Przejdź do treści strony
22 536 54 08

Praktyki HR

Fundacja na rzecz promocji i rozwoju Głos Młodych to organizacja pozarządowa o charakterze non-profit. Ideą przedsięwzięcia jest umożliwienie wykorzystania posiadanej wiedzy w celu jej praktycznego wykorzystania. Zdobycie doświadczenia będącego przepustką do przyszłej kariery i osiągnięcia zaplanowanych celów.

Oferujemy  praktyki zdalne:

– praktyki uczelniane

– praktyki w celu zdobycia doświadczenia (pozauczelniane)

Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą na naszej stronie internetowej: https://fundacjaglosmlodych.org/

Praktyki z zakresu HR-u swoim zakresem obejmują:

  • poznanie przepisów Prawa Pracy, Prawa Ubezpieczeń Społecznych, Prawa Podatkowego związanych z zatrudnianiem pracowników;
  • redagowanie ofert pracy;
  • prowadzenie i koordynację procesów kadrowo-płacowych;
  • prowadzenie dokumentacji kadrowej;
  • opracowanie i wdrażanie wewnętrznych procedur, regulaminów i zarządzeń.

Od praktykantów wymagamy:

  • biegłej znajomości języka polskiego w mowie i w piśmie;
  • dobrej organizacji pracy;
  • sumienności i dokładności w wykonywaniu zadań;
  • chęci do rozwoju i zdobycia doświadczenia.

W celu podjęcia praktyk uczelnianych zainteresowany musi wyrazić chęć podjęcia współpracy wysyłając swoje CV, a także Regulamin Praktyk oraz Program Praktyk z Uczelni, której jest studentem. Realizując praktyki uczelniane uwzględniamy bowiem programy edukacyjne poszczególnych Uczelni.

Wybrany zakres przedmiotowy praktyk musi być zgodny z kierunkiem studiów praktykanta oraz Regulaminem Praktyk Uczelni.

Ponadto praktykant zobowiązany jest do sprawdzenia, czy istnieją inne formalności, które należy dopełnić, aby praktyka uczelniana została zaliczona. Jeśli dostępne są dokumenty, które są konieczne do załatwienia praktyki, zainteresowany powinien je pobrać, wypełnić i dostarczyć Fundacji.

Zawarcie umowy następuje tylko w przypadku, gdy wymaga tego dana Uczelnia.

W każdym przypadku konieczne jest prowadzenie Dziennika Praktyk dokumentującego przebieg praktyk.

Po zakończeniu praktyk wystawiane są stosowne dokumenty. Najlepsi otrzymują referencje lub rekomendacje wraz z dokładnym opisem swoich osiągnięć i umiejętności.

Prosimy o przesłanie wszystkich wymaganych dokumentów oraz CV na e-mail: rekrutacjaglosmlodych@gmail.com

Po otrzymaniu Twojej wiadomości skontaktujemy się w celu omówienia szczegółów współpracy.

Praktyki-programowanie

Fundacja na rzecz promocji i rozwoju Głos Młodych to organizacja pozarządowa o charakterze non-profit. Ideą przedsięwzięcia jest umożliwienie wykorzystania posiadanej wiedzy w celu jej praktycznego wykorzystania. Zdobycie doświadczenia będącego przepustką do przyszłej kariery i osiągnięcia zaplanowanych celów.

Oferujemy:

– praktyki uczelniane

– praktyki w celu zdobycia doświadczenia (pozauczelniane)

Praktyki są zdalne i dostosowane do możliwości czasowych Praktykanta!

Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą na naszej stronie internetowej: https://fundacjaglosmlodych.org/

Zakres praktyk na stanowisku programista:

  • tworzenie i administracja stronami WWW;
  • tworzenie, administracja i użytkowanie relacyjnymi bazami danych;
  • programowanie aplikacji internetowych;
  • tworzenie i administracja systemami zarządzania treścią;
  • projektowanie programowania i testowanie zaawansowanych aplikacji webowych;
  • projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji desktopowych;
  • uczestniczenie w tworzeniu narzędzi wspierających proces testowania (np. C#, VBScript, VBA, JCL, T-SQL),
  • rozwijanie systemów operacyjnych, systemów zarządzania bazami danych, sterowników;
  • wyszukiwanie i usuwanie błędów powstałych w trakcie pisania kodu (debugowanie);
  • testowanie i zapewnienie jakości tworzonego oprogramowania.
  • pisanie c# oraz  php specjalizacja laravel

Wymagania:

  • znajomość wybranych języków programowania
  • umiejętność pracy zespołowej nad projektami
  • sumienność i staranność
  • pierwsze doświadczania w pracy nad projektami mile widziane

W celu podjęcia praktyk uczelnianych zainteresowany musi wyrazić chęć podjęcia współpracy wysyłając swoje CV, a także Regulamin Praktyk oraz Program Praktyk z Uczelni, której jest studentem. Realizując praktyki uczelniane uwzględniamy bowiem programy edukacyjne poszczególnych Uczelni.

Wybrany zakres przedmiotowy praktyk musi być zgodny z kierunkiem studiów praktykanta oraz Regulaminem Praktyk Uczelni.

Ponadto praktykant zobowiązany jest do sprawdzenia, czy istnieją inne formalności, które należy dopełnić, aby praktyka uczelniana została zaliczona. Jeśli dostępne są dokumenty, które są konieczne do załatwienia praktyki, zainteresowany powinien je pobrać, wypełnić i dostarczyć Fundacji.

Zawarcie umowy następuje tylko w przypadku, gdy wymaga tego dana Uczelnia.

W każdym przypadku konieczne jest prowadzenie Dziennika Praktyk dokumentującego przebieg praktyk.

Po zakończeniu praktyk wystawiane są stosowne dokumenty. Najlepsi otrzymują referencje lub rekomendacje wraz z dokładnym opisem swoich osiągnięć i umiejętności.

Prosimy o przesłanie wszystkich wymaganych dokumentów oraz CV na e-mail: rekrutacjaglosmlodych@gmail.com

Specjalista ds. przetargów

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: 

  • monitorowanie i analiza rynku przetargów publicznych w zakresie obszaru działalności firmy
  • obsługa postępowań przetargowych (analiza SIWZ, weryfikacja spełniania warunków udziału w postępowaniach, przygotowywanie ofert przetargowych)
  • prowadzenie korespondencji z Zamawiającymi (składanie zapytań, uzupełnianie dokumentacji ofertowej, udzielanie wyjaśnień)
  • ścisła współpraca z innymi działami firmy w celu sprawnego pozyskiwania dokumentów wymaganych w procesach przetargowych
  • aktywne wspieranie działu sprzedaży

 

WYMAGANIA:

  • wykształcenie wyższe
  • bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego i  języka angielskiego
  • systematyczność i terminowość w realizacji powierzonych zadań
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • samodzielność, odporność na stres
  • umiejętność komunikacji oraz pracy w zespole

Oferujemy:

  • pracę w zgranym i dynamicznym zespole
  • zdobywanie doświadczeń w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • bezpłatną opiekę lekarską
  • atrakcyjny pakiet socjalny

Cv proszę wysyłać na adres: izabela_pawela@mennica.com.pl

Stażysta / Stażystka w dziale HR

Stażysta / Stażystka w dziale HR

Miejsce pracy: Warszawa Ursus

Würth Polska, nowoczesna firma handlowa działająca w branży technicznej chętnie podejmie współpracę z osobą chcącą rozwijać się w obszarze HR.

Twoje zadania:

  • Udział w procesie obiegu dokumentacji kadrowej
  • Wsparcie w obszarze obsługi benefitów pracowniczych
  • Wsparcie w procesie rekrutacji, w tym przygotowywanie ogłoszeń, analiza CV, umawianie spotkań z kandydatami
  • Współpraca z zespołem HR przy organizacji szkoleń i innych wydarzeń z zakresu rozwoju zawodowego
  • Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji na potrzeby działu HR
  • Wsparcie działu HR w codziennych zadaniach z obszaru twardego i miękkiego HR

Twój profil:

  • Student/ka lub absolwent/ka kierunków związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, psychologią, socjologią pracy lub pokrewnymi.
  • Zainteresowanie tematyką HR
  • Otwartość i gotowość do nauki
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność i zdolności interpersonalne
  • Dokładność, odpowiedzialność i zaangażowanie w pracę
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Język angielski na poziomie komunikatywnym

Gwarantujemy Ci:

  • Płatny staż na podstawie umowy zlecenie w wymiarze ok. ½ etatu
  • Wynagrodzenie 28 zł brutto/h
  • Możliwość zdobycia wszechstronnego doświadczenia w obszarze rekrutacji i kadr
  • Elastyczne godziny pracy
  • Pracę w profesjonalnym i przyjaznym środowisku

Würth Polska jest liderem w technice zamocowań i dystrybucji produktów dla profesjonalistów, obecnym na polskim rynku już 34 lata. To nowoczesna firma i wiarygodny, stabilny pracodawca, który zatrudnia ponad 800 pracowników, z czego 250 pracuje w firmie ponad 10 lat. Würth Polska posiada 50 sklepów stacjonarnych oraz rozbudowany sklep internetowy. Firma poza działalnością biznesową angażuje się także w szereg akcji z obszaru CSR oraz Employer Branding. Koncern prowadzi sprzedaż wyłącznie firmom i osobom prowadzącym działalność gospodarczą.

Stażysta ds. Influencer Marketingu

NativeHash to agencja influencerów, a dokładniej innowacyjny start-up, który ma w genach nowoczesne rozwiązania AI i wykorzystuje je w kampaniach influencer marketingowych. Wraz z rozwojem firmy powiększamy nasz zespół i poszukujemy Stażysty/Stażystki ds. Influencer Marketingu.

W social mediach czujesz się jak ryba w wodzie, a rynek influencerów znasz od podszewki? Masz głowę pełną pomysłów, a kreatywność to Twoje drugie imię? Chcesz dołączyć do wyjątkowego zespołu i pracować z młodą, pełną energii ekipą? To znakomicie. Ta oferta jest właśnie dla Ciebie!

Miejsce pracy: Jasionka Podkarpacki Park Naukowo-Technologiczny „Aeropolis” lub praca zdalna (home office)

Wymagania:

  • student/-ka lub absolwent/-ka kierunku: marketing, dziennikarstwo, PR, reklama, social media lub pokrewne,
  • znajomość rynku influencerów, bieżących trendów oraz mediów społecznościowych,
  • bardzo dobra znajomość platform społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube, Tiktok),
  • znajomość pakietu MS Office, MS Excel,
  • dobra znajomość Canvy
  • silne nastawienie na realizację celów i ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań,
  • niezwykłe pokłady kreatywności i nieszablonowego myślenia,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • entuzjazm i pozytywne nastawienie.

Obowiązki:

  • wsparcie specjalistów w koordynowaniu kampanii z udziałem influencerów,
  • aktywne pozyskiwanie marek i nawiązywanie współpracy komercyjnej,
  • badanie i analiza rynku w celu identyfikacji potencjalnych partnerów,
  • opracowywanie strategii pozyskiwania marek, uwzględniającej unikalne potrzeby i cele klientów,
  • wsparcie w aktywnym budowaniu relacji biznesowych z aktualnymi partnerami oraz rozpoznawanie nowych możliwości współpracy,
  • współtworzenie i pomoc we wdrażaniu strategii dla efektywnej komunikacji agencji influencer marketingowej,
  • współpraca z resztą teamu, specjalistami ds. social media i influencer marketingu.

Oferujemy:

  • 3-miesięczne bezpłatne lub płatne praktyki/staż w ramach studiów,
  • praca w nowoczesnym biurze zlokalizowanym w Podkarpackim Parku Naukowo-Technologicznym „Aeropolis” w Jasionce lub zdalnie,
  • wsparcie oraz dostęp do platformy kursowej,
  • elastyczny czas pracy, brak korporacyjnych struktur i procedur,
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę przy fascynujących projektach dla znanych marek,
  • pracę w młodym i dynamicznym zespole,
  • inspirującą i przyjazną atmosferę wśród pasjonatów i pozytywnych ludzi,
  • ścieżkę atrakcyjnych szkoleń i udział w konferencji branżowych,
  • szansę na zdobycie cennego doświadczenia, umożliwiającą podnoszenie kompetencji,
  • dalszą współpracę i stałe zatrudnienie dla najlepszych.

Jesteś zainteresowany/-a? To świetnie! Prześlij swoje CV wraz ze zdjęciem oraz list motywacyjny na adres hello@nativehash.io, wpisując w tytule e-maila „Stażysta ds. Influencer Marketingu”.

Prosimy o załączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

Administratorem danych jest NativeHash Sp. z o.o. – agencja influencerów znajdująca się pod adresem: Jasionka 954 E, 36-002 Jasionka. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Masz prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Narodowe Centrum Badań Jądrowych-praktyki studenckie

Narodowe Centrum Badań Jądrowych (NCBJ) jest jednym z największych instytutów naukowych w Polsce, dysponującym m.in. jedynym w Polsce jądrowym reaktorem badawczym. Zajmujemy się m.in. badaniami podstawowymi w dziedzinie fizyki jądrowej i w dziedzinach pokrewnych, badaniami reaktorowymi i pracami nad paliwem jądrowym, a także nad bezpieczeństwem instalacji jądrowych.

Obecnie poszukujemy do projektu CyberLab osób chętnych do realizacji: praktyki studenckiej

Lokalizacja: Świerk koło Otwocka (zapewniamy dojazdy autobusami pracowniczymi z Warszawy, Otwocka i Garwolina).

Zakres praktyki studenckiej:

  • uczestnictwo w pracach badawczo-rozwojowych nad bezpieczeństwem przemysłowych systemów
  • sterowania (dalej ICS), w szczególności w poszukiwaniu podatności;
  • przeprowadzanie symulowanych ataków na ICS w warunkach laboratoryjnych oraz obsługa systemów testujących bezpieczeństwo ICS;
  • udział w rozbudowie CyberLAB oraz planowaniu Laboratorium Cyberbezpieczeństwa ICS;
  • współpraca z innymi organizacjami w tym Międzynarodową Agencją Energii Atomowej (IAEA) i Koreańskim Instytutem Badawczym KAERI

Wymagania:

  • kandydat (kandydatka) powinien (powinna) być studentem na kierunku Informatyka, Cyberbezpieczeństwo, Automatyka, Telekomunikacja lub pokrewnym
  • zainteresowanie zagadnieniami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa
  • podstawowa znajomość sieci TCP/IP i protokołów sieciowych
  • znajomość systemów GNU/Linux, Windows;
  • umiejętność pisania skryptów (w szczególności w języku Python)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów;
  • zdolność szybkiego uczenia się;
  • umiejętność pracy w zespole.

Dodatkowym atutem kandydata (kandydatki) będzie:

  • znajomość zagadnień automatyki przemysłowej, w szczególności znajomość języków programowania PLC oraz ogólna znajomość przemysłowych protokołów komunikacyjnych (przykładowo: Modbus, Profinet)
  • udział w projektach badawczych lub studenckich;
  • doświadczenie w rozwiązywaniu zadań CTF.

Oferujemy:

  • współpracę z międzynarodowymi zespołami IAEA (ONZ), KAERI (KOREA), CER (Węgry), BUT (Czechy) i SAS (Słowacja)
  • możliwość współpracy z firmami z branży bezpieczeństwa IT i OT;
  • możliwości rozwoju poprzez udział w szkoleniach i konferencjach z zakresu bezpieczeństwa IT i OT oraz prowadzenia badań do pracy inżynierskiej lub magisterskiej w ramach pracy w CyberLab;
  • transport zakładowy zapewniający dojazd do Świerku z wielu miejsc w Warszawie i okolicy (szczegółowy rozkład https://bus.swierk.pl/rozklad-jazdy/)

Aplikacje (życiorys zawodowy) proszę przesyłać na adres e-mail: Jacek.Gajewski@ncbj.gov.pl

Stażysta/tka

Rekrutacja na czwartą już edycję w pełni płatnego programu stażowego “Career Starter Program” organizowanego przez Marsh European Business Support Centre już rozpoczęta! 4-miesięczny staż kierowany jest do studentów i absolwentów pragnących zdobyć swoje pierwsze doświadczenia zawodowe, poznać pracę w nowoczesnej globalnej firmie oraz uczestniczyć w ciekawych projektach!  Do rekrutacji zaproszeni są studenci znający język angielski oraz drugi zachodnioeuropejski, lubiący pracę zespołową, oraz ceniący dobrą organizację pracy. Przewidziane są również miejsca dla osób znających język angielski oraz VBA i Excel. 

Staż odbędzie się w dwóch oddzielnych terminach do wyboru: 2 października –  31 stycznia lub 12 października – 9 lutego, a możliwość udziału w stażu nawet na niepełny etat umożliwi połączenie pracy ze studiowaniem.

Podczas stażu uczestnicy będą wykonywać różnorodne zadania w zespole do którego zostaną przypisani oraz podnosić swoje kompetencje w ramach jednej z sześciu ścieżek rozwojowych, a na same szkolenia oraz treningi przeznaczone będzie aż 20% czasu.  Ale to nie wszystko! Uczestnicy programu będą brać udział w pracach zespołu projektowego rozwiązując realne wyzwania biznesowe.  A na koniec – certyfikat odbycia stażu oraz możliwość pracy w Marsh EBSC na część lub pełen etat.


Lista benefitów dla naszych uczestników jest wręcz imponująca: wynagrodzenie, umowa o pracę (wraz z pakietem świadczeń) lub zlecenie, hybrydowy lub w pełni zdalny tryb pracy, przyjazna atmosfera i ciekawi ludzie, opieka Buddy’ego i uczestnictwo w pracach międzynarodowych zespołów, ścieżki rozwojowe, certyfikat ukończenia kursu oraz możliwość podjęcia pracy po zakończeniu programu.

Nie przegap tej okazji na zdobycie swoich pierwszych doświadczeń zawodowych!

Aplikacje przyjmujemy do 16 września.

Ogłoszenie o stażu (w języku polskim): https://careers.marshmclennan.com/global/en/job/R_240808/Sta%C5%BCysta-tka

Ogłoszenie o stażu (w języku angielskim): https://careers.marshmclennan.com/global/en/job/R_240809/Call-for-interns

 

Staż w Dziale Prawnym DEVELOPMENT

Do Twoich obowiązków na stażu należeć będzie bieżące wsparcie Działu Prawnego w wykonywanych zadaniach.

Nie zwlekaj z wysłaniem CV jeśli spełniasz poniższe wymagania:

  • Student/ka studiów dziennych lub zaocznych III-V roku na kierunkach Prawo Administracyjne lub Prawo Gospodarcze,
  • znajomość Excela,
  • znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego,
  • komunikatywność oraz duża chęć do zdobywania wiedzy i doświadczenia.

Zapraszając Cię na staż oferujemy:

  • wynagrodzenie na podstawie umowy zlecenia,
  • szansę na zdobycie ciekawego doświadczenia zawodowego w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i zagranicznym,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • możliwość zaliczenia obowiązkowych praktyk zawodowych,
  • przyjazną atmosferę 🙂

Jeśli potrzebujesz więcej informacji

napisz: rekrutacja@pekabex.pl lub zadzwoń: 885 446 040

 

Field Marketing intern

We’re looking for a Field Marketing working student who shares our excitement for ground-breaking technology and helping companies unlock their full potential with data. We’re passionate about our people, customers, values, and culture, and are scaling our team to help enable and accelerate our growth.

As a Field Marketing Working Student based in Warsaw, you will support the Field Marketing Manager for the region in planning and executing event campaigns, demand generation programs, and account-based marketing activities. We’re looking for a passionate self-starter who wants to gain valuable hands-on experience and help build awareness in the region, drive and nurture leads, and accelerate opportunities to close!

WHAT WE OFFER

  • Paid, full-time internships in the heart of the software industry
  • Post-internship career opportunities (can include full-time and/or additional internships)
  • Exposure to a fast-paced, fun and inclusive culture
  • A chance to work with world-class experts on challenging projects
  • Opportunity to provide meaningful contributions to a real system used by customers
  • High level of access to supervisors (manager and mentor), detailed direction without micromanagement, feedback throughout your internship, and a final evaluation

WHAT WE EXPECT

  • Must be actively enrolled in an accredited college/university program during the time of the internship
  • Currently pursuing or recently completed a Bachelor’s or Master’s Degree, preferably a degree in Marketing, Communications, or a related field
  • Proficiency with office productivity applications (e.g. Microsoft Office, Google Apps).
  • First experience with Marketing tools (e.g. Marketo, On24, Salesforce) is advantageous.
  • Good verbal and written communication skills.
  • Strong project management, time management, and execution skills.
  • Ability to maintain an optimistic, approachable, and self-starter attitude.
  • Able to work independently and dedicate a minimum of 20 hours/week.
  • Full professional proficiency in both Polish and English.

AS A FIELD MARKETING WORKING STUDENT, YOU WILL

  • Support Field Marketing manager on planning, logistics, and execution of events across the region.
  • Work closely with local sales teams to create ABM campaigns for targeted accounts on LinkedIn and other platforms.
  • Support Snowflake’s demand generation and sales goals through regional marketing activities.
  • Maintain direct alignment with the sales team in terms regarding pre and post event communication, marketing-driven campaigns, and event promotion strategy.

Applying for a job | Snowlake Careers

Praktyki w Wydziale Archiwum Zakładowego i Kancelarii Głównej

Szukamy studenta na bezpłatne praktyki do Wydziału Archiwum Zakładowego i Kancelarii Głównej. Praktyki mogą trwać od 1 miesiąca do 3 miesięcy w zależności od potrzeb studenta. Dopasujemy się!

Znasz lub chcesz poznać zasady obiegu dokumentacji i prowadzenia spraw w urzędzie? Jesteś skrupulatny i potrafisz zorganizować pracę z dużym zasobem dokumentacji? Jeśli tak, zapraszamy na praktyki do Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej.

Zadania realizowane podczas praktyk obejmują:

  • zapoznanie z organizacją Ministerstwa i przepisami kancelaryjno-archiwalnymi oraz zasadami tradycyjnego i elektronicznego prowadzenia spraw,
  • zapoznanie z zasobem, strukturą i organizacją pracy archiwum zakładowego,
  • udział w pracach archiwum zakładowego (przyjmowanie dokumentacji papierowej i elektronicznej do zasobu archiwum zakładowego, brakowanie oraz opracowywanie, ewidencjonowanie i zabezpieczanie dokumentacji zgromadzonej w archiwum zakładowym).

Wymagania:

  • podstawowa znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • rzetelność, skrupulatność

To oferta dla Ciebie? Nie zwlekaj i wysyłaj CV na adres: praktyki@mfipr.gov.pl, z dopiskiem Archiwum