Przejdź do treści strony
22 536 54 08

Inspektor ds. bezpieczeństwa i porządku publicznego | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta
Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

inspektor ds. bezpieczeństwa i porządku publicznego

w Wydziale Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności
Stołecznego Centrum Bezpieczeństwa

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 27 maja 2025 r.

Główne odpowiedzialności:

  • realizacja zadań z zakresu:
  • zarządzania kryzysowego,
  • ochrony ludności,
  • obrony cywilnej,
  • budownictwa ochronnego,
  • ewakuacji mieszkańców,
  • współdziałanie z podmiotami odpowiedzialnymi za ochronę ludności,
  • przygotowywanie projektów umów cywilnoprawnych i porozumień.

Charakterystyka pracy:

  • realizowanie zadań dotyczących ochrony ludności i obrony cywilnej,
  • prowadzenie ewidencji obiektów zbiorowej ochrony ludności oraz udział w procesie
    tworzenia nowych miejsc schronienia oraz przywracanie sprawności technicznej
    istniejących,
  • organizacja zasobów ochrony ludności,
  • udział w organizacji szkoleń i ćwiczeń dotyczących ochrony ludności,
  • planowanie środków finansowych na pokrycie kosztów wykonywanych zadań,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    – ustawa o ochronie ludności i obronie cywilnej,
    – ustawa o zarządzaniu kryzysowym,
    – ustawa o stanie klęski żywiołowej,
    – ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
    – ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
    – ustawa o samorządzie gminnym,
    – ustawa o samorządzie powiatowym.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: ul. Młynarska 43/45, piętro 2. Budynek wyposażony w windę dostosowaną
dla osób z niepełnosprawnościami, z możliwością przemieszczania się pomiędzy
kondygnacjami (z wyłączeniem strychu). Szerokość wejścia, ciągi komunikacyjne oraz
toalety dostępne dla osób z niepełnosprawnościami.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rozmów
telefonicznych, obsługa klienta, przemieszczanie się wewnątrz budynku i wyjścia
służbowe.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
    o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji
    dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum 3-letni staż pracy albo
    wykształcenie średnie i minimum 5-letni staż pracy,
  • powyżej 2-letnie doświadczenia zawodowego związane z ochroną ludności,
    zarządzaniem kryzysowym, bezpieczeństwem publicznym, sprawami obronnymi,
    finansami, obsługą prawną lub w administracji publicznej,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca,
    obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia w zakresie administracji, bezpieczeństwa,
    zarządzania kryzysowego, ochrony ludności, polityki społecznej, pedagogiki,
  • biologii, chemii, inżynierii środowiska, hydrologii, hydrotechniki, budownictwa
    wodnego, ratownictwa lub jednolite magisterskie na kierunku prawo.
    W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
    niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
  • Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji,
    uznamy, że spełniasz wymóg.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz
    skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu3,
  • oświadczenie o:
    – posiadanym obywatelstwie,
    – pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
    publicznych,
    – nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
    ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    – posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    – wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
    pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
    [!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich
    złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2,
00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic
m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
z niepełnosprawnościami.
W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych.
O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

Młodszy specjalista ds. przetargów (Junior Tender Manager)

Młodszy specjalista ds. przetargów (junior tender manager)

Dołącz do #Team ÖBB Rail Cargo Group. Naszą misją jest oferowanie kompleksowych end-to-end rozwiązań
logistycznych dla wszystkich branż oraz współtworzenie zrównoważonego i przyjaznego dla środowiska transportu
kolejowego przyszłości. Rail Cargo Group zatrudnia około 6000 pracowników i jest jednym z wiodących dostawców
logistyki kolejowej w Europie.

Rail Cargo Logistics – Poland Sp. z.o.o. poszukuje nowego pracownika, który z zaangażowaniem wesprze działania
spółki na stanowisku „Młodszy specjalista ds. przetargów”.

Co oferujemy:

• stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę na korzystnych warunkach
• pakiet benefitów dla pracowników
• dużą samodzielność i odpowiedzialność
• niezbędne narzędzia pracy
• możliwość udziału w szkoleniach merytorycznych
• wsparcie, przyjazną atmosferę, pracę w dobrym zgranym zespole, możliwość rozwoju i pracy w środowisku
międzynarodowym

Zakres obowiązków:

• zarządzanie procesem przetargowym
• koordynowanie poszczególnych etapów postępowania (PRE, Kick-off, Pre-submission i Wrap up)
• ścisła współpraca z centralą RCG w Wiedniu oraz pozostałymi jednostkami organizacyjnymi, które biorą udział
w danym przetargu
• dbanie o to, aby poszczególne etapy procesu przetargowego były rozliczane, komunikowane i realizowane
zgodnie z harmonogramem
• podróże służbowe stanowią nieodłączną część pracy na tym stanowisku

Czego oczekujemy:

• wykształcenie wyższe i co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w branży transportowo-logistycznej lub
znajomość branży logistycznej potwierdzona poprzez ukończone studia pierwszego stopnia na kierunku
transport, logistyka, spedycja
• znajomość języka niemieckiego na poziomie przynajmniej średniozaawansowanym
• znajomość języka polskiego oraz komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
• sprawna obsługa komputera, w szczególności pakietu MS Office (Excel, PowerPoint, Word, Outlook itp.)
• podstawowa znajomość z zakresu planowania i optymalizacji tras
• bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oraz wysoka kultura osobista
• zaangażowanie, myślenie zadaniowe i proaktywne podejście do wykonywanych obowiązków
• umiejętność pracy w międzynarodowym środowisku, opartym na macierzowej strukturze organizacyjnej z
wykorzystaniem cyfrowych narzędzi i pracy zdalnej
• chęć stałego pogłębiania wiedzy oraz zdobywania doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się branży
logistycznej
• otwartość na codzienną współpracę w międzynarodowym środowisku – praca z kolegami i partnerami z
różnych krajów
|
blog.railcargo.com
railcargo.com

Jesteś zainteresowany tym stanowiskiem? Wyślij nam swoje CV i napisz kilka słów o sobie.
Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt:

Monika Drzazga, monika.drzazga@railcargo.com

Inspektor ds. infrastruktury i systemów teleinformatycznych | Urząd M. St. Warszawa

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta
Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

inspektor ds. infrastruktury i systemów teleinformatycznych

w Wydziale Dostępności
Biuro Pomocy i Projektów Społecznych
(umowa o pracę na czas określony)

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 29 maja 2025 r.

Główne odpowiedzialności:

  • utrzymanie ciągłości działania i administrowanie usługami, aplikacjami oraz
    zarządzanie infrastrukturą serwerową w skali m.st. Warszawy,
  • udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie utrzymywanych systemów
    informatycznych.

Charakterystyka pracy:

  • monitorowanie działania wszystkich linii wsparcia w systemie do mikronawigacji,
    w tym wdrożenie napraw wynikających z gwarancji,
  • zarządzanie uprawnieniami użytkowników oraz udział w opracowywaniu zmian
    rozwojowych w systemie do mikronawigacji,
  • organizacja i prowadzenie szkoleń wdrożeniowych dla redaktorów Content
    Management System,
  • przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia i udział w postępowaniach
    o udzielenie zamówień publicznych oraz sprawowanie kontroli merytorycznej
    i finansowej nad wykonaniem umów związanych z systemem do mikronawigacji,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
  • ustawa Prawo zamówień publicznych,
  • ustawa o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych
    podmiotów publicznych,
  • ustawa o samorządzie gminnym,
  • ustawa o samorządzie powiatowym,
  • ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
  • ustawa o finansach publicznych,
  • przepisy prawa z zakresu ochrony danych osobowych.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: ul. Kruczkowskiego 2, V piętro. Wejście znajduje się na poziomie terenu.
Wejścia i korytarze oraz windy są o wymiarach umożliwiających swobodną komunikację.
W budynku na każdym piętrze znajduje się toaleta dostosowana dla osób
z niepełnosprawnościami. Drzwi oznaczone są systemem braille’a. Budynek wyposażony
w system kontroli dostępu.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, rozmowy telefoniczne
i bezpośrednia obsługą klienta. Praca będzie wykonywana w budynku urzędu oraz
w innych lokalizacjach w ramach wyjść służbowych

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
    o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji
    dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum 3-letni staż pracy albo
    wykształcenie średnie i minimum 5-letni staż pracy,
  • powyżej 2-letnie doświadczenia zawodowego w zakresie administrowania
    infrastrukturą sieciową, administrowania środowiskami serwerowymi,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca,
    obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.

Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji,
uznamy, że spełniasz wymóg.

wykształcenie wyższe I lub II stopnia w dziedzinie informatyki, zarządzania,
ekonomii, kierunków technicznych.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz
    skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu,
  • oświadczenie o:
  • posiadanym obywatelstwie,
  • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich
złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2,
00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic
m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
z niepełnosprawnościami.
W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych.
O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:

System elektronicznej rekrutacji Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy – Dokumenty i etapy naboru

Sekretarka w Biurze Ładu Korporacyjnego | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko pomocnicze i obsługi

sekretarka w Biurze Ładu Korporacyjnego Urząd Miasta Stołecznego Warszawy

Zadania:

  • prowadzenie sekretariatu, obsługa korespondencji,
  • udział w bieżącej obsłudze klienta, w tym przyjmowanie i rejestrowanie
    korespondencji oraz nadzorowanie jej obiegu,
  • udział w prowadzeniu spraw związanych z obsługą techniczną i organizacyjną
    spotkań,
  • prowadzenie terminarzy, obsługa narad i spotkań,
  • ewidencjonowanie czasu pracy pracowników.

Oczekujemy:

  • wykształcenia minimum średniego,
  • umiejętności obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji,
  • identyfikacji z urzędem, rzetelności i dokładności w wykonywaniu powierzonych
    zadań, skutecznej wymiany informacji w bezpośredniej relacji z ludźmi,
    profesjonalnego i pozytywnego podejścia do klienta zewnętrznego
    i wewnętrznego,
  • obywatelstwa polskiego lub innego państwa, które dopuszcza ustawa,
  • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

Dodatkowo mile widziane jest:

  • powyżej półroczne doświadczenie zawodowe związane z prowadzeniem
    sekretariatu.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w wymiarze 1 etatu,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
    o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.
  • Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
    samorządowych.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: pl. Defilad 1, piętro 18. Budynek wyposażony w podjazdy oraz windę.
Toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rozmów
telefonicznych, obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego, przemieszczaniem się
wewnątrz budynku i na zewnątrz.

Jak złożyć ofertę?

Złożenie dokumentów jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie Twoich
danych osobowych przez Prezydenta m.st. Warszawy w zakresie niewymaganym
bezpośrednio przez przepisy prawa2.
Dokumenty przyjmujemy elektronicznie do 30 maja 2025 r., na adres e-mail:
mziejewska@um.warszawa.pl z dopiskiem w tytule: „Stanowisko sekretarka”.

Do wiadomości dołącz:

  • CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni
    praw publicznych – podpisane własnoręcznie,
  • oświadczenie o posiadanym obywatelstwie – podpisane własnoręcznie.
    W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania ofert osoby
    z niepełnosprawnościami.

Dodatkowe informacje

Skontaktujemy się z osobami, których oferta odpowiada profilowi stanowiska.
Jeśli Cię wybierzemy, przed zatrudnieniem poprosimy Cię o dostarczenie dokumentów
potwierdzających wymagane kwalifikacje.

Jeśli Cię nie wybierzemy, usuniemy Twoje dokumenty aplikacyjne.
Jeśli nie masz możliwości skorzystania z internetu, złóż ofertę u nas. Zapewnimy Ci
dostęp do komputera.

Zapraszamy:
Urząd m.st. Warszawy (adres siedziby pl. Bankowy 2, punkt obsługi klienta, piętro
14),wszystkie urzędy dzielnic m.st. Warszawy.

Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust 2 lit. a Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych).
[!] Możesz zapoznać się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych dla
kandydatów, którzy ubiegają się o zatrudnienie w Urzędzie m.st. Warszawy. Jest ona
dostępna na stronie systemu elektronicznej rekrutacji urzędu w zakładce „Dokumenty dla
kandydatek i kandydatów aplikujących poza systemem e-Rekrutacje” pod adresem
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

Główny specjalista ds. obsługi organizacyjnej | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta
Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

główny specjalista ds. obsługi organizacyjnej

w Wydziale Organizacyjno-Finansowym
Biura Ochrony Powietrza i Polityki Klimatycznej
Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 21 maja 2025 r.

 

Główne odpowiedzialności:

  • prowadzenie spraw związanych z postępowaniem przetargowym,
  • przygotowanie niezbędnego wkładu merytorycznego do zamówienia publicznego,
  • koordynacja i przygotowywanie zestawień, analiz, podsumowań, raportów
    i sprawozdań oraz prowadzenie rejestrów i ewidencji.

Charakterystyka pracy:

  • wspieranie współpracowników biura oraz przekazywanie im wiedzy
    w przygotowywaniu i procedowaniu postępowań o zamówienia publiczne,
  • wspieranie pracowników biura w działaniach związanych z projektami
    współfinansowanymi ze środków unijnych,
  • opiniowanie zawieranych umów z Wykonawcami w zakresie zamówień publicznych
    w biurze,
  • pomoc wydziałom merytorycznym w publikowaniu ogłoszeń i informacji
    o zamówieniach publicznych przewidzianych w ustawie Pzp w miejscach
    wskazanych przez Ustawę, w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz Dzienniku
    Urzędowym UE i w Biuletynie Informacji Publicznej m.st. Warszawy,
  • sporządzanie, aktualizacja i monitorowanie, koordynacja, nadzór i kontrola
    zamówień publicznych w biurze oraz przygotowywanie i aktualizacja planu
    zamówień publicznych,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    – ustawa Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi
    i przepisami prawa związanymi z systemem zamówień publicznych, w tym
    dyrektywy UE dotyczące zamówień publicznych,
    – ustawa o finansach publicznych,
    – ustawa o odpowiedzialności za naruszenia dyscypliny finansów publicznych,
    – ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
    – ustawa o samorządzie gminnym,
    – ustawa o pracownikach samorządowych,
    – ustawa o dostępie do informacji publicznej,
    – przepisy z zakresu ochrony danych osobowych.

 

Warunki pracy:

Miejsce pracy: pl. Bankowy 2, piętro 21. Budynek jest wyposażony w podjazd oraz
system kontroli dostępu. Szerokość wejścia, ciągi komunikacyjne dostosowane są dla
osób z niepełnosprawnościami. Drzwi windy maja szerokość 80 cm. W budynku na
każdym piętrze znajduje się toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, telefoniczna
i bezpośrednia obsługa klienta. Praca związana będzie z przemieszczaniem się wewnątrz
budynku.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
    o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa1,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera2, w tym podstawowych programów do edycji
    dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia,
  • minimum 5-letni staż pracy,
  • powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi prawnej,
    administracji publicznej,
    Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
    samorządowych.
    Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji,
    uznamy, że spełniasz wymóg.
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca,
    obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia w zakresu administracji publicznej.
    W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
    niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz
    skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu,
  •  oświadczenie o:
    – posiadanym obywatelstwie,
    – pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
    publicznych,
    – nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
    ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    – posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    – wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
    pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
    [!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich
    złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2,
00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic
m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych.
O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

Specjalista ds. polityki przestrzennej i planowania miejscowego | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

specjalista ds. polityki przestrzennej i planowania miejscowego

w Wydziale Zagospodarowania Przestrzennego Zachód

Biura Architektury i Planowania Przestrzennego

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 2 czerwca 2025 r.

Główne odpowiedzialności:

  • zadania z zakresu planowania miejscowego,
  • nadzór merytoryczny nad pracami projektowymi,
  • przygotowywanie opinii urbanistycznych,
  • udział w posiedzeniach Rady m.st.Warszawy i jej komisji merytorycznych, komisji dzielnicowych oraz Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej.

Charakterystyka pracy:

  • prowadzenie procedur planistycznych sporządzanych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
  • przygotowywanie projektów uchwał w sprawie sporządzania lub zmiany planu miejscowego,
  • prowadzenie procedur związanych z wydaniem decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
  • przygotowywanie odpowiedzi na pisma,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne z aktami wykonawczymi do nich:
    • ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
    • ustawa Kodeks postepowania administracyjnego,
    • ustawa o samorządzie gminnym,
    • ustawa o ustroju Miasta Stołecznego Warszawy,
    • ustawa o dostępie do informacji publicznej,
    • ustawa o ochronie danych osobowych.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: Al.Jerozolimskie 44, piętro 6. Wejście w budynku jest z poziomu terenu. W budynku znajduje się system kontroli dostępu. Do pomieszczenia pracy można się dostać tylko za pomocą windy. Windy posiadają sygnalizację głosową. Ciągi komunikacyjne, windy oraz toalety dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.

Stanowisko pracy: praca przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, rozmowy telefoniczne, przemieszczanie się wewnątrz oraz na zewnątrz budynku i do innych lokalizacji urzędu.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie[1],
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera[2], w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia albo wykształcenie średnie i minimum 3-letni staż pracy,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

  • wykształcenie wyższe I lub II z zakresu architektury i urbanistyki, gospodarki przestrzennej,
  • powyżej półroczne doświadczenie zawodowe w zakresie polityki przestrzennej, architektury, urbanistyki.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.[3]

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu[4],
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie,
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

[1] Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

[2] Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.

[3] W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

[4] O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Inspektor ds. finansowo-księgowych | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

inspektor ds. finansowo-księgowych

w Wydziale Dochodów

Biura Księgowości i Kontrasygnaty

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 26 maja 2025 r.

 

Główne odpowiedzialności:

·       prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie rozliczeń z tytułu realizowanych dochodów,

·       kontrola nad prawidłowym i terminowym realizowaniem dochodów,

  • kontrola i weryfikacja poprawności dokumentów finansowo-księgowych.

Charakterystyka pracy:

 

  • wprowadzanie dokumentów księgowych do programu finansowo-księgowego,
  • prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie dochodów urzędu,
  • analiza zadłużenia kontrahentów oraz wstępna windykacja,
  • sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    • ustawa o finansach publicznych,
    • ustawa o rachunkowości,
    • ustawa Ordynacja podatkowa,
    • rozporządzenie Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 13 września 2017 r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej ze zmianami,
    • rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 29 stycznia 2025 r. w sprawie sprawozdawczości budżetowej.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: Al. Jerozolimskie 44, piętro 3. Wejście do budynku z poziomu terenu. W budynku znajduje się system kontroli dostępu. Do pomieszczenia pracy można się dostać tylko za pomocą windy. Windy posiadają sygnalizację głosową. Ciągi komunikacyjne, windy oraz toalety dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, rozmowy telefoniczne, przemieszczanie się wewnątrz budynku.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa[1],
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera[2], w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum 3-letni staż pracy albo wykształcenie średnie i minimum 5-letni staż pracy,
  • powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe związane z rachunkowością budżetową, rozliczaniem podatków od towarów i usług, kontrolą podatkową bądź czynnościami sprawdzającymi w zakresie podatku VAT, administracją publiczną, organami podatkowymi,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia z zakresu ekonomii, finansów publicznych, lub jednolite magisterskie na kierunku prawo.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.[3]

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu[4],
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie,
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje:

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

[1] Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

[2] Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.

[3] W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

[4] O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Młodszy referent ds.kancelaryjno-biurowych | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek lub kandydatów na stanowisko młodszego referenta ds.
kancelaryjno-biurowych w Wydziale IX Biura Prawnego Urzędu Miasta Stołecznego
Warszawy

Rodzaj umowy – umowa o pracę na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną
nieobecnością pracownika

Zadania:

  • prowadzenie spraw związanych z obsługą korespondencji,
  • obsługa kancelaryjno-biurowa,
  • prowadzenie obiegu korespondencji w biurze.

Oczekujemy:

  • obywatelstwa polskiego lub innego państwa, które dopuszcza ustawa,
  • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  • niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowanej opinii,
  • wykształcenia minimum średniego.

Dodatkowo mile widziana jest:

  • powyżej półroczne doświadczenie zawodowe w pracy w kancelarii.

 

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę w wymiarze 1 etatu,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
    o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: pl. Bankowy 2, piętro 8 i 16. Budynek wyposażony w podjazd oraz system
kontroli dostępu. Szerokość wejścia, ciągi komunikacyjne dostosowane dla osób
Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.
z niepełnosprawnościami. Drzwi windy mają szerokość 80 cm. W budynku na każdym
piętrze znajduje się toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, telefoniczna
i bezpośrednia obsługa klienta, przemieszczanie się wewnątrz budynku oraz wyjścia
służbowe.

Jak złożyć ofertę?

Złożenie dokumentów jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie Twoich
danych osobowych przez Prezydenta m.st. Warszawy w zakresie niewymaganym
bezpośrednio przez przepisy prawa2.
Dokumenty przyjmujemy elektronicznie do 19 maja 2025 r., na adres e‑mail
tbabicz@um.warszawa.pl z dopiskiem w tytule „Stanowisko młodszego referenta ds.
kancelaryjno-biurowych”.

Do wiadomości dołącz:

  • CV z przebiegiem nauki lub pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • oświadczenie o posiadanym obywatelstwie – podpisane własnoręcznie,
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni
    praw publicznych – podpisane własnoręcznie,
  • oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
    publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – podpisane własnoręcznie,
  • oświadczenie o nieposzlakowanej opinii – podpisane własnoręcznie.
    W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania ofert osoby
    z niepełnosprawnościami.

Dodatkowe informacje

Skontaktujemy się z osobami, których oferta odpowiada profilowi stanowiska.
Jeśli Cię wybierzemy, przed zatrudnieniem poprosimy Cię o dostarczenie dokumentów
potwierdzających wymagane kwalifikacje.
Jeśli Cię nie wybierzemy, usuniemy Twoje dokumenty aplikacyjne.
Jeśli nie masz możliwości skorzystania z internetu, złóż ofertę u nas. Zapewnimy Ci
dostęp do komputera. Zapraszamy:

  • Urząd m.st. Warszawy (adres siedziby Plac Bankowy 2, pokój 1618 piętro XVI),
    Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust 2 lit. a Rozporządzenia Parlamentu
    Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
    fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
    przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
    ochronie danych).
  • wszystkie urzędy dzielnic m.st. Warszawy.
    [!] Możesz zapoznać się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych dla
    kandydatów, którzy ubiegają się o zatrudnienie w Urzędzie m.st. Warszawy. Jest ona
    dostępna na stronie systemu elektronicznej rekrutacji urzędu w zakładce „Dokumenty dla
    kandydatek i kandydatów aplikujących poza systemem e-Rekrutacje” pod adresem
    System elektronicznej rekrutacji Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy – Wzór oświadczenia

Starszy inspektor ds. obsługi finansowej | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta
Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

starszy inspektor ds. obsługi finansowej

Samodzielne Wieloosobowe Stanowisko Pracy ds. Finansowych
w Biurze Ochrony Środowiska

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 12 maja 2025 r.

Główne odpowiedzialności:

  • monitorowanie wykorzystania środków finansowych biura, nadzór i analiza
    merytoryczna spraw finansowych, opracowywanie projektów planów rocznych
    oraz wieloletnich planów wydatków,
  • weryfikowanie planów finansowych, wniosków w sprawie zmian w budżecie,
    sprawozdań finansowych i budżetowych. Przygotowywanie dokumentacji,
    projektów okresowych zbiorczych analiz, informacji i sprawozdań dotyczących
    istniejących programów finansowych,
  • przygotowywanie rejestrów, ewidencji, zestawień, analiz, podsumowań, raportów
    i sprawozdań oraz zbiorczych danych statystycznych. Przygotowywania i udział
    w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych w zakresie działania biura,
  • prowadzenie spraw dotyczących wieloletniej prognozy finansowej (prognozowanie,
    aktualizacja, sporządzanie wniosków). Koordynacja zadań związanych
    z centralnym rejestrem umów, rejestrem wydatków i płynnością finansową.

Charakterystyka pracy:

  • współpraca w przygotowywaniu wniosków do projektu Wieloletniej Prognozy
    Finansowej m.st. Warszawy oraz opracowywanie projektów planów rocznych,
    prowadzenie spraw związanych z wykonaniem budżetu m.st. Warszawy w zakresie
    działalności biura, w tym sporządzanie sprawozdań i raportów oraz w zakresie
    dotyczącym jednostek nadzorowanych,
  • udział w przygotowaniu projektów umów, zleceń i porozumień, prowadzenie
    rejestru zamówień dokonywanych przez biuro o wartości do 130 000 zł, rejestru
    dokumentów księgowo-finansowych, w tym rachunków i faktur,
  • obsługa Centralnego Rejestru Umów (wprowadzanie i zatwierdzanie danych),
    systemu SAP, aplikacji Płynność finansowa (wprowadzanie danych) w zakresie
    zobowiązań finansowych biura,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    – ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
    – ustawa Prawo ochrony środowiska,
    – ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
    – ustawa o samorządzie gminnym,
    – ustawa o samorządzie powiatowym,
    – ustawa Prawo zamówień publicznych,
    – ustawa o finansach publicznych,
    – ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
    – ustawa o rachunkowości.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: pl. Bankowy 2, piętro 21. Budynek wyposażony w podjazd oraz w system
kontroli dostępu. Szerokość wejścia, ciągi komunikacyjne dostosowane są dla osób z
niepełnosprawnościami. Drzwi windy mają szerokość 80 cm. W budynku na każdym
piętrze znajduje się toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rozmów
telefonicznych, telefoniczna obsługa klienta, wyjścia służbowe.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
    o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji
    dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia,
  • minimum 4-letni staż pracy,
  • powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie w zakresie finansów,
    księgowości, analiz, sprzedaży, zakupów, egzekucji finansowej, udzielania lub
    rozliczania dotacji, obsługi wpłat lub deklaracji w rozliczeniach lub procesach
    masowych,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, dążenie do rezultatów,
    komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia na kierunkach ekonomicznych lub w zakresie
    finansów publicznych, rachunkowości i finansów, matematyki,
  • powyżej 4-letnie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.
    W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
    niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz
    skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu,
  • oświadczenie o:
    – posiadanym obywatelstwie,
    – pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
    publicznych,
    – nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
    ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    – posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    – wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
    pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
    [!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich
    złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, (pl. Bankowy 2,

00-095 Warszawa; piętro 14, Punkt obsługi klienta) oraz w siedzibach urzędów dzielnic
m.st. Warszawy.

 

W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych.
O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:

System elektronicznej rekrutacji Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy – Dokumenty i etapy naboru

Podinspektor ds. rejestracji stanu cywilnego | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na 6 wolnych stanowisk urzędniczych w Urzędzie

Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

podinspektor ds. rejestracji stanu cywilnego
w Urzędzie Stanu Cywilnego m.st. Warszawy

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 5 maja 2025 r.

Główne odpowiedzialności:

  • bezpośrednia obsługa mieszkańców,
  • przyjmowanie wniosków o wydanie odpisów z aktów stanu cywilnego,
  • sporządzanie projektów wzmianek w aktach stanu cywilnego,
  • obsługa korespondencji z innymi urzędami, parafiami, sądami i instytucjami.

Charakterystyka pracy:

  • wydawanie odpisów skróconych i zupełnych z aktów stanu cywilnego,
  • sporządzanie zleceń dotyczących migracji,
  • ewidencjonowanie opłat skarbowych, aktualizacja danych w rejestrze PESEL,
  • prowadzenie metryk spraw oraz skorowidzów w formie elektronicznej,
  • sporządzanie zestawień statystycznych oraz informacji statystycznych
    do Głównego Urzędu Statystycznego,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    – ustawa Prawo o aktach stanu cywilnego,
    – ustawa Kodeks rodzinny i opiekuńczy,
    – ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
    – ustawa o opłacie skarbowej,
    – ustawa o zmianie imienia i nazwiska,
    – ustawa o ewidencji ludności,
    – ustawa Prawo prywatne międzynarodowe,
    – regulamin organizacyjny Urzędu Stanu Cywilnego m.st. Warszawy.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: w siedzibach USC w poszczególnych dzielnicach, w zależności od wydziału
ul. Falęcka 10, al. Komisji Edukacji Narodowej 61, ul. F. Klimczaka 4, ul. Młynarska 16,
pl. Czerwca 1976 nr 1, ul. A. Pawińskiego 30. Szczegółowy opis dostępności
architektonicznej poszczególnych budynków dostępny jest pod adresem:
https://wsparcie.um.warszawa.pl/-/dostepnosc-budynkow

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, rozmowy telefoniczne,
obsługa interesantów, przemieszczanie się wewnątrz budynku.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
    o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera1, w tym podstawowych programów do edycji
    dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum rok stażu pracy albo
    wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy,
  • powyżej półroczne doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta lub w jednostce
    samorządu terytorialnego,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, komunikacja, sumienność, współpraca,
    obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

  • powyżej 2-letnie doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta lub w jednostce
    samorządu terytorialnego,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego.
  • W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
    niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz
    skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu,
  • oświadczenie o:
    – posiadanym obywatelstwie,
    – pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
    publicznych,
    – nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
    ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    – posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    – wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
    pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
    [!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich
    złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, (pl. Bankowy
2, 00-095 Warszawa; piętro 14, Punkt obsługi klienta) oraz w siedzibach urzędów dzielnic
m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).