Przejdź do treści strony
22 536 54 08

Tester gier komputerowych | Testronic

Szukasz pierwszego doświadczenia w branży gier wideo?

Czy grając w gry, zwracasz uwagę na ich aspekty techniczne?

Chciałbyś testować gry i mieć do nich dostęp przed premierą?

 

Jeśli tak – sprawdź, jak się u nas pracuje! 

 

Twoja misja w Testronic:

  • Wykrywanie i raportowanie błędów i problemów z oprogramowaniem,
  • Wykonywanie przydzielonych zadań w sposób terminowy i z dbałością o szczegóły,
  • Współpraca zespołowa i dążenie do osiągania wspólnych celów,
  • Informowanie przełożonych o wszelkich kwestiach, które mogą spowolnić, zakłócić, ale również poprawić proces testowania,
  • Pogłębianie wiedzy na temat procedur testowania i sprzętu.

Nasze wymagania:

  • Dostępność do pracy na pełen etat na zmianach: 9:00-17:00 i/lub 14:00-22:00,
  • Znajomość różnych platform do gier, sprzętu i oprogramowania (PC, PS, Xbox, Switch, VR),
  • Podstawowe umiejętności informatyczne (Microsoft Office, konfiguracja PC),
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie) na poziomie minimum B2,
  • Dbałość o szczegóły i umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Miejsce zamieszkania w Warszawie lub jej okolicach (w promieniu 50 km),
  • CV w języku angielskim jest obowiązkowe!

Dodatkowym atutem będzie:

  • Znajomość procesu tworzenia gier
  • Znajomość trendów w branży gier
  • Podstawowa znajomość oprogramowania Jira
  • Doświadczenie w testach beta

Oferujemy:

  • Pracę na pełen etat w oparciu o projekty,
  • Nieformalną atmosferę pracy bez dress code’u,
  • Współpracę w kreatywnym zespole, wśród osób o podobnych zainteresowaniach,
  • Dostęp do platform szkoleniowych online,
  • Strefy relaksu z konsolami do gier, grami planszowymi, owocami i napojami,
  • Dostęp do najnowszych gier i popularnych platform.

 

Nie zwlekaj! ZMIEŃ SWOJĄ PASJĘ W NIESAMOWITĄ KARIERĘ.

https://apply.workable.com/testronic/j/BEDF91BF24/apply/

Młodszy referent ds. finansowo-księgowych | Urząd M. St. Warszawy

 

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa

Młodszy referent ds. finansowo-księgowych

w Wydziale Rozliczeń Wypłat dla Osób Fizycznych Niebędących Pracownikami Urzędu i Jednostek Organizacyjnych.

Biura Księgowości i Kontrasygnaty

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 26 sierpnia 2024 r.

 

Zakres zadań:

Główne odpowiedzialności:

  • kontrola i weryfikacja poprawności dokumentów finansowo-księgowych.

Charakterystyka pracy:

  • sprawdzanie i przygotowanie do wypłaty rachunków dotyczących umów zleceń i o dzieło oraz innych dokumentów stanowiących podstawę do wypłaty dla osób fizycznych niebędących pracownikami urzędu
  • rejestrowanie osób fizycznych niebędących pracownikami urzędu zatrudnionych z tytułu umów zleceń o dzieło i innych
  • zgłaszanie oraz wyrejestrowywanie w systemie Płatnik do/z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
  • sprawdzanie rachunków i przygotowanie list wypłat dla osób zatrudnionych z tytułu umów zleceń o dzieło i innych
  • sporządzanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej

Musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:

  • ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych
  • ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • ustawa o pracowniczych planach kapitałowych
  • ustawa o ustroju m.st. Warszawy
  • ustawa o minimalnym wynagrodzeniu
  • ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

 

Warunki pracy:

Miejsce pracy: Al. Jerozolimskie 44. Wejście do budynku jest z poziomu terenu.
W budynku znajduje się system kontroli dostępu. Praca będzie wykonywana na 3 piętrze.
Do pomieszczenia pracy można się dostać tylko za pomocą windy. Windy posiadają sygnalizację głosową.
Ciągi komunikacyjne, windy oraz toalety dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, rozmowy telefoniczne, przemieszczanie się wewnątrz budynku.

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę)
  • rozwój zawodowy
  • trzynaste wynagrodzenie
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

 

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa1
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • nieposzlakowana opinia
  • umiejętność obsługi komputera2, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów
  • wykształcenie minimum średnie
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.3

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej
  • list motywacyjny
  • kopia świadectwa ukończenia minimum szkoły średniej
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu4
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
    • posiadaniu nieposzlakowanej opinii
    • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

 

Jak złożyć swoją ofertę:

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy pl. Bankowy 2 00-095 Warszawa; piętro 14 punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje:

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

1 Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

2 Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji uznamy, że spełniasz wymóg.

3 W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

4 O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

 

Recepcja Wieczorna 15:00-21:00 | HRia

HRia to agencja oferująca usługę rekrutacji stałej w branży prawniczej i administracyjnej. Jesteśmy zespołem ludzi, którzy doceniają “potencjał ludzki” i przekuwają go w proces szybkiej i bezproblemowej rekrutacji.

Zamień żmudne poszukiwanie pracy w sukcesywną apLIKEację i znajdź wymarzoną pracę.

Szukamy ciekawych Kandydatów na stanowisko recepcyjne dla dużej, renomowanej, polskiej firmy prawniczej. Oferta jest szczególnie skierowana do początkujących osób, które chcą połączyć studia dzienne z pracą.

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie ok. 3500 zł netto
  • Umowę o pracę (nie ma możliwości umowy zlecenie)
  • Możliwość zdobycia pierwszego, cennego doświadczenia zawodowego już podczas studiów
  • Komfortowe warunki pracy
  • Dodatkowe ciekawe benefity
  • Pracę w centrum Warszawy obok metra

Twoje zadania:

  • Przyjmowanie gości przychodzących do kancelarii i kierowanie ich do właściwych osób
  • Bieżąca współpraca z Asystentkami przy obsłudze gości kancelarii
  • Dbanie o odpowiednie przygotowanie sal konferencyjnych oraz obsługa gości w trakcie spotkań
  • Obsługa centrali telefonicznej
  • Prowadzenie planu korzystania z sal konferencyjnych
  • Współpraca z firmami kurierskimi
  • Współpraca z pracownikami ochrony
  • Zachowanie należytego porządku w miejscu pracy

Oczekujemy:

  • Gotowość do pracy w godz. 15:00-21:00 od poniedziałku do piątku – warunek absolutnie konieczny
  • Komunikatywna znajomość jęz. angielskiego – min. B2 – znajomość zostanie zweryfikowana podczas procesu rekrutacji oraz znakomita znajomość jęz. polskiego
  • Doświadczenie w pracy biurowej lub recepcyjnej – mile widziane
  • Dokładność, zorientowanie na szczegóły oraz świetna organizacja pracy
  • Duża kultura osobista

Zachęcamy do składania aplikacji. Czekamy na Twoje CV!
Do usłyszenia 😊

Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 18653.

www.hria.pl

Link do składania aplikacji: https://hria.traffit.com/public/form/a/067feaae78072a836289152ffbcc8c88417a303d?source=career_page

Pracownik biurowy z językiem niemieckim

Dla naszego Klienta, niekwestionowanego lidera w swoim sektorze oraz cenionego Pracodawcy poszukujemy kandydatów na stanowisko:

PRACOWNIK BIUROWY Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM

Lokalizacja: Nadarzyn, woj. mazowieckie

TRANSPORT WE WŁASNYM ZAKRESIE

Oferujemy:

  • współpracę od poniedziałku do piątku po 8h w godzinach 06:00-16:00,
  • zatrudnienie w ramach umowy zlecenie,
  • stawkę podstawową wynoszącą 42 zł/h brutto,
  • współpracę z młodym, dynamicznym zespołem.

Zadania:

  • wprowadzanie danych z dokumentów do systemu,
  • przygotowanie dokumentów i ich skanowanie,
  • weryfikacja poprawności dokumentów.

Wymagania:

  • komunikatywna znajomość języka niemieckiego (min. B1) – warunek konieczny,
  • status ucznia/studenta – mile widziany,
  • dokładność, sumienność, zaangażowanie w realizację zadań,
  • umiejętność obsługi komputera i skanera,
  • dyspozycyjność w podanych godzinach.

Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie swojego CV poprzez formularz aplikacyjny [LINK DO FORMULARZA] lub kontakt pod numerem 574575588.

Zgodnie z obowiązującym prawem Workhouse4you Sp. z o.o. nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych.

Bardzo prosimy o dopisanie poniższej klauzuli do CV: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV na potrzeby obecnego procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez Workhouse4you Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Obrońców Wybrzeża 4d/16, 80-398 Gdańsk. Jestem świadomy/a przysługującego mi prawa do wycofania zgody, jak również faktu, że wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Zgodę mogę odwołać przesyłając informację o wycofaniu zgody na adres: office(at)workhouse4you.pl”

Wyrażenie niniejszej zgody jest dobrowolne, lecz niezbędne dla wzięcia udziału w procesie rekrutacji. W przypadku braku zgody, zgłoszenie rekrutacyjne nie zostanie uwzględnione w procesie rekrutacji.

Starszy inspektor ds. strategii rozwoju | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy poszukuje kandydatek i kandydatów na 2 wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

starszy inspektor ds. strategii rozwoju

w Zespole Termomodernizacji Budynków Biura Ochrony Powietrza i Polityki Klimatycznej (umowa o pracę na czas określony – na czas realizacji projektu. Przewidywany czas realizacji projektu do dnia 31.12.2028 r.)

Nazwa projektu: „Mazowsze bez smogu”.

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 2 sierpnia 2024 r.

Zakres zadań:

Główne odpowiedzialności:

  • inicjowanie, planowanie i prowadzenie działań na rzecz koordynacji i realizacji polityk obszaru funkcjonalnego Warszawy,
  • współpraca z podmiotami zewnętrznymi – polskimi i zagranicznymi,
  • monitorowanie zmian w zakresie krajowych i unijnych polityk oraz regulacji prawnych związanych ze strategicznym zarządzaniem rozwojem,
  • przygotowywanie projektów z wykorzystaniem funduszy europejskich,
  • opiniowanie projektów operacyjnych dokumentów planistycznych miasta.

Charakterystyka pracy:

  • kontrola palenisk oraz czynna współpraca w tym zakresie z uprawnionymi urzędnikami gminy i policją,
  • doradztwo energetyczne dla mieszkańców Warszawy związane z wymianą źródła ogrzewania i termomodernizacji, pomoc w pozyskaniu środków finansowych,
  • prowadzenie działań zwiększających oszczędności zużycia energii w gospodarstwach domowych dotkniętych ubóstwem energetycznym oraz utworzenie bazy danych dotyczących ubóstwa energetycznego na terenie m.st. Warszawy,
  • organizacja wydarzeń informacyjno-edukacyjnych związanych z ochroną powietrza,
  • monitorowanie stanu inwentaryzacji źródeł ciepła, aktualizowanie bazy danych oraz opracowywanie strategii służącej poprawie jakości powietrza m.st. Warszawy,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    • ustawa o finansach publicznych,
    • ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
    • ustawa o samorządzie gminnym,
    • ustawa Prawo ochrony środowiska,
    • ustawa o odnawialnych źródłach energii,
    • ustawa o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków,
    • ustawa o efektywności energetycznej,
    • rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie – w zakresie oszczędności energii i izolacji cieplnej.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: ul. Senatorskiej 36, na pierwszym piętrze. Budynek wyposażony w platformę dla osób z niepełnosprawnościami oraz windę. Na parterze i czwartym piętrze budynku znajdują się toalety dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózku.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rozmów telefonicznych, bezpośredni kontakt z klientem oraz praca w terenie. Sporadycznie istnieje potrzeba praca w soboty i niedziele.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa(1),
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera(2), w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia,
  • minimum 4-letni staż pracy,
  • minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe związane z:
    • monitoringiem realizacji projektów inwestycyjnych zgodnie z założeniami dokumentów strategicznych o charakterze lokalnym, regionalnym, krajowym lub
    • przygotowywaniem i aktualizowaniem dokumentów o charakterze strategicznym lub
    • planowaniem i realizacją działań w obszarze ochrony powietrza, ochrony środowiska, efektywności energetycznej, rozwoju odnawialnych źródeł energii, eliminowania przyczyn zmian klimatycznych, adaptacji do zmian klimatycznych,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego sprawdzana podczas testu wiedzy i/lub rozmowy kwalifikacyjnej,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%(3).

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe I lub II stopnia,
  • kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany 4-letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu(4),
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie,
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e-Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

(1) Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
(2) Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.
(3) W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
(4) O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Specjalista ds. ochrony środowiska | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy poszukuje kandydatek i kandydatów na 2 wolne stanowiska  urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

specjalista ds. ochrony środowiska w Zespole Termomodernizacji Budynków Biura Ochrony Powietrza i Polityki Klimatycznej

(umowa o pracę na czas określony – na czas realizacji projektu. Przewidywany czas realizacji projektu do dnia 31.12.2028 r.)

Nazwa projektu: „Mazowsze bez smogu”.

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 2 sierpnia 2024 r.

Zakres zadań:

Główne odpowiedzialności:

 

  • zlecanie prac wykonawcom, z którymi zawarto umowy, kontrolowanie jakości wykonywania zleconych prac, potwierdzanie ich wykonania i sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych,

  • przygotowywanie dokumentów przetargowych i udział w pracach komisji przetargowych na wyłonienie wykonawcy zadań z zakresu prac w ochronie środowiska.

     

    Charakterystyka pracy:

     

  • doradztwo energetyczne dla mieszkańców Warszawy związane z wymianą źródła ogrzewania i termomodernizacji, pomoc w pozyskaniu środków finansowych,

  • prowadzenie działań zwiększających oszczędności zużycia energii

    w gospodarstwach domowych dotkniętych ubóstwem energetycznym oraz utworzenie bazy danych dotyczących ubóstwa energetycznego na terenie m.st. Warszawy,

  • organizacja wydarzeń informacyjno-edukacyjnych związanych z ochroną powietrza,

  • monitorowanie stanu inwentaryzacji źródeł ciepła oraz aktualizowanie bazy danych,

  • opracowywanie strategii służącej poprawie jakości powietrza m.st. Warszawy,

  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:

    • ustawa o finansach publicznych,

    • ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,

    • ustawa o samorządzie gminnym,

    • ustawa Prawo ochrony środowiska,

    • ustawa o odnawialnych źródłach energii,

    • ustawa o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków,

    • ustawa o efektywności energetycznej,

    • rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w

      sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie – w zakresie oszczędności energii i izolacji cieplnej.

      Warunki pracy:

       

      Miejsce pracy: ul. Senatorskiej 36, na pierwszym piętrze. Budynek wyposażony w

      platformę dla osób z niepełnosprawnościami oraz windę. Na parterze i czwartym piętrze budynku znajdują się toalety dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózku.

      Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rozmów telefonicznych, bezpośredni kontakt z klientem oraz praca w terenie.

      Sporadycznie istnieje potrzeba pracy w soboty i niedziele.

       

      Oferujemy

       

  • umowę o pracę,

  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),

  • rozwój zawodowy,

  • trzynaste wynagrodzenie,

  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,

  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,

  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

     

    Niezbędne wymagania:

     

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa1,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • nieposzlakowana opinia,

  • umiejętność obsługi komputera2, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie:

    • wyższe I lub II stopnia w dziedzinie ochrony środowiska, architektury krajobrazu, ogrodnictwa, leśnictwa, inżynierii środowiska, gospodarki przestrzennej, energetyki, budownictwa albo

    • wykształcenie średnie w dziedzinie ochrony środowiska, architektury krajobrazu, ogrodnictwa i minimum 3-letni staż pracy,

  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

     

    W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.3

    Wymagane dokumenty i oświadczenia:

     

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,

  • list motywacyjny,

  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,

  • kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany staż pracy lub

    zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy,

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu4,
  • oświadczenie o:

    • posiadanym obywatelstwie,

    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo

      ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

    • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

    • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

 

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):

Warszawa | e-rekrutacje

(um.warszawa.pl)

. Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e

Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

 

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:

Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl)

.

1 Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

2 Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.

3 W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

4 O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Praktykant/ka w Dziale IT | IDEAL

IDEAL to grupa kapitałowa specjalizująca się w rekrutacji i rozwoju pracowników głównie na terenie Niemiec i Polski. Nasza działalność w zakresie pracy tymczasowej i stałej oraz outsourcingu procesów zaowocowała połączeniem pracodawców z tysiącami nowych pracowników. Przez ostatnie lata zautomatyzowaliśmy i unowocześniliśmy wiele procesów wewnętrznych i rozliczania naszych Pracowników i Klientów. IT to Twoja pasja, ale brak Ci praktycznego doświadczenia?

Oferujemy stanowisko:

Praktykant/ka w Dziale IT

Miejsce pracy: Warszawa

Praca stacjonarna

Jakie zadania Cię czekają:

  • przyjmowanie zgłoszeń technicznych Pracowników
  • wsparcie zespołu developerskiego w codziennych zadaniach
  • wsparcie techniczne i szkoleniowe Pracowników w zakresie poprawnej eksploatacji sprzętu i systemów IT
  • przygotowanie nowych stanowisk roboczych i obsługa zdawanego sprzętu
  • instalowanie oraz konfigurowanie oprogramowania i nadzór zabezpieczeń sprzętu
  • przygotowywanie zamówień dot. sprzętu i usług IT
  • współpraca z Helpdesk 2giej linii wsparcia oraz innymi zespołami IT
  • dbanie o zadowolenie oraz satysfakcję z usług IT wśród obsługiwanych Pracowników

 Jak wyobrażamy sobie profil IDEALnego kandydata/kandydatki:

  • jesteś studentem/ką co najmniej II roku kierunków IT lub zbliżonych
  • chciałbyś/chciałabyś zdobyć doświadczenie w zakresie diagnostyki biurowego sprzętu IT, kamer, routerów, sieci, a także oprogramowania Windows i Microsoft 365/Office
  • potrafisz szybko analizować problemy, podejmować samodzielne decyzje i brać pełną odpowiedzialność za przydzielony obszar
  • jesteś dyspozycyjny/a do pracy w pełnym wymiarze godzin
  • lubisz pracować w zespole
  • jesteś chętny/a do poznawania nowych technologii i poszukiwania metod efektywniejszej pracy

 

Co chcemy Ci zaproponować:

  • płatne praktyki
  • możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia w Dziale IT
  • stałą opiekę merytoryczną doświadczonych kolegów
  • poznanie specyfiki pracy działu
  • nowoczesne i przyjazne miejsce pracy w Centrum Warszawy

 

Aplikuj: https://zrec.eu/RfDs0

 

Inspektor ds. zarządzania budżetem i WPF Miasta | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

inspektor ds. zarządzania budżetem i WPF Miasta w Wydziale Kontrolingu i Zarządzania Budżetem Biura Planowania Budżetowego

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 5 sierpnia 2024 r.

Zakres zadań:

Główne odpowiedzialności:

  • opracowywanie projektu budżetu i Wieloletniej Prognozy Finansowej m.st. Warszawy (WPF),
  • dostosowanie WPF i budżetu do czynników wewnętrznych i zewnętrznych mających wpływ na sytuację finansową Miasta,
  • opracowywanie sprawozdania rocznego z wykonania budżetu, informacji o stanie mienia i o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej,
  • analizowanie projektów uchwał i zarządzeń pod kątem skutków finansowych dla budżetu i WPF.

Charakterystyka pracy:

  • udział w pracach nad opracowywaniem projektu budżetu i WPF oraz projektów uchwał Rady m.st. Warszawy i Zarządzeń Prezydenta m.st. Warszawy w sprawie zmian w budżecie i WPF w trakcie roku budżetowego,
  • analiza sytuacji finansowej Miasta,
  • opracowywanie wytycznych do projektu wieloletniej prognozy finansowej i założeń do projektu budżetu, wariantów koncepcji zmian w wieloletniej prognozie finansowej i budżecie m.st. Warszawy, syntetycznych informacji okresowych z wykonania budżetu, analiz i ocen wybranych obszarów działalności m.st. Warszawy,
  • udział w pracach związanych z opracowywaniem, aktualizacją i utrzymaniem modeli analitycznych zarządzania wieloletnią prognozą finansową i budżetem, opracowywaniem i ewaluacją modeli symulacyjno-prognostycznych na potrzeby WPF oraz opracowywaniem nowych narzędzi analitycznych wspierających zarządzanie finansami m.st. Warszawy,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    ustawa o finansach publicznych,
    ustawa o dochodach jednostek samorządu terytorialnego,
    ustawa i samorządzie gminnym,
    ustawa o samorządzie powiatowym,
    ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy.

Warunki pracy:
Miejsce pracy: Al. Jerozolimskich 44, na 9 piętrze. Wejście do budynku jest z poziomu terenu. W budynku znajduje się system kontroli dostępu. Do pomieszczenia pracy można się dostać tylko za pomocą windy. Windy posiadają sygnalizację głosową. Ciągi komunikacyjne, windy oraz toalety dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, rozmowy telefoniczne, przemieszczanie się wewnątrz budynku.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera (Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.), w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum 3-letni staż pracy albo wykształcenie średnie i minimum 5-letni staż pracy,
  • powyżej 2-letnie doświadczenie zawodowe związane z ekonomią, budżetem, finansami,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, dążenie do rezultatów, sumienność, samodzielność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6% (W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.).

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu (O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.),
  • oświadczenie o:
    posiadanym obywatelstwie,
    pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę:
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): https://erekrutacje-bip.um.warszawa.pl/
Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: https://erekrutacje-bip.um.warszawa.pl/procedura.php

Starszy inspektor ds. strategii rozwoju | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy poszukuje kandydatek i kandydatów na 2 wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

Starszy inspektor ds. strategii rozwoju w Zespole Termomodernizacji Budynków Biura Ochrony Powietrza i Polityki Klimatycznej

(umowa o pracę na czas określony – na czas realizacji projektu. Przewidywany czas realizacji projektu do dnia 31.12.2028 r.)

Nazwa projektu: „Mazowsze bez smogu”.

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 2 sierpnia 2024 r.

Zakres zadań:

Główne odpowiedzialności:

  • inicjowanie, planowanie i prowadzenie działań na rzecz koordynacji i realizacji polityk obszaru funkcjonalnego Warszawy,
  • współpraca z podmiotami zewnętrznymi – polskimi i zagranicznymi,
  • monitorowanie zmian w zakresie krajowych i unijnych polityk oraz regulacji prawnych związanych ze strategicznym zarządzaniem rozwojem,
  • przygotowywanie projektów z wykorzystaniem funduszy europejskich,
  • opiniowanie projektów operacyjnych dokumentów planistycznych miasta.

Charakterystyka pracy:

  • kontrola palenisk oraz czynna współpraca w tym zakresie z uprawnionymi urzędnikami gminy i policją,
  • doradztwo energetyczne dla mieszkańców Warszawy związane z wymianą źródła ogrzewania i termomodernizacji, pomoc w pozyskaniu środków finansowych,
  • prowadzenie działań zwiększających oszczędności zużycia energii w gospodarstwach domowych dotkniętych ubóstwem energetycznym oraz utworzenie bazy danych dotyczących ubóstwa energetycznego na terenie m.st. Warszawy,
  • organizacja wydarzeń informacyjno-edukacyjnych związanych z ochroną powietrza,
  • monitorowanie stanu inwentaryzacji źródeł ciepła, aktualizowanie bazy danych oraz opracowywanie strategii służącej poprawie jakości powietrza m.st. Warszawy,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    ustawa o finansach publicznych,
    ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
    ustawa o samorządzie gminnym,
    ustawa Prawo ochrony środowiska,
    ustawa o odnawialnych źródłach energii,
    ustawa o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków,
    ustawa o efektywności energetycznej,
    rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie – w zakresie oszczędności energii i izolacji cieplnej.

 

Warunki pracy:
Miejsce pracy: ul. Senatorskiej 36, na pierwszym piętrze. Budynek wyposażony w platformę dla osób z niepełnosprawnościami oraz windę. Na parterze i czwartym piętrze budynku znajdują się toalety dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózku.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rozmów telefonicznych, bezpośredni kontakt z klientem oraz praca w terenie.
Sporadycznie istnieje potrzeba praca w soboty i niedziele.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera (Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji,
    uznamy, że spełniasz wymóg.), w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia,
  • minimum 4-letni staż pracy,
  • minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe związane z:
    monitoringiem realizacji projektów inwestycyjnych zgodnie z założeniami dokumentów strategicznych o charakterze lokalnym, regionalnym, krajowym lub przygotowywaniem i aktualizowaniem dokumentów o charakterze strategicznym lub planowaniem i realizacją działań w obszarze ochrony powietrza, ochrony środowiska, efektywności energetycznej, rozwoju odnawialnych źródeł energii, eliminowania przyczyn zmian klimatycznych, adaptacji do zmian klimatycznych,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego sprawdzana podczas testu wiedzy i/lub rozmowy kwalifikacyjnej,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osóbniepełnosprawnych jest niższy niż 6% (W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.).

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe I lub II stopnia,
  • kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany 4-letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu (O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
    samorządowych.)
  • oświadczenie o:
    posiadanym obywatelstwie
    pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
https://erekrutacje-bip.um.warszawa.pl/
Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty.
Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:
https://erekrutacje-bip.um.warszawa.pl/procedura.php

Specjalista ds. ochrony środowiska | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy poszukuje kandydatek i kandydatów na 2 wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

Specjalista ds. ochrony środowiska w Zespole Termomodernizacji Budynków Biura Ochrony Powietrza i Polityki Klimatycznej
(umowa o pracę na czas określony – na czas realizacji projektu. Przewidywany czas realizacji projektu do dnia 31.12.2028 r.)

Nazwa projektu: „Mazowsze bez smogu”.

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 2 sierpnia 2024 r.

Zakres zadań:

Główne odpowiedzialności:

  • zlecanie prac wykonawcom, z którymi zawarto umowy, kontrolowanie jakości wykonywania zleconych prac, potwierdzanie ich wykonania i sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych,
  • przygotowywanie dokumentów przetargowych i udział w pracach komisji przetargowych na wyłonienie wykonawcy zadań z zakresu prac w ochronie środowiska.

Charakterystyka pracy:

  • doradztwo energetyczne dla mieszkańców Warszawy związane z wymianą źródła ogrzewania i termomodernizacji, pomoc w pozyskaniu środków finansowych,
  • prowadzenie działań zwiększających oszczędności zużycia energii w gospodarstwach domowych dotkniętych ubóstwem energetycznym oraz utworzenie bazy danych dotyczących ubóstwa energetycznego na terenie m.st. Warszawy,
  • organizacja wydarzeń informacyjno-edukacyjnych związanych z ochroną powietrza, 2/4
  • monitorowanie stanu inwentaryzacji źródeł ciepła oraz aktualizowanie bazy danych,
  • opracowywanie strategii służącej poprawie jakości powietrza m.st. Warszawy,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    ustawa o finansach publicznych,
    ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
    ustawa o samorządzie gminnym,
    ustawa Prawo ochrony środowiska,
    ustawa o odnawialnych źródłach energii,
    ustawa o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków,
    ustawa o efektywności energetycznej,
    rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie – w zakresie oszczędności energii i izolacji cieplnej.

Warunki pracy:
Miejsce pracy: ul. Senatorskiej 36, na pierwszym piętrze. Budynek wyposażony w platformę dla osób z niepełnosprawnościami oraz windę. Na parterze i czwartym piętrze budynku znajdują się toalety dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózku.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rozmów telefonicznych, bezpośredni kontakt z klientem oraz praca w terenie. Sporadycznie istnieje potrzeba pracy w soboty i niedziele.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznegolub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera (Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg), w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie:
    wyższe I lub II stopnia w dziedzinie ochrony środowiska, architektury krajobrazu, ogrodnictwa, leśnictwa, inżynierii środowiska, gospodarki przestrzennej, energetyki, budownictwa albo wykształcenie średnie w dziedzinie ochrony środowiska, architektury krajobrazu, ogrodnictwa i minimum 3-letni staż pracy,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych jest niższy niż 6% (W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych.)

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu (O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.)
  • oświadczenie o:
    posiadanym obywatelstwie,
    pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
https://erekrutacje-bip.um.warszawa.pl/

Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:
https://erekrutacje-bip.um.warszawa.pl/procedura.php