Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
inspektor ds. koordynacji realizacji i rozliczania projektów
w Wydziale Centrów Lokalnych, Handlu i Usług
Biura Rozwoju Gospodarczego
Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 21 lipca 2025 r.
Główne odpowiedzialności:
- koordynacja, przygotowanie projektów, w tym przygotowanie wniosków o ich finansowanie,
- koordynacja, nadzór nad realizacją i rozliczaniem projektów. Prowadzenie spraw związanych z postępowaniami w trybie zamówień publicznych i realizacją umów,
· prowadzenie rejestrów, ewidencji i sprawozdań, gromadzenie informacji dotyczących przygotowywanych i realizowanych projektów,
- promocja i realizacja działań informacyjnych o projektach.
Charakterystyka pracy:
- inicjowanie i realizacja w przestrzeni targowisk wydarzeń miejskich oraz tematycznych na rzecz kupców i mieszkańców,
- organizacja i realizacja inicjatyw, wydarzeń i projektów na rzecz rozwoju gospodarczego w szczególności w obszarze handlu i usług,
- prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych oraz analityczno-sprawozdawczych w obszarze rozwoju gospodarczego, w tym handlu i usług,
- inicjowanie i realizacja projektów z „ekonomii współdzielenia”. Rozwijanie i promocja bazy projektów „Wawashare – współdzielenie w mieście”. Organizacja spotkań służących wymianie pomysłów i doświadczeń, udział w wydarzeniach miejskich,
- musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
- ustawa Kodeks postepowania administracyjnego,
- ustawa o samorządzie gminnym,
- ustawa o pracownikach samorządowych,
- ustawa o ustroju m.st. Warszawy,
- ustawa o dostępie do informacji publicznej,
- ustawa Prawo zamówień publicznych,
- przepisy dotyczące ochrony danych osobowych,
- ustawa Kodeks cywilny.
Warunki pracy:
Miejsce pracy: w budynku przy ulicy Canaletta 2, na I piętrze. Budynek nie posiada windy. Drzwi do pomieszczeń pracy o szerokości 80 cm oznakowane tabliczkami w systemie brajla oraz NFC. Toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, kontakt z klientem, rozmowy telefoniczne, przemieszczanie się wewnątrz budynku i wyjścia służbowe.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
- rozwój zawodowy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
- zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.
Niezbędne wymagania:
- obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa[1],
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność obsługi komputera[2], w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum 3-letni staż pracy albo wykształcenie średnie i minimum 5-letni staż pracy,
- powyżej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie przygotowywania projektów do realizacji, wdrażania projektów realizowanych z wykorzystaniem środków zewnętrznych lub w pozyskiwaniu środków finansowych,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego sprawdzana podczas testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej,
- kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
Dodatkowe wymagania:
wykształcenie wyższe I lub II stopnia związane z zarządzaniem, finansami, administracją samorządową lub publiczną,
- powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie przygotowywania projektów do realizacji, wdrażania projektów realizowanych z wykorzystaniem środków zewnętrznych lub w pozyskiwaniu środków finansowych.
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.[3]
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu[4],
- oświadczenie o:
- posiadanym obywatelstwie,
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.
Jak złożyć swoją ofertę?
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.
Dodatkowe informacje
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).
[1] Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
[2] Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.
[3] W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
[4] O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.