Przejdź do treści strony
22 536 54 08

Młodszy Doradca Klienta – Empik

DoPRACUJ sobie na święta razem z #empikteam!

Zastanawiasz się, #czywarto?

  • Tak, bo szanujemy Twój czas: rekrutację odbędziesz bez wychodzenia z domu (online)
  • Wspólnie ustalimy godziny Twojej pracy: jesteśmy elastyczni i słuchamy Twoich potrzeb, Ty pomagasz nam, a my Tobie!
  • Pracujesz tyle godzin na umowę zlecenie, ile potrzebujesz, by doPRACOWAĆ sobie na święta 😉
  • Możesz pochwalić się 100% frekwencją? Zgarniasz za nią dodatkową kasę (lubimy prezenty, lubimy dawać premię)!

 

Hmmm… ale co ja w ogóle będę robić?

  • Pomagać naszym klientom „finalizować” ich marzenia, innymi słowy: obsługiwać kasę fiskalną 😉
  • Wspierać naszych klientów w dokonywaniu trafnych wyborów (okres przedświąteczny bywa baaaardzo gorący)
  • Dbać o to, aby produkty były odpowiednio ułożone na półkach: niespodzianki są fajne, ale raczej nikt nie chce szukać „Gry o tron” na półce z gazetami
  • Utrzymywać porządek na pokładzie, czyli w… salonie Empiku 😉

 

Jakich osób szukamy?

  • Takich, które mają czas, aby pomóc św. Mikołajowi w najgorętszym dla niego czasie: dyspozycyjnych w okresie akcji „Xmas” (listopad- grudzień)
  • Otwartych na kontakt z klientami: uśmiechniętych i uprzejmych
  • Ciekawskich „elfów”-detektywów, którzy kochają zanurkować w magazynie lub między półkami, by znaleźć wymarzony przez naszych klientów produkt 🙂

Aplikuj tutaj

Spotkajmy się w Empiku! 😊


Inspektor ds. Kadr

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy ogłasza nabór kandydatów na 2 wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa


Inspektor do spraw kadrowych

w Wydziale Kadr
Biura Zarządzania Zasobami Ludzkimi



Barista Green Cafe Nero

Aplikuj i dołącz do Zespołu ludzi których łączy pasja do kawy, zarażaj innych pozytywną energią, parz najlepszą kawę w mieście!


Asystent(ka) Recepcji

Czym będziesz się zajmować:

  • zarządzaniem korespondencją przychodzącą i wychodzącą (poczta elektroniczna, papierowa oraz kontakty z kurierami);
  • obsługą połączeń telefonicznych w języku polskim i angielskim;
  • wsparciem administracyjnym, m.in kserowaniem, bindowaniem i skanowaniem;
  • zarządzaniem przestrzenią publiczną biura, w tym recepcją, salami konferencyjnymi i miejscami spotkań;
  • koordynowaniem przepływu informacji i obiegu dokumentów według wewnętrznych procedur Kancelarii;
  • zarządzaniem rezerwacjami sal konferencyjnych;
  • wsparciem w obsłudze spotkań wewnętrznych i zewnętrznych oraz organizacją podróży służbowych;
  • dbaniem o wizerunek i sprawne funkcjonowanie recepcji.

Szukamy osoby, która:

  • posiada wykształcenie wyższe lub jest w trakcie studiów (w trybie zaocznym);
  • ma minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w kancelarii prawnej;
  • zna język angielski w stopniu bardzo dobrym (min. B2);
  • jest gotowa do pracy w systemie zmianowym;
  • cechuję się komunikatywnością i samodzielnością w działaniu;
  • jest osobą dyskretną i posiada nienaganną kulturę osobistą;
  • wyróżnia się proaktywną postawą: samodzielność, otwartość, energiczność.

Oferujemy Ci:

  • pracę w nowoczesnym biurze w centrum miasta;
  • stałe zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji;
  • dofinansowanie do pakietu sportowego;
  • opiekę medyczną na poziomie VIP;
  • możliwością przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie;
  • możliwość udziału w konwersacjach z native speakerem;
  • zdefiniowaną ścieżką kariery;
  • udział w firmowych inicjatywach sportowych;
  • profesjonalne i przyjazne środowisko pracy.

Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: m.borkowska@kochanski.pl
lub o aplikowanie przez formularz na stronie z ofertą: https://www.kochanski.pl/kariera-pl/asystent_ka-recepcji/

Asystent(ka) Popołudniowo-Wieczorny(a)

Czym będziesz się zajmować:

  • zapewnieniem wsparcia dla zespołu prawników, w tym obsługą korespondencji papierowej i elektronicznej;
  • koordynowaniem obiegu dokumentów według wewnętrznych procedur Kancelarii;
  • edycją oraz formatowaniem dokumentów;
  • porządkowaniem dokumentów prawnych;
  • nadawaniem korespondencji na poczcie;
  • obsługą spotkań i wsparciem recepcji w godzinach popołudniowo-wieczornych.

Szukamy osoby, która:

  • posiada wykształcenie wyższe lub jest w trakcie studiów;
  • ma doświadczenie na stanowiskach związanych z pracą biurową np. jako pomoc biurowa, asystencka, recepcyjna etc. Doświadczenie w kancelarii prawnej będzie dodatkowym atutem.
  • jest dyspozycyjna w godzinach 15-21 lub 13-21;
  • zna język angielski w stopniu dobrym;
  • bardzo dobrze zna MS Office (szczególnie MS Word – umiejętność sprawnego formatowania tekstów oraz Outlook);
  • posiada umiejętność dostosowywania się do szybko zmieniających się okoliczności;
  • jest staranna i dokładna – bardzo ważne;
  • jest dyskretna i ma nienaganną kulturę osobistą;
  • jest skrupulatna, otwarta i komunikatywna.

Dlaczego Kochański & Partners?

Oferujemy Ci:

  • pracę w nowoczesnym biurze w centrum miasta;
  • dofinansowanie do pakietu sportowego;
  • w pełni sfinansowaną opiekę medyczną na poziomie VIP;
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie;
  • uczestnictwo w prestiżowych projektach;
  • udział w szkoleniach i podnoszenie kwalifikacji;
  • możliwość udziału w konwersacjach z native speakerem;
  • zdefiniowaną ścieżkę kariery;
  • udział w firmowych inicjatywach sportowych;
  • profesjonalne i przyjazne środowisko pracy.

Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: s.michalczuk@kochanski.pl
lub o aplikowanie przez formularz na stronie z ofertą: https://www.kochanski.pl/kariera-pl/asystent-ka-popoludniowo-wieczorny-a/

Junior Marketing Automation Specialist

Miejsce pracy: Warszawa

Zapraszamy Cię do naszego zespołu Marketing Automation and Development, w którym odpowiadamy za rozwój automatyzacji i personalizacji w komunikacji w grupie Empik. Do naszego zespołu szukamy osoby, która posiada doświadczenie w obszarze marketing automation, podchodzi kreatywnie do powierzonych zadań oraz analizuje wyniki i wyciąga wnioski. Dołącz do jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek oraz największych platform e-commerce w Polsce!

Do Twoich codziennych zadań należeć będzie:

  • Współtworzenie oraz wdrażanie zautomatyzowanych kampanii na podstawie zachowań użytkowników
  • Wspieranie realizacji kampanii e-mail, sms, push
  • Określanie bazy docelowej wysyłek bezpośrednich (segmentacja w kanałach newsletter, push, sms)
  • Dbanie o utrzymanie higieny bazy subskrybentów (jakość danych marketingowych)
  • Stałe zarządzanie wdrożonych kampanii a także badanie efektywności prowadzonych działań
  • Współudział w planowaniu oraz prowadzenie testów AB
  • Analizowanie raportów oraz wyciąganie wniosków
  • Tworzenie szablonów wiadomości HTML
  • Udział w rozwoju narzędzi do komunikacji z Klientami grupy Empik

Oferujemy:

  • Biuro w Centrum Warszawy
  • System premiowania
  • Karta zniżkowa na produkty
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta Multisport
  • Konkursy z nagrodami
  • Ubezpieczenie na życie
  • Doświadczony zespół
  • Rozwój zawodowy
  • Rozwój swoich pasji

Pasujesz do Nas, jeśli:

  • Znasz HTML i  CSS na poziomie podstawowym
  • Znasz podstawy Power BI, SQL i Google Analytics (mile widziane)
  • Znasz systemy do marketing automation od strony praktycznej
  • Pakiet MS Excel nie jest Ci obcy, a w szczególności Excel
  • Potrafisz analizować dane, wyciągać wnioski a następnie przygotowywać rekomendacje
  • Interesuje Cię świat marketingu interaktywnego i e-commerce
  • Bardzo dobrze organizujesz pracę własną
  • Jesteś osobą dokładną i skrupulatną

Brzmi zachęcająco?
Dołącz do zespołu Empiku!

 

Aplikuj tutaj: https://skk.erecruiter.pl/Offer.aspx?oid=3771851&cfg=AAC4C641DF0E4B34B3003B5FDAB47B6B&ejoId=395171&ejorId=425840&comId=20003428

 

Asystent/ka Działu HR

Empik to przestrzeń, w której pasja napędza ludzi i innowacje. Tworzymy ją wspólnie, wykorzystując doświadczenia, wiedzę oraz wyjątkowe charaktery i zainteresowania każdego z nas. Dzięki temu jesteśmy w TOP3 największych marek omnichannel, oferując 19 milionów produktów, które inspirują i nieustannie pobudzają ciekawość milionów Klientów.

W tej roli będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń o pracę na portalach rekrutacyjnych;
  • Selekcja CV, wstępna weryfikacja telefoniczna kandydatów oraz aranżowanie spotkań rekrutacyjnych;
  • Przygotowanie raportów i zestawień;
  • Kompleksowe wsparcie Zespołu Rekrutacji Centrali Empiku w codziennych zadaniach.

Oferujemy:

  • Biuro w Centrum Warszawy
  • Konkursy z nagrodami
  • Doświadczony zespół
  • Rozwój zawodowy
  • Rozwój swoich pasji

Pasujesz do nas jeśli:

  • Jesteś osobą zainteresowaną obszarem rekrutacji;
  • Masz już pierwsze doświadczenie zawodowe w postaci praktyk lub staży np. w obszarze operacyjnym, administracyjnym, HR etc. ;
  • Jesteś dostępny/a ok. 30/h w tygodniu (praca od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych);
  • Jesteś otwarta/ty na nawiązanie współpracy na podstawie umowy zlecenie do końca 2022r. (z możliwością kontynuacji współpracy);
  • Jesteś osobą komunikatywną, odpowiedzialną oraz lubisz kontakt z ludźmi.

Brzmi zachęcająco?
Dołącz do zespołu Empiku!

 

Aplikuj tutaj: https://skk.erecruiter.pl/Offer.aspx?oid=3771301&cfg=AAC4C641DF0E4B34B3003B5FDAB47B6B&ejoId=394961&ejorId=425768&comId=20003428

Specjalista ds. techniczno-handlowych

Firma techniczno-handlowa prowadząca również działalność doradczą, usługową i produkcyjną, działająca od prawie 30 lat na rynku polskim oraz Europy Środkowej i Wschodniej, reprezentująca ponad stu pięćdziesięciu producentów podzespołów do energoelektroniki, elektroniki, automatyki przemysłowej oraz urządzeń i wyposażenia warsztatowego.

Opis stanowiska:

  • Doradztwo techniczno-handlowe w zakresie produktów znajdujących się w ofercie firmy DACPOL
  • Analiza rynku (wprowadzenie do oferty nowych produktów pod kątem zaspokojenia potrzeb Klientów)
  • Prowadzenie sprzedaży danej grupy wyrobów
  • Planowanie i podejmowanie działań mających na celu pozyskiwanie nowych i utrzymywanie dotychczasowych Klientów
  • Uczestnictwo w imprezach targowych oraz wizyty u Klientów w kraju i za granicą

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne: wydział elektroniki, mechaniki, elektryczny, automatyka, elektroenergetyka lub pokrewne (tegoroczni abiturienci i absolwenci mile widziani)
  • Znajomość zagadnień z zakresu elektrotechniki, automatyki, energetyki, elektroenergetyki, miernictwa elektrycznego
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Umiejętności handlowe
  • Samodzielność, aktywność i inwencja w pracy
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Prawo jazdy kat. B
  • Dyspozycyjność

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
  • Nowoczesne biuro w dobrej lokalizacji,
  • Pracę w miłej i koleżeńskiej atmosferze,
  • Świadczenia dodatkowe: opieka medyczna, pakiet sportowy, ubezpieczenie grupowe,
  • Dofinansowanie do posiłków,
  • Bilety na wydarzenia kulturalne, dostęp do firmowej biblioteki,
  • Budżet rozwojowy (szkolenia, kursy, konferencje),
  • Ogólnofirmowe spotkania integracyjne.

Aplikacje z adnotacją EMC
prosimy kierować na adres:
praca@dacpol.eu

Administration Assistant

A może kariera w Hays Poland?

Administration Assisstant
Warszawa

Jesteśmy największą na świecie firmą zajmującą się rekrutacją specjalistyczną, a także liderem branży w Polsce. Na świecie działamy od ponad 50 lat. Rozwój zawodowy warto wiązać z najlepszymi. To dobry powód, aby nas lepiej poznać!

O stanowisku

Jako Administration Assisstant będziesz wspierać linię biznesową Hays Response w działaniach administracyjnych. Do Twoich obowiązków należeć będzie przygotowywanie estymacji wynagrodzeń dla klientów, wsparcie w koordynowaniu płatności, przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem oraz przedłużaniem umów.

Kogo szukamy?

Szukamy osoby, która jest komunikatywna, skrupulatna, dobrze czuje się w tematach finansowych. Niezbędna będzie dobra znajomość pakietu Office, w szczególności Excel, a także umiejętność posługiwania się językiem angielskim na poziomie min. B2.


Co zyskasz?

Dołączając do Hays Poland zyskasz możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, dużą dawkę wiedzy branżowej oraz okazję do nabycia doświadczenia zawodowego. Będą czekać na Ciebie różne ciekawe szkolenia oraz praca wśród ekspertów z branży rekrutacyjnej.

Wynagrodzenie na start: 21 zł brutto/h
Umowa zlecenie
Praca minimum 20 godzin tygodniowo (możliwy pełen wymiar godzin)
Praca w naszym biurze w Warszawie przy metrze Świętokrzyska
https://m.hays.pl/careers/Job/Detail/3740?lang=pl

Nabór do służby więziennej

Nabór do służby prowadzi Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Warszawie.

02-520 Warszawa, ul. Wiśniowa  50
Tel. 22 640 82 51


email: rekrutacja_oiswwarszawa@sw.gov.pl
www: www.sw.gov.pl/praca-oferty-szukaj