Przejdź do treści strony
22 536 54 08

Junior HR Administrator TK MAXX

  • Miejsce pracy: Warszawa, mazowieckie
  • umowa o pracę, praca na czas określony – 9 miesięcy
  • pełny etat
  • młodszy specjalista (junior)
  • praca stacjonarna

Twój zakres obowiązków

  • Aktualizowanie i zarządzanie systemem i plikami HR
  • Przygotowywanie dokumentacji kadrowych tj. umowy o pracę, aneksy do umów
  • Wsparcie w administrowaniu  programem świadczeń
  • Przygotowywanie list i raportów zawierających oceny nowych pracowników oraz frekwencję (czas choroby i urlopu)
  • Wsparcie w codziennej pracy i projektach HR

To oferujemy

Odkryj to, co nas wyróżnia w TJX – przekonasz się, że to coś więcej niż praca. Jesteśmy dynamiczną organizacją, razem współpracujemy, uczymy się i rozwijamy.

Kultura pracy TJX oraz pozytywna atmosfera sprzyjająca integracji są fundamentalne dla tego, kim jesteśmy jako organizacja. Oferujemy również szeroką gamę benefitów i atrakcyjne wynagrodzenie.


TK Maxx jest częścią TJX Companies, Inc. – wiodącej na świecie sieci sklepów typu Off-Price w branży mody i wyposażenia domu. W Europie pojawiliśmy się w 1994 roku, a w Polsce działamy od roku 2009. Obecnie w naszych 4000 sklepach stacjonarnych w dziewięciu krajach oraz w trzech sklepach online zatrudniamy około 249 000 sprzedawców i nie przestajemy się rozwijać. W Europie TK Maxx posiada obecnie 560 sklepów w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Polsce, Niemczech i Austrii. Koncepcja firmy opiera się na unikatowym modelu off-price, który polega na sprzedaży produktów znanych marek i projektantów w okazyjnych cenach.

Aktualnie mamy 50 sklepów TK Maxx w Polsce!

Prowadzimy działalność w modelu off-price. To oznacza, że staramy się zapewnić naszym klientom nieoczekiwane markowe skarby w niższych cenach. Ten wyjątkowy model biznesowy oznacza, że nasz łańcuch dostaw jest sprawny, elastyczny i ekonomiczny. Jego sercem są nasze Centra Dystrybucji w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Polsce. Procesują one ponad 30 milionów produktów rocznie. Współpracują z naszymi zespołami ds. zakupów i sprzedaży. Szybka, dokładna i wydajna praca to wartość jaką dodają, aby sprawnie połączyć naszych dostawców z naszymi klientami w sklepach. Centrum Dystrybucji TJX Europe we Wrocławiu otworzyliśmy w 2012 roku i aktualnie zatrudniamy około 900 pracowników.

W 2021 roku otworzyliśmy nowe Centrum Procesowe, które ma tymczasową siedzibę w Nowym Kisielinie obok Zielonej Góry. W związku z rozwojem firmy w 2023 roku całą pracę wraz z załogą będziemy przenosić do największego w Europie kontynentalnej Centrum Dystrybucyjnego w Sulechowie, w którym pracę znajdzie ponad 1000 osób. Wszystkim pracownikom zapewniamy stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, na konkurencyjnych warunkach i w świetnej atmosferze.

Asystent ds. telefonicznej obsługi Klienta i wsparcia Agenta

Jeśli chcesz mieć wpływ i kształtować rynek ubezpieczeń, to miejsce jest dla Ciebie.

Dołącz do zespołu lidera nowoczesnych ubezpieczeń, który rozpoczął swoją działalność w Polsce.

Zajmujemy się tworzeniem produktów ubezpieczeniowych, ich sprzedażą, obsługą oraz likwidacją szkód.

Forma pracy: praca hybrydowa, praca zdalna po pierwszych dwóch tygodniach, podczas których osoba uczestniczy w szkoleniu produktowym w Centrali firmy (ul. Gałczyńskiego 2a, Raszyn), w tym czasie wymagana obecność biurze w godzinach: 09.00-17.00.

Forma zatrudnienia: umowa zlecenie

Typ stanowiska: Młodszy specjalista

Oczekiwana liczba godzin pracy w tygodniu: minimum 10 godzin w tygodniu, max. 40 godzin w tygodniu

Powierzany sprzęt do dyspozycji służbowej: komputer firmowy wraz z systemem

 

Firma oferuje:

  • Umowę zlecenie w dynamicznie rozwijającej się firmie branży ubezpieczeniowej
  • Pracę pełną wyzwań
  • Możliwość dołączenia do młodego i energicznego zespołu, działającego w zespołowej atmosferze
  • Niezbędne narzędzia pracy i atrakcyjne wynagrodzenie
  • Możliwość łączenia trybów pracy: praca zdalna/ praca stacjonarna
  • Elastyczny grafik dostosowany do możliwości

 

Zakres obowiązków:

  • Telefoniczna, e-mailowa, listowna obsługa klienta indywidualnego
  • Rejestrowanie i rozpatrywanie reklamacji w ustalonym zakresie
  • Dokonywanie zmian w systemach operacyjnych, zgodnie z uprawnieniami
  • Wspieranie Agentów w obsłudze klienta ubezpieczeniowego
  • Obsługa systemu CRM
  • Obsługa komunikacji e-mailowej pomiędzy Agentami, a Unext
  • Nadzór nad kompletowaniem i weryfikacja dokumentów Agenta przyjmowanych w celu zawarcia umowy
  • Rejestrowanie danych ubezpieczeniowych w systemach informatycznych
  • Prowadzenie przeglądów dokumentacji i danych
  • Dbanie o wewnętrzny przepływ informacji poprzez współpracę z innymi działami
  • Współpraca z jednostkami odpowiadającymi za sprzedaż produktów oraz przedstawicielami towarzystw ubezpieczeniowych

Wymagania:

  • Bardzo dobre umiejętności nawiązywania kontaktów i utrzymywania relacji z klientami
  • Doświadczenia w telefonicznej obsłudze i dostarczaniu wsparcia klientom
  • Mile widziane doświadczenie w branży ubezpieczeniowej, w tym znajomość produktów i nomenklatury
  • Doskonała organizacja pracy własnej
  • Odpowiedzialność i poufność
  • Zaangażowanie i nastawienie na realizację celów
  • Dobrze rozwinięte umiejętności pracy w zespole pod presją czasu
  • Znajomość obsługi komputera w tym dobra znajomość pakietu MS office (Word, Excel)

 

Informacje dodatkowe: Po osiągnięciu kompetencji w zakresie obsługiwanych procesów – możliwość pracy w dowolnych godzinach również w weekendy.

Obszar zatrudnienia: Obsługa klienta

Termin zatrudnienia: asap

Zapraszamy do przesyłania CV na adres mailowy: Sylwia.gasiorek@unext.pl

Kosmetolog

Salon Pędzelkiem Malowane Kosmetologia & Podologia znajdujący się w Grójcu (powiat grójecki) zatrudni osobę na stanowisko Kosmetologa.

Zakres obowiązków:

  • Wykonywanie zabiegów kosmetycznych twarzy oraz ciała z wykorzystaniem urządzeń kosmetycznych
  • Wykonywanie manicure i pedicure hybrydowego/żelowego
  • Dbanie o stanowisko pracy
  • Kontakt z klientem, umawianie wizyt

Wymagania:

  • Studia kosmetologiczne w trakcie lub ukończone
  • Umiejętność pracy frezarką
  • Umiejętności przedłużania paznokci na szablonie/górne formy
  • Wykonywanie henny oraz regulacji brwi
  • Umiejętność pracy z maszynami kosmetycznymi
  • Dodatkowo mile widziane umiejętności: wykonywanie laminacji rzęs i brwi, oraz przedłużanie rzęs wykonywanie depilacji woskiem wykonywanie masaży kosmetycznych zdobienie paznokci prowadzenie profilu firmy w mediach społecznościowych

Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Elastyczne godziny pracy
  • Możliwość zorganizowania bezpłatnych szkoleń
  • Profesjonalne stanowisko pracy
  • Możliwy procent od obrotu

Zapraszamy do przesyłania CV na adres mailowy lub do kontaktu telefonicznego (mile widziane zdjęcia wykonywanych stylizacji) :

W nadsyłanych CV prosimy o zamieszczenie poniższej klauzuli pozwalającej na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do
realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych
osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Młodszy Spedytor Krajowy (również z orzeczeniem)

Miejsce pracy: Natolin/koło Grodziska Mazowieckiego

 Zadania:

  • Współpraca z Klientami i podwykonawcami
  • Organizowanie operacji transportowych przy zachowaniu ustalonych z Klientem warunków
  • Monitorowanie obsługiwanych zleceń, nadzorowanie dokumentacji spedycyjnej
  • Prowadzenie ewidencji realizowanych zleceń
  • Przygotowywanie raportów, wskaźników jakościowych, zestawień
  • Wykonywanie operacji systemowych
  • Dbanie o wysoką jakość, terminowość realizowanych zadań

Wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku – mile widziane (nie jest to warunek konieczny)
  • Znajomość sektora spedycji drobnicowej
  • Wykształcenie z kierunku transport lub logistyka będzie dodatkowym atutem
  • Mile widziana znajomość obsługi giełdy transportowej Trans
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (Excel) – mile widziana

Oferta:

  • Umowa o pracę
  • System zmianowy (18-2, 12-20, 7-15)
  • Możliwość rozwoju w rozpoznawalnej marce i branży Logistycznej
  • Wsparcie Konsultanta Manpower przez cały okres zatrudnienia
  • Bogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego PZU, platformyMyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup

Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysłanie cv oraz krótkiej informacji dotyczącej orzeczenia o stopniu niepełnosprawności na adres anna.zuwald@manpower.pl z dopiskiem „Młodszy Specjalista Krajowy – Natolin”.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży

XTB to przede wszystkim innowacyjność i ciągły rozwój. Tworzymy największą firmę FinTech w Polsce, specjalizującą się w obrocie pozagiełdowymi, pochodnymi instrumentami finansowymi. Działamy na ponad 14 rynkach min. w Europie i Ameryce Południowej. Globalnie zatrudniamy ponad 800 osób. Stawiamy na rozwój naszych pracowników, dlatego XTB jest najlepszym miejscem, aby zdobyć doświadczenie i rozwijać nabyte umiejętności. Nasza innowacyjna działalność, produkty i technologie są doceniane przez inwestorów i rynek. Zdobyliśmy już 4 nagrody przyznawane podczas największej branżowej konferencji 'Invest Cuffs’ – Polish Forex Broker of the Year, Product of the Year, Polish CFD Broker of the Year, Marketing Campaign of the Year.

Zakres obowiązków

  • nawiązywanie kontaktu telefonicznego z potencjalnymi klientami
  • udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów (kontakt telefoniczny, mailowy, chat)
  • praca z systemem zarządzania relacjami z klientem
  • monitorowanie trendów na rynkach walut, towarów, kryptowalut oraz indeksów giełdowych
  • współudział w przygotowywaniu kampanii marketingowo-sprzedażowych
  • wsparcie przy organizowaniu spotkań z inwestorami, szkoleń oraz warsztatów
  • praca w młodym, dynamicznym i pomocnym zespole w przyjaznej atmosferze

Wymagania

  • komunikatywność
  • rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz wysoka kultura osobista
  • terminowość w realizacji zadań i doskonała organizacja własnej pracy
  • zainteresowanie rynkiem inwestycyjnym, giełdowym i pozagiełdowym
  • warunek konieczny: łatwość nawiązywania kontaktów, chęć do nauki

Mile widziane:

  • doświadczenie w sprzedaży w instytucjach finansowych
  • znajomość jęz. angielskiego na poziomie komunikatywnym

Oferujemy

  • pracę w największym polskim domu maklerskim OTC
  • możliwość rozwoju w ramach polskiego oddziału XTB oraz w globalnych strukturach
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • wynagrodzenie zasadnicze oraz premie uzależnione od wyników
  • pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, kafeteria benefitowa, lekcje j. angielskiego)
  • możliwość tymczasowej pracy zdalnej
  • biuro w dogodnej lokalizacji – okolice Ronda Daszyńskiego
  • PlayStation 🙂

Aplikuj do nas: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=daf4216d42e44ed58fc58a1caed87a88

Praktykant/stażysta

Firma: European Licensing Company Sp z o.o
Pracodawca jest agencją licencyjną współpracującą przy rozwoju marek w sektorze Consumer Products na rynku polskim z takimi licencjodawcami jak: NBCUniversal, MGA Entertainment, Coca Cola, Moonbug Entertainment itd.
Kategoria Softlines – Fashion & Home

Staż odpłatny

Czas trwania – od 6 miesięcy do roku z możliwością zatrudnienia na dłużej

Opis roli:

Wsparcie Senior Managera kategorii Softlines – Fashion & Home:

  • Przygotowywanie i edycja prezentacji sprzedażowych (ppt, keynote)
  • Przygotowywanie i edycja prezentacji dla licencjodawców
  • Przygotowywanie wizualizacji produktów z kategorii Fashion & Home do celów sprzedażowych zgodnie z wytycznymi licencjodawców
  • Przygotowywanie graficznego kontentu newslettera
  • Inne bieżące zadania zlecone przez zespół

Wymagania wobec kandydata:

  • Zainteresowanie rozwojem produktów użytkowych w kategorii Fashion & Home
  • Znajomość Power point, Keynote, Photoshop itd.
  • Kreatywność, umiejętność tworzenia wizualizacji
  • Praca z analizami finansowymi, znajomość Excel ponad podstawowa.
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie

Oferujemy:

  • Szansę zdobycia doświadczenia we współpracy z największymi producentami Fashion na polskim rynku
  • Możliwość wykorzystania swoich umiejętności kreatywnych na rynku produktów użytkowych
  • Współpracę przy najbardziej rozpoznawalnych markach dziecięcych
  • Pracę w miłym kameralnym zespole

 

CV prosimy przesyłać do:

Katarzyna Caban

kcaban@elcbrands.com

Website: https://www.elcbrands.com/licensors-brands/

Sprzedawca/konsultant

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy i otwarciem dnia 03 kwietnia 2023 r. nowego punktu sprzedażowego poszukujemy kandydatek i kandydatów na stanowisko Sprzedawca/Konsultant. Filozofią naszej firmy jest szerzenie świadomości dbania o urodę poprzez zdrową suplementację, odżywianie, higieniczny tryb życia. Już nie tylko kosmetyki czy sport, ale także odpowiednio dobrane składniki odżywcze dają szansę na zdrowsze i “piękniejsze” życie – i w to mocno wierzymy! Zapraszamy do odwiedzenia naszego internetowego sklepu www.dlabpolska.pl

Od idealnej kandydatki/kandydata oczekujemy:

  • statusu studenta,
  • kierunkowego wykształcenia (studia w trakcie) związanego z kosmetologią lub dietetyką
  • gotowości do podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez czynny udział w szkoleniach celem zdobycia kompetencji konsultanta żywieniowo-pielęgnacyjnego firm D-LAB i Birdie
  • wysokiej kultury osobistej, komunikatywność, łatwości nawiązywania kontaktu z potencjalnym klientem oraz wrażliwości na wysłuchanie potrzeb klienta
  • dyspozycyjności do podjęcia pracy z dniem 03 kwietnia 2023 r. w Galerii Mokotów w Warszawie, we wszystkie dni handlowe w godz.10:00-22:00 zgodnie z ustalonym grafikiem uwzględniającym zajęcia na uczelni
  • znajomości języka polskiego (język ojczysty) i języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji
  • zaangażowania w pracy, dbałości o czystość i estetykę miejsca pracy

Oferujemy:

  •  pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • szkolenia pozwalające na podnoszenie zawodowych kwalifikacji (szkolenia sprzedażowe, produktowe)
  • formę zatrudnienia – umowa zlecenie, 25,- PLN na godzinę oraz kwartalne premie od założonego targetu
  •  po przepracowaniu pierwszych 3 miesięcy
  • zniżki pracownicze na zakup produktów zarówno D-LAB jak i Birdie
  • możliwość publikacji swoich prac na stronie D-LAB w sekcji “Świadoma pielęgnacja” – dodatkowo płatne – do ustalenia indywidualnego

ZAINTERESOWANE OSOBY PROSIMY O PRZESŁANIE AKTUALNEGO CV NA ADRES: hello@dlabpolska.pl.

W razie pytań zapraszam do kontaktu telefonicznego: +48 660 00 63 63

Praktyki-Salon kosmetycznym Hamak SPA Chill&Beauty

Salon kosmetycznym Hamak SPA Chill&Beauty znajdujący się w dzielnicy Warszawa Włochy przy ul. Naukowej 16/3 poszukuje do naszego zespołu  dwóch praktykantek.

Co oferujemy? 

  • Przyjazną atmosferę w zgranym zespole, który zawsze może liczyć na wzajemne wsparcie;
  • Praktyki w nowej, estetycznie zaaranżowanej przestrzeni z bogatym zapleczem dla pracowników;
  • Elastyczne godziny praktyk, dostosowane do potrzeb i preferencji studenta;
  • Klientów z którymi czas mija szybko i przyjaznej, luźnej atmosferze;
  • Praktyczną wiedzę i możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia;
  • Komfortowe warunki w nowoczesnym salonie;
  • Współpracę z szefową, która doskonale zna potrzeby swoich pracowników, zawsze wychodzi im naprzeciw i jest otwarta na rozmowy.

Czego oczekujemy? 

  • Zaangażowania w działania salonu przez cały czas trwania praktyk ;
  • Punktualności;
  • Wsparcia dla pozostałych członków zespołu;
  • Staranności i dokładność wykonywanych usług;

Jeśli chcesz, aby Twoje praktyki stały się Twoją pasją i każdy dzień motywował do dalszego działania. Jeśli chcesz dołączyć do wyjątkowego zespołu ludzi z pasją i edukować się w prężnie rozwijającym się salonie. Jeśli chcesz w pełni wykorzystać wiedzę zdobytą na studiach. Jeśli chcesz przychodzić na praktyki z przyjemnością, a nie z przymusu to Hamak SPA jest miejscem dla Ciebie.

Po odbyciu stażu, jeśli obydwie strony będą zadowolone ze współpracy istnieje możliwość zatrudnienia do naszego zespołu.

Specjalista ds. finansowo-księgowych

Twój zakres obowiązków

  • analiza zapisów na kontach księgowych
  • księgowanie dowodów księgowych
  • weryfikacja poprawności księgowania i alokacji kosztów
  • kalkulacja i księgowanie rezerw
  • sporządzanie raportów na potrzeby zarządcze
  • aktywna współpraca z działami operacyjnymi
  • udział w pracach związanych zamknięciem miesiąca
  • aktywny udział w audycie finansowym
  • wsparcie współpracowników dotyczące kwestii finansowych i podatkowych

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe kierunkowe: finanse, rachunkowość, ekonomia
  • minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze księgowości i finansów
  • bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych VAT i ustawy o rachunkowości oraz umiejętności ich zastosowania w praktyce
  • zaawansowana znajomość pakietu MS Office – zaawansowana znajomość programu MS Office Excel i jego narzędzi
  • umiejętność pracy pod presja czasu
  • język angielski umożliwiający codzienną komunikację
  • zmysł analityczny, dokładność, dociekliwość, skrupulatność
  • zaangażowanie, umiejętność współpracy na różnych poziomach organizacji

Mile widziane

  • Znajomość program SAP
  • Znajomość narzędzi Power Query.

Oferujemy

  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia
  • dofinansowanie do: zajęć sportowych, nauki języka angielskiego
  • prywatną opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życie
  • pracę w międzynarodowym środowisku, udział w ciekawych projektach
  • dofinansowanie do urlopu, program poleceń pracowniczych
  • zniżki na produkty/usługi firmowe.

Miejsce pracy – Warszawa

Dane kontaktowe – natalia.partyka@lxpantos.com

532-464-530

DIGITAL SALES AGENT WITH GERMAN

WE CREATE MORE SALES ist nicht nur unser Claim, sondern unsere Passion. Jeden Tag arbeiten mehr als 600 Mitarbeiter aus den Bereichen Beratung, Online-Marketing, IT und Telesales daran, Kunden eine 360° Kommunikation zu schaffen, die Vertrieb und Marketing erfolgreich verbindet. Werde Teil dieses unschlagbaren Teams und feiere mit uns und unseren Kunden wie SAP, IBM und der Telekom, nationale und internationale Vertriebserfolge.

WE CREATE MORE SALES to nie tylko nasze twierdzenie, ale nasza pasja. Każdego dnia ponad 600 pracowników z obszarów konsultingu, marketingu internetowego, IT i telesprzedaży pracuje nad stworzeniem dla klientów komunikacji 360°, która z powodzeniem łączy sprzedaż i marketing. Zostań częścią tego niezrównanego zespołu i świętuj krajowe i międzynarodowe sukcesy w sprzedaży z nami i naszymi klientami, takimi jak SAP, IBM i Telekom.

Worauf Du Dich freuen kannst:

  • Tolle Teamevents, erstklassiger Teamgeist
  • Einfühlsame Team-Manager und flache Hierarchien
  • Ein tolles internes Weiterbildungsprogramm (hauseigene Trainingsakademie)
  • Ein Onboarding-Programm für unsere neuen Teammitglieder
  • Unterstützung und tolle Arbeitskultur in einem motivierten Team
  • Attraktive Vergütung, mit transparenten Bonusmodellen
  • Flexible Arbeitszeitmodelle (Mo. – Fr. 7:30 Uhr – 17:00 Uhr)

Oferujemy:

  • Świetne imprezy zespołowe, pierwszorzędny duch drużyny.
  • Wrażliwi kierownicy zespołów i płaskie hierarchie
  • Świetny program szkoleń wewnętrznych (wewnętrzna akademia szkoleniowa)
  • Program onboardingu dla nowych członków zespołu
  • Wsparcie i świetna kultura pracy w zmotywowanym zespole
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, z przejrzystymi modelami premiowymi
  • Elastyczne godziny pracy (pon.-pt. 7:30-17:00)

So sieht Dein zukünftiger Arbeitstag aus:

  • Telefonische Bearbeitung von interessanten Vertriebsprojekten
  • Recherche in digitalen Medien
  • Pflege der Stammdaten und Kontakte in einer Datenbank
  • Teilnahme an Kundenschulungen und internen Meetings

Tak będzie wyglądał Twój przyszły dzień pracy:

  • Telefoniczna obsługa interesujących projektów sprzedażowych
  • Badania w zakresie mediów cyfrowych
  • Utrzymywanie danych podstawowych i kontaktów w bazie danych
  • Udział w szkoleniach dla klientów i spotkaniach wewnętrznych

Das wünschen wir uns von Dir:

  • Mit PC-Anwendungen (z.B. MS Office) kannst Du gut umgehen
  • Vertrieb, Service und Dienstleistung sind Deine Leidenschaften
  • Du kannst Dich sehr gut ausdrücken und hast Spaß am Telefonieren und an der Nutzung digitaler Medien
  • Sprachkenntnisse: verhandlungssicheres Deutsch (C2) und idealerweise Englisch oder Polnisch (B2) in Wort und Schrift
  • Du arbeitest selbstständig, hast eine schnelle Auffassungsgabe, bist hochmotiviert und bereit etwas Neues zu lernen

Nasze wymagania:

  • Masz dobrą znajomość aplikacji PC (np. MS Office).
  • Sprzedaż, serwis i wsparcie to Twoje pasje
  • Potrafisz się bardzo dobrze wyrażać i lubisz telefonować oraz korzystać z mediów cyfrowych.
  • Znajomość języków: biegła znajomość języka niemieckiego (C2) w biznesie, a najlepiej angielskiego lub polskiego (B2) w mowie i piśmie
  • Pracujesz samodzielnie, jesteś szybki w działaniu, masz silną motywację i chętnie uczysz się czegoś nowegoo

Bitte senden Sie Ihren Lebenslauf an anna.tanecka@alex-gross.com.

Prosimy o przesyłanie CV na adres anna.tanecka@alex-gross.com.