Przejdź do treści strony
22 536 54 08

Tagvenue Internship Programme | Tagvenue

Founded in 2015 in London, Tagvenue is one of the world’s fastest-growing online marketplaces for venue hire. With 11,000 event venues listed in the United Kingdom, Ireland, Australia, Singapore, Canada and the United States, you can browse restaurants, banquet halls, conference centres and even less conventional places such as churches, warehouses, gardens and more. Whether you’re a business or a private person, you can book an event space in a matter of clicks.

 

JOB POSITION: Tagvenue Internship Programme

 

At Tagvenue, an online marketplace, we are a team of energetic, self-driven and positive individuals. We’re building the world’s largest and most innovative venue-booking platform. We launched in mid-2015, and within a short period, we achieved a market leader position in the UK, Australia, Singapore, Canada and we’re expanding fast in the US.

If you join us, you will get the unique opportunity to work in a startup team where the sky is truly the limit. We value all opinions equally and all ideas brought to the table have a chance of being implemented into the process. We dedicate ourselves to achieving a common goal – presenting our customers with the best catalogue of venues in the whole industry.

Throughout the internship, you will be working with an experienced Mentor, who will guide you through the whole experience. You will meet one-on-one regularly to talk about your development path, book recommendations that will help you grow professionally, and real-life case studies of our business challenges

As a company, we are SCRUM fans, which means that you will be able to see and experience the most popular project management framework used by the biggest, most successful companies out there in practice.


Responsibilities:

  • Conducting research
  • Generating leads
  • Creating and publishing venue profiles
  • Communicating with venue managers and customers via phone and email

Requirements:

  • You are a student
  • You are a constant learner with big career ambitions
  • You feel comfortable communicating in English
  • You’re interested in developing your skills in one of the areas that we offer
  • You are available at least 20h/week

Conditions:

  • The internship is paid – we offer umowa zlecenie 28,10 pln/h gross
  • The internship lasts 6 months. If it’s a match, we are happy to prolong the cooperation after that period
  • You’ll start the internship with training and continue to work with an experienced mentor who will guide you throughout your experience
  • We will provide you with books that will contribute to your further development
  • We are flexible when it comes to your working hours – you won’t have any issues adjusting it to your uni schedule
  • You have a choice of working 100% remotely or from our office in the heart of Kraków
  • Absolutely no dress code 🙂

 

You can apply here:

https://careers.tagvenue.com/jobs/926064-tagvenue-internship-programme

Stażysta ds. Influencer Marketingu | NativeHash

W social mediach czujesz się jak ryba w wodzie, a rynek influencerów znasz od podszewki?

Masz głowę pełną pomysłów, a kreatywność to Twoje drugie imię?
Chcesz dołączyć do wyjątkowego zespołu i pracować z młodą, pełną energii ekipą?
To znakomicie. Ta oferta jest właśnie dla Ciebie!

NativeHash to agencja influencerów, a dokładniej innowacyjny start-up, który ma w genach nowoczesne rozwiązania AI i wykorzystuje je w kampaniach influencer marketingowych. Wraz z rozwojem firmy powiększamy nasz zespół i poszukujemy Stażysty/Stażystki ds. Influencer Marketingu.

Miejsce pracy:
Jasionka Podkarpacki Park Naukowo-Technologiczny „Aeropolis” lub praca zdalna (home office)

Wymagania:

  • student/-ka lub absolwent/-ka kierunku: marketing, dziennikarstwo, PR, reklama, social media lub pokrewne,
  • znajomość rynku influencerów, bieżących trendów oraz mediów społecznościowych,
  • bardzo dobra znajomość platform społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube, Tiktok),
  • znajomość pakietu MS Office, MS Excel,
  • dobra znajomość Canvy
  • silne nastawienie na realizację celów i ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań,
  • niezwykłe pokłady kreatywności i nieszablonowego myślenia,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • entuzjazm i pozytywne nastawienie.

Obowiązki:

  • wsparcie specjalistów w koordynowaniu kampanii z udziałem influencerów,
  • aktywne pozyskiwanie marek i nawiązywanie współpracy komercyjnej,
  • badanie i analiza rynku w celu identyfikacji potencjalnych partnerów,
  • opracowywanie strategii pozyskiwania marek, uwzględniającej unikalne potrzeby i cele klientów,
  • wsparcie w aktywnym budowaniu relacji biznesowych z aktualnymi partnerami oraz rozpoznawanie nowych możliwości współpracy.
  • współtworzenie i pomoc we wdrażaniu strategii dla efektywnej komunikacji agencji influencer marketingowej,
  • współpraca z resztą teamu, specjalistami ds. social media i influencer marketingu.

Oferujemy:

  • 3-miesięczne bezpłatne lub płatne praktyki/staż w ramach studiów,
  • praca w nowoczesnym biurze zlokalizowanym w Podkarpackim Parku Naukowo-Technologicznym „Aeropolis” w Jasionce lub zdalnie,
  • wsparcie oraz dostęp do platformy kursowej,
  • elastyczny czas pracy, brak korporacyjnych struktur i procedur,
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę przy fascynujących projektach dla znanych marek,
  • pracę w młodym i dynamicznym zespole,
  • inspirującą i przyjazną atmosferę wśród pasjonatów i pozytywnych ludzi,
  • ścieżkę atrakcyjnych szkoleń i udział w konferencji branżowych,
  • szansę na zdobycie cennego doświadczenia, umożliwiającą podnoszenie kompetencji,
  • dalszą współpracę i stałe zatrudnienie dla najlepszych.

Jesteś zainteresowany/-a? To świetnie!

Prześlij swoje CV wraz ze zdjęciem oraz list motywacyjny na adres hello@nativehash.io, wpisując w tytule e-maila „Stażysta ds. Influencer Marketingu”.

Prosimy o załączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U. 2016 r. poz. 922).

Administratorem danych jest NativeHash Sp. z o.o. – agencja influencerów znajdująca się pod adresem: Jasionka 954 E, 36-002 Jasionka. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Masz prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Animator edukacji samorządowej | Urząd M. St. Warszawy

Szanowni Państwo!

Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu m.st. Warszawy poszukuje animatorów i animatorek edukacji samorządowej, którzy i które będą prowadzić warsztaty dla młodzieży w warszawskich szkołach.

Kogo szukamy?

Osób dyspozycyjnych od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-16:00 (praca po 4-8 godzin, ok. 32 godzin w tygodniu), chętnych do przekazywania wiedzy — o samorządności, prawach ucznia i możliwościach działania w mieście – młodzieży z warszawskich szkół.

Co oferujemy?

Umowę cywilnoprawną do 31 maja 2025 r., stawkę 34 zł brutto/h, pracę w zaangażowanym zespole, możliwość poszerzenia wiedzy z zakresu samorządności, partycypacji i prowadzenia warsztatów z młodzieżą.

Dodatkowe doświadczenie

Warunkiem kluczowym jest dla nas dyspozycyjność i doświadczenie w prowadzeniu warsztatów, ale dodatkowym atutem byłyby:

  • posiadanie doświadczenia we współpracy z: samorządem studenckim lub samorządem uczniowskim lub młodzieżową radą dzielnicy/miasta/gminy lub w zespole ds. budżetu partycypacyjnego lub organizacją pozarządową lub w działalności wolontariackiej,
  • posiadanie doświadczenia w różnych formach pracy prowadzonej z młodzieżą albo w realizacji lub współorganizacji projektu społecznego lub artystycznego.

Brzmi interesująco?

Wyślij CV oraz list motywacyjny do 18 września 2024 r. na adres: politykamlodziezowa@um.warszawa.pl

Pamiętaj o dołączeniu do dokumentów aktualnej klauzuli RODO:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Osoby zaproszone na rozmowę rekrutacyjną będą proszone o przedłożenie na spotkaniu  aktualnego zaświadczenia o niekaralności oraz podpisanego oświadczenia, które jest pod linkiem: https://dzialam.um.warszawa.pl/-/szukamyanimatorowianimatorek


Pozostałe warunki pracy:

  • kalendarz pracy dostosowany do organizacji roku szkolnego
    • praca w Centrum Komunikacji Społecznej m.st. Warszawy i w miejscach prowadzenia warsztatów oraz spotkań.
    • w razie zamknięcia szkół warsztaty oraz spotkania będą prowadzone w trybie zdalnym.
  • zapewniamy dostęp do materiałów niezbędnych do realizacji warsztatów oraz stanowisko pracy z komputerem i kamerką.
  • praca w maksymalnie 6-osobowym zespole animatorów edukacji samorządowej.
  • każdy warsztat edukacji samorządowej będzie prowadzony przez parę animatorów.
  • przed prowadzeniem warsztatów animatorzy uczestniczą w dwutygodniowych szkoleniach,
  • zapewniamy scenariusz warsztatów edukacji samorządowej dla uczniów i uczennic szkół ponadpodstawowych – „Nastolatek w samorządzie”.

Masz więcej pytań?

Szczegóły pod linkiem: https://dzialam.um.warszawa.pl/-/szukamyanimatorowianimatorek

Koordynator projektu z chęcią na nie odpowie:

Mikołaj Wolanin, napisz: ext.mwolanin@um.warszawa.pl lub zadzwoń: 22 443 34 25

Tester gier komputerowych | Testronic

Szukasz pierwszego doświadczenia w branży gier wideo?

Czy grając w gry, zwracasz uwagę na ich aspekty techniczne?

Chciałbyś testować gry i mieć do nich dostęp przed premierą?

 

Jeśli tak – sprawdź, jak się u nas pracuje! 

 

Twoja misja w Testronic:

  • Wykrywanie i raportowanie błędów i problemów z oprogramowaniem,
  • Wykonywanie przydzielonych zadań w sposób terminowy i z dbałością o szczegóły,
  • Współpraca zespołowa i dążenie do osiągania wspólnych celów,
  • Informowanie przełożonych o wszelkich kwestiach, które mogą spowolnić, zakłócić, ale również poprawić proces testowania,
  • Pogłębianie wiedzy na temat procedur testowania i sprzętu.

Nasze wymagania:

  • Dostępność do pracy na pełen etat na zmianach: 9:00-17:00 i/lub 14:00-22:00,
  • Znajomość różnych platform do gier, sprzętu i oprogramowania (PC, PS, Xbox, Switch, VR),
  • Podstawowe umiejętności informatyczne (Microsoft Office, konfiguracja PC),
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie) na poziomie minimum B2,
  • Dbałość o szczegóły i umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Miejsce zamieszkania w Warszawie lub jej okolicach (w promieniu 50 km),
  • CV w języku angielskim jest obowiązkowe!

Dodatkowym atutem będzie:

  • Znajomość procesu tworzenia gier
  • Znajomość trendów w branży gier
  • Podstawowa znajomość oprogramowania Jira
  • Doświadczenie w testach beta

Oferujemy:

  • Pracę na pełen etat w oparciu o projekty,
  • Nieformalną atmosferę pracy bez dress code’u,
  • Współpracę w kreatywnym zespole, wśród osób o podobnych zainteresowaniach,
  • Dostęp do platform szkoleniowych online,
  • Strefy relaksu z konsolami do gier, grami planszowymi, owocami i napojami,
  • Dostęp do najnowszych gier i popularnych platform.

 

Nie zwlekaj! ZMIEŃ SWOJĄ PASJĘ W NIESAMOWITĄ KARIERĘ.

https://apply.workable.com/testronic/j/BEDF91BF24/apply/

Młodszy referent ds. finansowo-księgowych | Urząd M. St. Warszawy

 

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa

Młodszy referent ds. finansowo-księgowych

w Wydziale Rozliczeń Wypłat dla Osób Fizycznych Niebędących Pracownikami Urzędu i Jednostek Organizacyjnych.

Biura Księgowości i Kontrasygnaty

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 26 sierpnia 2024 r.

 

Zakres zadań:

Główne odpowiedzialności:

  • kontrola i weryfikacja poprawności dokumentów finansowo-księgowych.

Charakterystyka pracy:

  • sprawdzanie i przygotowanie do wypłaty rachunków dotyczących umów zleceń i o dzieło oraz innych dokumentów stanowiących podstawę do wypłaty dla osób fizycznych niebędących pracownikami urzędu
  • rejestrowanie osób fizycznych niebędących pracownikami urzędu zatrudnionych z tytułu umów zleceń o dzieło i innych
  • zgłaszanie oraz wyrejestrowywanie w systemie Płatnik do/z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
  • sprawdzanie rachunków i przygotowanie list wypłat dla osób zatrudnionych z tytułu umów zleceń o dzieło i innych
  • sporządzanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej

Musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:

  • ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych
  • ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • ustawa o pracowniczych planach kapitałowych
  • ustawa o ustroju m.st. Warszawy
  • ustawa o minimalnym wynagrodzeniu
  • ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

 

Warunki pracy:

Miejsce pracy: Al. Jerozolimskie 44. Wejście do budynku jest z poziomu terenu.
W budynku znajduje się system kontroli dostępu. Praca będzie wykonywana na 3 piętrze.
Do pomieszczenia pracy można się dostać tylko za pomocą windy. Windy posiadają sygnalizację głosową.
Ciągi komunikacyjne, windy oraz toalety dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, rozmowy telefoniczne, przemieszczanie się wewnątrz budynku.

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę)
  • rozwój zawodowy
  • trzynaste wynagrodzenie
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

 

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa1
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • nieposzlakowana opinia
  • umiejętność obsługi komputera2, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów
  • wykształcenie minimum średnie
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.3

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej
  • list motywacyjny
  • kopia świadectwa ukończenia minimum szkoły średniej
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu4
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
    • posiadaniu nieposzlakowanej opinii
    • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

 

Jak złożyć swoją ofertę:

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy pl. Bankowy 2 00-095 Warszawa; piętro 14 punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje:

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

1 Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

2 Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji uznamy, że spełniasz wymóg.

3 W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

4 O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

 

Recepcja Wieczorna 15:00-21:00 | HRia

HRia to agencja oferująca usługę rekrutacji stałej w branży prawniczej i administracyjnej. Jesteśmy zespołem ludzi, którzy doceniają “potencjał ludzki” i przekuwają go w proces szybkiej i bezproblemowej rekrutacji.

Zamień żmudne poszukiwanie pracy w sukcesywną apLIKEację i znajdź wymarzoną pracę.

Szukamy ciekawych Kandydatów na stanowisko recepcyjne dla dużej, renomowanej, polskiej firmy prawniczej. Oferta jest szczególnie skierowana do początkujących osób, które chcą połączyć studia dzienne z pracą.

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie ok. 3500 zł netto
  • Umowę o pracę (nie ma możliwości umowy zlecenie)
  • Możliwość zdobycia pierwszego, cennego doświadczenia zawodowego już podczas studiów
  • Komfortowe warunki pracy
  • Dodatkowe ciekawe benefity
  • Pracę w centrum Warszawy obok metra

Twoje zadania:

  • Przyjmowanie gości przychodzących do kancelarii i kierowanie ich do właściwych osób
  • Bieżąca współpraca z Asystentkami przy obsłudze gości kancelarii
  • Dbanie o odpowiednie przygotowanie sal konferencyjnych oraz obsługa gości w trakcie spotkań
  • Obsługa centrali telefonicznej
  • Prowadzenie planu korzystania z sal konferencyjnych
  • Współpraca z firmami kurierskimi
  • Współpraca z pracownikami ochrony
  • Zachowanie należytego porządku w miejscu pracy

Oczekujemy:

  • Gotowość do pracy w godz. 15:00-21:00 od poniedziałku do piątku – warunek absolutnie konieczny
  • Komunikatywna znajomość jęz. angielskiego – min. B2 – znajomość zostanie zweryfikowana podczas procesu rekrutacji oraz znakomita znajomość jęz. polskiego
  • Doświadczenie w pracy biurowej lub recepcyjnej – mile widziane
  • Dokładność, zorientowanie na szczegóły oraz świetna organizacja pracy
  • Duża kultura osobista

Zachęcamy do składania aplikacji. Czekamy na Twoje CV!
Do usłyszenia 😊

Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 18653.

www.hria.pl

Link do składania aplikacji: https://hria.traffit.com/public/form/a/067feaae78072a836289152ffbcc8c88417a303d?source=career_page

Pracownik biurowy z językiem niemieckim

Dla naszego Klienta, niekwestionowanego lidera w swoim sektorze oraz cenionego Pracodawcy poszukujemy kandydatów na stanowisko:

PRACOWNIK BIUROWY Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM

Lokalizacja: Nadarzyn, woj. mazowieckie

TRANSPORT WE WŁASNYM ZAKRESIE

Oferujemy:

  • współpracę od poniedziałku do piątku po 8h w godzinach 06:00-16:00,
  • zatrudnienie w ramach umowy zlecenie,
  • stawkę podstawową wynoszącą 42 zł/h brutto,
  • współpracę z młodym, dynamicznym zespołem.

Zadania:

  • wprowadzanie danych z dokumentów do systemu,
  • przygotowanie dokumentów i ich skanowanie,
  • weryfikacja poprawności dokumentów.

Wymagania:

  • komunikatywna znajomość języka niemieckiego (min. B1) – warunek konieczny,
  • status ucznia/studenta – mile widziany,
  • dokładność, sumienność, zaangażowanie w realizację zadań,
  • umiejętność obsługi komputera i skanera,
  • dyspozycyjność w podanych godzinach.

Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie swojego CV poprzez formularz aplikacyjny [LINK DO FORMULARZA] lub kontakt pod numerem 574575588.

Zgodnie z obowiązującym prawem Workhouse4you Sp. z o.o. nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych.

Bardzo prosimy o dopisanie poniższej klauzuli do CV: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV na potrzeby obecnego procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez Workhouse4you Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Obrońców Wybrzeża 4d/16, 80-398 Gdańsk. Jestem świadomy/a przysługującego mi prawa do wycofania zgody, jak również faktu, że wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Zgodę mogę odwołać przesyłając informację o wycofaniu zgody na adres: office(at)workhouse4you.pl”

Wyrażenie niniejszej zgody jest dobrowolne, lecz niezbędne dla wzięcia udziału w procesie rekrutacji. W przypadku braku zgody, zgłoszenie rekrutacyjne nie zostanie uwzględnione w procesie rekrutacji.

Starszy inspektor ds. strategii rozwoju | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy poszukuje kandydatek i kandydatów na 2 wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

starszy inspektor ds. strategii rozwoju

w Zespole Termomodernizacji Budynków Biura Ochrony Powietrza i Polityki Klimatycznej (umowa o pracę na czas określony – na czas realizacji projektu. Przewidywany czas realizacji projektu do dnia 31.12.2028 r.)

Nazwa projektu: „Mazowsze bez smogu”.

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 2 sierpnia 2024 r.

Zakres zadań:

Główne odpowiedzialności:

  • inicjowanie, planowanie i prowadzenie działań na rzecz koordynacji i realizacji polityk obszaru funkcjonalnego Warszawy,
  • współpraca z podmiotami zewnętrznymi – polskimi i zagranicznymi,
  • monitorowanie zmian w zakresie krajowych i unijnych polityk oraz regulacji prawnych związanych ze strategicznym zarządzaniem rozwojem,
  • przygotowywanie projektów z wykorzystaniem funduszy europejskich,
  • opiniowanie projektów operacyjnych dokumentów planistycznych miasta.

Charakterystyka pracy:

  • kontrola palenisk oraz czynna współpraca w tym zakresie z uprawnionymi urzędnikami gminy i policją,
  • doradztwo energetyczne dla mieszkańców Warszawy związane z wymianą źródła ogrzewania i termomodernizacji, pomoc w pozyskaniu środków finansowych,
  • prowadzenie działań zwiększających oszczędności zużycia energii w gospodarstwach domowych dotkniętych ubóstwem energetycznym oraz utworzenie bazy danych dotyczących ubóstwa energetycznego na terenie m.st. Warszawy,
  • organizacja wydarzeń informacyjno-edukacyjnych związanych z ochroną powietrza,
  • monitorowanie stanu inwentaryzacji źródeł ciepła, aktualizowanie bazy danych oraz opracowywanie strategii służącej poprawie jakości powietrza m.st. Warszawy,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    • ustawa o finansach publicznych,
    • ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
    • ustawa o samorządzie gminnym,
    • ustawa Prawo ochrony środowiska,
    • ustawa o odnawialnych źródłach energii,
    • ustawa o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków,
    • ustawa o efektywności energetycznej,
    • rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie – w zakresie oszczędności energii i izolacji cieplnej.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: ul. Senatorskiej 36, na pierwszym piętrze. Budynek wyposażony w platformę dla osób z niepełnosprawnościami oraz windę. Na parterze i czwartym piętrze budynku znajdują się toalety dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózku.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rozmów telefonicznych, bezpośredni kontakt z klientem oraz praca w terenie. Sporadycznie istnieje potrzeba praca w soboty i niedziele.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa(1),
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera(2), w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia,
  • minimum 4-letni staż pracy,
  • minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe związane z:
    • monitoringiem realizacji projektów inwestycyjnych zgodnie z założeniami dokumentów strategicznych o charakterze lokalnym, regionalnym, krajowym lub
    • przygotowywaniem i aktualizowaniem dokumentów o charakterze strategicznym lub
    • planowaniem i realizacją działań w obszarze ochrony powietrza, ochrony środowiska, efektywności energetycznej, rozwoju odnawialnych źródeł energii, eliminowania przyczyn zmian klimatycznych, adaptacji do zmian klimatycznych,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego sprawdzana podczas testu wiedzy i/lub rozmowy kwalifikacyjnej,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%(3).

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe I lub II stopnia,
  • kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany 4-letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu(4),
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie,
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e-Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

(1) Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
(2) Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.
(3) W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
(4) O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Specjalista ds. ochrony środowiska | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy poszukuje kandydatek i kandydatów na 2 wolne stanowiska  urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

specjalista ds. ochrony środowiska w Zespole Termomodernizacji Budynków Biura Ochrony Powietrza i Polityki Klimatycznej

(umowa o pracę na czas określony – na czas realizacji projektu. Przewidywany czas realizacji projektu do dnia 31.12.2028 r.)

Nazwa projektu: „Mazowsze bez smogu”.

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 2 sierpnia 2024 r.

Zakres zadań:

Główne odpowiedzialności:

 

  • zlecanie prac wykonawcom, z którymi zawarto umowy, kontrolowanie jakości wykonywania zleconych prac, potwierdzanie ich wykonania i sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych,

  • przygotowywanie dokumentów przetargowych i udział w pracach komisji przetargowych na wyłonienie wykonawcy zadań z zakresu prac w ochronie środowiska.

     

    Charakterystyka pracy:

     

  • doradztwo energetyczne dla mieszkańców Warszawy związane z wymianą źródła ogrzewania i termomodernizacji, pomoc w pozyskaniu środków finansowych,

  • prowadzenie działań zwiększających oszczędności zużycia energii

    w gospodarstwach domowych dotkniętych ubóstwem energetycznym oraz utworzenie bazy danych dotyczących ubóstwa energetycznego na terenie m.st. Warszawy,

  • organizacja wydarzeń informacyjno-edukacyjnych związanych z ochroną powietrza,

  • monitorowanie stanu inwentaryzacji źródeł ciepła oraz aktualizowanie bazy danych,

  • opracowywanie strategii służącej poprawie jakości powietrza m.st. Warszawy,

  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:

    • ustawa o finansach publicznych,

    • ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,

    • ustawa o samorządzie gminnym,

    • ustawa Prawo ochrony środowiska,

    • ustawa o odnawialnych źródłach energii,

    • ustawa o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków,

    • ustawa o efektywności energetycznej,

    • rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w

      sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie – w zakresie oszczędności energii i izolacji cieplnej.

      Warunki pracy:

       

      Miejsce pracy: ul. Senatorskiej 36, na pierwszym piętrze. Budynek wyposażony w

      platformę dla osób z niepełnosprawnościami oraz windę. Na parterze i czwartym piętrze budynku znajdują się toalety dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózku.

      Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rozmów telefonicznych, bezpośredni kontakt z klientem oraz praca w terenie.

      Sporadycznie istnieje potrzeba pracy w soboty i niedziele.

       

      Oferujemy

       

  • umowę o pracę,

  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),

  • rozwój zawodowy,

  • trzynaste wynagrodzenie,

  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,

  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,

  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

     

    Niezbędne wymagania:

     

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa1,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • nieposzlakowana opinia,

  • umiejętność obsługi komputera2, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie:

    • wyższe I lub II stopnia w dziedzinie ochrony środowiska, architektury krajobrazu, ogrodnictwa, leśnictwa, inżynierii środowiska, gospodarki przestrzennej, energetyki, budownictwa albo

    • wykształcenie średnie w dziedzinie ochrony środowiska, architektury krajobrazu, ogrodnictwa i minimum 3-letni staż pracy,

  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

     

    W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.3

    Wymagane dokumenty i oświadczenia:

     

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,

  • list motywacyjny,

  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,

  • kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany staż pracy lub

    zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy,

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu4,
  • oświadczenie o:

    • posiadanym obywatelstwie,

    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo

      ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

    • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

    • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

 

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):

Warszawa | e-rekrutacje

(um.warszawa.pl)

. Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e

Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

 

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:

Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl)

.

1 Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

2 Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.

3 W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

4 O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Praktykant/ka w Dziale IT | IDEAL

IDEAL to grupa kapitałowa specjalizująca się w rekrutacji i rozwoju pracowników głównie na terenie Niemiec i Polski. Nasza działalność w zakresie pracy tymczasowej i stałej oraz outsourcingu procesów zaowocowała połączeniem pracodawców z tysiącami nowych pracowników. Przez ostatnie lata zautomatyzowaliśmy i unowocześniliśmy wiele procesów wewnętrznych i rozliczania naszych Pracowników i Klientów. IT to Twoja pasja, ale brak Ci praktycznego doświadczenia?

Oferujemy stanowisko:

Praktykant/ka w Dziale IT

Miejsce pracy: Warszawa

Praca stacjonarna

Jakie zadania Cię czekają:

  • przyjmowanie zgłoszeń technicznych Pracowników
  • wsparcie zespołu developerskiego w codziennych zadaniach
  • wsparcie techniczne i szkoleniowe Pracowników w zakresie poprawnej eksploatacji sprzętu i systemów IT
  • przygotowanie nowych stanowisk roboczych i obsługa zdawanego sprzętu
  • instalowanie oraz konfigurowanie oprogramowania i nadzór zabezpieczeń sprzętu
  • przygotowywanie zamówień dot. sprzętu i usług IT
  • współpraca z Helpdesk 2giej linii wsparcia oraz innymi zespołami IT
  • dbanie o zadowolenie oraz satysfakcję z usług IT wśród obsługiwanych Pracowników

 Jak wyobrażamy sobie profil IDEALnego kandydata/kandydatki:

  • jesteś studentem/ką co najmniej II roku kierunków IT lub zbliżonych
  • chciałbyś/chciałabyś zdobyć doświadczenie w zakresie diagnostyki biurowego sprzętu IT, kamer, routerów, sieci, a także oprogramowania Windows i Microsoft 365/Office
  • potrafisz szybko analizować problemy, podejmować samodzielne decyzje i brać pełną odpowiedzialność za przydzielony obszar
  • jesteś dyspozycyjny/a do pracy w pełnym wymiarze godzin
  • lubisz pracować w zespole
  • jesteś chętny/a do poznawania nowych technologii i poszukiwania metod efektywniejszej pracy

 

Co chcemy Ci zaproponować:

  • płatne praktyki
  • możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia w Dziale IT
  • stałą opiekę merytoryczną doświadczonych kolegów
  • poznanie specyfiki pracy działu
  • nowoczesne i przyjazne miejsce pracy w Centrum Warszawy

 

Aplikuj: https://zrec.eu/RfDs0