Przejdź do treści strony
22 536 54 08

ASYSTENT/KA ZARZĄDU

Kogo szukamy: Osoby energicznej z pozytywnym nastawieniem do pracy oraz ludzi.

Główne zadania:

  • Działania marketingowe
  • Organizacja udziału firmy w targach i wydarzeniach branżowych
  • Wsparcie Zarządu w codziennych czynnościach
  • Opracowywanie raportów i prezentacji na potrzeby Zarządu
  • Kontakt z klientami i firmami współpracującymi
  • Współpraca z pozostałymi działami w firmie

Nasze oczekiwania:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Czynne prawo jazdy kat. B

Mile widziane:

  • Wykształcenie Marketingowe lub Techniczne
  • Dokładność i zaangażowanie w pracę
  • Dobra organizacja pracy i samodzielność w realizacji zadań

Oferujemy:

  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia i długofalowej współpracy
  • Rozwój zawodowy – szkolenia podnoszące kompetencje
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Atrakcyjny pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, karty Multisport, ubezpieczenie grupowe)
  • Dobrą atmosferę w pracy w zaangażowanym zespole
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres email: urszula.drzewiecka@wadim.com.pl


O nas
Firma Wadim Plast działa na rynku od ponad 30 lat i zajmuje się sprzedażą maszyn i urządzeń do produkcji wyrobów z tworzyw sztucznych metodą wtryskiwania. Jak również produkcją wyrobów z tworzyw sztucznych i produkcją form wtryskowych. Nieustannie rozwijamy się i oferujemy innowacyjne rozwiązania dla branży tworzyw sztucznych.

Do przesyłanych dokumentów, prosimy dołączyć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb rekrutacji prowadzonych przez Wadim Plast Sp. z o. o. z siedzibą w Regułach zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922).”

Informujemy, że Administratorem danych jest Wadim Plast Sp. z o.o. z siedzibą w Regułach ul. Graniczna 10. Decyzje w procesie nie będą podejmowane automatycznie. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. W każdej chwili przysługuje Ci prawo wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia, oraz w przypadku naruszeń, złożenie skargi do GIODO. Dane będą przetwarzane przez 1 rok od podania danych. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych.

Stażysta / Stażystka w dziale HR

Stażysta / Stażystka w dziale HR

Miejsce pracy: Warszawa Ursus

Würth Polska, nowoczesna firma handlowa działająca w branży technicznej chętnie podejmie współpracę z osobą chcącą rozwijać się w obszarze HR.

Twoje zadania:

  • Udział w procesie obiegu dokumentacji kadrowej
  • Wsparcie w obszarze obsługi benefitów pracowniczych
  • Wsparcie w procesie rekrutacji, w tym przygotowywanie ogłoszeń, analiza CV, umawianie spotkań z kandydatami
  • Współpraca z zespołem HR przy organizacji szkoleń i innych wydarzeń z zakresu rozwoju zawodowego
  • Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji na potrzeby działu HR
  • Wsparcie działu HR w codziennych zadaniach z obszaru twardego i miękkiego HR

Twój profil:

  • Student/ka lub absolwent/ka kierunków związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, psychologią, socjologią pracy lub pokrewnymi.
  • Zainteresowanie tematyką HR
  • Otwartość i gotowość do nauki
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność i zdolności interpersonalne
  • Dokładność, odpowiedzialność i zaangażowanie w pracę
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Język angielski na poziomie komunikatywnym

Gwarantujemy Ci:

  • Płatny staż na podstawie umowy zlecenie w wymiarze ok. ½ etatu
  • Wynagrodzenie 28 zł brutto/h
  • Możliwość zdobycia wszechstronnego doświadczenia w obszarze rekrutacji i kadr
  • Elastyczne godziny pracy
  • Pracę w profesjonalnym i przyjaznym środowisku

Würth Polska jest liderem w technice zamocowań i dystrybucji produktów dla profesjonalistów, obecnym na polskim rynku już 34 lata. To nowoczesna firma i wiarygodny, stabilny pracodawca, który zatrudnia ponad 800 pracowników, z czego 250 pracuje w firmie ponad 10 lat. Würth Polska posiada 50 sklepów stacjonarnych oraz rozbudowany sklep internetowy. Firma poza działalnością biznesową angażuje się także w szereg akcji z obszaru CSR oraz Employer Branding. Koncern prowadzi sprzedaż wyłącznie firmom i osobom prowadzącym działalność gospodarczą.

ASYSTENT/ASYSTENTKA

Student/ka III – V roku

Miejsce pracy: Poznań/Warszawa

Dołącz do zespołu Działu Prawa Gospodarczego!

Z kim będziesz pracować?

Z prawnikami, którzy mówią „prawo działa”, którzy projektują ścieżki postępowania i jasno wskazują, który z możliwych scenariuszy przyniesie największą korzyść, którzy rozumieją dynamiczne zmieniające się otoczenie biznesowo-prawne.

Co będziesz robić?

Sporządzać projekty pism, dokumentów, opiniować umowy i dokumentację korporacyjną, pomagać w budowaniu strategii na prowadzenie danego projektu, przygotowywać artykuły i opracowania z obszaru prawa gospodarczego.

Czego oczekujemy?

Realnego zainteresowania zagadnieniami z zakresu prawa handlowego, cywilnego, znajomości języka angielskiego w stopniu pozwalającym na prowadzenie komunikacji z Klientem, otwartości na nowe wyzwania, skrupulatności i staranności w wykonywaniu powierzonych zadań, dyspozycyjności na poziomie 3 dni w tygodniu.

Mile widziane jest doświadczenie w praktycznym stosowaniu przepisów z zakresu prawa handlowego.


Co oferujemy?

Możliwość zdobycia doświadczenia w  jednej z największych kancelarii w Wielkopolsce, płatne praktyki, przestrzeń na samodzielność, rozwój zawodowy oraz osobisty – bo dostajesz merytoryczne zadania, możliwość publikacji artykułów, udziału w szkoleniach i eksperckich konferencjach, zrozumienie dla Twoich potrzeb łączenia nauki z pracą, dofinansowanie do karty Multisport oraz ubezpieczenia medycznego, lektoraty z języka angielskiego, możliwość zaangażowania w działania CSR realizowane w ramach kancelarii

Co zrobić?

Wyślij swoje CV na adres kariera@filipiakbabicz.com. W tytule wiadomości wpisz ASYSTENT Dział Prawa Gospodarczego.

Twoje dane osobowe jakie zamieścisz dokumentacji będziemy przetwarzać jedynie na potrzeby procesu rekrutacyjnego. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 RODO. Dane usuniemy po zakończeniu procesu rekrutacji na ww. stanowisko. Odbiorcami danych będą jedynie podmioty, które zapewniają dla nas IT. Masz prawo do dostępu do swoich danych i uzyskania ich kopii, sprostowania, żądania usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Masz też prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Przysługuje CI również prawo do złożenia skargi do organu nadzoru (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Stażysta ds. Influencer Marketingu

NativeHash to agencja influencerów, a dokładniej innowacyjny start-up, który ma w genach nowoczesne rozwiązania AI i wykorzystuje je w kampaniach influencer marketingowych. Wraz z rozwojem firmy powiększamy nasz zespół i poszukujemy Stażysty/Stażystki ds. Influencer Marketingu.

W social mediach czujesz się jak ryba w wodzie, a rynek influencerów znasz od podszewki? Masz głowę pełną pomysłów, a kreatywność to Twoje drugie imię? Chcesz dołączyć do wyjątkowego zespołu i pracować z młodą, pełną energii ekipą? To znakomicie. Ta oferta jest właśnie dla Ciebie!

Miejsce pracy: Jasionka Podkarpacki Park Naukowo-Technologiczny „Aeropolis” lub praca zdalna (home office)

Wymagania:

  • student/-ka lub absolwent/-ka kierunku: marketing, dziennikarstwo, PR, reklama, social media lub pokrewne,
  • znajomość rynku influencerów, bieżących trendów oraz mediów społecznościowych,
  • bardzo dobra znajomość platform społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube, Tiktok),
  • znajomość pakietu MS Office, MS Excel,
  • dobra znajomość Canvy
  • silne nastawienie na realizację celów i ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań,
  • niezwykłe pokłady kreatywności i nieszablonowego myślenia,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • entuzjazm i pozytywne nastawienie.

Obowiązki:

  • wsparcie specjalistów w koordynowaniu kampanii z udziałem influencerów,
  • aktywne pozyskiwanie marek i nawiązywanie współpracy komercyjnej,
  • badanie i analiza rynku w celu identyfikacji potencjalnych partnerów,
  • opracowywanie strategii pozyskiwania marek, uwzględniającej unikalne potrzeby i cele klientów,
  • wsparcie w aktywnym budowaniu relacji biznesowych z aktualnymi partnerami oraz rozpoznawanie nowych możliwości współpracy,
  • współtworzenie i pomoc we wdrażaniu strategii dla efektywnej komunikacji agencji influencer marketingowej,
  • współpraca z resztą teamu, specjalistami ds. social media i influencer marketingu.

Oferujemy:

  • 3-miesięczne bezpłatne lub płatne praktyki/staż w ramach studiów,
  • praca w nowoczesnym biurze zlokalizowanym w Podkarpackim Parku Naukowo-Technologicznym „Aeropolis” w Jasionce lub zdalnie,
  • wsparcie oraz dostęp do platformy kursowej,
  • elastyczny czas pracy, brak korporacyjnych struktur i procedur,
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę przy fascynujących projektach dla znanych marek,
  • pracę w młodym i dynamicznym zespole,
  • inspirującą i przyjazną atmosferę wśród pasjonatów i pozytywnych ludzi,
  • ścieżkę atrakcyjnych szkoleń i udział w konferencji branżowych,
  • szansę na zdobycie cennego doświadczenia, umożliwiającą podnoszenie kompetencji,
  • dalszą współpracę i stałe zatrudnienie dla najlepszych.

Jesteś zainteresowany/-a? To świetnie! Prześlij swoje CV wraz ze zdjęciem oraz list motywacyjny na adres hello@nativehash.io, wpisując w tytule e-maila „Stażysta ds. Influencer Marketingu”.

Prosimy o załączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

Administratorem danych jest NativeHash Sp. z o.o. – agencja influencerów znajdująca się pod adresem: Jasionka 954 E, 36-002 Jasionka. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Masz prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Customer Service Team Member (German Speaking)

PsiBufet has been part of Butternut Box, the European leader in fresh dog food, since 2023, which means constant cooperation with people from the UK, Belgium or the Netherlands, as well as great opportunities for development – both for the Polish part of the company and for all employees.

🐶A bit about the role.

We are searching for an outgoing, hardworking, all-around great communicator. Fluency in German is a must, as we’re looking for a team member to delight our German-speaking customers. Additionally, we are looking for someone who genuinely cares about the experience our customers have and is passionate about delivering exceptional service.

You will be joining an exceptional team to be the eyes and ears of Butternut Box, talking to our customers daily to resolve all customer queries. All incoming live customer contact will go through you, especially making use of email, phone, live chat, WhatsApp and social media channels. You will be empowered to help shape our customer journey and come up with new ways to make people’s lives easier and happier.

We want you to tell us in your initial application what your favourite dog breed is and why. The right fit will be someone who is motivated by the idea of bringing random moments of happiness to the people (and dogs!) we serve and is excited by the idea of working in an early-stage business from within our office in Warsaw, Poland.

You will be joining an exceptional team to be the eyes and ears of Butternut Box.

🌿Some of your day-to-day activities will include:

  • Being the face and voice of Butternut Box to new and existing customers.
  • Using communication tools including phone, email, WhatsApp, live chat and social media to keep customers informed.
  • Dealing with a wide range of queries, issues and feedback from our current and potential customer base.
  • Bringing happy moments to the people (and dogs!) we serve.
  • Passing on customer insights & feedback for us to turn those into strategic conclusions for the future of the business.
  • Helping to form our culture and voice, and bring a fresh pair of eyes to everything.

We need to be accessible to our customers at all times, this means that for the majority of this role, you will be self-assured and have a passion for helping them on the phone.


🐕A bit about you.

  • A passion for problem-solving and finding resolutions on your own.
  • Fluency in both verbal and written German and English is a must.
  • Customer service experience is essential.
  • Ready to get stuck in and work hard.
  • Reasonable numerical reasoning skills.
  • Exceptional communication skills, both spoken and written.
  • Kind, giving and thoughtful.
  • You can work on your own to a very high standard, and also thrive as part of a team.
  • Eager to learn and improve.
  • Genuine, honest, reliable and adaptable.
  • You love dogs.

What will you gain by working with us:

  • Medicover medical care to take care of your health and well-being regularly
  •  A Multisport sports card in one of the 3 available variants.
  • The opportunity to come to work with your dog, so he won’t have to stay home alone all day.
  • A big discount on fresh PsiBuffet food for your doggie.
  • Influence on PsiBuffet’s growth, as we are confident that your determination is key to our growth.
  • Working in a hybrid model, *because it is important to us that everyone can tailor their work to their individual needs. However, we like to work together and discuss ideas in live meetings together, so working 100% remotely is not an option. We are committed to meeting in the office (located in Warsaw’s Praga district) at least twice a week
  • Many opportunities to help people and animals – we are actively involved in social campaigns that are close to our hearts, such as helping refugees from Ukraine, and we are also regularly active in animal shelters (walking dogs and providing food).
  • A real impact on building the company culture, as we believe that each person brings something new and valuable to PsiBuffet.
  • Space for personal development based on your skills, experience and interests, you are free to test different solutions and what the position will look like depends largely on you and your commitment.
  • Afternoons with pizza and board games in the office and outings together after work we enjoy spending time with each other.

…And above all, a company that loves dogs!

Apply for this Job

Customer Service Team Lead (German Speaking)

PsiBufet has been part of Butternut Box, the European leader in fresh dog food, since 2023, which means constant cooperation with people from the UK, Belgium or the Netherlands, as well as great opportunities for development – both for the Polish part of the company and for all employees.

📣 About the Role

We’re on the hunt for an outgoing, hardworking, and all-around fantastic communicator and team leader to help us launch into new territory. You must be passionate about ensuring our customers have the best possible experience and continually seek ways to make it even better. This role is a perfect fit if you’re fluent in German, Polish and English.

In your initial few months in this role, you’ll work closely with our Customer Love Strategy Lead to set up a Customer Love operation in Germany. This includes tasks like establishing our CRM platform, creating an external help centre for our customers, and ensuring we’re perfectly positioned to support our customers.

Once the new market is up and running, your daily responsibilities will involve managing the frontline operation in real-time, supervising and coaching the team, liaising with our outsourcing partner, and collaborating with the existing Customer Love Management teams on various projects, initiatives, and improvements. You’ll have direct reports, be responsible for achieving quarterly goals, and foster a motivated and thriving team culture.

This is a hybrid working role, with some work-from-home days each week. When you’re in the office, you’ll be based at our Polish office, based in Warsaw, with occasional travel to Germany and the UK as needed.

💛 About Customer Love Squad

At Butternut, we don’t have a Customer Service team; we have a Customer Love team. Why? Because they’re the loveliest bunch of people you will ever speak to! Always here to help and LOVE to assist.

We are known for our exceptional customer service and hold a 4.9* rating on Google and Trustpilot reviews, something we are incredibly proud of. We go the extra mile for every customer, operating on our values to surprise and delight each person with a friendly, caring, and fun approach. We are unique 'Butternut’ in style, and we convey our 'Tone of Bark’ in every interaction with our customers.

🌿 In This Role, You Will:

Customer Experience and Team Leadership

  • Deliver a top-tier customer experience in the new territory.
  • Onboard your Customer Love team members after their first month and assist with recruitment.
  • Conduct regular 1:1s with your team members to stay connected with their performance, progress, and well-being.
  • Inspire your team to achieve quarterly goals, particularly in customer satisfaction, quality assurance, and productivity.
  • Manage team schedules and daily operations.

Localisation and Communication

  • Translate new and existing Customer Love materials into the local language.
  • Act as the point of contact for customer conversations that require your assistance.

Partnership and Strategy

  • Continuously enhance the relationship with our outsourcing partner alongside our Customer Love Manager.
  • Provide valuable insights to our Customer Love strategy team and the broader Customer Love leadership team.
  • Identify areas for process improvement and knowledge gaps and align them with the broader Customer Love ecosystem.

Values and Culture

  • Uphold the core values of Butternut Box within your team.

👋 About You

This role is a perfect fit if you’re fluent in German, Polish and English and align with the following characteristics:

Communication and Leadership

  • You’re known as someone who enjoys bringing people together and interacting with new faces.
  • You excel at storytelling and presenting to your team. Your words inspire and motivate your colleagues to do their best.
  • You communicate effectively in person, during meetings, through emails, and online, whether it’s with your team, stakeholders, or management.
  • Your emotional intelligence is top-notch, allowing you to adapt your working style to connect with others effectively.

Adaptability and Problem Solving

  • You thrive under pressure, responding swiftly to ad hoc requests and take sensible action when things don’t go as planned.
  • You’re adaptable and agile, unafraid to change your course when circumstances shift.

Customer-Centric Focus

  • Delivering top-notch Customer Love is your passion, and you constantly strive for improvement.
  • When a customer needs extra assistance, you’re the first to step up. You relish the opportunity to rebuild trust and make things right.
  • You understand the nuances of the local culture and can tailor our approach to resonate with our customers.

Data and Technology Proficiency

  • You’re skilled in handling numbers and confidently explaining trends and initiatives to achieve our goals.
  • You’re adept at navigating systems and software, with a knack for setting up and managing applications across the team.

Values and Accountability

  • You’re driven by a desire to make a positive impact. Transforming feedback into business improvements brings you joy.
  • Our Butternut values deeply resonate with you, and you’re eager to inspire a team that shares your alignment with these values, ensuring that our actions match our words, both internally and externally.
  • You genuinely care about your team and our customers, representing their interests in your interactions across the business.
  • You take pride in your accountability and ownership of your goals, staying organised and open when things don’t go as planned.

🐶 A bit about us.

At Butternut, we put the food back into dog food. We believe dogs deserve to eat the healthiest, most natural and tastiest food with none of the nasties. That’s why we make freshly prepared dog food. Cooked like you would at home. Delivered in perfect portions.

As a B-Corp certified company; you can be sure you are joining a sustainable company that cares about our people, product and our impact on the environment.

Our goal is to help dogs live healthier, happier and longer lives whilst leaving humans smiling after every interaction. We’ve come a long way since our co-founders (Kev & Dave) hand-delivered the first Butternut Box, we now feed a lot of dogs across the UK – but we want to feed dogs everywhere. And to do this, we need a team of brilliant people who share that ambition to come and work with us.

#LI-ybr

What will you gain by working with us:

  • Medicover medical care to take care of your health and well-being regularly
  •  A Multisport sports card in one of the 3 available variants.
  • The opportunity to come to work with your dog, so he won’t have to stay home alone all day.
  • A big discount on fresh PsiBuffet food for your doggie.
  • Influence on PsiBuffet’s growth, as we are confident that your determination is key to our growth.
  • Working in a hybrid model, *because it is important to us that everyone can tailor their work to their individual needs. However, we like to work together and discuss ideas in live meetings together, so working 100% remotely is not an option. We are committed to meeting in the office (located in Warsaw’s Praga district) at least twice a week
  • Many opportunities to help people and animals – we are actively involved in social campaigns that are close to our hearts, such as helping refugees from Ukraine, and we are also regularly active in animal shelters (walking dogs and providing food).
  • A real impact on building the company culture, as we believe that each person brings something new and valuable to PsiBuffet.
  • Space for personal development based on your skills, experience and interests, you are free to test different solutions and what the position will look like depends largely on you and your commitment.
  • Afternoons with pizza and board games in the office and outings together after work we enjoy spending time with each other.

…And above all, a company that loves dogs!

Apply for this Job

Trener Programowania dla dzieci i młodzieży

Giganci Programowania to innowacyjna szkoła, w której kładziemy nacisk na rozwijanie umiejętności nieszablonowego rozwiązywania problemów poprzez naukę programowania. Prowadzimy zajęcia dla dzieci w wieku 7-19 lat. Poszukujemy do naszego zespołu osoby pełnej energii, która zechce dzielić się nią ze swoimi uczniami i będzie realizować nasza misję – zarażać pasją do programowania i nowych technologii dzieciaki na całym świecie 🚀

Poznaj nas: https://careers.giganciprogramowania.edu.pl/

Wymagania:

  • Doświadczenie w programowaniu w jednym z języków: C#, Java, Python lub C++.
  • Mile widziana znajomość Minecraft, Scratch lub silnika Unity.
  • Cierpliwość i pedagogiczne podejście do pracy z dziećmi.
  • Dodatkowym atutem jest doświadczenie w udzielaniu korepetycji lub prowadzeniu warsztatów dla młodzieży.

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie zajęć z programowania dla dzieci i młodzieży
  • Dbanie o jakość prowadzonych zajęć
  • Wspieranie pasji uczniów do programowania i nowych technologii

Co oferujemy?

  • Nowoczesny sprzęt do nauczania.
  • Opracowane przez firmę konspekty prowadzenia zajęć.
  • Pracę w godzinach popołudniowych/wieczornych lub w weekendy.
  • Możliwość prowadzenia kursów w trybie online
  • wynagrodzenie w wysokości: 80 – 120 zł / zajęcia (2x45min) + premie

Co zyskasz, pracując z nami?

  • Szansę dzielenia się waszą wiedzą i pomaganie młodym ludziom odkrywać świat nowych technologii.
  • Doskonałą okazję do doskonalenia umiejętności komunikacyjnych i sztuki prezentacji.
  • Możliwość dołączenia do społeczności programistycznych entuzjastów i dzielenia się doświadczeniami.
  • Możliwość rozwoju w ramach organizacji Giganci Programowania

Sprawdź i aplikuj na: https://careers.giganciprogramowania.edu.pl/jobs/3248806-trener-programowania-dla-dzieci-i-mlodziezy 🚀✨

Rozpocznij swoją przygodę z Gigantami Programowania i zainspiruj kolejne pokolenie programistycznych talentów! 🌟

Instruktor programowania dla dzieci i młodzieży

Giganci Programowania to innowacyjna placówka edukacyjna, w której kształcimy młodych ludzi zainteresowanych nowymi technologiami i programowaniem komputerów. W związku z dynamicznym rozwojem oferty Gigantów Programowania poszukujemy do naszego zespołu Instruktora zajęć z podstaw programowania dla dzieci i młodzieży.

Zakres obowiązków:

– prowadzenie indywidualnych lekcji z podstaw programowania dla dzieci w wieku 7-12 lat

– ocena możliwości ucznia do udziału w kursie programowania na różnych poziomach trudności

 

Wymagania:

– doświadczenie w pracy z dziećmi (korepetycje, animacje, harcerstwo)

– studenci lub absolwenci kierunków pedagogicznych lub pokrewnych

– zainteresowanie podstawami programowania lub/i robotyki

– mile widziana znajomość Scratch i/lub Minecraft Education – jeśli nie znasz tych narzędzi pomożemy Ci z tym 🙂

 

Zapewniamy:

– niezbędne i kompletne materiały do lekcji, przejrzyste konspekty

– szkolenie wdrożeniowe do prowadzenia zajęć łącznie z częścią techniczną

– praca 100% zdalna

– elastyczny grafik oparty na Twojej dyspozycyjności

Poznaj nas: https://careers.giganciprogramowania.edu.pl/ i aplikuj wysyłając CV na adres bkaczorek@giganciprogramowania.edu.pl 🚀✨

Asystent/-ka Działu Sprzedaży z j. niemieckim

MONDI sp. z o.o. od 2002 roku wspiera swych Partnerów biznesowych dostarczając im rozwiązania w zakresie rekrutacji i doradztwa personalnego.

Aktualnie w związku z rozwojem firmy do naszych wewnętrznych struktur poszukujemy zorientowanej na cel i zaangażowanej osoby na stanowisko:
Asystent/-ka Działu Sprzedaży z j. niemieckim
Miejsce pracy: praca zdalna + cykliczne wizyty w siedzibie firmy w Poznaniu

Dlaczego warto z nami współpracować?
Odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta – nie ma drugiego tak zgranego zespołu jak nasz! Na co dzień kierujemy się wartościami, które wspólnie wypracowaliśmy. Przekonaj się, dlaczego MONDI to więcej niż praca:
• Jesteśmy Great Place to Work®
• Dbamy o Twój rozwój – stworzyliśmy program kształcenia przyszłych liderów MondiUP
• Wspieramy młodych polskich artystów otaczając się ich pracami nawiązującymi do naszych wartości, tworząc w biurze Galerię MONDI
• Doceniamy się wzajemnie w ramach wewnętrznego systemu motywacyjnego PROPS
• W ramach naszego projektu Mondility angażujemy się w działania z zakresu Zrównoważonego Rozwoju

Zapewniamy:
• Indywidualnie dopasowaną ofertę szkoleń
• Ścieżki rozwoju szyte na miarę
• Pakiet benefitów, m.in. prywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny MyBenefit, bezpłatną siłownię w biurowcu, codzienną dawkę witamin (owoce, soki)
• Współpracę ze zgranym, wspierającym zespołem
• Szkolenie wdrożeniowe – zapoznanie ze standardami pracy MONDI
• Bezpłatne wsparcie psychologiczne

Czym będziesz się u nas zajmować?
• Wyszukiwaniem firm oraz telefonicznym nawiązywaniem pierwszego kontaktu z nowymi klientami
• Oferowaniem usług rekrutacyjnych firmom produkcyjnym w Niemczech
• Opracowywaniem oraz wysyłką mailingów sprzedażowych
• Przeprowadzaniem wstępnej weryfikacji klientów pod kątem dopasowania do współpracy z naszą firmą oraz przekazywaniem ich do dalszego kontaktu do działu sprzedaży
• Bieżącym monitorowaniem niemieckiego rynku pracy oraz budowaniem bazy klientów
• Budowaniem wizerunku firmy na rynku niemieckim

Wyślij do nas CV jeśli:
• Bardzo dobrze znasz j. niemiecki w mowie i piśmie (poziom B2+/C1)
• Twoja dyspozycyjność to 30-35 h tygodniowo lub pełny etat
• Jesteś osobą, która konsekwentnie dąży do realizacji wyznaczonych celów
• Lubisz działać zadaniowo i w pełni angażujesz się w powierzone obowiązki
• Masz dar przekonywania oraz z łatwością nawiązujesz kontakty i budujesz relacje
• Wyróżnia Cię elastyczność i szybko adaptujesz się do zmiennych okoliczności
• Świetnie wyszukujesz informacje
• Cechuje Cię zaradność oraz nastawienie na wysoką jakość

Chcesz wiedzieć więcej o nas? Zajrzyj na naszą stronę: https://mondi.pl/
Poznajmy się! Już teraz czekamy na Twoją aplikację.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na kariera@mondi.pl

MONDI sp. z o.o. jest wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje
zatrudnienia nr 7268. Informacje na temat sposobu przetwarzania przez MONDI Sp. z o.o. danych osobowych (pliki do pobrania):

Obowiązek informacyjny oraz Przykładowa zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Asystent/-ka Eksperta Ubezpieczeniowego

Asystent/-ka Eksperta Ubezpieczeniowego

  • Praca w 100% zdalna
  • Praca w niepełnym wymiarze czasu (20 h tygodniowo)
  • Umowa-zlecenie
  • Wymagany status studenta

Czym się będziesz zajmować:

  • Przygotowywaniem ofert ubezpieczeniowych (sporządzanie kalkulacji i wysyłka ofert)
  • Zarządzaniem dokumentacją Klientów (tworzenie elektronicznego archiwum dokumentów)
  • Komunikacją mailową i telefoniczną z Klientami
  • Wsparciem w obsłudze bieżących projektów sprzedażowych i promocyjnych
  • Będziesz uczestniczyć w przygotowywaniu kampanii promocyjnych wybranych produktów (materiałów na bloga i do social mediów)
  • Będziesz mieć udział w tworzeniu podstron produktowych w systemie WordPress

Aplikuj do nas jeśli:

  • Posiadasz status studenta/-ki
  • Posługujesz się aplikacjami pakietu Office (Word, Excel)
  • Dobrze się czujesz w pracy z narzędziami online lub masz w sobie dużą chęć uczenia się ich
  • Jesteś przekonany/-a o swojej skrupulatności i uważności na szczegóły (praca z danymi)
  • Redagowanie tekstów nie stanowi dla Ciebie wyzwania
  • Cechuje Cię rzetelność i poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania
  • Nie obawiasz się konieczności zorganizowania sobie własnej pracy

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy z systemem CMS (tworzenie stron www / bloga)
  • Doświadczenie w pracy z systemem CRM
  • Zainteresowanie tematyką narzędzi Google i analityki WEB (Google Adwords, Google Analytics)

Co oferujemy:

  • Stabilne warunki współpracy na podstawie umowy zlecenia
  • W pełni elastyczny czas pracy
  • Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop)
  • Pełne przeszkolenie w zakresie niezbędnych narzędzi pracy i procesów
  • Bieżące wsparcie przełożonego podczas wykonywanych zadań
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w branży ubezpieczeń

Aplikacje (CV) prosimy kierować na adres: rekrutacja@zdyb.pl.
Pracodawca zastrzega sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.