Przejdź do treści strony

Asystent/ka w sprzedaży bezpośredniej | Allianz Trade

Firma Allianz Trade poszukuje pracowników od zaraz!

Jeśli jesteś studentem również aplikuj! (preferowani studenci studiów zaocznych)

Euler Hermes Collections, Aleje Jerozolimskie 98, Ochota, Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Przeprowadzanie identyfikacji i akceptacji klienta, KYC w pionie Commercial (sprzedaż bezpośrednia, brokerska,CUW)
  • Wprowadzanie wniosków, polis technicznych do systemów oraz wysyłanie ticketów z wnioskami sprawdzeń
  • Sprawdzanie limitów poprzeć IRP lub SYNTESYS
  • Współpraca z działem sprzedaży bezpośredniej, brokerskiej, CUW
  • Uzupełniane danych dotyczących polis (Midas)
  • Wprowadzanie wyników dla limitów dotyczących polis (ticketing lub bezpośrednio do osób z działu sprzedaży bezpośredniej lub brokerskiej)

Nasze wymagania

  • Doskonałej organizacji pracy własnej oraz samodzielności w działaniu
  • Pozytywnego nastawienia, inicjatywy własnej w działaniu, wysokiej kultury osobistej
  • Sprawnej obsługi pakietu Office, znajomości systemów firmowych

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie
  • Przyuczenie do stanowiska – zapewniamy szkolenie wstępne i wsparcie na każdym etapie pracy
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość pracy zdalnej

Benefity:

  • owoce
  • kawa/herbata
  • praca hybrydowa
  • spotkania integracyjne
  • służbowy telefon i komputer do użytku prywatnego
  • strefa relaksu
  • inicjatywy dobroczynne

Aplikuj pod linkiem:

Oferta pracy Asystent/ka w Sprzedaży Bezpośredniej, Euler Hermes Collections, Warszawa

Zgłoszenia przyjmowane do 21 lutego 2025 roku.

Intern with Ukrainian English Korean | EWL Group

People are always at the heart of EWL Group. We are a company that builds and develops diversity through its people. We provide HR solutions, offer permanent and temporary staff recruitment and outsourcing services across all sectors. EWL Group is also listed in the National Register of Employment Agencies under number 11991.

For our Client from the Construction Sector, we are looking for an Intern to join the Administration department.

Intern with Ukrainian/English/Korean

Place of work: Warsaw

Responsibilities:

  • Supporting the administrative team in current tasks, such as handling incoming and outgoing mail, archiving documents
  • Preparing translation of documents for the internal purpose
  • Receiving and serving guests
  • Preparing and updating departmental documents
  • Cooperating with other departments in the implementation of administrative tasks
  • Participation in team meetings

We’re looking for candidates who possess:

  • Student status or recent graduate – preferred faculties: Language Studies
  • Experience in translation Korean to English/English to Korean
  • Korean and English language proficiency – must to have
  • Ukrainian language proficiency – preferred
  • MS Office literacy

We offer:

  • Contract of Employment directly with the Employer (fixed term contract for 1 year with possibility to extend)
  • Salary: monthly basic salary + annual bonus
  • Office work with flexible start time between 8:00 and 9:00
  • Home office option based on Labour Code (24 days per year upon supervisor’s approval)
  • Benefits: Private health insurance, private life insurance, allowance of 600 PLN net per month for: transportation, telecommunication and multisport card
  • Work for a well-known, international client with HQ in Korea

Please send your CV via APPLY button.

https://ewl.traffit.com/public/an/c75ea109a81e17e177e3c7e39045c5f979475572

By clicking on the ‘Apply’ button, ‘Apply now’ or in any other way sending a recruitment application to EWL SPÓŁKA AKCYJNA with its registered office in: Aleje Jerozolimskie 160, 02-326 Warsaw (Employer – data administrator), you agree that the Employer may process your personal data included in the recruitment application for the purpose of recruitment for the position indicated in the advertisement. You may withdraw your consent at any time by contacting us.

You can also send your CV before 27.03.2025: sandra.czok@ewl.com.pl

Intern with English and Korean | EWL Group

People are always at the heart of EWL Group. We are a company that builds and develops diversity through its people. We provide HR solutions, offer permanent and temporary staff recruitment and outsourcing services across all sectors. EWL Group is also listed in the National Register of Employment Agencies under number 11991.

For our Client from the Construction Sector, we are looking for an Intern to join the Administration department.

Intern with English and Korean

Place of work: Warsaw

Responsibilities:

  • Supporting the administrative team in current tasks, such as handling incoming and outgoing mail, archiving documents
  • Preparing translation of documents for the internal purpose
  • Receiving and serving guests
  • Preparing and updating departmental documents
  • Cooperating with other departments in the implementation of administrative tasks
  • Participation in team meetings

We’re looking for candidates who possess:

  • Student status or recent graduate – preferred faculties: Language Studies
  • Experience in translation Korean to English/English to Korean
  • Korean and English language proficiency – must to have
  • MS Office literacy

We offer:

  • Contract of Employment directly with the Employer (fixed term contract for 1 year with possibility to extend)
  • Salary: monthly basic salary + annual bonus
  • Office work with flexible start time between 8:00 and 9:00
  • Home office option based on Labour Code (24 days per year upon supervisor’s approval)
  • Benefits: Private health insurance, private life insurance, allowance of 600 PLN net per month for: transportation, telecommunication and multisport card
  • Work for a well-known, international client with HQ in Korea

Please send your CV via APPLY button.

https://ewl.traffit.com/public/an/8d4630e68d923b0974d8637d8a66465067665a55

By clicking on the ‘Apply’ button, ‘Apply now’ or in any other way sending a recruitment application to EWL SPÓŁKA AKCYJNA with its registered office in: Aleje Jerozolimskie 160, 02-326 Warsaw (Employer – data administrator), you agree that the Employer may process your personal data included in the recruitment application for the purpose of recruitment for the position indicated in the advertisement. You may withdraw your consent at any time by contacting us.

You can sent also your CV before 27.03.2025: sandra.czok@ewl.com.pl

Podinspektor ds. kontroli oraz systemu kontroli zarządczej | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

podinspektor ds. kontroli oraz systemu kontroli zarządczej

w Wydziale Gospodarki Finansowej

Biura Kontroli

Do kiedy musisz złożyć formularz aplikacyjny: 7 lutego 2025 r.

Główne odpowiedzialności:

  • przygotowanie kontroli, realizacja i dokumentowanie czynności kontrolnych,
  • monitorowanie wykonywania i przestrzegania zaleceń pokontrolnych,
  • współpraca z organami wymiaru sprawiedliwości i innymi podmiotami zewnętrznymi,
  • przygotowywanie propozycji procedur.

Charakterystyka pracy:

  • prowadzenie kontroli w zakresie podmiotowym określonym w regulaminie organizacyjnym urzędu, dotyczących zadań Wydziału Gospodarki Finansowej, w szczególności:
    • prowadzenia gospodarki finansowej przez jednostki organizacyjne nadzorowane przez m.st Warszawa,
    • prowadzenia spraw w zakresie poboru i windykacji należności,
    • prawidłowości udzielania i wykorzystania dotacji,
  • sporządzanie: protokołów kontroli, projektów wystąpień pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych, informacji o wynikach kontroli, projektów odpowiedzi na skargi i wnioski, projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych, projektów zawiadomień o uzasadnionym podejrzeniu popełnienia przestępstwa, projektów zawiadomień o ujawnionych okolicznościach wskazujących na naruszenie dyscypliny finansów publicznych, okresowych raportów z działalności Biura Kontroli,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    • ustawa o finansach publicznych,
    • ustawa o rachunkowości,
    • ustawa Prawo zamówień publicznych i rozporządzenia wykonawcze,
    • ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
    • ustawy regulujące funkcjonowanie m.st. Warszawy, a w szczególności ustawa o ustroju m.st. Warszawy, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o samorządzie powiatowym, ustawa o pracownikach samorządowych,
    • zarządzenie nr 1837/2019 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 12 grudnia 2019 r. w sprawie zasad i trybu postępowania kontrolnego.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: przy ul. Niecałej 2 (1 piętro). Szerokości wejścia, korytarze oraz winda dostępne dla osób z niepełnosprawnościami. Toalety dostępne dla osób z niepełnosprawnościami. W budynku drzwi do pomieszczeń oznaczone tabliczkami w systemie Braille’a.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rozmów telefonicznych, obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego, przemieszczanie się wewnątrz budynku i wyjścia służbowe.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa[1],
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera[2], w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum rok stażu pracy albo wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy,
  • powyżej półroczne doświadczenie zawodowe w zakresie kontroli lub w audycie lub w auditach jakościowych lub w administracji publicznej,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, wiedza zawodowa, znajomość przepisów i procedur; sumienność; komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia w dziedzinie kontroli wewnętrznej, audytu, administracji, finansów publicznych, ekonomii lub jednolite magisterskie na kierunku prawo.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%3.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu[3],
  • oświadczenie o:
  • posiadanym obywatelstwie,
  • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

 

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, Punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

 

[1] Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

[2] Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.

[3] W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

4 O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Logistics and administration specialist (Specjalista ds. logistyki i administracji) | Key foods

We are an international company specializing in the global sales of commodities and distribution in Poland and the Baltic States. We are looking for an active, open, and communicative person who is ready to learn and enjoys collaborating with professionals from various fields.

 

Zakres obowiązków:

Logistics: Coordinate with carriers to arrange truck shipments from CIS countries to the EU.

Planning: Develop sugar shipment schedules in collaboration with producers.

Warehouse management assist.

Record Keeping: Maintain shipments and sales records in our in-house CRM system.

Analysis: Evaluate commercial offers from partners.

Communication: Send commercial offers and engage with potential clients about brown sugar.

 

Wymagania:

Student (any year of study)

Knowledge of English and Polish.

Fluency in Russian, Ukrainian, or Belarusian.

Willingness to interact with a diverse range of professionals.

Be ready to work in dynamic multinational team.

We are taking into consideration students without any experience.

 

Oferujemy:

An office located just a 10-minute walk from the Stare Bielany metro station.

Exciting tasks in an international company.

A supportive team and opportunities for professional growth.

Annual team-building events

 

Rodzaj umowy:

Zlecenie, kontrakt B2B

 

Wymiar pracy: 

Pełny etat; część etatu

 

Kwota brutto:

4666-6000 zł

 

Adres biura:

Marymoncka 105, Warszawa

Apply before 28.02.25 r.

CV kierować na adres: rodion@keyfoods.pl

 

Inspektor | Wojewódzki Urząd Pracy

Dyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko: Inspektor

Nazwa komórki organizacyjnej: Wydział Projektów Aktywizacyjnych PUP

Liczba stanowisk: 1

Wymiar etatu: 1/1

Główne obowiązki wykonywane na stanowisku:

  • przygotowywanie dokumentacji naboru,
  • ocena formalna i merytoryczna wniosków o dofinansowanie projektów,
  • przygotowanie umów o dofinansowanie projektów i aneksów,
  • monitoring realizacji projektów i współpraca z beneficjentami,
  • weryfikacja formalna, merytoryczna oraz finansowa wniosków beneficjenta o płatność,
  • prowadzenie korespondencji z beneficjentem,
  • praca w systemach informatycznych CST2021, LSI MEWA.

Wymagane wykształcenie i staż pracy:

  • wykształcenie wyższe,
  • minimum 3 lata stażu pracy.

Wymagania niezbędne:

  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (praca w środowisku Windows, znajomość pakietu MS Office),
  • znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
  • znajomość Regionalnego Programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza w zakresie Osi priorytetowej VI Fundusze Europejskie dla aktywnego zawodowo Mazowsza,
  • znajomość Szczegółowego Opisu Priorytetów FEM w zakresie Osi VI Fundusze Europejskie dla aktywnego zawodowo Mazowsza  Działanie 6.1 Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych,
  • znajomość Wytycznych dotyczących realizacji projektów z udziałem środków EFS Plus  w regionalnych programach na lata 2021 – 2027 w obszarze polityki zatrudnienia i rynku pracy
  • wiedza w zakresie UE i wdrażania funduszy strukturalnych
  • obowiązkowość i silna motywacja do pracy,
  • umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu.

Wymagania dodatkowe:

  • preferowane minimum roczne doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
  • preferowane minimum roczne doświadczenie w pracy w zakresie rozliczania lub wdrażania funduszy strukturalnych.

Warunki pracy na danym stanowisku:

  • praca w pełnym wymiarze: 40 godz. tygodniowo, 8 godz. dziennie,
  • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego i osobistego poprzez udział w szkoleniach lub studiach podyplomowych,
  • dofinansowanie do wypoczynku,
  • dofinansowanie do zakupu okularów,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. List motywacyjny,
  2. Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie – wzór kwestionariusza osobowego,
  3. Oświadczenie do naboru – wzór oświadczenia,
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie (świadectwa pracy),
  6. Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania kwalifikacyjne,
  7. Adres e-mail lub numer telefonu, który jest niezbędny, by poinformować o spełnieniu wymagań formalnych i terminie postępowania kwalifikacyjnego – wzór oświadczenia zgoda,
  8. Oświadczenie w sprawie sygnalistów – Oświadczenie sygnaliści.

 


Informacje dla kandydatów:

Kandydaci odpowiadający na ogłoszenie w każdym przypadku  zobowiązani są do złożenia lub przesłania do Wojewódzkiego Urzędu Pracy
w Warszawie, ul. Chłodna 52, 00-872 Warszawa,
 w terminie do dnia 05.02.2025 r. wymienionych dokumentów i oświadczeń, niezbędnych do przyjęcia oferty. Oferty niezawierające kompletu dokumentów lub dostarczone do Urzędu po wskazanym terminie będą rozpatrzone negatywnie. Po zakończeniu procedury naboru wszystkie oferty zostaną zniszczone z wyłączeniem ofert wyłonionych.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnością
w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%. Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami aplikacyjnymi kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Warszawie na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. RODO) poniżej przekazuję następujące informacje:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie, ul. Chłodna 52, 00-872 Warszawa, z którym można skontaktować się poprzez adres e-mail: wup@wup.mazowsze.pl , telefonicznie (22) 578-44-00 lub pisemnie na wyżej wymieniony adres siedziby.
  2. We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych może się Pani/Pan skontaktować z inspektorem ochrony danych przez adres e-mail: iod@wup.mazowsze.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze.
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:
  1. art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. przetwarzanie danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, które wynika z art. 6, art. 11, art. 13 i art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych oraz art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy;
  2. art. 6 ust. 1 lit. a) oraz art. 9 ust. 2 lit. a) RODO, tj. dobrowolnie wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych niewymaganych przepisami prawa, które zostały zamieszczone w dokumentach aplikacyjnych, w tym danych szczególnych kategorii (jeżeli zostały podane).
  1. Pani/Pana dane osobowe nie będą ujawniane innym odbiorcom danych w rozumieniu przepisów RODO.
  2. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez 3 miesiące od dnia zakończenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze.
  3. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (szczegóły
    na stronie internetowej: https://uodo.gov.pl/ ).
  4. Ponadto ma Pani/Pan prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, dokonanego
    na jej podstawie przed jej wycofaniem – dotyczy nieobligatoryjnych danych osobowych wskazanych w dokumentach aplikacyjnych.
  5. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane profilowaniu oraz zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
  6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem ustawowym. Ich niepodanie uniemożliwi wzięcie udziału w naborze na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze.
  7. Brak zgody na przetwarzanie innych danych osobowych niż wymagane przepisami prawa nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania kandydata, nie spowoduje negatywnych konsekwencji, w tym nie będzie stanowić przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.

 

 

 

 

 

 

Starszy referent | Wojewódzki Urząd Pracy

Dyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko: starszy referent

Nazwa komórki organizacyjnej: Wydział Projektów Aktywizacyjnych PUP

Liczba stanowisk: 1

Wymiar etatu: 1/1

Główne obowiązki wykonywane na stanowisku:

  • przygotowywanie dokumentacji naboru,
  • ocena formalna i merytoryczna wniosków o dofinansowanie projektów,
  • przygotowanie umów o dofinansowanie projektów i aneksów,
  • monitoring realizacji projektów i współpraca z beneficjentami,
  • weryfikacja formalna, merytoryczna oraz finansowa wniosków beneficjenta o płatność,
  • prowadzenie korespondencji z beneficjentem,
  • praca w systemach informatycznych CST2021, LSI MEWA.

Wymagane wykształcenie i staż pracy:

  • wykształcenie wyższe lub średnie,
  • w przypadku wykształcenia średniego 2 lata stażu pracy.

Wymagania niezbędne:

  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (praca w środowisku Windows, znajomość pakietu MS Office),
  • znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
  • znajomość Regionalnego Programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza w zakresie Osi priorytetowej VI Fundusze Europejskie dla aktywnego zawodowo Mazowsza,
  • znajomość Szczegółowego Opisu Priorytetów FEM w zakresie Osi VI Fundusze Europejskie dla aktywnego zawodowo Mazowsza  Działanie 6.1 Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych,
  • znajomość Wytycznych dotyczących realizacji projektów z udziałem środków EFS Plus  w regionalnych programach na lata 2021 – 2027 w obszarze polityki zatrudnienia i rynku pracy
  • wiedza w zakresie UE i wdrażania funduszy strukturalnych
  • obowiązkowość i silna motywacja do pracy,
  • umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu.

Wymagania dodatkowe:

  • preferowane minimum roczne doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
  • preferowane minimum roczne doświadczenie w pracy w zakresie rozliczania lub wdrażania funduszy strukturalnych.

Warunki pracy na danym stanowisku:

  • praca w pełnym wymiarze: 40 godz. tygodniowo, 8 godz. dziennie,
  • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego i osobistego poprzez udział w szkoleniach lub studiach podyplomowych,
  • dofinansowanie do wypoczynku,
  • dofinansowanie do zakupu okularów,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. List motywacyjny,
  2. Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie – wzór kwestionariusza osobowego,
  3. Oświadczenie do naboru – wzór oświadczenia,
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie (świadectwa pracy),
  6. Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania kwalifikacyjne,
  7. Adres e-mail lub numer telefonu, który jest niezbędny, by poinformować o spełnieniu wymagań formalnych i terminie postępowania kwalifikacyjnego – wzór oświadczenia zgoda,
  8. Oświadczenie w sprawie sygnalistów – Oświadczenie sygnaliści.

Informacje dla kandydatów:

Kandydaci odpowiadający na ogłoszenie w każdym przypadku  zobowiązani są do złożenia lub przesłania do Wojewódzkiego Urzędu Pracy
w Warszawie, ul. Chłodna 52, 00-872 Warszawa,
 w terminie do dnia 05.02.2025 r. wymienionych dokumentów i oświadczeń, niezbędnych do przyjęcia oferty. Oferty niezawierające kompletu dokumentów lub dostarczone do Urzędu po wskazanym terminie będą rozpatrzone negatywnie. Po zakończeniu procedury naboru wszystkie oferty zostaną zniszczone z wyłączeniem ofert wyłonionych.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnością
w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%. Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami aplikacyjnymi kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Warszawie na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. RODO) poniżej przekazuję następujące informacje:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie, ul. Chłodna 52, 00-872 Warszawa, z którym można skontaktować się poprzez adres e-mail: wup@wup.mazowsze.pl , telefonicznie (22) 578-44-00 lub pisemnie na wyżej wymieniony adres siedziby.
  2. We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych może się Pani/Pan skontaktować z inspektorem ochrony danych przez adres e-mail: iod@wup.mazowsze.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze.
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:
  1. art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. przetwarzanie danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, które wynika z art. 6, art. 11, art. 13 i art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych oraz art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy;
  2. art. 6 ust. 1 lit. a) oraz art. 9 ust. 2 lit. a) RODO, tj. dobrowolnie wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych niewymaganych przepisami prawa, które zostały zamieszczone w dokumentach aplikacyjnych, w tym danych szczególnych kategorii (jeżeli zostały podane).
  1. Pani/Pana dane osobowe nie będą ujawniane innym odbiorcom danych w rozumieniu przepisów RODO.
  2. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez 3 miesiące od dnia zakończenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze.
  3. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (szczegóły
    na stronie internetowej: https://uodo.gov.pl/ ).
  4. Ponadto ma Pani/Pan prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, dokonanego
    na jej podstawie przed jej wycofaniem – dotyczy nieobligatoryjnych danych osobowych wskazanych w dokumentach aplikacyjnych.
  5. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane profilowaniu oraz zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
  6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem ustawowym. Ich niepodanie uniemożliwi wzięcie udziału w naborze na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze.
  7. Brak zgody na przetwarzanie innych danych osobowych niż wymagane przepisami prawa nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania kandydata, nie spowoduje negatywnych konsekwencji, w tym nie będzie stanowić przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.

Podinspektor ds. finansowo-księgowych | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

podinspektor ds. finansowo-księgowych

w Wydziale Windykacji Podatkowej

Centrum Obsługi Podatnika

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 24 stycznia 2025 r.

Główne odpowiedzialności:

  • kontrola nad prawidłowym i terminowym realizowaniem dochodów,
  • prowadzenie wstępnej windykacji z tytułu nieuregulowanych należności podatkowych.

 

Charakterystyka pracy:

  • prowadzenie windykacji podatkowej, przygotowywanie i wysyłanie upomnień, tytułów wykonawczych do podmiotów posiadających zaległości z tytułu podatków i opłat,
  • prowadzenie działań informacyjnych o zaległościach,
  • informowanie organów egzekucyjnych o zdarzeniach dotyczących zobowiązanych, wysokości zaległości i innych mających wpływ na prowadzone postępowanie egzekucyjne,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    • ustawa o podatkach i opłatach lokalnych,
    • ustawa o podatku rolnym,
    • ustawa o podatku leśnym,
    • ustawa Ordynacja podatkowa,
    • ustawa o finansach publicznych,
    • ustawa o rachunkowości,
    • ustawa o dochodach jednostek samorządu terytorialnego,
    • ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
    • ustawa o samorządzie gminnym,
    • ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: ul. Obozowa 57, piętro 3. Do wejścia głównego od ul. Obozowej prowadzą schody. Podjazd jest przy wejściu od ul. Prymasa Tysiąclecia. Wejścia do pomieszczeń pracy na piętrach wyposażone w samozamykacze oraz w kontrolę dostępu. Na każdym piętrze korytarze, windy oraz toalety dostępne dla osób z niepełnosprawnościami. Do pomieszczeń można dostać się schodami lub windą. Drzwi pomieszczeń oznaczone są brajlem.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta zewnętrznego, przemieszczanie się wewnątrz budynku.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera[1], w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum rok stażu pracy albo wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy,
  • powyżej półroczne doświadczenie zawodowe związane z rozliczaniem finansami i rachunkowością, finansami publicznymi, ekonomią, pracą w administracji publicznej,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.[2]

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu[3],
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie,
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, Punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

[1] Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.

[2] W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

[3] O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Młodszy referent ds. obsługi prawnej w Biurze Prawnym (4 etaty) | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

Poszukuje kandydatek lub kandydatów na 4 stanowiska młodszego referenta ds.
obsługi prawnej w Biurze Prawnym Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy

Rodzaj umowy – umowa o pracę na zastępstwo w związku z czasowym zmniejszeniem
etatu pracownika

Zadania:

  • przygotowywanie projektów pism procesowych, wyszukiwanie i analizowanie
    orzecznictwa sądowego;
  • przeglądanie akt spraw w sądach, udział w ogłaszaniu orzeczeń sądowych;
  • monitorowanie zmian przepisów prawa mających znaczenie dla funkcjonowania
    Urzędu m.st. Warszawy;
  • wsparcie organizacyjno – biurowe wydziałów procesowych w bieżącej pracy, w
    tym przy archiwizacji zakończonych spraw sądowych.

 

Oczekujemy:

  • obywatelstwa polskiego lub innego państwa, które dopuszcza ustawa,
  • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  • niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowanej opinii,
  • wykształcenia minimum średniego.

Dodatkowo mile widziana jest komunikatywna znajomość języka angielskiego.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w wymiarze 0,2 etatu – 1 dzień w tygodniu,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
    o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Miejsce pracy: pl. Bankowy 2, piętro 8 i 16. Budynek wyposażony w podjazd oraz system
kontroli dostępu. Szerokość wejścia, ciągi komunikacyjne dostosowane dla osób z
niepełnosprawnościami. Drzwi windy mają szerokość 80 cm. W budynku na każdym
piętrze znajduje się toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.
Stanowisko pracy: praca przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, telefoniczna i
bezpośrednia obsługa klienta, przemieszczanie się wewnątrz budynku oraz wyjścia
służbowe.

Jak złożyć ofertę?

Złożenie dokumentów jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie Twoich
danych osobowych przez Prezydenta m.st. Warszawy w zakresie niewymaganym
bezpośrednio przez przepisy prawa2.
Dokumenty przyjmujemy elektronicznie do 17 lutego 2025 r., na adres e‑mail
rsiedlecki@um.warszawa.pl z dopiskiem w tytule „Stanowisko Młodszego referenta ds.
obsługi prawnej”.

Do wiadomości dołącz:

  • CV z przebiegiem nauki lub pracy zawodowej,
  •  list motywacyjny,
  • oświadczenie o posiadanym obywatelstwie – podpisane własnoręcznie,
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni
    praw publicznych – podpisane własnoręcznie,
  • oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
    publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – podpisane własnoręcznie,
  • oświadczenie o nieposzlakowanej opinii – podpisane własnoręcznie.

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania ofert osoby
z niepełnosprawnościami.

 

Dodatkowe informacje

Skontaktujemy się z osobami, których oferta odpowiada profilowi stanowiska.
Jeśli Cię wybierzemy, przed zatrudnieniem poprosimy Cię o dostarczenie dokumentów
potwierdzających wymagane kwalifikacje.
Jeśli Cię nie wybierzemy, usuniemy Twoje dokumenty aplikacyjne.
Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust 2 lit. a Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych).

Jeśli nie masz możliwości skorzystania z internetu, złóż ofertę u nas. Zapewnimy Ci
dostęp do komputera. Zapraszamy:

  • Urząd m.st. Warszawy (adres siedziby Plac Bankowy 2, pokój 1618 piętro XVI),
  • wszystkie urzędy dzielnic m.st. Warszawy.

[!] Możesz zapoznać się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych dla
kandydatów, którzy ubiegają się o zatrudnienie w Urzędzie m.st. Warszawy. Jest ona
dostępna na stronie systemu elektronicznej rekrutacji urzędu w zakładce „Dokumenty dla
kandydatek i kandydatów aplikujących poza systemem e-Rekrutacje” pod adresem
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

Doradca Sportowy | Decathlon

Już dziś szukamy kolejnych pasjonatów sportu, którzy chętnie będą dzielić się swoją pasją i wiedzą z innymi.

Twój zakres obowiązków:

  • dzielenie się swoją sportową pasją i pomaganie Klientom w doborze odpowiednich produktów,
  • podejmowanie decyzji handlowych w ramach swojej odpowiedzialności,
  • priorytetyzowanie zadań zgodnie z potrzebami biznesowymi,
  • dbanie o dostępność i ekspozycję towaru,
  • rozwijanie się dzięki szkoleniom oraz (jeśli chcesz) dodatkowym odpowiedzialnościom.

 

Jeżeli zatem:

  • sport jest Twoją pasją, którą lubisz się dzielić z innymi,
  • cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy,
  • lubisz rozmawiać z ludźmi i chcesz pracować blisko Klientów,
  • jesteś osobą energiczną i odpowiedzialną,
  • chcesz zdobyć lub wykorzystać swoje dotychczasowe doświadczenie, interesuje Ciebie rozwój w kierunku Managera Zespołu lub Lidera Sklepu – mile widziane, … to czekamy właśnie na Ciebie!

Oferujemy:

  • umowę o pracę na pół etatu, ¾ etatu ,
  • elastyczny grafik dostosowany do zajęć na uczelni, treningów i innych aktywności sportowych,
  • premię miesięczną oraz sharing (czyli coroczne dzielenie zyskiem wypracowanym przez firmę),
  • prywatną opiekę medyczną,
  • możliwość rozwoju zawodowego i awansu,
  • szereg szkoleń ułatwiających wdrożenie się do pracy,
  • work-sport balance czas na sport w trakcie pracy,
  • wyjątkową, sportową atmosferę pracy.

Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego zespołu?

Aplikuj, nie czekaj! Wyślij swoje CV już dziś! A jeśli znasz kogoś, kto sprawdziłby się na tym stanowisku, przekaż link dalej.

Na pierwszym etapie procesu otrzymasz zaproszenie do gry rekrutacyjnej. Stworzyliśmy ją, aby pokazać Ci, jak wygląda codzienna praca w Decathlon. Dzięki temu zobaczysz różne sytuacje i wyzwania, z jakimi mierzą się nasi Doradcy. To świetna okazja, aby poczuć atmosferę naszego zespołu!

 

Po zakończeniu gry otrzymasz od nas krótkie podsumowanie wraz z wynikami.

 

Link do formularza rekrutacyjnego : https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=a5d1f2

Można aplikować cały rok!