią codzienną obsługę pasażerów
i podniosą jakość świadczonych usług
• sporządzał/a zestawienia, sprawozdania oraz analizy
• wspierał/a organizację kreatywnych kampanii marketingowych
i promocyjnych w komunikacji miejskiej
• współtworzył/a oznaczenia wizualne i materiały informacyjne dla
pasażerów
• współpracował/a przy tworzeniu pism urzędowych, wewnętrznych
aktów prawnych i procedur
• dokonywał/a weryfikacji i analiz dokumentów sprzedażowych, finansowych
• uczestniczył/a w procesach HR w dziale (rekrutacja, organizacja i
koordynacja szkoleń, grafiki pracy)
• wspierał/a bieżące działania (kontakt z innymi urzędami i firmami,
udzielanie odpowiedzi na pytania pasażerów i rozwiązywanie ich
problemów, prace archiwizacyjne)
Do aplikowania na staż szczególnie zapraszamy absolwentów /
absolwentki i studentów/studentki V roku studiów z kierunku administracja
• odpowiedzialnych, kreatywnych, otwartych na nową wiedzę i
umiejętności
• z dobrą organizacją pracy własnej, dokładnych i sumiennych
• ze znajomością programów biurowych MS Office
• mile widziane osoby z doświadczeniem w administracji, obsłudze klienta
lub w marketingu
• czas trwania stażu: 6 miesięcy, od lipca do grudnia 2025 r.
• 120 godzin w miesiącu
• umowa zlecenie – stawka godzinowa to 30,50 zł brutto
• tryb stacjonarny – w siedzibie ZTM, ul. Grochowska 316/320, Warszawa
Realizując staż w Zarządzie Transportu Miejskiego w Dziale Sprzedaży:
• zdobędziesz doświadczenie w realnym środowisku pracy
• uzyskasz wsparcie doświadczonego zespołu i możliwość nauki od specjalistów
• rozwiniesz swoje umiejętności organizacyjne, analityczne i interpersonalne
• uzyskasz możliwość realizacji ciekawych zadań i współtworzenia innowacyjnych
rozwiązań w transporcie miejskim
• możesz zdobyć referencje i potencjalnie rozpocząć swoją karierę w strukturach ZTM
Jak zaaplikować i jaki jest przebieg rekrutacji na staż?
• zapoznaj się z Regulaminem rekrutacji na płatny Program Stażowy, który dostępny
jest: Regulamin-rekrutacji-na-platny-program-stazowy-realizowany-w-Zarzadzie-Transportu-Miejskiego.pdf – przystąpienie do rekrutacji jest jednocześnie oświadczeniem o
akceptacji Regulaminu
• rozwiąż sytuację problemową opublikowaną – 2_Dzial-Sprzedazy_zadanie_stazysta.pdf
• CV wraz z rozwiązanym zadaniem oraz klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie
danych osobowych (klauzula dostępna jest TUTAJ) prześlij do 27 maja 2025 r. (termin przedłużony)
na: programstazowy@ztm.waw.pl wpisując w temacie „Stażysta/Stażystka w Dziale
Bezpieczeństwa”
• zapoznajemy się z Twoim CV i rozwiązanym zadaniem
• zapraszamy wybrane osoby na rozmowę rekrutacyjną – wybieramy osobę / osoby,
którym zaproponujemy realizację stażu
• przekazujemy informację zwrotną wszystkim uczestnikom rekrutacji na staż
Szczegóły na: Program Stażowy i Program Praktyk – ZTM Warszawa