Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta
Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
inspektor ds. bezpieczeństwa i porządku publicznego
w Wydziale Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności
Stołecznego Centrum Bezpieczeństwa
Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 27 maja 2025 r.
Główne odpowiedzialności:
- realizacja zadań z zakresu:
- zarządzania kryzysowego,
- ochrony ludności,
- obrony cywilnej,
- budownictwa ochronnego,
- ewakuacji mieszkańców,
- współdziałanie z podmiotami odpowiedzialnymi za ochronę ludności,
- przygotowywanie projektów umów cywilnoprawnych i porozumień.
Charakterystyka pracy:
- realizowanie zadań dotyczących ochrony ludności i obrony cywilnej,
- prowadzenie ewidencji obiektów zbiorowej ochrony ludności oraz udział w procesie
tworzenia nowych miejsc schronienia oraz przywracanie sprawności technicznej
istniejących, - organizacja zasobów ochrony ludności,
- udział w organizacji szkoleń i ćwiczeń dotyczących ochrony ludności,
- planowanie środków finansowych na pokrycie kosztów wykonywanych zadań,
- musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
– ustawa o ochronie ludności i obronie cywilnej,
– ustawa o zarządzaniu kryzysowym,
– ustawa o stanie klęski żywiołowej,
– ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
– ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
– ustawa o samorządzie gminnym,
– ustawa o samorządzie powiatowym.
Warunki pracy:
Miejsce pracy: ul. Młynarska 43/45, piętro 2. Budynek wyposażony w windę dostosowaną
dla osób z niepełnosprawnościami, z możliwością przemieszczania się pomiędzy
kondygnacjami (z wyłączeniem strychu). Szerokość wejścia, ciągi komunikacyjne oraz
toalety dostępne dla osób z niepełnosprawnościami.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rozmów
telefonicznych, obsługa klienta, przemieszczanie się wewnątrz budynku i wyjścia
służbowe.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
o pracę), - rozwój zawodowy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
- zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.
Niezbędne wymagania:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia,
- umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji
dokumentów, - wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum 3-letni staż pracy albo
wykształcenie średnie i minimum 5-letni staż pracy, - powyżej 2-letnie doświadczenia zawodowego związane z ochroną ludności,
zarządzaniem kryzysowym, bezpieczeństwem publicznym, sprawami obronnymi,
finansami, obsługą prawną lub w administracji publicznej, - kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca,
obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
Dodatkowe wymagania:
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia w zakresie administracji, bezpieczeństwa,
zarządzania kryzysowego, ochrony ludności, polityki społecznej, pedagogiki, - biologii, chemii, inżynierii środowiska, hydrologii, hydrotechniki, budownictwa
wodnego, ratownictwa lub jednolite magisterskie na kierunku prawo.
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych jest niższy niż 6%. - Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji,
uznamy, że spełniasz wymóg.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz
skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu3, - oświadczenie o:
– posiadanym obywatelstwie,
– pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
publicznych,
– nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
– posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
– wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich
złożeniem.
Jak złożyć swoją ofertę?
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2,
00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic
m.st. Warszawy.
Dodatkowe informacje
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
z niepełnosprawnościami.
W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych.
O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).