Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta
Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
podinspektor ds. postępowań z zakresu geodezji
w Dziale Ewidencji Gruntów i Budynków
w Wydziale Postępowań Ewidencyjnych i Rozgraniczeń Nieruchomości
Biura Geodezji i Katastru
Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 23 września 2025 r.
Główne odpowiedzialności:
- prowadzenie postępowań w sprawach: aktualizacji ewidencji gruntów i budynków,
zobowiązania podmiotów ewidencyjnych do dostarczenia dokumentacji niezbędnej
do aktualizacji ewidencji gruntów i budynków.
Charakterystyka pracy:
- przygotowywanie projektów dokumentów w prowadzonych sprawach, w tym
decyzji w sprawie: aktualizacji ewidencji gruntów i budynków, nałożenia
obowiązku dostarczenia danych niezbędnych do aktualizacji bazy danych ewidencji
gruntów i budynków, - musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
- ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne,
- rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków,
- ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa o opłacie skarbowej,
- ustawa o lasach,
- ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
- ustawa o samorządzie gminnym,
- ustawa o samorządzie powiatowym,
- ustawa o pracownikach samorządowych,
- przepisy prawa z zakresu ochrony danych osobowych.
Warunki pracy:
Miejsce pracy: ul. Sandomierska 12, piętro 1 oraz archiwum. Do wejścia prowadzą
schody oraz podjazd dla wózków. Budynek wyposażony jest w system kontroli dostępu.
Windy wyposażone są w system informacji głosowej. Brak możliwości korzystania
z pomieszczenia archiwum dla osób poruszających się na wózku. Do pomieszczenia
biurowego można dostać się za pomocą schodów lub windy. Toaleta dostosowana do
osób z niepełnosprawnością znajduje się na parterze budynku.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta
zewnętrznego, prowadzenie rozmów telefonicznych, korzystanie z pomieszczenia
archiwum, przemieszczanie się wewnątrz budynku oraz poza budynkiem – wyjścia
w teren.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
o pracę), - rozwój zawodowy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
- zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.
Niezbędne wymagania:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia,
- umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji
dokumentów, - wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum 1-rok stażu pracy albo
wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy, - powyżej półroczne doświadczenie zawodowe w jednym z wymienionych obszarów:
geodezja, ewidencji gruntów i budynków, - kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca,
obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
Dodatkowe wymagania:
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia w jednym z wymienionych zakresów:
geodezja i kartografia, administracja publiczna, kataster lub jednolite magisterskie
na kierunku prawo.
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji,
uznamy, że spełniasz wymóg.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz
skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu3, - oświadczenie o:
– posiadanym obywatelstwie,
– pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
publicznych,
– nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
– posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
– wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich
złożeniem.
Jak złożyć swoją ofertę?
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2,
00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic
m.st. Warszawy.
Dodatkowe informacje
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
z niepełnosprawnościami.
W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych.
O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).