Podinspektor ds. zarządzania budżetem i WPF Miasta Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy poszukuje kandydatek i kandydatów na 2 wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
Podinspektor ds. zarządzania budżetem i WPF Miasta
w Wydziale Procedur Budżetowych Sfery Oświatowej Biura Planowania Budżetowego
Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 15 listopada 2024 r.
Zakres zadań:
- Opracowywanie projektu budżetu i Wieloletniej Prognozy Finansowej m.st. Warszawy (WPF).
- Opracowywanie projektów uchwał Rady m.st. Warszawy oraz Zarządzeń Prezydenta m.st. Warszawy w sprawie zmian w budżecie i WPF.
Charakterystyka pracy:
- Opracowywanie projektu budżetu m.st. Warszawy i wieloletniej prognozy finansowej z wykazem wieloletnich przedsięwzięć.
- Propozycje zmian w budżecie w trakcie jego realizacji i zmian w wieloletniej prognozie finansowej i wykazie wieloletnich przedsięwzięć.
- Opracowywanie planu wydatków bieżących oraz sprawozdania z wykonania planu wydatków bieżących i wieloletnich przedsięwzięć.
- Analiza wniosków w sprawie zmian w budżecie i wieloletniej prognozie finansowej (w tym w wykazie wieloletnich przedsięwzięć przedkładanych przez dzielnice w aspekcie planu wydatków bieżących).
- Opiniowanie przedkładanych Skarbnikowi m.st. Warszawy projektów uchwał Rady, zarządzeń Prezydenta i porozumień m.in. w zakresie skutków finansowych dla budżetu m.st. Warszawy.
Warunki pracy:
Miejsce pracy: Al. Jerozolimskie 44, piętro 9. Wejście do budynku jest z poziomu terenu. W budynku znajduje się system kontroli dostępu. Do pomieszczenia pracy można się dostać tylko windą. Windy posiadają sygnalizację głosową. Ciągi komunikacyjne, windy oraz toalety dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, rozmowami telefonicznymi, przemieszczaniem się wewnątrz budynku.
Oferujemy:
- Umowę o pracę.
- Dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę).
- Rozwój zawodowy.
- Trzynaste wynagrodzenie.
- Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych.
- Szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny.
- Zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.
Niezbędne wymagania:
- Obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów.
- Wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum rok stażu pracy albo wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy.
- Powyżej półroczne doświadczenie zawodowe związane z ekonomią, budżetem, finansami.
- Kompetencje: identyfikacja z urzędem, dążenie do rezultatów, sumienność, samodzielność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- Curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej.
- List motywacyjny.
- Kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie.
- Kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy.
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu.
- Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie.
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.
Jak złożyć swoją ofertę:
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje. Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.
Dodatkowe informacje
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje.