Przejdź do treści strony

Specjalista ds. ewidencji gruntów i budynków | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta
Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

specjalista ds. ewidencji gruntów i budynków

w Dziale Udostępniania Danych Ewidencji Gruntów i Budynków
w Wydziale Udostępniania Danych Ewidencji Gruntów i Budynków
Biura Geodezji i Katastru

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 31 lipca 2025 r.

Główne odpowiedzialności:

  • udostępnianie danych ewidencji gruntów i budynków, wydawanie wypisów,
    wyrysów, map ewidencyjnych, uwierzytelnionych kopii i plików komputerowych,
  • naliczanie opłat oraz wystawianie dokumentów obliczenia opłaty za prowadzenie
    i udostępnianie materiałów z zasobu.

Charakterystyka pracy:

  • rozpatrywanie wniosków o udostępnianie informacji z ewidencji gruntów
    i budynków,
  • udzielanie informacji o gruntach i budynkach zawartych w operatach
    ewidencyjnych,
  • współpraca z innymi biurami urzędu i instytucjami w zakresie udostępniania
    informacji z baz danych ewidencji gruntów i budynków,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
  1. ustawa Prawo Geodezyjne i Kartograficzne wraz z rozporządzeniami
    wykonawczymi,
  2. ustawa o gospodarce nieruchomościami,
  3. ustawa o własności lokali,
  4. ustawa o księgach wieczystych i hipotece,
  5. ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
  6. ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
  7. ustawa o pracownikach samorządowych,
  8. przepisy prawa z zakresu ochrony danych osobowych.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: ul. Sandomierska 12. Do wejścia prowadzą schody oraz podjazd dla
wózków. Budynek wyposażony jest w system kontroli dostępu. Windy wyposażone są
w system informacji głosowej. Praca będzie wykonywana w pomieszczeniu biurowym na
parterze oraz w pomieszczeniu archiwum. Brak możliwości korzystania z pomieszczenia
archiwum dla osób poruszających się na wózku. Do pomieszczenia biurowego można
dostać się za pomocą schodów lub windy. Toaleta dostosowana do osób
z niepełnosprawnością znajduje się na parterze budynku.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta
zewnętrznego, korzystanie z pomieszczenia archiwum, przemieszczanie się wewnątrz
budynku.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
    o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji
    dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia albo wykształcenie średnie i minimum 3
    letni staż pracy,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca,
    obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.
Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji,
uznamy, że spełniasz wymóg.

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia z zakresu geodezji i kartografii, gospodarki
    przestrzennej, gospodarki nieruchomościami lub jednolite magisterskie na
    kierunku prawo albo wykształcenie średnie z zakresu geodezji.
    W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
    niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz
    skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu,
  • oświadczenie o:
  1. posiadanym obywatelstwie,
  2. pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
    publicznych,
  3. nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
    ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  5. wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
    pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich
złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2,
00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic
m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
z niepełnosprawnościami.
W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych.
O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:

System elektronicznej rekrutacji Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy – Dokumenty i etapy naboru

Główny specjalista administrator merytoryczny systemu SAP | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na 3 wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

główny specjalista administrator merytoryczny systemu SAP

Zespół Dokumentacji Zintegrowanego Systemu Zarządzania Finansami Miasta

Wydziału Utrzymania Zintegrowanego Systemu Zarządzania Finansami Miasta

w Biurze Długu i Restrukturyzacji Wierzytelności

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 28 lipca 2025 r.

Główne odpowiedzialności:

  • opracowywanie wymagań dla nowych modułów lub systemów informatycznych w integracji z systemem SAP, koordynowanie działań w zakresie objęcia Zintegrowanym Systemem Zarządzania Finansami Miasta jednostek pomocniczych i jednostek organizacyjnych m.st. Warszawy, zlecanie użytkownikom końcowym systemu przygotowanie rozwiązań merytorycznych, przedstawianie propozycji rozwiązań i rozwoju systemu,
  • bieżące monitorowanie i administrowanie warstwą aplikacyjną systemu,
  • wsparcie użytkowników systemu, zarządzanie uprawnieniami, w tym kontrola dostępu do poszczególnych funkcji, obiektów i danych. Przydzielanie użytkownikom indywidualnych profilów systemu, organizowanie szkoleń dla użytkowników końcowych,
  • optymalizowanie pracy z systemem, zatwierdzanie modyfikacji oraz nadzór nad ich prawidłowym wdrożeniem, rejestrowanie konfiguracji systemu, gromadzenie i zarządzanie dokumentacją wdrożenia, opracowywanie zasad komunikacji i wymiany informacji pomiędzy uczestnikami wdrożenia, koordynowanie współpracy z konsultantami zewnętrznymi,
  • nadzór nad wymianą danych między systemem oraz systemami zewnętrznymi, w tym systemami informatycznymi urzędów dzielnic.

Charakterystyka pracy:

  • wsparcie z zakresu eksploatacji systemu oraz organizowanie i prowadzenie szkoleń dla użytkowników końcowych;
  • tworzenie i aktualizowanie instrukcji stanowiskowych dla użytkowników ZSZFM;
  • inicjowanie prac rozwojowych ZSZFM;
  • wprowadzanie zmian do konfiguracji ZSZFM zgodnie z obowiązującymi procedurami zarządzania zmianą;
  • komunikacja z OSS (Serwis SAP);
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    • ustawa o finansach publicznych,
    • ustawa o samorządzie terytorialnym,
    • ustawa o rachunkowości,
    • ustawa Kodeks pracy,
    • ustawa Prawo zamówień publicznych,
    • ustawa Kodeks postępowania administracyjnego.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: Al.Jerozolimskie 44, piętro 4. Wejście w budynku jest z poziomu terenu. W budynku znajduje się system kontroli dostępu. Do pomieszczenia pracy można się dostać tylko za pomocą windy. Windy posiadają sygnalizację głosową. Ciągi komunikacyjne, windy oraz toalety dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.

Stanowisko pracy: praca przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, rozmowy telefoniczne, przemieszczanie się wewnątrz oraz na zewnątrz budynku i do innych lokalizacji urzędu.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa[1],
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera[2], w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia,
  • minimum 5-letni staż pracy,
  • powyżej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie praktycznej znajomości systemu SAP, administrowania aplikacjami, prowadzenia projektów informatycznych, znajomości procesów biznesowych lub

przynajmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w ww. zakresie oraz 2 lata doświadczenia w zakresie zarządzania ludźmi,

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego weryfikowana podczas testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, wiedza zawodowa, sumienność, współpraca, dążenie do rezultatów, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

 Dodatkowe wymagania:

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia na kierunkach związanych z informatyką, rachunkowością, finansami, ekonomią, zarządzaniem,
  • komunikatywna znajomość języka niemieckiego.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.[3]

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu[4],
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie,
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?


Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje:

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

[1] Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

[2] Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.

[3] W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

[4] O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Specjalista ds. projektowania przestrzennego | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na specjalistę ds. projektowania przestrzennego
w Zespole Analiz Przestrzennych Biura Architektury i Planowania Przestrzennego, Urząd
Miasta Stołecznego Warszawy

Rodzaj umowy – umowa o pracę na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną
nieobecnością pracownika

Zadania:

  • wykonywanie i prowadzenie prac projektowych, studialnych, analitycznych
    i koncepcyjnych oraz przygotowywanie wytycznych z zakresu planowania
    przestrzennego, ochrony środowiska, komunikacji i transportu, infrastruktury
    technicznej, infrastruktury społecznej i gospodarki,
  • zbieranie, przetwarzanie i analiza danych przestrzennych związanych
    z prowadzonymi opracowaniami,
  • wykonywanie analiz przestrzennych w oparciu o zebrane informacje i materiały
    wejściowe do sporządzanych opracowań, szczególnie w środowisku GIS.

Oczekujemy:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa,
  • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  • niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowanej opinii,
  • wykształcenia wyższego I lub II stopnia albo wykształcenia średniego i minimum
    3-letniego stażu pracy.

Dodatkowo mile widziane jest:

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia w dziedzinie architektury, urbanistyki,
    gospodarki przestrzennej, geografii.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
    o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
    Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach
    samorządowych.
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: Al. Jerozolimskie 44, piętro 5. Wejście do budynku z poziomu terenu.
W budynku jest system kontroli dostępu. Do pomieszczenia pracy można się dostać tylko
windą. Windy posiadają sygnalizacje głosową. Ciągi komunikacyjne, windy toalety
dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, rozmowy telefoniczne,
przemieszczanie się wewnątrz budynku urzędu oraz poza nim.


Jak złożyć ofertę?

Złożenie dokumentów jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie Twoich
danych osobowych przez Prezydenta m.st. Warszawy w zakresie niewymaganym
bezpośrednio przez przepisy prawa.
Dokumenty przyjmujemy elektronicznie do 8 sierpnia 2025 r., na adres e‑mail
maciej.kowalczyk@um.warszawa.pl z dopiskiem w tytule „zastępstwo – specjalista”

Do wiadomości dołącz:

  • CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • oświadczenie o posiadanym obywatelstwie – podpisanie własnoręcznie,
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni
    praw publicznych – podpisane własnoręcznie,
  • oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
    publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – podpisane własnoręcznie,
  • oświadczenie o nieposzlakowanej opinii – podpisane własnoręcznie.
    W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania ofert osoby
    z niepełnosprawnościami.

Dodatkowe informacje

Skontaktujemy się z osobami, których oferta odpowiada profilowi stanowiska.
Jeśli Cię wybierzemy, przed zatrudnieniem poprosimy Cię o dostarczenie dokumentów
potwierdzających wymagane kwalifikacje.
Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust 2 lit. a Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych).

Jeśli Cię nie wybierzemy, usuniemy Twoje dokumenty aplikacyjne.
Jeśli nie masz możliwości skorzystania z internetu, złóż ofertę u nas. Zapewnimy Ci
dostęp do komputera. Zapraszamy:

  • Urząd m.st. Warszawy (adres siedziby pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa, piętro
    14, Punkt obsługi klienta),
  • wszystkie urzędy dzielnic m.st. Warszawy.
    [!] Możesz zapoznać się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych dla
    kandydatów, którzy ubiegają się o zatrudnienie w Urzędzie m.st. Warszawy. Jest ona
    dostępna na stronie systemu elektronicznej rekrutacji urzędu w zakładce „Dokumenty dla
    kandydatek i kandydatów aplikujących poza systemem e-Rekrutacje” pod adresem System elektronicznej rekrutacji Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy – Wzór oświadczenia

Specjalista ds. rekrutacji | Agencja Pracy Arttime

Drodzy studenci oraz absolwenci!

Chętnie nawiążemy współpracę z Wami – młodymi, otwartymi umysłami, nie
bojącymi się kreatywnie działać!

Poszukujemy ambitnych osób, mających za sobą już pierwsze doświadczenia związane z
REKRUTACJĄ, zarazem posługujących się w języku ukraińskim i/lub rosyjskim

O nas i o stanowisku :

Jesteśmy ARTTIME – dynamicznie rozwijającą się agencją pracy. Szukamy osoby, która
wzmocni nasz zespół rekrutacyjny i pomoże nam znaleźć najlepszych kandydatów do
pracy.
Poszukujemy aktualnie rekruterów w Warszawie (praca stacjonarna) ale nie tylko, bo
również w formie zdalnej w całej Polsce!
Na start oferujemy umowę zlecenie, aczkolwiek po okresie próbnym śmiało można
przechodzić na Umowę o pracę.
Oprócz dwuskładnikowego wynagrodzenia, składającego się z
podstawy i premii, mamy oczywiście pakiet benefitów.

Jakich osób poszukujemy?

Kreatywnych, dynamicznych, posiadających już pierwsze doświadczenia w pracy jako
rekruter (warunek konieczny), potrafiących samodzielnie poruszać się w social
mediach w celu poszukiwań najlepszych kandydatów.
Kolejna rzecz, bez której nie ruszymy: poszukujemy osób mówiących płynnie w języku
ukraińskim lub/i rosyjskim + z językiem polskim na poziomie pozwalającym na
podstawową komunikację wewnątrz firmy.

Idealny kandydat będzie :

– Samodzielnie prowadzić rekrutacje masowe na stanowiska niższego szczebla (np. magazynierzy, kasjerzy, pracownicy sklepów czy produkcji)

– Wyszukiwać i wdrażać coraz to nowsze i ciekawsze źródła dotarcia do kandydata

– Budować profesjonalną, pozytywną relację z kandydatami

Jeśli szukacie pracy, w której po pierwsze możecie się mocno rozwinąć, po drugie w
pakiecie z wynagrodzeniem dostaniecie super zgrany i wspierający zespół, to…
…Aplikujcie poniżej już dziś !

https://www.olx.pl/oferta/praca/rekruter-ka-z-jezykiem-ukrainskim-i-rosyjskim-CID4
ID165iUm.html?bs=olx_pro_listing

Praca przy nauce gry na gitarze/ukulele | Akademia 360

Typ oferty:

→Praca dodatkowa, dorywcza
Nazwa firmy oraz dane teleadresowe:
→AKADEMIA360
→adres e-mail: job@akd360.com
→infolinia: 608 360 360

Informacje o firmie:

→Zajmujemy się prowadzeniem zajęć dodatkowych dla uczniów szkół podstawowych.
Ideą naszych zajęć jest pokazanie młodym Uczniom, że nauka nie musi być trudna,
nudna i żmudna. Prowadzimy nasze zajęcia w formie warsztatów, wykorzystując je do
prowadzenia nauki i zabawy.

Oferowane stanowisko:

PRACA PRZY NAUCE GRY NA GITARZE / UKULELE

Miejsce zatrudnienia:

→ Warszawa, Łódź

Opis stanowiska:

→ Szukamy osób do prowadzenia zajęć muzycznych (preferowana gitara lub ukulele) w
szkołach podstawowych i przedszkolach. To idealna praca dla studentów i osób z pasją
do muzyki, które chcą dzielić się swoją wiedzą z dziećmi!


Zakres obowiązków:

→ prowadzenie zajęć muzycznych w małych grupach (dzieci w wieku 5–12 lat),

→ nauka gry na gitarze lub ukulele od podstaw,

→ realizowanie gotowych scenariuszy zajęć,

→ współpraca z opiekunem metodycznym.

Wymagania:

Kogo szukamy?

→ osób grających na gitarze lub ukulele (nie wymagamy wykształcenia muzycznego),

→ energicznych i odpowiedzialnych, które lubią pracę z dziećmi,

→ mile widziani studenci oraz osoby dostępne kilka dni w tygodniu.

Oferowane warunki zatrudnienia:

→ umowa zlecenie,

→ stawka zależna od liczby grup (zajęcia po 45 minut, 1–3 grupy dziennie),

→ elastyczne godziny pracy (pon.–pt., zazwyczaj popołudnia),

→ zapewniamy komplet materiałów i wsparcie merytoryczne,

→ możliwość rozwoju i udziału w ogólnopolskich projektach (np. Gitarowy Rekord Guinnessa, warsztaty gitarowe).

Sposób aplikowania:

Napisz do nas na adres: job@akd360.com
Podaj swoje imię, miasto, numer telefonu i napisz kilka słów o sobie.
Z chęcią odpowiemy na pytania i przedstawimy szczegóły współpracy!

Data ważności ogłoszenia:

→ Do końca września 2025 roku

Praca zdalna/zajęcia o sztucznej inteligencji dla dzieci i młodzieży | Akademia 360

Akademia 360 – ogólnopolska szkoła prowadząca dodatkowe zajęcia dla dzieci poszukuje pracowników do pracy.

Typ oferty:

→Praca dodatkowa, dorywcza
Nazwa firmy oraz dane teleadresowe:
→AKADEMIA360
→adres e-mail: job@akd360.com
→infolinia: 608 360 360

Informacje o firmie:

→Zajmujemy się prowadzeniem zajęć dodatkowych dla uczniów szkół podstawowych.
Ideą naszych zajęć jest pokazanie młodym Uczniom, że nauka nie musi być trudna,
nudna i żmudna. Prowadzimy nasze zajęcia w formie warsztatów, wykorzystując je do
prowadzenia nauki i zabawy.

Oferowane stanowisko:

PRACA ZDALNA OD WRZEŚNIA – ZAJĘCIA O SZTUCZNEJ INTELIGENCJI DLA DZIECI I
MŁODZIEŻY

Miejsce zatrudnienia:

→ Cała Polska

Opis stanowiska:

→ Szukamy energicznych i komunikatywnych osób, które od września (lub końcówki
sierpnia) będą promować zajęcia dodatkowe dla dzieci w szkołach podstawowych. To
świetna okazja, by połączyć pracę z kontaktem z ludźmi, a przy okazji zdobyć cenne
doświadczenie i dobrze zarobić.


Zakres obowiązków:

Co będziesz robić?
• prowadzić zajęcia online z gotowych materiałów (konspekty, instrukcje, linki,
narzędzia – wszystko zapewniamy),
• inspirować dzieci do mądrego i bezpiecznego korzystania z AI,
• realizować ciekawe i praktyczne tematy (np. jak AI pomaga tworzyć obrazy,
prezentacje, teksty czy w nauce szkolnej),
• współpracować z zespołem edukacyjnym – masz zawsze nasze wsparcie.

Wymagania:

• zainteresowanie sztuczną inteligencją i znajomość podstawowych narzędzi (np.
ChatGPT, generatory grafiki),
• łatwość w nawiązywaniu kontaktu i chęć pracy z dziećmi lub młodzieżą –
doświadczenie nie jest wymagane, zapewniamy szkolenie,
• chęć nauczenia się prowadzenia zajęć na bazie sprawdzonego programu,
• dostęp do internetu i cichego miejsca do prowadzenia zajęć.

Oferowane warunki zatrudnienia:

• umowę zlecenie – 72 zł za każdą przeprowadzoną godzinę zajęć,
• elastyczny grafik – dostosowany do Twojej dyspozycyjności,
• bezpłatne szkolenie online (pod koniec sierpnia lub na początku września),
• dostęp do pełnych materiałów i wsparcie mentorskie na każdym etapie współpracy.
! Start zajęć planowany od nowego roku szkolnego (wrzesień 2025) !

Sposób aplikowania:

→ Wyślij maila na job@akd360.com
→ W treści zgłoszenia napisz swoje imię, miasto, numer telefonu i krótką informację o
sobie.
→ Do zgłoszenia dołącz swoje CV oraz kilka zdań o tym, w jaki sposób interesujesz się
tematyką AI.

Data ważności ogłoszenia:

→ Do końca września 2025 roku

Promotor zajęć dodatkowych | Akademia 360

Akademia 360 – ogólnopolska szkoła prowadząca dodatkowe zajęcia dla dzieci poszukuje pracowników do pracy.

Typ oferty:

→Praca dodatkowa, dorywcza
Nazwa firmy oraz dane teleadresowe:
→AKADEMIA360
→adres e-mail: job@akd360.com
→infolinia: 608 360 360

Informacje o firmie:

→Zajmujemy się prowadzeniem zajęć dodatkowych dla uczniów szkół podstawowych.
Ideą naszych zajęć jest pokazanie młodym Uczniom, że nauka nie musi być trudna,
nudna i żmudna. Prowadzimy nasze zajęcia w formie warsztatów, wykorzystując je do
prowadzenia nauki i zabawy.

Oferowane stanowisko:

PROMOTOR ZAJĘĆ DODATKOWYCH

Miejsce zatrudnienia:

→ Wrocław, Warszawa, Łódź
→(istnieje możliwość pracy np. w Łodzi we wrześniu, a od października w Warszawie –
idealne dla studentów dojeżdżających!)

Opis stanowiska:

→ Szukamy energicznych i komunikatywnych osób, które od września (lub końcówki
sierpnia) będą promować zajęcia dodatkowe dla dzieci w szkołach podstawowych. To
świetna okazja, by połączyć pracę z kontaktem z ludźmi, a przy okazji zdobyć cenne
doświadczenie i dobrze zarobić.


Zakres obowiązków:

→udział w akcjach promocyjnych w szkołach podstawowych (zebrania z rodzicami,
świetlice),
→zbieranie zapisów na bezpłatne lekcje pokazowe,
→reprezentowanie naszej firmy i udzielanie podstawowych informacji rodzicom.

Wymagania:

→szukamy osób odważnych, pozytywnych i łatwo nawiązujących kontakt,
→mile widziani studenci i uczniowie ostatnich klas szkół średnich,
→szukamy osób gotowych do pracy w swoim mieście (lub w dwóch, jeśli studiujesz w
innym niż mieszkasz).

Oferowane warunki zatrudnienia:

→ umowa zlecenie,
→stawka: 35 zł/h + 4 zł za każdy zdobyty zapis,
→bezpłatne szkolenie online + opcjonalne szkolenia terenowe w sierpniu i wrześniu,
→możliwość elastycznego grafiku – praca w tygodniu w godzinach popołudniowych
(14:00–17:00 / 16:00–19:00).

Sposób aplikowania:

→ Wyślij maila na job@akd360.com

→ W treści zgłoszenia napisz swoje imię, miasto, numer telefonu i krótką informację o
sobie.
→ Po zgłoszeniu odezwiemy się do Ciebie niezwłocznie – przekażemy Ci szczegóły i
kontakt do właściwego profilu miasta (Facebook Messenger).
→ W sierpniu odezwiemy się ponownie i zapytamy, czy nadal jesteś chętny/chętna do
współpracy.

Data ważności ogłoszenia:

→ Do końca września 2025 roku

Podinspektor ds. nieruchomości | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta
Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

podinspektor ds. nieruchomości
w Wydziale IV
Biura Mienia Miasta i Skarbu Państwa

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 29 lipca 2025 r.

Główne odpowiedzialności:

  • prowadzenie spraw w zakresie zmiany celu, przeznaczenia oraz sposobu
    zagospodarowania nieruchomości m.st. Warszawy i Skarbu Państwa oddanych
    w użytkowanie wieczyste.

Charakterystyka pracy:

  • analiza wniosków w zakresie zmiany celu, przeznaczenia oraz sposobu
    zagospodarowania nieruchomości m.st. Warszawy i Skarbu Państwa oddanych
    w użytkowanie wieczyste,
  • analiza projektów aktów notarialnych w zakresie zmiany celu użytkowania
    wieczystego,
  • analiza projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego pod
    kątem przeznaczenia nieruchomości m.st. Warszawy i Skarbu Państwa
    i wnioskowanie o dokonywanie zmian w tych projektach,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
  • ustawa o gospodarce nieruchomościami,
  • ustawa o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
  • ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
  • ustawa Kodeks cywilny,
  • ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: ul. Chałubińskiego 8, piętro 1 (antresola). Do pomieszczenia można się
dostać schodami lub windą. Wejście do budynku znajduje się na poziomie terenu. Drzwi
wejściowe obrotowe otwierają się automatycznie. Budynek wyposażony jest w system
kontroli dostępu. Szerokość korytarzy oraz windy dostępna dla osób
z niepełnosprawnościami. Windy wyposażone są w system informacji głosowej. Toalety
dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami znajdują się na piętrze
1 w budynku.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta
zewnętrznego i wewnętrznego, przemieszczanie się wewnątrz budynku i na zewnątrz –
do innych siedzib urzędu.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
    o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji
    dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum roczny staż pracy
    albo wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy,
  • powyżej półroczne doświadczenie zawodowe związane z gospodarowaniem
    nieruchomościami lub w obsłudze prawnej lub w administracji publicznej,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca,
    obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia w dziedzinie geodezji, administracji,
    gospodarki przestrzennej, zarządzania z zakresu gospodarki nieruchomościami
    lub jednolite magisterskie na kierunku prawo,
  • uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego, do podziałów nieruchomości –
    uprawnienia geodezyjne.
    Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji,
    uznamy, że spełniasz wymóg.
    W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
    niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz
    skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu,
  • oświadczenie o:
    – posiadanym obywatelstwie,
    – pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
    publicznych,
    – nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
    ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    – posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    – wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
    pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
    [!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich
    złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2,
00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic
m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:
System elektronicznej rekrutacji Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy – Dokumenty i etapy naboru
W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych.
O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.

Specjalista ds. nieruchomości | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta
Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

specjalista ds. nieruchomości
w Wydziale IV
Biura Mienia Miasta i Skarbu Państwa

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 29 lipca 2025 r.

Główne odpowiedzialności:

  • prowadzenie spraw w zakresie zmiany celu, przeznaczenia oraz sposobu
    zagospodarowania nieruchomości m.st. Warszawy i Skarbu Państwa oddanych
    w użytkowanie wieczyste.

Charakterystyka pracy:

  • analiza wniosków w zakresie zmiany celu, przeznaczenia oraz sposobu
    zagospodarowania nieruchomości m.st. Warszawy i Skarbu Państwa oddanych
    w użytkowanie wieczyste,
  • analiza projektów aktów notarialnych w zakresie zmiany celu użytkowania
    wieczystego,
  • analiza projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego pod
    kątem przeznaczenia nieruchomości m.st. Warszawy i Skarbu Państwa
    i wnioskowanie o dokonywanie zmian w tych projektach,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
  • ustawa o gospodarce nieruchomościami,
  • ustawa o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
  • ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
  • ustawa Kodeks cywilny,
  • ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: ul. Chałubińskiego 8, piętro 1 (antresola). Do pomieszczenia można się
dostać schodami lub windą. Wejście do budynku znajduje się na poziomie terenu. Drzwi
wejściowe obrotowe otwierają się automatycznie. Budynek wyposażony jest w system
kontroli dostępu. Szerokość korytarzy oraz windy dostępna dla osób
z niepełnosprawnościami. Windy wyposażone są w system informacji głosowej. Toalety
dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami znajdują się na piętrze
1 w budynku.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta
zewnętrznego i wewnętrznego, przemieszczanie się wewnątrz budynku i na zewnątrz –
do innych siedzib urzędu.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
    o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji
    dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia albo wykształcenie średnie i minimum 3
    letni staż pracy,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca,
    obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia w dziedzinie geodezji, administracji,
    gospodarki przestrzennej, zarządzania z zakresu gospodarki nieruchomościami
    lub jednolite magisterskie na kierunku prawo,
  • powyżej półroczne doświadczenie zawodowe związane z gospodarowaniem
    nieruchomościami lub w obsłudze prawnej lub w administracji publicznej,
  • uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego.
    Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji,
    uznamy, że spełniasz wymóg.

    W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
    niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz
    skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu
  •  oświadczenie o:
    – posiadanym obywatelstwie,
    – pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
    publicznych,
    – nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
    ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    – posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    – wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
    pracy dla potrzeb tej rekrutacji

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich
złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2,
00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic
m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:
System elektronicznej rekrutacji Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy – Dokumenty i etapy naboru
W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych.

O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.

Specjalista ds. promocji i marketingu | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta
Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

specjalista ds. promocji i marketingu

w Wydziale Komunikacji Społecznej
Biura Infrastruktury

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 28 lipca 2025 r.

Główne odpowiedzialności:

  • inicjowanie projektów promocyjnych dla m.st Warszawy i współpraca
    z instytucjami zewnętrznymi i wewnętrznymi oraz krajowymi i zagranicznymi
    interesariuszami rynku w zakresie promocji,
  • opracowywanie informacji na temat aktualnych i planowanych przedsięwzięć
    promocyjnych, kulturalnych i artystycznych. Redagowanie i publikowanie
    materiałów promocyjnych/informacyjnych w serwisach i na stronach
    internetowych. Monitoring skuteczności prowadzonych działań oraz zgodności
    z Systemem Identyfikacji Wizualnej m.st. Warszawy,
  • realizacja zadań związanych z serwisem internetowym, w tym Biuletynem
    Informacji Publicznej,
  • przygotowywanie analiz, zestawień, opinii i sprawozdań, wnioskowanie zmian,
    zatwierdzanie i podpisywanie sprostowań oraz innych pism związanych
    z kontaktami Urzędu m.st. Warszawy.

Charakterystyka pracy:

  • realizowanie zadań z zakresu badań i analiz oraz działań promocyjnych
    dotyczących Nowego Centrum Warszawy,
  • organizacja konferencji prasowych i innych spotkań o charakterze informacyjnym,
  • redagowanie komunikatów informacyjnych i zamieszczanie ich na stronach
    um.warszawa/ncw i facebook.com/NoweCentrumWarszawy. Administracja
    wymienionych stron.
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
  • ustawa Kodeks Postępowania Administracyjnego,
  • przepisy Prawa prasowego i Prawa autorskiego,
  • struktura organizacyjna m.st. Warszawy,
  • wiedza nt. inwestycji realizowanych w ramach Nowego Centrum Warszawy.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: pl. Defilad 1 na XIII piętrze. Budynek jest wyposażony w podjazdy oraz
windę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Szerokość wejścia do
budynku, ciągi komunikacyjne dostosowane są do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
W budynku na parterze znajduje się toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rozmów
telefonicznych, obsługa klienta zewnętrznego, przemieszczanie się wewnątrz budynku
oraz wyjścia służbowe.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
    o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  •  szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji
    dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia albo wykształcenie średnie i minimum
    3- letni staż pracy,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego sprawdzana podczas testu wiedzy
    i/lub rozmowy kwalifikacyjnej,
  •  kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca,
    obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.
Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji,
uznamy, że spełniasz wymóg.

  • powyżej półroczne doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji projektów
    promocyjnych, w zbieraniu, analizowaniu i tworzeniu materiałów promocyjnych.
    W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
    niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz
    skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu,
  • oświadczenie o:
    – posiadanym obywatelstwie,
    – pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
    publicznych,
    – nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
    ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    – posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    – wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
    pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
    [!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich
    złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2,
00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic
m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
z niepełnosprawnościami.
W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych.
O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:

System elektronicznej rekrutacji Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy – Dokumenty i etapy naboru