Przejdź do treści strony

Praca w Dziale Księgowości w SG EQUIPMENT LEASING POLSKA

Poszukiwany Student w Dziale Księgowości

Miejsce pracy: Warszawa

Główne zadania na stanowisku:

  • rozliczanie wyciągów bankowych
  • uzgadnianie sald należności i zobowiązań z kontrahentami
  • obsługa klienta poprzez Call Center
  • wsparcie Działu Rozliczeń w bieżącej pracy
  • współpraca z pozostałymi działami firmy

Nasze wymagania:

  • status studenta – w takcie studiów zaocznych (preferowane kierunki – rachunkowość,
    finanse, ekonomia)
  • dobra znajomość programu Excel
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • dyspozycyjność 8 godzin dziennie (poniedziałek-piątek)
  • znajomość angielskiego będzie dodatkowym atutem

Dołączając do naszego zespołu możesz liczyć na:

  • umowę zlecenie, stawka 30 zł brutto/h
  • rozwój i możliwość zdobycia pierwszych doświadczeń zawodowych
  • godziny pracy 8-16 lub 9-17
  • praca hybrydowa (3 dni w biurze, 2 zdalnie)
  • pracę w przyjaznej i otwartej atmosferze
  • biuro o wysokim standardzie w centrum Warszawy
  • kawa / herbata
  • dostęp do platformy Kafeteria
  • onboarding i ciepłe przyjęcie 🙂

Bardzo prosimy o zamieszczenie w swoim zgłoszeniu poniższej zgody.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez SG Equipment Leasing Polska Sp. z o. o.”

Opis firmy
Należymy do międzynarodowej grupy finansowej Societe Generale i jesteśmy częścią Societe Generale Equipment Finance, największej grupy leasingowej w Europie. Z sukcesami działamy na polskim rynku od 27 lat. Finansujemy maszyny i urządzenia, środki transportu i technologie, oferując naszym klientom leasing, pożyczkę i inne rozwiązania finansowe. Nasza przynależność do Grupy jest gwarancją bezpieczeństwa finansowego. Świadczymy usługi na najwyższym poziomie i wspieramy klientów ekspercką znajomością rynku krajowego, branż oraz zasad finansowania różnych grup aktywów. Współpracujemy też z dostawcami, którzy oferują usługi w skali globalnej, dzięki czemu zapewniamy naszym klientom konkurencyjne transakcje. Posiadamy 3 oddziały w Polsce, z główną siedzibą w Warszawie. Nasze wewnętrzne relacje opierają się na wzajemnym szacunku, tolerancji dla różnic indywidualnych, promowaniu dialogu i dzieleniu się wiedzą. Podobnie pracujemy z naszymi klientami. Pomagamy im w realizacji projektów, zwracając uwagę na wszelkie ryzyka z tym związane. Dbamy o przestrzeganie zasad przejrzystości, najwyższych standardów etycznych i rzetelności informacji. Rekrutujemy tylko w oparciu o nasze wymagania i indywidualne zalety każdego kandydata. Rozwijamy umiejętności zawodowe pracowników i zwiększamy zakres ich odpowiedzialności, unikając wszelkiego rodzaju dyskryminacji

Aplikuj: https://sgequipmentleasingpolskaspzoo.traffit.com/public/form/a/16?uid=44ae5c42f80a47a7d87fc3f9740280c946665549747a2f4655774366427664455547384e5459762f3863757756345854586f553d

Team Leader sklepu eobuwie.pl | MODIVO

Miejsce pracy: Warszawa

Grupa MODIVO, dawniej eobuwie.pl S.A. to obecnie jeden z największych graczy na rynku e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej. Kierujemy się innowacyjną strategią omnichannel, która łączy świat offline z online.

Jesteśmy sklepem innym niż wszystkie. W trosce o najwyższy komfort klienta stworzyliśmy rewolucyjne rozwiązania, tradycyjne wieszaki zastąpiliśmy tabletami, a zwykłe przymierzanie – interaktywnymi.

Jednak oprócz technologii istotną siłą MODIVO są ludzie. To dzięki nim tak prężnie się rozwijamy i zdobywamy kolejne rynki. Innowacyjne, kreatywne, nastawione na współpracę, zainspirowane modą – takie są nasze zespoły.

Dołącz do nas i #PracujWSwoimStylu #PracujWSklepieInnymNiżWszystkie.

Czym będziesz się zajmować?

  • Aktywną obsługą i wsparciem naszych klientów – doradztwem i przedstawieniem naszego unikalnego konceptu omnichannel, pomocą w zakupach na tablecie, czy w skorzystaniu z interaktywnych przymierzalni
  • Wsparciem sprzedawców w bardziej wymagających sytuacjach (rozwiązywanie nieprawidłowości i sporów) oraz pracowników magazynowych w realizacji zamówień
  • Planowaniem dnia pracy zgodnie ze standardami – otwarcie/zamykanie sklepu, podział zadań, ustalanie zastępstw pracowników w przypadku zmian grafikowych, rozliczenia kasowe, analiza wyników sprzedaży i realizacji celów, weryfikacją dokumentacji logistycznej, kontrolą stanów magazynowych
  • Kontaktem z innymi działami wspierającymi (magazyn główny, transport, alokacja marketing, reklamacje, zwroty, BOK, administracja)
  • Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie technologii na sklepie i magazynie Wsparciem kierownika w rekrutacji nowych pracowników
  • Wdrażaniem w pracę nowych pracowników
  • Utrzymaniem ładu i porządku na sali sprzedaży i magazynie

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Komunikatywności, otwartości i łatwości w nawiązywaniu relacji – czyli tego co ważne w kontakcie z klientem
  • Dobrej organizacji pracy własnej i zespołu oraz efektywnego działania w wielozadaniowym środowisku pracy, bo u nas nie ma miejsca na nudy
  • Minimum półrocznego doświadczenia zawodowego na stanowisku Sprzedawcy lub Pracownika Magazynowego
  • Doświadczenia w prowadzeniu zmiany w sklepie oraz uczestnictwa lub współuczestnictwa w otwarciu/zamykaniu sklepu
  • Podstawowej znajomości pakietu MS Office oraz umiejętności analizowania wyników
  • Umiejętności delegowania, egzekwowania, priorytetyzacji zadań oraz przekazywania feedbacku

Twoim dodatkowym atutem będzie, jeśli:

  • Znasz i płynnie poruszasz się po systemach magazynowych i logistycznych

Co możemy zaoferować?

  • Rozwój – nasi wewnętrzni trenerzy wyposażą Cię w niezbędną wiedzę i umiejętności z zakresu obsługi klienta, sprzedaży i technologii, dodatkowo otrzymasz dostęp do bezpłatnej platformy e-learningowej, a także będziesz uczestniczyć w szkoleniach zewnętrznych organizowanych przez duże brandy modowe
  • Atrakcyjne zniżki na zakupy w MODIVO, eobuwie.pl i CCC
  • Pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna LuxMed, możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia
  • Atrakcyjny finansowo program poleceń pracowniczych
  • Innowacyjne miejsce pracy z prestiżowymi produktami topowych marek oraz komfortowe zaplecze socjalne dla pracowników
  • Unikatowe doświadczenie zawodowe w sklepie innym niż wszystkie, w modelu omnichannel, który łączy świat offline I online ze światem technologii i mody

Aplikuj: https://praca.modivo.pl/team-leader-sklepu-eobuwie-pl-modivo

Internship Programme | Tagvenue

Tagvenue is a team of energetic, self-driven and positive individuals. They’re building the world’s largest and most innovative venue-booking platform. They launched in mid-2015, and within a short period, they achieved a market leader position in the UK, Australia, Singapore, Canada and they’re expanding fast in the US.

If you join them, you will get the unique opportunity to work in a startup team where the sky is truly the limit. They value all opinions equally and all ideas brought to the table have a chance of being implemented into the process. They dedicate ourselves to achieving a common goal – presenting their customers with the best catalogue of venues in the whole industry.

Throughout the internship, you will be working with an experienced Mentor, who will guide you through the whole experience. You will meet one-on-one regularly to talk about your development path, book recommendations that will help you grow professionally, and real-life case studies of our business challenges

As a company, they are SCRUM fans, which means that you will be able to see and experience the most popular project management framework used by the biggest, most successful companies out there in practice.
Kickstart your career with #Tagvenue!

  • Gain real-life experience in a company present on 6 international markets
  • Work in a fully English-speaking environment
  • Learn more about different business activities – customer service, sales, account management, user experience
  • Cooperate with other ambitious young professionals in an exciting startup environment
  • Work with an experienced mentor to develop essential business skills
  • Enjoy the ride – they work hard but they know how to have fun in the process 🙂 If you are based in Kraków, you’ll definitely enjoy our Office Thursdays or Beer Fridays. Plus, as a part of the events industry, we are all about parties! They work, they achieve their goals, and they don’t forget about celebrating our successes
  • Experience their unique company culture – Tagvenue is creating a place where learning never stops, impactful things are getting done, and you’re empowered to take ownership of your own work

About you:

  • You are a student
  • You are a constant learner with big career ambitions
  • You feel comfortable communicating in English
  • You’re interested in developing your skills in one of the areas that we offer
  • You are available at least 20h/week

Practical details:

💸  The internship is paid – we offer umowa zlecenie, 27,70 pln/h gross

📅  The internship lasts 6 months. If it’s a match, we are happy to prolong the cooperation after that period

👩‍🏫  You’ll start the internship with training and continue to work with an experienced mentor who will guide you throughout your experience

📘 Tagvenue will provide you with books that will contribute to your further development

🕐 Tagvenue is flexible when it comes to your working hours – you won’t have any issues adjusting it to your uni schedule

🏢 You have a choice of working 100% remotely or from our office in the heart of Kraków

🦸 Absolutely no dress code 🙂


Please note: 

1. To apply for this opportunity, kindly submit your resume in English. This is crucial since Tagvenue’s hiring team operates on an international scale, and having resumes in English ensures effective communication and evaluation.

2. Tagvenue regularly recruit interns across various departments throughout the year and because of that, they accept applications at all times even if they are not actively hiring at the moment. This can mean that it might take us some time to get back to you. They appreciate your interest and patience. 

Apply: https://careers.tagvenue.com/jobs/926064-tagvenue-internship-programme

Infolinia Interwencji Kryzysowej – TeleSynergia

Centrum Psychoterapii i Coachingu Synergia zaprasza studentów uczelni na kierunku Psychologia, do odbywania bezpłatnych praktyk studenckich w infolinii TeleSynergia.

To telefon będący Interwencją Kryzysową.

Umożliwia on przyszłym psychologom zdobycie ogromnego doświadczenia w pracy z ludźmi. Daje niepowtarzalną szansę na naukę szybkiego odnalezienia się w trudnych sytuacjach oraz umożliwia poznanie technik rozmów i postępowania stosowanych w Interwencji Kryzysowej.


CV wyślij na adres mailowy: telesynergiainfo@gmail.com

Stażysta/tka do pracy na recepcji

Jesteśmy jedną z największych polskich firm oferujących usługi w zakresie rozwiązań IT w regionie CEE oraz częścią Grupy Kapitałowej Asseco Poland. Specjalizujemy się we wdrożeniach, utrzymaniach i rozwojach wiodących na świecie systemów ERP dedykowanych dla dużych i średnich przedsiębiorstw (Oracle E-Business Suite, SAP S/4HANA, Microsoft Dynamics 365, Softlab ERP).

20 letnia współpraca z Klientami pozwoliła nam poznać wszystkie możliwe wyzwania stające na ścieżce projektowej i znaleźć sposoby pozwalające skutecznie się z nimi zmierzyć. Nie odpuszczamy. Niejednokrotnie realizowaliśmy kompleksowe projekty trwające latami. Nie gramy na czas. Gramy na jakość i realizację oczekiwań naszych klientów, które pozwalają im na dalszą ekspansję w swojej branży. Bazując na potrzebach klientów rozbudowaliśmy nasze portfolio o usługi i produkty komplementarne do systemów ERP. Obecnie wdrażamy również autorski system Archillea zapewniający pełną cyfryzację, automatyzację i optymalizację procesów biznesowych. W naszej rodzinie pojawił się także Octark – zespół ekspertów w zakresie systemów customowych specjalizujących się w obszarach:

  • Web Design & Development
  • Big Data & Data Analysis
  • DevOps

dla których nie ma rzeczy (i aplikacji) niemożliwych.

Wierzymy, że rozwój oznacza ciągłą zmianę. Jesteśmy na nią otwarci i mamy odwagę oraz chęci na osiąganie kolejnych poziomów technologicznej ekspansji. W ten sam sposób współpracujemy z naszymi Klientami – zapewniając im wsparcie i motywując do sięgania po więcej.

Poszukujemy stażysty/tki do pracy na recepcji w naszym Warszawskim biurze (ul. Daimlera 2).

Potrzebujemy osoby chętnej do pomocy naszej Recepcjonistce oraz nauki zadań na tym stanowisku. Po stażu oferujemy umowę zlecenie oraz możliwość rozwoju w Dziale Administracji, pod który podlega recepcja.

Poszukujemy osoby, która chce się rozwijać nie tylko w kierunku obsługi recepcji, a także zadań administracyjnych (fakturowanie, prace na wewnętrznych systemach m. in. EOD, Jira).

Oferujemy pełne przeszkolenie z niżej opisanego zakresu obowiązków i pracę miłej atmosferze pod okiem doświadczonych pracowników 😊


Zakres obowiązków:

  • Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa Klientów,
  • Dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni wspólnych w tym urządzeń biurowych,
  • Odbieranie telefonów i maili recepcyjnych,
  • Ewidencja korespondencji z zachowaniem płynności obiegu dokumentów,
  • Współpraca z kurierami i innymi dostawcami,
  • Bieżące monitorowanie, zamawianie i uzupełnianie zapasów artykułów spożywczych i biurowych,
  • Organizacja i obsługa spotkań (przygotowanie sal konferencyjnych, rezerwacja miejsc parkingowych),
  • Wsparcie pozostałych obszarów organizacji (m.in. administracja, marketing, hr)

Praktyki HR

Fundacja na rzecz promocji i rozwoju Głos Młodych to organizacja pozarządowa o charakterze non-profit. Ideą przedsięwzięcia jest umożliwienie wykorzystania posiadanej wiedzy w celu jej praktycznego wykorzystania. Zdobycie doświadczenia będącego przepustką do przyszłej kariery i osiągnięcia zaplanowanych celów.

Oferujemy  praktyki zdalne:

– praktyki uczelniane

– praktyki w celu zdobycia doświadczenia (pozauczelniane)

Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą na naszej stronie internetowej: https://fundacjaglosmlodych.org/

Praktyki z zakresu HR-u swoim zakresem obejmują:

  • poznanie przepisów Prawa Pracy, Prawa Ubezpieczeń Społecznych, Prawa Podatkowego związanych z zatrudnianiem pracowników;
  • redagowanie ofert pracy;
  • prowadzenie i koordynację procesów kadrowo-płacowych;
  • prowadzenie dokumentacji kadrowej;
  • opracowanie i wdrażanie wewnętrznych procedur, regulaminów i zarządzeń.

Od praktykantów wymagamy:

  • biegłej znajomości języka polskiego w mowie i w piśmie;
  • dobrej organizacji pracy;
  • sumienności i dokładności w wykonywaniu zadań;
  • chęci do rozwoju i zdobycia doświadczenia.

W celu podjęcia praktyk uczelnianych zainteresowany musi wyrazić chęć podjęcia współpracy wysyłając swoje CV, a także Regulamin Praktyk oraz Program Praktyk z Uczelni, której jest studentem. Realizując praktyki uczelniane uwzględniamy bowiem programy edukacyjne poszczególnych Uczelni.

Wybrany zakres przedmiotowy praktyk musi być zgodny z kierunkiem studiów praktykanta oraz Regulaminem Praktyk Uczelni.

Ponadto praktykant zobowiązany jest do sprawdzenia, czy istnieją inne formalności, które należy dopełnić, aby praktyka uczelniana została zaliczona. Jeśli dostępne są dokumenty, które są konieczne do załatwienia praktyki, zainteresowany powinien je pobrać, wypełnić i dostarczyć Fundacji.

Zawarcie umowy następuje tylko w przypadku, gdy wymaga tego dana Uczelnia.

W każdym przypadku konieczne jest prowadzenie Dziennika Praktyk dokumentującego przebieg praktyk.

Po zakończeniu praktyk wystawiane są stosowne dokumenty. Najlepsi otrzymują referencje lub rekomendacje wraz z dokładnym opisem swoich osiągnięć i umiejętności.

Prosimy o przesłanie wszystkich wymaganych dokumentów oraz CV na e-mail: rekrutacjaglosmlodych@gmail.com

Po otrzymaniu Twojej wiadomości skontaktujemy się w celu omówienia szczegółów współpracy.

Praktyki-programowanie

Fundacja na rzecz promocji i rozwoju Głos Młodych to organizacja pozarządowa o charakterze non-profit. Ideą przedsięwzięcia jest umożliwienie wykorzystania posiadanej wiedzy w celu jej praktycznego wykorzystania. Zdobycie doświadczenia będącego przepustką do przyszłej kariery i osiągnięcia zaplanowanych celów.

Oferujemy:

– praktyki uczelniane

– praktyki w celu zdobycia doświadczenia (pozauczelniane)

Praktyki są zdalne i dostosowane do możliwości czasowych Praktykanta!

Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą na naszej stronie internetowej: https://fundacjaglosmlodych.org/

Zakres praktyk na stanowisku programista:

  • tworzenie i administracja stronami WWW;
  • tworzenie, administracja i użytkowanie relacyjnymi bazami danych;
  • programowanie aplikacji internetowych;
  • tworzenie i administracja systemami zarządzania treścią;
  • projektowanie programowania i testowanie zaawansowanych aplikacji webowych;
  • projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji desktopowych;
  • uczestniczenie w tworzeniu narzędzi wspierających proces testowania (np. C#, VBScript, VBA, JCL, T-SQL),
  • rozwijanie systemów operacyjnych, systemów zarządzania bazami danych, sterowników;
  • wyszukiwanie i usuwanie błędów powstałych w trakcie pisania kodu (debugowanie);
  • testowanie i zapewnienie jakości tworzonego oprogramowania.
  • pisanie c# oraz  php specjalizacja laravel

Wymagania:

  • znajomość wybranych języków programowania
  • umiejętność pracy zespołowej nad projektami
  • sumienność i staranność
  • pierwsze doświadczania w pracy nad projektami mile widziane

W celu podjęcia praktyk uczelnianych zainteresowany musi wyrazić chęć podjęcia współpracy wysyłając swoje CV, a także Regulamin Praktyk oraz Program Praktyk z Uczelni, której jest studentem. Realizując praktyki uczelniane uwzględniamy bowiem programy edukacyjne poszczególnych Uczelni.

Wybrany zakres przedmiotowy praktyk musi być zgodny z kierunkiem studiów praktykanta oraz Regulaminem Praktyk Uczelni.

Ponadto praktykant zobowiązany jest do sprawdzenia, czy istnieją inne formalności, które należy dopełnić, aby praktyka uczelniana została zaliczona. Jeśli dostępne są dokumenty, które są konieczne do załatwienia praktyki, zainteresowany powinien je pobrać, wypełnić i dostarczyć Fundacji.

Zawarcie umowy następuje tylko w przypadku, gdy wymaga tego dana Uczelnia.

W każdym przypadku konieczne jest prowadzenie Dziennika Praktyk dokumentującego przebieg praktyk.

Po zakończeniu praktyk wystawiane są stosowne dokumenty. Najlepsi otrzymują referencje lub rekomendacje wraz z dokładnym opisem swoich osiągnięć i umiejętności.

Prosimy o przesłanie wszystkich wymaganych dokumentów oraz CV na e-mail: rekrutacjaglosmlodych@gmail.com

Specjalista ds. przetargów

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: 

  • monitorowanie i analiza rynku przetargów publicznych w zakresie obszaru działalności firmy
  • obsługa postępowań przetargowych (analiza SIWZ, weryfikacja spełniania warunków udziału w postępowaniach, przygotowywanie ofert przetargowych)
  • prowadzenie korespondencji z Zamawiającymi (składanie zapytań, uzupełnianie dokumentacji ofertowej, udzielanie wyjaśnień)
  • ścisła współpraca z innymi działami firmy w celu sprawnego pozyskiwania dokumentów wymaganych w procesach przetargowych
  • aktywne wspieranie działu sprzedaży

 

WYMAGANIA:

  • wykształcenie wyższe
  • bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego i  języka angielskiego
  • systematyczność i terminowość w realizacji powierzonych zadań
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • samodzielność, odporność na stres
  • umiejętność komunikacji oraz pracy w zespole

Oferujemy:

  • pracę w zgranym i dynamicznym zespole
  • zdobywanie doświadczeń w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • bezpłatną opiekę lekarską
  • atrakcyjny pakiet socjalny

Cv proszę wysyłać na adres: izabela_pawela@mennica.com.pl

Stażysta / Stażystka w dziale HR

Stażysta / Stażystka w dziale HR

Miejsce pracy: Warszawa Ursus

Würth Polska, nowoczesna firma handlowa działająca w branży technicznej chętnie podejmie współpracę z osobą chcącą rozwijać się w obszarze HR.

Twoje zadania:

  • Udział w procesie obiegu dokumentacji kadrowej
  • Wsparcie w obszarze obsługi benefitów pracowniczych
  • Wsparcie w procesie rekrutacji, w tym przygotowywanie ogłoszeń, analiza CV, umawianie spotkań z kandydatami
  • Współpraca z zespołem HR przy organizacji szkoleń i innych wydarzeń z zakresu rozwoju zawodowego
  • Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji na potrzeby działu HR
  • Wsparcie działu HR w codziennych zadaniach z obszaru twardego i miękkiego HR

Twój profil:

  • Student/ka lub absolwent/ka kierunków związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, psychologią, socjologią pracy lub pokrewnymi.
  • Zainteresowanie tematyką HR
  • Otwartość i gotowość do nauki
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność i zdolności interpersonalne
  • Dokładność, odpowiedzialność i zaangażowanie w pracę
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Język angielski na poziomie komunikatywnym

Gwarantujemy Ci:

  • Płatny staż na podstawie umowy zlecenie w wymiarze ok. ½ etatu
  • Wynagrodzenie 28 zł brutto/h
  • Możliwość zdobycia wszechstronnego doświadczenia w obszarze rekrutacji i kadr
  • Elastyczne godziny pracy
  • Pracę w profesjonalnym i przyjaznym środowisku

Würth Polska jest liderem w technice zamocowań i dystrybucji produktów dla profesjonalistów, obecnym na polskim rynku już 34 lata. To nowoczesna firma i wiarygodny, stabilny pracodawca, który zatrudnia ponad 800 pracowników, z czego 250 pracuje w firmie ponad 10 lat. Würth Polska posiada 50 sklepów stacjonarnych oraz rozbudowany sklep internetowy. Firma poza działalnością biznesową angażuje się także w szereg akcji z obszaru CSR oraz Employer Branding. Koncern prowadzi sprzedaż wyłącznie firmom i osobom prowadzącym działalność gospodarczą.

Stażysta ds. Influencer Marketingu

NativeHash to agencja influencerów, a dokładniej innowacyjny start-up, który ma w genach nowoczesne rozwiązania AI i wykorzystuje je w kampaniach influencer marketingowych. Wraz z rozwojem firmy powiększamy nasz zespół i poszukujemy Stażysty/Stażystki ds. Influencer Marketingu.

W social mediach czujesz się jak ryba w wodzie, a rynek influencerów znasz od podszewki? Masz głowę pełną pomysłów, a kreatywność to Twoje drugie imię? Chcesz dołączyć do wyjątkowego zespołu i pracować z młodą, pełną energii ekipą? To znakomicie. Ta oferta jest właśnie dla Ciebie!

Miejsce pracy: Jasionka Podkarpacki Park Naukowo-Technologiczny „Aeropolis” lub praca zdalna (home office)

Wymagania:

  • student/-ka lub absolwent/-ka kierunku: marketing, dziennikarstwo, PR, reklama, social media lub pokrewne,
  • znajomość rynku influencerów, bieżących trendów oraz mediów społecznościowych,
  • bardzo dobra znajomość platform społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube, Tiktok),
  • znajomość pakietu MS Office, MS Excel,
  • dobra znajomość Canvy
  • silne nastawienie na realizację celów i ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań,
  • niezwykłe pokłady kreatywności i nieszablonowego myślenia,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • entuzjazm i pozytywne nastawienie.

Obowiązki:

  • wsparcie specjalistów w koordynowaniu kampanii z udziałem influencerów,
  • aktywne pozyskiwanie marek i nawiązywanie współpracy komercyjnej,
  • badanie i analiza rynku w celu identyfikacji potencjalnych partnerów,
  • opracowywanie strategii pozyskiwania marek, uwzględniającej unikalne potrzeby i cele klientów,
  • wsparcie w aktywnym budowaniu relacji biznesowych z aktualnymi partnerami oraz rozpoznawanie nowych możliwości współpracy,
  • współtworzenie i pomoc we wdrażaniu strategii dla efektywnej komunikacji agencji influencer marketingowej,
  • współpraca z resztą teamu, specjalistami ds. social media i influencer marketingu.

Oferujemy:

  • 3-miesięczne bezpłatne lub płatne praktyki/staż w ramach studiów,
  • praca w nowoczesnym biurze zlokalizowanym w Podkarpackim Parku Naukowo-Technologicznym „Aeropolis” w Jasionce lub zdalnie,
  • wsparcie oraz dostęp do platformy kursowej,
  • elastyczny czas pracy, brak korporacyjnych struktur i procedur,
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę przy fascynujących projektach dla znanych marek,
  • pracę w młodym i dynamicznym zespole,
  • inspirującą i przyjazną atmosferę wśród pasjonatów i pozytywnych ludzi,
  • ścieżkę atrakcyjnych szkoleń i udział w konferencji branżowych,
  • szansę na zdobycie cennego doświadczenia, umożliwiającą podnoszenie kompetencji,
  • dalszą współpracę i stałe zatrudnienie dla najlepszych.

Jesteś zainteresowany/-a? To świetnie! Prześlij swoje CV wraz ze zdjęciem oraz list motywacyjny na adres hello@nativehash.io, wpisując w tytule e-maila „Stażysta ds. Influencer Marketingu”.

Prosimy o załączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

Administratorem danych jest NativeHash Sp. z o.o. – agencja influencerów znajdująca się pod adresem: Jasionka 954 E, 36-002 Jasionka. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Masz prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.