Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta
Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
podinspektor ds. nieruchomości
w Wydziale IV
Biura Mienia Miasta i Skarbu Państwa
Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 29 lipca 2025 r.
Główne odpowiedzialności:
- prowadzenie spraw w zakresie zmiany celu, przeznaczenia oraz sposobu
zagospodarowania nieruchomości m.st. Warszawy i Skarbu Państwa oddanych
w użytkowanie wieczyste.
Charakterystyka pracy:
- analiza wniosków w zakresie zmiany celu, przeznaczenia oraz sposobu
zagospodarowania nieruchomości m.st. Warszawy i Skarbu Państwa oddanych
w użytkowanie wieczyste, - analiza projektów aktów notarialnych w zakresie zmiany celu użytkowania
wieczystego, - analiza projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego pod
kątem przeznaczenia nieruchomości m.st. Warszawy i Skarbu Państwa
i wnioskowanie o dokonywanie zmian w tych projektach, - musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
- ustawa o gospodarce nieruchomościami,
- ustawa o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
- ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa Kodeks cywilny,
- ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
Warunki pracy:
Miejsce pracy: ul. Chałubińskiego 8, piętro 1 (antresola). Do pomieszczenia można się
dostać schodami lub windą. Wejście do budynku znajduje się na poziomie terenu. Drzwi
wejściowe obrotowe otwierają się automatycznie. Budynek wyposażony jest w system
kontroli dostępu. Szerokość korytarzy oraz windy dostępna dla osób
z niepełnosprawnościami. Windy wyposażone są w system informacji głosowej. Toalety
dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami znajdują się na piętrze
1 w budynku.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta
zewnętrznego i wewnętrznego, przemieszczanie się wewnątrz budynku i na zewnątrz –
do innych siedzib urzędu.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
o pracę), - rozwój zawodowy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
- zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.
Niezbędne wymagania:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia,
- umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji
dokumentów, - wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum roczny staż pracy
albo wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy, - powyżej półroczne doświadczenie zawodowe związane z gospodarowaniem
nieruchomościami lub w obsłudze prawnej lub w administracji publicznej, - kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca,
obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
Dodatkowe wymagania:
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia w dziedzinie geodezji, administracji,
gospodarki przestrzennej, zarządzania z zakresu gospodarki nieruchomościami
lub jednolite magisterskie na kierunku prawo, - uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego, do podziałów nieruchomości –
uprawnienia geodezyjne.
Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji,
uznamy, że spełniasz wymóg.
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz
skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu, - oświadczenie o:
– posiadanym obywatelstwie,
– pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
publicznych,
– nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
– posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
– wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich
złożeniem.
Jak złożyć swoją ofertę?
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2,
00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic
m.st. Warszawy.
Dodatkowe informacje
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:
System elektronicznej rekrutacji Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy – Dokumenty i etapy naboru
W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych.
O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.