Przejdź do treści strony
22 536 54 08

Podinspektor ds. zarządzania budżetem | Urząd M. St. Warszawy

Podinspektor ds. zarządzania budżetem i WPF Miasta Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy poszukuje kandydatek i kandydatów na 2 wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

Podinspektor ds. zarządzania budżetem i WPF Miasta

w Wydziale Procedur Budżetowych Sfery Oświatowej Biura Planowania Budżetowego

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 15 listopada 2024 r.

Zakres zadań:

  • Opracowywanie projektu budżetu i Wieloletniej Prognozy Finansowej m.st. Warszawy (WPF).
  • Opracowywanie projektów uchwał Rady m.st. Warszawy oraz Zarządzeń Prezydenta m.st. Warszawy w sprawie zmian w budżecie i WPF.

Charakterystyka pracy:

  • Opracowywanie projektu budżetu m.st. Warszawy i wieloletniej prognozy finansowej z wykazem wieloletnich przedsięwzięć.
  • Propozycje zmian w budżecie w trakcie jego realizacji i zmian w wieloletniej prognozie finansowej i wykazie wieloletnich przedsięwzięć.
  • Opracowywanie planu wydatków bieżących oraz sprawozdania z wykonania planu wydatków bieżących i wieloletnich przedsięwzięć.
  • Analiza wniosków w sprawie zmian w budżecie i wieloletniej prognozie finansowej (w tym w wykazie wieloletnich przedsięwzięć przedkładanych przez dzielnice w aspekcie planu wydatków bieżących).
  • Opiniowanie przedkładanych Skarbnikowi m.st. Warszawy projektów uchwał Rady, zarządzeń Prezydenta i porozumień m.in. w zakresie skutków finansowych dla budżetu m.st. Warszawy.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: Al. Jerozolimskie 44, piętro 9. Wejście do budynku jest z poziomu terenu. W budynku znajduje się system kontroli dostępu. Do pomieszczenia pracy można się dostać tylko windą. Windy posiadają sygnalizację głosową. Ciągi komunikacyjne, windy oraz toalety dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, rozmowami telefonicznymi, przemieszczaniem się wewnątrz budynku.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę.
  • Dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę).
  • Rozwój zawodowy.
  • Trzynaste wynagrodzenie.
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych.
  • Szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny.
  • Zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • Obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa.
  • Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  • Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Nieposzlakowana opinia.
  • Umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów.
  • Wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum rok stażu pracy albo wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy.
  • Powyżej półroczne doświadczenie zawodowe związane z ekonomią, budżetem, finansami.
  • Kompetencje: identyfikacja z urzędem, dążenie do rezultatów, sumienność, samodzielność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • Curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej.
  • List motywacyjny.
  • Kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie.
  • Kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy.
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu.
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie.
  • Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę:

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje. Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje.

 

Asystent w Dziale Kadr i Płac | Ideal

IDEAL to grupa kapitałowa specjalizująca się w rekrutacji i rozwoju pracowników głównie na terenie Polski i w Niemczech. Nasza działalność w zakresie pracy tymczasowej i stałej oraz outsourcingu procesów zaowocowała połączeniem pracodawców z tysiącami nowych pracowników. Przez ostatnie lata zautomatyzowaliśmy i unowocześniliśmy wiele procesów wewnętrznych i rozliczania naszych Pracowników i Klientów. Do naszego Działu Kadr i Płac poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:

 

Asystent w Dziale Kadr i Płac

Miejsce pracy: Warszawa (praca stacjonarna)

Zakres obowiązków:

  • obsługa administracyjna pracowników tymczasowych oraz zatrudnienia zewnętrznego
  • prowadzenie dokumentacji kadrowo – płacowej pracowników tymczasowych i zatrudnienia zewnętrznego
  • terminowe i zgodne z procedurami prowadzenie obiegu dokumentów wewnętrznych
  • wprowadzanie do systemu danych rozliczeniowych (ekwiwalenty, premie, bony, benefity, nagrody)
  • bieżące uzupełnianie firmowych baz danych
  • archiwizacja dokumentacji kadrowo-płacowej

Czego oczekujemy od IDEALnego kandydata:

  • statusu studentki/studenta ostatniego roku studiów o kierunku zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewnych
  • zainteresowania tematyką prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, prawa podatkowego, zarządzania zasobami ludzkimi i form zatrudnienia oraz chęci rozwoju w tych obszarach
  • znajomości obsługi pakietów MS Office (Word, Excel)
  • bardzo dobrej organizacji pracy oraz samodzielności w działaniu

 

Co oferujemy?

  • pracę w oparciu o umowę zlecenia
  • możliwość zdobycia praktycznej wiedzy zawodowej
  • elastyczny czas pracy
  • komfortowe, dobrze wyposażone i usytuowane w dogodnej lokalizacji miejsce pracy
  • kartę Multisport i prywatną opiekę medyczną
  • program rekomendacji pracowników
  • brak dress code’u
  • komfort pracy – kawę/herbatę, owocowe wtorki
  • możliwość uczestnictwa w firmowych inicjatywach dobroczynnych
  • spotkania integracyjne

 

Link do aplikowania: https://zrec.eu/RfDs0

Stażysta w dziale PR | Gedeon Richter Polska

Zacznij swoją przygodę w Public Relations!

Zapraszamy Cię do doświadczenia fascynującego świata Public Relations jako nasz Stażysta PR!

Twoje zadania będą obejmować szeroki zakres działań, dając Ci możliwość rozwinięcia umiejętności w różnych obszarach.

 

Oto, co będziesz robić:

🚀 Aktywne wsparcie w realizacji projektów z obszarów corporate image, komunikacji wewnętrznej oraz komunikacji korporacyjnej;

📰 Przygotowywanie codziennego przeglądu prasy, aby być zawsze na bieżąco z najnowszymi trendami i informacjami branżowymi;

🔍 Monitorowanie efektów naszych działań oraz działań konkurencji, aby pomogać w ciągłym doskonaleniu naszych projektów

🗃️ Aktualizacja baz danych, abyśmy zawsze mieli dostęp do najważniejszych informacji;

📝 Tworzenie materiałów prasowych i engaging contentu do Social Mediów, aby podbijać serca naszej społeczności online;

🤝 Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, aby tworzyć atmosferę sprzyjającą kreatywności i wymianie pomysłów;

📑 Wsparcie w pracach administracyjnych, żeby utrzymać nasze procesy w doskonałym porządku.

Czego oczekujemy od Ciebie?

📚 Studiujesz kierunki związane z marketingiem, komunikacją, reklamą, public relations lub pokrewnymi;

⏰ Jesteś dostępny/a min. 4 dni robocze w tygodniu przez 6 miesięcy, z opcją przedłużenia stażu;

💻 Posiadasz dobrą znajomość pakietu MS Office;

📝 Masz umiejętność sprawnego pisania tekstów w języku polskim, tzw. „sprawne pióro”;

🎨 Cechuje Cię kreatywność, inicjatywa oraz elastyczność w podejściu do zadań;

📆 Bardzo dobrze organizujesz pracę własną, jesteś operatywny/a i gotowy/a na wyzwania;

📢 Interesujesz się obszarem komunikacji, PR oraz mediami.


Dodatkowe atuty, które doceniamy:

🌐 Portfolio, które potwierdza Twoje umiejętności.

 

Co możemy Ci zaoferować?

💼 Umowę zlecenie na min. 1 rok z możliwością dłuższej współpracy;

📈 Rozwój zawodowy, poprzez współpracę z ekspertami w dziedzinie PR;

🌟 Wiele ciekawych zadań i wyzwań, które wzbogacą Twoje doświadczenie zawodowe;

📄 Dodatkowo, po zakończeniu praktyk postaramy się, abyś otrzymał/a od nas pozytywne referencje.

 

Dołącz do naszej pasjonującej przygody w świecie PR i zdobądź niepowtarzalne doświadczenie! Oczekujemy z niecierpliwością na Twoje zgłoszenie! 🚀✨

 

Link do aplikowania

Link do formularza aplikacyjnego: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=2f220c19053e4f1a9007b1fbac0d4ad1

Praca dla kosmetologa | Studio Figura

Nowe studio w Granicy niedaleko Pruszkowa poszukuje pracownika na stanowisko kosmetologa. Studio Figura to globalny koncept modelowania sylwetki, skuteczny i kompleksowy model salonu fitness/wellness.

Zapraszamy Cię do naszego świata, jeśli:

  • Lubisz pracę z ludźmi
  • Jesteś sumienna
  • Jesteś studentką kierunku kosmetologia
  • Potrafisz pochwalić się umiejętnościami dotyczącymi aktywnej sprzedaży
  • Wykazujesz się empatią, wysoką kulturą osobistą i łatwo nawiązujesz relacje oraz potrafisz je pielęgnować i utrzymywać
  • Sprawnie posługujesz się social mediami i kamera Cię nie przeraża
  • Wykazujesz się kreatywnością i potrafisz dać coś od siebie, aby nasze social media były nieszablonowe

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie + premia – chcemy, byś w tej pracy czuła się dobrze i lubiła to co robisz!
  • Szkolenia i pracę w rozwijającym się salonie
  • Pracę na nowoczesnych urządzeniach z zakresu strefy fitness, wellness i kosmetologii
  • Prace dającą mnóstwo satysfakcji i dobrej zabawy!

Dołącz do naszego zespołu już teraz!

Wyślij nam swoje CV ze zdjęciem na adres email: praca.studio.granica@gmail.com.

Prosimy o obowiązkowe zawarcie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wizerunku, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Osoby zainteresowane zapraszamy również do kontaktu pod numerem telefonu 793 111 865

Zgłoszenia można wysyłać do końca października, po tym terminie najlepiej kontaktować się telefonicznie.

Międzynarodowy Konkurs Programistyczny | DataArt Poland

Proggy-Buggy – międzynarodowy konkurs programistyczny

W sobotę 26 października 2024 roku obędzie się kolejna edycja Międzynarodowego Konkursu Programistycznego Proggy-Buggy. Organizatorem wydarzenia jest DataArt, firma zajmująca się konsultingiem technologicznym.

Na konkurs Proggy-Buggy składa się 13 problemów algorytmicznych, które należy rozwiązać w 42 minuty. Odpowiedzią na każde zadanie jest aplikacja konsolowa, której tekst źródłowy może być napisany w dowolnym języku programowania (C, C++, Free Pascal, Java, Mono C#, Python, Ruby, PHP, JavaScript). Językiem roboczym konkursu jest język angielski. Udział jest bezpłatny, ale wymagana jest wcześniejsza rejestracja na stronie: https://proggy-buggy.com/register/

W konkursie mogą brać udział wszyscy pasjonaci programowania, którzy lubią rozwiązywać problemy, wiedzą, czym są aplikacje konsolowe i standardowe strumienie input-output oraz potrafią pisać programy. DataArt do konkursu zaprasza zarówno amatorów, uczniów i studentów, jak również profesjonalistów zawodowo zajmujących się pisaniem kodu. Jesienna edycja umożliwia udział indywidualny oraz zespołowy.


Konkurs Proggy-Buggy jest organizowany od 2014 r. Minione edycje przyciągnęły łącznie ponad 10 tysięcy uczestników z ponad 60 państw. Konkurs nawiązuje do powieści science fiction „Autostopem przez Galaktykę” Douglasa Adamsa.

REJSTRACJA I SZCZEGÓŁY

Kiedy i gdzie: 26 października 2024 roku, godz. 12:00

 

Prowadzący warsztaty z dietetyki | Fundacja Studio Figura

Poszukujemy studentów dietetyki do prowadzenia warsztatów!

Pierwsza edycja programu za nami!

Na początku tego roku nasza Fundacja wystartowała z edukacyjnym programem dla szkół. Głównym celem inicjatywy było wspieranie dzieci i nastolatków w kształtowaniu zdrowych nawyków i osiągnięcia równowagi w świadomym odżywianiu poprzez prowadzenie warsztatów edukacyjnych dla młodzieży. Program powstał w celu profilaktyki otyłości i zaburzeń odżywiania, które stają się coraz bardziej powszechne wśród młodych ludzi.

Program trwał 2 miesiące, odwiedziliśmy każde województwo w Polsce, przeprowadziliśmy 26 warsztatów dla 600 dzieci. W inicjatywie wzięło udział 43 prowadzących.


Widząc ogromny potencjał w tym projekcie chcemy go wznowić i zadziałać na jeszcze większą skalę. Naszym celem jest dotarcie z edukacją do każdej szkoły w Polsce, przeprowadzenie jak największej ilości warsztatów, aby jak najwięcej dzieci z nich skorzystało.

W związku z tym poszukujemy studentów dietetyki, którzy zechcą przeprowadzić takie warsztaty według naszego autorskiego programu. Dla studenta jest to okazja do rozwoju, zdobycia nowego doświadczenia oraz działanie na rzecz wspólnej misji.

Pierwszy warsztat przewidywany jest na listopad.

Zgłoszenia proszę kierować na adres: fundacja@studiofigura.com.pl

Program edukacyjny dla studentów | Liga Odpowiedzialnego Biznesu

Liga Odpowiedzialnego Biznesu otwiera drzwi do kariery w ESG. Rusza nabór do 21. edycji programu dla studentów i studentek.

Marzysz o karierze w obszarze zrównoważonego rozwoju? Liga Odpowiedzialnego Biznesu to wyjątkowa szansa, aby zdobyć wiedzę i cenne doświadczenie, poznać strategie zrównoważonego rozwoju firm z różnych branż i zbudować sieć kontaktów wśród przyszłych liderów i liderek ESG. Forum Odpowiedzialnego Biznesu rozpoczęło nabór do 21. edycji programu edukacyjnego dla studentów i studentek. Partnerem strategicznym programu jest Bank BNP Paribas. Partnerami tegorocznej edycji są: ERGO Hestia, InPost, Grupa CCC oraz Kaufland, a partnerem wspierającym został Regionalny Oddział Polskiej Izby Biegłych Rewidentów w Warszawie. Patronat honorowy nad inicjatywą objęło Ministerstwo Rozwoju i Technologii. 

🎯 Liga Odpowiedzialnego Biznesu – Twoja szansa na rozwój w ESG! Aplikuj do programu edukacyjnego!

🎓Jesteś studentem do 26. roku życia i chcesz rozwijać się w obszarze #ESG? Liga Odpowiedzialnego Biznesu to miejsce, gdzie teoria spotyka się z praktyką. Dzięki udziałowi w programie zyskasz dostęp do wiedzy, którą podzielą się eksperci i ekspertki z wiodących firm, takich jak Bank BNP Paribas, InPost, ERGO Hestia, Grupa CCC i Kaufland.

Patronat honorowy nad inicjatywą objęło Ministerstwo Rozwoju i Technologii.

Co więcej, nawiążesz wspaniałe relacje z ludźmi o podobnych zainteresowaniach i zdobędziesz praktyczne umiejętności, które otworzą przed Tobą drzwi do kariery w zrównoważonym biznesie.

Dla osób zainteresowanych dołączeniem do programu przygotowaliśmy specjalny webinar, na którym opowiemy, jak udział w programie umożliwia rozwój kariery wokół zrównoważonego rozwoju. Gościnią specjalną webinaru będzie Dobrosława Gogłoza, dyrektor zarządzająca serwisu Pomagam.pl i założycielka portalu Doing Good, który pozwala znaleźć pracę z sensem. Spotkanie będzie okazją do zadania pytań dotyczących programu oraz rekrutacji. Webinar odbędzie się 15 października 2024 r. (wtorek) o godz. 12:00. Rejestracja jest dostępna: https://events.teams.microsoft.com/event/4d960fff-69af-40cf-bc55-5911aedb137f@91996ec5-3332-4c2c-8f7c-c099aee90f93

✨ Nie przegap tej okazji – aplikuj do 27 października!

👉  https://odpowiedzialnybiznes.pl/lob/


Warunki uczestnictwa

Program jest skierowany do studentek i studentów z całej Polski do 26. roku życia, niezależnie od kierunku studiów. Niezbędne są jedynie pasja do tematyki ESG i chęć rozwijania się w tym obszarze oraz aktywnego uczestnictwa w zjazdach.

Udział w programie nie wiąże się z żadnymi opłatami. Osobom, które mieszkają poza miejscem organizacji poszczególnych zjazdów, organizatorzy dofinansowują koszty dojazdu i zapewniają nocleg oraz wyżywienie.

Dlaczego warto zgłosić się do programu?

Podczas trwania programu uczestniczki i uczestnicy mają szansę nawiązać kontakty z osobami z branży: przedstawicielami i przedstawicielkami firm aktywnych w obszarze zrównoważonego rozwoju. Mogą zaangażować się także w działania i wydarzenia organizowane przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a sam udział w programie to również szansa na odbycie stażu organizowanego przez partnerów LOB. Uczestniczki i uczestnicy otrzymają także certyfikaty potwierdzające udział w Lidze Odpowiedzialnego Biznesu.

Jak aplikować? 

Rekrutacja trwa do 27 października 2024 r. Aby aplikować, należy przygotować CV oraz krótką prezentację na temat swojego największego sukcesu, a następnie wypełnić formularz dostępny na stronie programu: https://odpowiedzialnybiznes.pl/lob/rekrutacja-21-edycja/

Nie przegap swojej szansy, by stać się częścią wyjątkowego grona uczestników i uczestniczek Ligi Odpowiedzialnego Biznesu. Więcej informacji oraz link do rejestracji znajdziesz na stronie: https://odpowiedzialnybiznes.pl/lob/

Organizator: Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Partner strategiczny: Bank BNP Paribas

Partnerzy: ERGO Hestia, InPost, Grupa CCC, Kaufland

Partner wspierający: PIBR Warszawa

Patronat honorowy: Ministerstwo Rozwoju i Technologii.

Staż w Kryzysowym Oddziale Ratunkowym | Fundacja „Zobacz…JESTEM”

Nowa edycja stażu, który będzie realizowany przez Fundację „Zobacz…JESTEM”

Staż w Kryzysowym Oddziale Ratunkowym (KOR) skierowany jest do studentów psychologii: 4. i 5. roku studiów magisterskich 5-letnich lub ostatnich dwóch semestrów studiów w trybie przyśpieszonym.

KOR jest miejscem, do którego można przyjść bez wcześniejszego umawiania wizyty i
czekania na termin. Przyjmujemy w KORze wszystkich- osoby dorosłe, młodzież i
dzieci. W przypadku dzieci nie wymagamy zgody rodzica przed rozmową. Gabinet
działa na zasadzie osobistego telefonu zaufania, w związku z tym nie udzielamy tam
stricte pomocy psychologicznej, nie prowadzimy interwencji kryzysowej czy diagnozy.

WKORze udzielamy wsparcia emocjonalnego. Działamy w Warszawie, ul. Dobra 5/2.
Zadaniem stażystów, po odbyciu odpowiedniego szkolenia, będzie przyjmowanie osób
korzystających z tego rodzaju wsparcia oraz przeprowadzanie z nimi rozmów.

W celu zapisania się należy wypełnić ankietę rejestracyjną:
https://forms.gle/PiwfvoPk791CoN1i6

Pytania można kierować na adres mailowy: magdalena.zych@zobaczjestem.pl.

Ważne: zgłoszenia przyjmujemy do 20.10.2024.

Wypełnienie ankiety rejestracyjnej nie jest równoznaczne z zapisem do programu
stażowego. Ankieta służy wyłącznie zapisowi do rozmów kwalifikacyjnych. Uwaga: do
rozmów kwalifikacyjnych zostaną zaproszone wybrane osoby, kolejność zapisu nie jest
uwzględniana


Spotkania: środy 17:00- 19:30 (dokładne daty rozpisane w tabeli)
Początek: 08.01.2025
Koniec: 17.12.2025
Liczba spotkań: 32
Czas trwania stażu: 12 miesięcy
Liczba godzin stażu: 80 godzin zegarowych
+indywidualne dyżury + dyżur telefoniczny
Zaliczenie stażu: obecność, egzamin
O przyjęciu do programu stażowego decyduje rozmowa kwalifikacyjna.
Liczba miejsc: 20.

Tagvenue Internship Programme | Tagvenue

Founded in 2015 in London, Tagvenue is one of the world’s fastest-growing online marketplaces for venue hire. With 11,000 event venues listed in the United Kingdom, Ireland, Australia, Singapore, Canada and the United States, you can browse restaurants, banquet halls, conference centres and even less conventional places such as churches, warehouses, gardens and more. Whether you’re a business or a private person, you can book an event space in a matter of clicks.

 

JOB POSITION: Tagvenue Internship Programme

 

At Tagvenue, an online marketplace, we are a team of energetic, self-driven and positive individuals. We’re building the world’s largest and most innovative venue-booking platform. We launched in mid-2015, and within a short period, we achieved a market leader position in the UK, Australia, Singapore, Canada and we’re expanding fast in the US.

If you join us, you will get the unique opportunity to work in a startup team where the sky is truly the limit. We value all opinions equally and all ideas brought to the table have a chance of being implemented into the process. We dedicate ourselves to achieving a common goal – presenting our customers with the best catalogue of venues in the whole industry.

Throughout the internship, you will be working with an experienced Mentor, who will guide you through the whole experience. You will meet one-on-one regularly to talk about your development path, book recommendations that will help you grow professionally, and real-life case studies of our business challenges

As a company, we are SCRUM fans, which means that you will be able to see and experience the most popular project management framework used by the biggest, most successful companies out there in practice.


Responsibilities:

  • Conducting research
  • Generating leads
  • Creating and publishing venue profiles
  • Communicating with venue managers and customers via phone and email

Requirements:

  • You are a student
  • You are a constant learner with big career ambitions
  • You feel comfortable communicating in English
  • You’re interested in developing your skills in one of the areas that we offer
  • You are available at least 20h/week

Conditions:

  • The internship is paid – we offer umowa zlecenie 28,10 pln/h gross
  • The internship lasts 6 months. If it’s a match, we are happy to prolong the cooperation after that period
  • You’ll start the internship with training and continue to work with an experienced mentor who will guide you throughout your experience
  • We will provide you with books that will contribute to your further development
  • We are flexible when it comes to your working hours – you won’t have any issues adjusting it to your uni schedule
  • You have a choice of working 100% remotely or from our office in the heart of Kraków
  • Absolutely no dress code 🙂

 

You can apply here:

https://careers.tagvenue.com/jobs/926064-tagvenue-internship-programme

Stażysta ds. Influencer Marketingu | NativeHash

W social mediach czujesz się jak ryba w wodzie, a rynek influencerów znasz od podszewki?

Masz głowę pełną pomysłów, a kreatywność to Twoje drugie imię?
Chcesz dołączyć do wyjątkowego zespołu i pracować z młodą, pełną energii ekipą?
To znakomicie. Ta oferta jest właśnie dla Ciebie!

NativeHash to agencja influencerów, a dokładniej innowacyjny start-up, który ma w genach nowoczesne rozwiązania AI i wykorzystuje je w kampaniach influencer marketingowych. Wraz z rozwojem firmy powiększamy nasz zespół i poszukujemy Stażysty/Stażystki ds. Influencer Marketingu.

Miejsce pracy:
Jasionka Podkarpacki Park Naukowo-Technologiczny „Aeropolis” lub praca zdalna (home office)

Wymagania:

  • student/-ka lub absolwent/-ka kierunku: marketing, dziennikarstwo, PR, reklama, social media lub pokrewne,
  • znajomość rynku influencerów, bieżących trendów oraz mediów społecznościowych,
  • bardzo dobra znajomość platform społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube, Tiktok),
  • znajomość pakietu MS Office, MS Excel,
  • dobra znajomość Canvy
  • silne nastawienie na realizację celów i ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań,
  • niezwykłe pokłady kreatywności i nieszablonowego myślenia,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • entuzjazm i pozytywne nastawienie.

Obowiązki:

  • wsparcie specjalistów w koordynowaniu kampanii z udziałem influencerów,
  • aktywne pozyskiwanie marek i nawiązywanie współpracy komercyjnej,
  • badanie i analiza rynku w celu identyfikacji potencjalnych partnerów,
  • opracowywanie strategii pozyskiwania marek, uwzględniającej unikalne potrzeby i cele klientów,
  • wsparcie w aktywnym budowaniu relacji biznesowych z aktualnymi partnerami oraz rozpoznawanie nowych możliwości współpracy.
  • współtworzenie i pomoc we wdrażaniu strategii dla efektywnej komunikacji agencji influencer marketingowej,
  • współpraca z resztą teamu, specjalistami ds. social media i influencer marketingu.

Oferujemy:

  • 3-miesięczne bezpłatne lub płatne praktyki/staż w ramach studiów,
  • praca w nowoczesnym biurze zlokalizowanym w Podkarpackim Parku Naukowo-Technologicznym „Aeropolis” w Jasionce lub zdalnie,
  • wsparcie oraz dostęp do platformy kursowej,
  • elastyczny czas pracy, brak korporacyjnych struktur i procedur,
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę przy fascynujących projektach dla znanych marek,
  • pracę w młodym i dynamicznym zespole,
  • inspirującą i przyjazną atmosferę wśród pasjonatów i pozytywnych ludzi,
  • ścieżkę atrakcyjnych szkoleń i udział w konferencji branżowych,
  • szansę na zdobycie cennego doświadczenia, umożliwiającą podnoszenie kompetencji,
  • dalszą współpracę i stałe zatrudnienie dla najlepszych.

Jesteś zainteresowany/-a? To świetnie!

Prześlij swoje CV wraz ze zdjęciem oraz list motywacyjny na adres hello@nativehash.io, wpisując w tytule e-maila „Stażysta ds. Influencer Marketingu”.

Prosimy o załączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U. 2016 r. poz. 922).

Administratorem danych jest NativeHash Sp. z o.o. – agencja influencerów znajdująca się pod adresem: Jasionka 954 E, 36-002 Jasionka. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Masz prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.