Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
podinspektor ds. kontroli oraz systemu kontroli zarządczej
w Wydziale Gospodarki Finansowej
Biura Kontroli
Do kiedy musisz złożyć formularz aplikacyjny: 7 lutego 2025 r.
Główne odpowiedzialności:
- przygotowanie kontroli, realizacja i dokumentowanie czynności kontrolnych,
- monitorowanie wykonywania i przestrzegania zaleceń pokontrolnych,
- współpraca z organami wymiaru sprawiedliwości i innymi podmiotami zewnętrznymi,
- przygotowywanie propozycji procedur.
Charakterystyka pracy:
- prowadzenie kontroli w zakresie podmiotowym określonym w regulaminie organizacyjnym urzędu, dotyczących zadań Wydziału Gospodarki Finansowej, w szczególności:
- prowadzenia gospodarki finansowej przez jednostki organizacyjne nadzorowane przez m.st Warszawa,
- prowadzenia spraw w zakresie poboru i windykacji należności,
- prawidłowości udzielania i wykorzystania dotacji,
- sporządzanie: protokołów kontroli, projektów wystąpień pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych, informacji o wynikach kontroli, projektów odpowiedzi na skargi i wnioski, projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych, projektów zawiadomień o uzasadnionym podejrzeniu popełnienia przestępstwa, projektów zawiadomień o ujawnionych okolicznościach wskazujących na naruszenie dyscypliny finansów publicznych, okresowych raportów z działalności Biura Kontroli,
- musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
- ustawa o finansach publicznych,
- ustawa o rachunkowości,
- ustawa Prawo zamówień publicznych i rozporządzenia wykonawcze,
- ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- ustawy regulujące funkcjonowanie m.st. Warszawy, a w szczególności ustawa o ustroju m.st. Warszawy, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o samorządzie powiatowym, ustawa o pracownikach samorządowych,
- zarządzenie nr 1837/2019 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 12 grudnia 2019 r. w sprawie zasad i trybu postępowania kontrolnego.
Warunki pracy:
Miejsce pracy: przy ul. Niecałej 2 (1 piętro). Szerokości wejścia, korytarze oraz winda dostępne dla osób z niepełnosprawnościami. Toalety dostępne dla osób z niepełnosprawnościami. W budynku drzwi do pomieszczeń oznaczone tabliczkami w systemie Braille’a.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rozmów telefonicznych, obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego, przemieszczanie się wewnątrz budynku i wyjścia służbowe.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
- rozwój zawodowy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
- zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.
Niezbędne wymagania:
- obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa[1],
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność obsługi komputera[2], w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum rok stażu pracy albo wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy,
- powyżej półroczne doświadczenie zawodowe w zakresie kontroli lub w audycie lub w auditach jakościowych lub w administracji publicznej,
- kompetencje: identyfikacja z urzędem, wiedza zawodowa, znajomość przepisów i procedur; sumienność; komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
Dodatkowe wymagania:
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia w dziedzinie kontroli wewnętrznej, audytu, administracji, finansów publicznych, ekonomii lub jednolite magisterskie na kierunku prawo.
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%3.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu[3],
- oświadczenie o:
- posiadanym obywatelstwie,
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.
Jak złożyć swoją ofertę?
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, Punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.
Dodatkowe informacje
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).
[1] Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
[2] Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.
[3] W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
4 O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.