Przejdź do treści strony

Podinspektor ds. nieruchomości | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta
Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

podinspektor ds. nieruchomości
w Wydziale IV
Biura Mienia Miasta i Skarbu Państwa

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 29 lipca 2025 r.

Główne odpowiedzialności:

  • prowadzenie spraw w zakresie zmiany celu, przeznaczenia oraz sposobu
    zagospodarowania nieruchomości m.st. Warszawy i Skarbu Państwa oddanych
    w użytkowanie wieczyste.

Charakterystyka pracy:

  • analiza wniosków w zakresie zmiany celu, przeznaczenia oraz sposobu
    zagospodarowania nieruchomości m.st. Warszawy i Skarbu Państwa oddanych
    w użytkowanie wieczyste,
  • analiza projektów aktów notarialnych w zakresie zmiany celu użytkowania
    wieczystego,
  • analiza projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego pod
    kątem przeznaczenia nieruchomości m.st. Warszawy i Skarbu Państwa
    i wnioskowanie o dokonywanie zmian w tych projektach,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
  • ustawa o gospodarce nieruchomościami,
  • ustawa o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
  • ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
  • ustawa Kodeks cywilny,
  • ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: ul. Chałubińskiego 8, piętro 1 (antresola). Do pomieszczenia można się
dostać schodami lub windą. Wejście do budynku znajduje się na poziomie terenu. Drzwi
wejściowe obrotowe otwierają się automatycznie. Budynek wyposażony jest w system
kontroli dostępu. Szerokość korytarzy oraz windy dostępna dla osób
z niepełnosprawnościami. Windy wyposażone są w system informacji głosowej. Toalety
dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami znajdują się na piętrze
1 w budynku.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta
zewnętrznego i wewnętrznego, przemieszczanie się wewnątrz budynku i na zewnątrz –
do innych siedzib urzędu.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
    o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji
    dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum roczny staż pracy
    albo wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy,
  • powyżej półroczne doświadczenie zawodowe związane z gospodarowaniem
    nieruchomościami lub w obsłudze prawnej lub w administracji publicznej,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca,
    obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia w dziedzinie geodezji, administracji,
    gospodarki przestrzennej, zarządzania z zakresu gospodarki nieruchomościami
    lub jednolite magisterskie na kierunku prawo,
  • uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego, do podziałów nieruchomości –
    uprawnienia geodezyjne.
    Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji,
    uznamy, że spełniasz wymóg.
    W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
    niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz
    skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu,
  • oświadczenie o:
    – posiadanym obywatelstwie,
    – pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
    publicznych,
    – nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
    ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    – posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    – wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
    pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
    [!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich
    złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2,
00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic
m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:
System elektronicznej rekrutacji Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy – Dokumenty i etapy naboru
W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych.
O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.

Specjalista ds. nieruchomości | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta
Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

specjalista ds. nieruchomości
w Wydziale IV
Biura Mienia Miasta i Skarbu Państwa

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 29 lipca 2025 r.

Główne odpowiedzialności:

  • prowadzenie spraw w zakresie zmiany celu, przeznaczenia oraz sposobu
    zagospodarowania nieruchomości m.st. Warszawy i Skarbu Państwa oddanych
    w użytkowanie wieczyste.

Charakterystyka pracy:

  • analiza wniosków w zakresie zmiany celu, przeznaczenia oraz sposobu
    zagospodarowania nieruchomości m.st. Warszawy i Skarbu Państwa oddanych
    w użytkowanie wieczyste,
  • analiza projektów aktów notarialnych w zakresie zmiany celu użytkowania
    wieczystego,
  • analiza projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego pod
    kątem przeznaczenia nieruchomości m.st. Warszawy i Skarbu Państwa
    i wnioskowanie o dokonywanie zmian w tych projektach,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
  • ustawa o gospodarce nieruchomościami,
  • ustawa o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
  • ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
  • ustawa Kodeks cywilny,
  • ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: ul. Chałubińskiego 8, piętro 1 (antresola). Do pomieszczenia można się
dostać schodami lub windą. Wejście do budynku znajduje się na poziomie terenu. Drzwi
wejściowe obrotowe otwierają się automatycznie. Budynek wyposażony jest w system
kontroli dostępu. Szerokość korytarzy oraz windy dostępna dla osób
z niepełnosprawnościami. Windy wyposażone są w system informacji głosowej. Toalety
dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami znajdują się na piętrze
1 w budynku.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta
zewnętrznego i wewnętrznego, przemieszczanie się wewnątrz budynku i na zewnątrz –
do innych siedzib urzędu.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
    o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji
    dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia albo wykształcenie średnie i minimum 3
    letni staż pracy,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca,
    obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia w dziedzinie geodezji, administracji,
    gospodarki przestrzennej, zarządzania z zakresu gospodarki nieruchomościami
    lub jednolite magisterskie na kierunku prawo,
  • powyżej półroczne doświadczenie zawodowe związane z gospodarowaniem
    nieruchomościami lub w obsłudze prawnej lub w administracji publicznej,
  • uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego.
    Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji,
    uznamy, że spełniasz wymóg.

    W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
    niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz
    skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu
  •  oświadczenie o:
    – posiadanym obywatelstwie,
    – pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
    publicznych,
    – nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
    ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    – posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    – wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
    pracy dla potrzeb tej rekrutacji

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich
złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2,
00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic
m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:
System elektronicznej rekrutacji Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy – Dokumenty i etapy naboru
W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych.

O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.

Specjalista ds. promocji i marketingu | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta
Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

specjalista ds. promocji i marketingu

w Wydziale Komunikacji Społecznej
Biura Infrastruktury

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 28 lipca 2025 r.

Główne odpowiedzialności:

  • inicjowanie projektów promocyjnych dla m.st Warszawy i współpraca
    z instytucjami zewnętrznymi i wewnętrznymi oraz krajowymi i zagranicznymi
    interesariuszami rynku w zakresie promocji,
  • opracowywanie informacji na temat aktualnych i planowanych przedsięwzięć
    promocyjnych, kulturalnych i artystycznych. Redagowanie i publikowanie
    materiałów promocyjnych/informacyjnych w serwisach i na stronach
    internetowych. Monitoring skuteczności prowadzonych działań oraz zgodności
    z Systemem Identyfikacji Wizualnej m.st. Warszawy,
  • realizacja zadań związanych z serwisem internetowym, w tym Biuletynem
    Informacji Publicznej,
  • przygotowywanie analiz, zestawień, opinii i sprawozdań, wnioskowanie zmian,
    zatwierdzanie i podpisywanie sprostowań oraz innych pism związanych
    z kontaktami Urzędu m.st. Warszawy.

Charakterystyka pracy:

  • realizowanie zadań z zakresu badań i analiz oraz działań promocyjnych
    dotyczących Nowego Centrum Warszawy,
  • organizacja konferencji prasowych i innych spotkań o charakterze informacyjnym,
  • redagowanie komunikatów informacyjnych i zamieszczanie ich na stronach
    um.warszawa/ncw i facebook.com/NoweCentrumWarszawy. Administracja
    wymienionych stron.
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
  • ustawa Kodeks Postępowania Administracyjnego,
  • przepisy Prawa prasowego i Prawa autorskiego,
  • struktura organizacyjna m.st. Warszawy,
  • wiedza nt. inwestycji realizowanych w ramach Nowego Centrum Warszawy.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: pl. Defilad 1 na XIII piętrze. Budynek jest wyposażony w podjazdy oraz
windę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Szerokość wejścia do
budynku, ciągi komunikacyjne dostosowane są do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
W budynku na parterze znajduje się toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rozmów
telefonicznych, obsługa klienta zewnętrznego, przemieszczanie się wewnątrz budynku
oraz wyjścia służbowe.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
    o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  •  szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji
    dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia albo wykształcenie średnie i minimum
    3- letni staż pracy,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego sprawdzana podczas testu wiedzy
    i/lub rozmowy kwalifikacyjnej,
  •  kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca,
    obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.
Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji,
uznamy, że spełniasz wymóg.

  • powyżej półroczne doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji projektów
    promocyjnych, w zbieraniu, analizowaniu i tworzeniu materiałów promocyjnych.
    W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
    niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz
    skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu,
  • oświadczenie o:
    – posiadanym obywatelstwie,
    – pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
    publicznych,
    – nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
    ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    – posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    – wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
    pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
    [!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich
    złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2,
00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic
m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
z niepełnosprawnościami.
W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych.
O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:

System elektronicznej rekrutacji Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy – Dokumenty i etapy naboru

Beauty Konsultant/Konsultantka | Lagardere Duty Free Sp. z o.o.

Beauty Konsultant/Konsultantka Lotnisko Chopina Warszawa

  • Żwirki i Wigury 1, Włochy, Warszawa(mazowieckie)
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz

Twój zakres obowiązków:

  • Profesjonalna obsługa Klienta w sklepie Aelia Beauty (perfumy, kosmetyki);
  • Realizowanie założeń sprzedażowych przypisanych kategorii produktowych;
  • Dbałość o profesjonalną obsługę klienta i zwiększanie sprzedaży, zgodnie z obowiązującym protokołem obsługi klienta;
  • Budowanie relacji z klientami i doradztwo produktowe;
  • Doskonalenie wiedzy na temat prezentowanych marek i produktów dostępnych w sklepach, uczestniczenie w szkoleniach oferowanych przez firmę i marki zewnętrzne;
  • Dzielenie się wiedzą produktową ze współpracownikami;
  • Regularne sprawdzanie ilości towarów i współpraca z menadżerami w celu jego uzupełnienia;
  • Uzupełnianie na bieżąco brakujących towar w sklepie, zgodnie z obowiązującym merchandisingiem;
  • Dbanie o czystość w sklepie;
  • Udział w inwentaryzacji w sklepie;
  • Bezwzględne przestrzeganie reguł i procedur w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wszelkich innych procedur obowiązujących w Grupie Lagardere.

Nasze wymagania:

  • Zainteresowanie branżą beauty;
  • Znajomość rynku i trendów;
  • Znajomość języka angielskiego (obsługa klientów międzynarodowych);
  • Dyspozycyjność (praca zmianowa);
  • Wysoka kultura osobista i umiejętności komunikacyjne;
  • Inicjatywa, nastawienie na klienta;

Mile widziane

Wykształcenie na kierunku kosmetologii


To oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (wynagrodzenie: podstawa + atrakcyjny system premiowania)
  • 30% zniżki na produkty w sklepach Aelia (m.in. na perfumy, kosmetyki, słodycze, odzież)
  • Do 50% zniżki dla Ciebie i wybranej przez Ciebie osoby na produkty w sklepach, kawiarniach oraz restauracjach prowadzonych przez Lagardère Travel Retail w Polsce (m.in. Aelia Duty Free, So Coffee, 1Minute Smacznego!, Relay, Inmedio, Costa Coffee)
  • Po trzymiesięcznym okresie próbnym otrzymasz dodatkowo: prywatną bezpłatną opiekę medyczną Medicover, dofinansowanie do karty MultiSport Plus, bezpłatne ubezpieczenie na życie NN i kartę podarunkową Sodexo na święta
  • Na co dzień oferujemy pracę z luksusowymi markami w międzynarodowym środowisku
  • Szkolenia. Nie wymagamy doświadczenia. Wszystkiego Cię nauczymy! Weźmiesz udział w szkoleniach, które rozwiną Twoje umiejętności i dodadzą Ci pewności siebie jako sprzedawcy

Aplikacja pod poniższym linkiem:

Oferta pracy Beauty Konsultant / Konsultantka| Lotnisko Chopina Warszawa, Lagardere Duty Free Sp. z o.o., Warszawa

Aplikuj do 8 sierpnia!

Główny specjalista ds. postępowań z zakresu geodezji | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta
Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

główny specjalista ds. postępowań z zakresu geodezji

w Dziale Ewidencji Gruntów i Budynków
w Wydziale Postępowań Ewidencyjnych i Rozgraniczeń Nieruchomości
Biura Geodezji i Katastru

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 23 lipca 2025 r.

Główne odpowiedzialności:

  • prowadzenie postępowań w sprawach: gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
    aktualizacji ewidencji gruntów i budynków, rozpatrywania zarzutów do danych
    ujawnionych podczas modernizacji ewidencji gruntów i budynków, zobowiązania
    podmiotów ewidencyjnych do dostarczenia dokumentacji niezbędnej do
    aktualizacji ewidencji gruntów i budynków oraz prowadzenie egzekucji tego
    obowiązku poprzez wykonanie zastępcze.

Charakterystyka pracy:

  • przygotowywanie projektów dokumentów urzędowych w prowadzonych sprawach,
    w tym decyzji w sprawie:
  1. aktualizacji ewidencji gruntów i budynków,
  2. gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
  3. rozpatrywania zarzutów do danych po modernizacji ewidencji gruntów
    i budynków,
  4. nałożenia obowiązku dostarczenia danych niezbędnych do aktualizacji bazy
    danych ewidencji gruntów i budynków,
  5. opracowywanie nowych procedur i schematów postępowania w sprawach
    aktualizacji ewidencji gruntów i budynków i gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
  6. musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    – ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne,
    – rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków,
    – rozporządzenie w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
    – ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
    – ustawa o opłacie skarbowej,
    – ustawa o lasach,
    – ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
    – ustawa o samorządzie gminnym,
    – ustawa o samorządzie powiatowym,
    – ustawa o pracownikach samorządowych,
    – przepisy prawa z zakresu ochrony danych osobowych.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: ul. Sandomierska 12. Do wejścia prowadzą schody oraz podjazd dla
wózków. Budynek wyposażony jest w system kontroli dostępu. Windy wyposażone są
w system informacji głosowej. Praca będzie wykonywana w pomieszczeniu biurowym na
pierwszym piętrze oraz w pomieszczeniu archiwum. Brak możliwości korzystania
z pomieszczenia archiwum dla osób poruszających się na wózku. Do pomieszczenia
biurowego można dostać się za pomocą schodów lub windy. Toaleta dostosowana do
osób z niepełnosprawnością znajduje się na parterze budynku.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta
zewnętrznego, prowadzenie rozmów telefonicznych, korzystanie z pomieszczenia
archiwum, przemieszczanie się wewnątrz budynku oraz poza budynkiem – wyjścia
w teren.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
    o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji
    dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia,
    Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji,
    uznamy, że spełniasz wymóg.
  • minimum 5-letni staż pracy,
  • powyżej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie geodezji, kartografii,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca,
    obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia z zakresu geodezji i kartografii, administracji
    publicznej, katastru lub jednolite magisterskie na kierunku prawo,
  • uprawnienia geodezyjne i kartograficzne 1 i/lub 2.
    W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
    niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz
    skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu,
  • oświadczenie o:
    – posiadanym obywatelstwie,
    – pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
    publicznych,
    – nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
    ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    – posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    – wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
    pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
    [!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich
    złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2,

00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic
m.st. Warszawy.

W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych.
O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

Główny specjalista ds. kontaktów z mediami Urząd M. St Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta
Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

główny specjalista ds. kontaktów z mediami

w Wydziale Prasowym
Biura Marketingu Miasta

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 21 lipca 2025 r.

Główne odpowiedzialności:

  • utrzymywanie bieżących kontaktów z mediami, opracowywanie planów
    medialnych i strategii komunikacyjnej,
  • tworzenie i koordynowanie prac zespołów zadaniowych do obsługi wydarzeń,
  • tworzenie przekazu informacyjnego o działaniach m.st. Warszawy na oficjalnej
    stronie urzędu, miejskich portalach społecznościowych i innych aktywnościach
    w internecie,
  • redagowanie materiałów prasowych, informacji i wypowiedzi rzecznika prasowego,
    przygotowywanie sprostowań, monitorowanie mediów.

Charakterystyka pracy:

  • przygotowywanie spotkań i utrzymywanie kontaktów z przedstawicielami mediów,
    przygotowywanie materiałów prasowych, odpowiedzi na pytania mediów,
  • organizowanie konferencji prasowych, eventów i obsługi prasowej wydarzeń
    o znaczeniu lokalnym, krajowym i międzynarodowym, organizowanie centrum
    prasowego,
  • budowanie strategii komunikacyjnej,
  •  monitoring mediów,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
  1. ustawa o prawie prasowym,
  2. ustawa o prawie autorskim,
  3. ustawa o dostępie do informacji publicznej.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: pl. Bankowy 3/5, piętro 1. Do pomieszczenia pracy można dostać się
schodami. Budynek wyposażony w system kontroli dostępu. Wejście główne do budynku
wyposażone jest w podjazd oraz windę. Osoby na wózku mają ograniczoną możliwość
przemieszczania się korytarzami w budynku. Toaleta dostępna dla osób
z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze i na 1 piętrze.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rozmów
telefonicznych, kontakt z klientem oraz praca w terenie, wyjścia służbowe. Istnieje
możliwość wystąpienia pracy w soboty, niedziele i święta.

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
    o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji
    dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia,
  • minimum 5-letni staż pracy,
  • powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe związane z public relations lub
    dziennikarstwem,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego sprawdzana podczas testu wiedzy
    lub rozmowy kwalifikacyjnej,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, komunikacja, współpraca, obsługa klienta
    zewnętrznego i wewnętrznego, sumienność, samodzielność.

Dodatkowe wymagania:

Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.
Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji,
uznamy, że spełniasz wymóg.

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia w zakresie public relations, dziennikarstwa,
    politologii lub nauk społecznych.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz
    skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu,
  • oświadczenie o:
  1. posiadanym obywatelstwie,
  2. pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
    publicznych,
  3. nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
    ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  5. wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
    pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
    [!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich
    złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2,
00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic
m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
z niepełnosprawnościami.
W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych.
O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:
System elektronicznej rekrutacji Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy – Dokumenty i etapy naboru

Inspektor ds. koordynacji, realizacji i rozliczania projektów | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

inspektor ds. koordynacji realizacji i rozliczania projektów

w Wydziale Centrów Lokalnych, Handlu i Usług

Biura Rozwoju Gospodarczego

 

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 21 lipca 2025 r.

 

Główne odpowiedzialności:

  • koordynacja, przygotowanie projektów, w tym przygotowanie wniosków o ich finansowanie,
  • koordynacja, nadzór nad realizacją i rozliczaniem projektów. Prowadzenie spraw związanych z postępowaniami w trybie zamówień publicznych i realizacją umów,

·       prowadzenie rejestrów, ewidencji i sprawozdań, gromadzenie informacji dotyczących przygotowywanych i realizowanych projektów,

  • promocja i realizacja działań informacyjnych o projektach.

Charakterystyka pracy:

  • inicjowanie i realizacja w przestrzeni targowisk wydarzeń miejskich oraz tematycznych na rzecz kupców i mieszkańców,
  • organizacja i realizacja inicjatyw, wydarzeń i projektów na rzecz rozwoju gospodarczego w szczególności w obszarze handlu i usług,
  • prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych oraz analityczno-sprawozdawczych w obszarze rozwoju gospodarczego, w tym handlu i usług,
  • inicjowanie i realizacja projektów z „ekonomii współdzielenia”. Rozwijanie i promocja bazy projektów „Wawashare – współdzielenie w mieście”. Organizacja spotkań służących wymianie pomysłów i doświadczeń, udział w wydarzeniach miejskich,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    • ustawa Kodeks postepowania administracyjnego,
    • ustawa o samorządzie gminnym,
    • ustawa o pracownikach samorządowych,
    • ustawa o ustroju m.st. Warszawy,
    • ustawa o dostępie do informacji publicznej,
    • ustawa Prawo zamówień publicznych,
    • przepisy dotyczące ochrony danych osobowych,
    • ustawa Kodeks cywilny.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: w budynku przy ulicy Canaletta 2, na I piętrze. Budynek nie posiada windy. Drzwi do pomieszczeń pracy o szerokości 80 cm oznakowane tabliczkami w systemie brajla oraz NFC. Toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, kontakt z klientem, rozmowy telefoniczne, przemieszczanie się wewnątrz budynku i wyjścia służbowe.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.


Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa[1],
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera[2], w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum 3-letni staż pracy albo wykształcenie średnie i minimum 5-letni staż pracy,
  • powyżej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie przygotowywania projektów do realizacji, wdrażania projektów realizowanych z wykorzystaniem środków zewnętrznych lub w pozyskiwaniu środków finansowych,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego sprawdzana podczas testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

wykształcenie wyższe I lub II stopnia związane z zarządzaniem, finansami, administracją samorządową lub publiczną,

  • powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie przygotowywania projektów do realizacji, wdrażania projektów realizowanych z wykorzystaniem środków zewnętrznych lub w pozyskiwaniu środków finansowych.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.[3]

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu[4],
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie,
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

[1] Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

[2] Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.

[3] W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

[4] O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Inspektor ds. koordynacji inwestycji i remontów | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na 2 wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

inspektor ds. koordynacji inwestycji i remontów

Samodzielne Wieloosobowe Stanowisko Pracy ds. Infrastruktury

Biura Kultury

(umowa na czas określony)

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 18 lipca 2025 r.

Główne odpowiedzialności:

  • prowadzenie spraw związanych z realizowaniem przez jednostki organizacyjne i osoby prawne m.st. Warszawy zadań inwestycyjnych,
  • przygotowywanie wniosków o wprowadzenie zadań do budżetu Miasta i Wieloletniej Prognozy Finansowej,
  • ocena stanu realizacji inwestycji, remontów oraz zakupów inwestycyjnych,
  • kompleksowe opracowanie procedur związanych z dozorowaniem i monitoringiem inwestycji i zakupów inwestycyjnych.

Charakterystyka pracy:

  • prowadzenie spraw związanych z infrastrukturą instytucji kultury,
  • ewidencjonowanie bazy materialnej instytucji kultury,
  • opiniowanie projektów, planów rzeczowo-finansowych zadań inwestycyjnych realizowanych przez instytucje kultury,
  • inicjowanie, wspieranie, monitorowanie prac inwestycyjno-remontowych prowadzonych przez instytucje kultury,
  • rozliczanie zadań inwestycyjnych instytucji kultury,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    • ustawa o samorządzie gminnym,
    • ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
    • ustawa Prawo zamówień publicznych,
    • Statut m.st. Warszawy.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: pl. Bankowy 2, piętro 23. Budynek jest wyposażony w podjazd oraz w system kontroli dostępu. Szerokość wejścia, ciągi komunikacyjne dostosowane są dla osób z niepełnosprawnościami. Drzwi windy mają szerokość 80 cm. W budynku na każdym piętrze znajduje się toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta, przemieszczanie się wewnątrz i na zewnątrz budynku.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa[1],
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera[2], w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum 3-letni staż pracy albo wykształcenie średnie i minimum 5-letni staż pracy,
  • powyżej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie infrastruktury,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem; wiedza zawodowa, znajomość przepisów i procedur; sumienność; komunikacja; współpraca; obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia na kierunkach technicznych lub z zakresu ekonomii, administracji, zarządzania, finansów publicznych, technologii energii odnawialnej lub jednolite magisterskie na kierunku prawo.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.[3]

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu[4],
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie,
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

[1] Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

[2] Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.

[3] W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

[4] O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Podinspektor ds. koordynacji realizacji i rozliczania projektów | Urząd M. St. Warszawy

 

poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta
Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

podinspektor ds. koordynacji realizacji i rozliczania projektów

w Wydziale Projektów Rozwoju Regionalnego I
Biura Funduszy Europejskich i Polityki Rozwoju
(umowa o pracę na czas określony – na czas realizacji projektu.
Przewidywany czas realizacji projektu do dnia 30.06.2028 r.)
Projekt pn.: „Budowa parkingów strategicznych Parkuj i Jedź (P + R) w Warszawie – etap
VI”.

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 17 lipca 2025 r.

Zakres zadań:

  • koordynacja i przygotowanie projektu, w tym przygotowanie wniosku
    o finansowanie projektu,
  • koordynacja działań i współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi
    urzędu, dotycząca przygotowania i wdrażania projektu realizowanego w
    komórkach i jednostkach im podległych, w zakresie pozyskiwania środków
    z funduszy europejskich,
  •  prowadzenie rejestrów i ewidencji i sprawozdań z realizowanego projektu.
    Gromadzenie informacji dotyczących przygotowywanego i realizowanego projektu
    między innymi z udziałem funduszy europejskich.

Charakterystyka pracy:

  • ustalanie zasad współpracy z jednostką organizacyjną realizującą projekt oraz
    z biurami zaangażowanymi w obsługę projektu,
  • zarządzanie umową o dofinansowanie,
  • koordynowanie przygotowania i weryfikowanie przygotowanych dokumentów
    niezbędnych do podpisania aneksów do umowy o dofinansowanie,
  • udostępnianie dokumentów i udzielanie odpowiedzi na pytania instytucjom
    kontrolującym i audytującym realizację projektu,
  • gromadzenie i przechowywanie dokumentacji projektu,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
  • przepisy prawne z zakresu struktury i porządku prawnego UE oraz
    funduszy europejskich, źródeł dofinansowania oraz możliwości ubiegania
    się o wsparcie z funduszy europejskich,
  • przepisy prawa administracyjnego,
  • ustawa o dostępie do informacji publicznej,
  • ustawa Prawo zamówień publicznych,
  • ustawa o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich
    w perspektywie finansowej 2021-2027.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: pl. Defilad 1, XIX piętro. Budynek wyposażony w podjazdy oraz windę.
Wejścia oraz ciągi komunikacyjne umożliwiają poruszanie się osobom
z niepełnosprawnościami. W budynku na parterze znajduje się toaleta dostosowana do
potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, rozmowy
telefoniczne, obsługa klienta, przemieszczanie się wewnątrz budynku oraz wyjścia
służbowe.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
    o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa1,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
    Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
    samorządowych.
  • umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji
    dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum rok stażu pracy albo
    wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy,
  • powyżej półroczne doświadczenie zawodowe związane z przygotowywaniem
    projektów do realizacji lub pozyskiwaniem środków finansowych na realizację
    projektów lub wdrażaniem projektów finansowanych ze środków zewnętrznych,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego sprawdzana podczas testu wiedzy
    i/lub rozmowy kwalifikacyjnej,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca,
    obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia w zakresie gospodarki przestrzennej,
    zarządzania, finansów, administracji samorządowej lub publicznej.
    W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
    niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz
    skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu,
  • oświadczenie o:
    – posiadanym obywatelstwie,
    – pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
    publicznych,
    – nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
    ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    – posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    – wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
    pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
    [!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich
    złożeniem.
    Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji,
    uznamy, że spełniasz wymóg.
    W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
    niepełnosprawnych.
    O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
    samorządowych.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2,
00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic
m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:

System elektronicznej rekrutacji Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy – Dokumenty i etapy naboru

Podinspektor ds. edukacji, oświaty i wychowania | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

podinspektor ds. edukacji, oświaty i wychowania

w Wydziale Doskonalenia Nauczycieli, Projektów Edukacyjnych i Europejskich

Biura Edukacji

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 24 lipca 2025 r.

Główne odpowiedzialności:

  • koordynowanie programów polityki oświatowej m.st. Warszawy,
  • inicjowanie i opracowywanie działań wynikających z realizacji polityki oświatowej, w tym projektów, programów i wydarzeń wzbogacających i podnoszących atrakcyjność oferty edukacyjnej i wychowawczej podległych placówek,
  • współpraca z instytucjami oraz organizacjami zewnętrznymi zajmującymi się działalnością związaną z edukacją kulturalną oraz innymi formami organizacji czasu wolnego dzieci i młodzieży, w celu podjęcia wspólnych działań.

Charakterystyka pracy:

  • realizacja projektów edukacyjnych m.st. Warszawy: Warszawskie Inicjatywy Edukacyjne, Szkoła z pomysłem, Najlepsze Szkolne i Przedszkolne Przestrzenie Uczenia Się, Dzieci dla zwierząt oraz projektów związanych z edukacją prawną i ekologiczną,
  • identyfikacja i analiza ryzyk w projektach,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    • ustawa Prawo oświatowe,
    • ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
    • ustawa Kodeks postępowania administracyjnego.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: ul. Kruczkowskiego 2, piętro 4. Wejście do budynku z poziomu terenu. Wejścia i korytarze oraz windy są o wymiarach umożliwiających swobodną komunikację. W budynku na każdym piętrze znajduje się toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami. Drzwi oznaczone są systemem braille’a. Budynek wyposażony jest w system kontroli dostępu.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, rozmowy telefoniczne i bezpośrednia obsługa klienta. Praca będzie wykonywana w budynku urzędu oraz w innych lokalizacjach w ramach wyjść służbowych.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa[1],
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera[2], w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum roczny staż pracy albo wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy,
  • powyżej półroczne doświadczenie zawodowe w oświacie lub w administracji publicznej lub związane z pracą w szkole, placówce oświatowej, kulturalnej lub w realizacji projektów edukacyjnych, ekologicznych,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, współpraca, sumienność, dążenie do rezultatów, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia w dziedzinie administracji publicznej, socjologii, pedagogiki, nauk społecznych lub z zakresu zarządzania oświatą.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.[3]

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu[4],
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie,
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

[1] Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

[2] Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.

[3] W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

[4] O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.