Przejdź do treści strony
22 536 54 08

Stażysta w dziale PR | Gedeon Richter Polska

Zacznij swoją przygodę w Public Relations!

Zapraszamy Cię do doświadczenia fascynującego świata Public Relations jako nasz Stażysta PR!

Twoje zadania będą obejmować szeroki zakres działań, dając Ci możliwość rozwinięcia umiejętności w różnych obszarach.

 

Oto, co będziesz robić:

🚀 Aktywne wsparcie w realizacji projektów z obszarów corporate image, komunikacji wewnętrznej oraz komunikacji korporacyjnej;

📰 Przygotowywanie codziennego przeglądu prasy, aby być zawsze na bieżąco z najnowszymi trendami i informacjami branżowymi;

🔍 Monitorowanie efektów naszych działań oraz działań konkurencji, aby pomogać w ciągłym doskonaleniu naszych projektów

🗃️ Aktualizacja baz danych, abyśmy zawsze mieli dostęp do najważniejszych informacji;

📝 Tworzenie materiałów prasowych i engaging contentu do Social Mediów, aby podbijać serca naszej społeczności online;

🤝 Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, aby tworzyć atmosferę sprzyjającą kreatywności i wymianie pomysłów;

📑 Wsparcie w pracach administracyjnych, żeby utrzymać nasze procesy w doskonałym porządku.

Czego oczekujemy od Ciebie?

📚 Studiujesz kierunki związane z marketingiem, komunikacją, reklamą, public relations lub pokrewnymi;

⏰ Jesteś dostępny/a min. 4 dni robocze w tygodniu przez 6 miesięcy, z opcją przedłużenia stażu;

💻 Posiadasz dobrą znajomość pakietu MS Office;

📝 Masz umiejętność sprawnego pisania tekstów w języku polskim, tzw. „sprawne pióro”;

🎨 Cechuje Cię kreatywność, inicjatywa oraz elastyczność w podejściu do zadań;

📆 Bardzo dobrze organizujesz pracę własną, jesteś operatywny/a i gotowy/a na wyzwania;

📢 Interesujesz się obszarem komunikacji, PR oraz mediami.


Dodatkowe atuty, które doceniamy:

🌐 Portfolio, które potwierdza Twoje umiejętności.

 

Co możemy Ci zaoferować?

💼 Umowę zlecenie na min. 1 rok z możliwością dłuższej współpracy;

📈 Rozwój zawodowy, poprzez współpracę z ekspertami w dziedzinie PR;

🌟 Wiele ciekawych zadań i wyzwań, które wzbogacą Twoje doświadczenie zawodowe;

📄 Dodatkowo, po zakończeniu praktyk postaramy się, abyś otrzymał/a od nas pozytywne referencje.

 

Dołącz do naszej pasjonującej przygody w świecie PR i zdobądź niepowtarzalne doświadczenie! Oczekujemy z niecierpliwością na Twoje zgłoszenie! 🚀✨

 

Link do aplikowania

Link do formularza aplikacyjnego: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=2f220c19053e4f1a9007b1fbac0d4ad1

Międzynarodowy Konkurs Programistyczny | DataArt Poland

Proggy-Buggy – międzynarodowy konkurs programistyczny

W sobotę 26 października 2024 roku obędzie się kolejna edycja Międzynarodowego Konkursu Programistycznego Proggy-Buggy. Organizatorem wydarzenia jest DataArt, firma zajmująca się konsultingiem technologicznym.

Na konkurs Proggy-Buggy składa się 13 problemów algorytmicznych, które należy rozwiązać w 42 minuty. Odpowiedzią na każde zadanie jest aplikacja konsolowa, której tekst źródłowy może być napisany w dowolnym języku programowania (C, C++, Free Pascal, Java, Mono C#, Python, Ruby, PHP, JavaScript). Językiem roboczym konkursu jest język angielski. Udział jest bezpłatny, ale wymagana jest wcześniejsza rejestracja na stronie: https://proggy-buggy.com/register/

W konkursie mogą brać udział wszyscy pasjonaci programowania, którzy lubią rozwiązywać problemy, wiedzą, czym są aplikacje konsolowe i standardowe strumienie input-output oraz potrafią pisać programy. DataArt do konkursu zaprasza zarówno amatorów, uczniów i studentów, jak również profesjonalistów zawodowo zajmujących się pisaniem kodu. Jesienna edycja umożliwia udział indywidualny oraz zespołowy.


Konkurs Proggy-Buggy jest organizowany od 2014 r. Minione edycje przyciągnęły łącznie ponad 10 tysięcy uczestników z ponad 60 państw. Konkurs nawiązuje do powieści science fiction „Autostopem przez Galaktykę” Douglasa Adamsa.

REJSTRACJA I SZCZEGÓŁY

Kiedy i gdzie: 26 października 2024 roku, godz. 12:00

 

Prowadzący warsztaty z dietetyki | Fundacja Studio Figura

Poszukujemy studentów dietetyki do prowadzenia warsztatów!

Pierwsza edycja programu za nami!

Na początku tego roku nasza Fundacja wystartowała z edukacyjnym programem dla szkół. Głównym celem inicjatywy było wspieranie dzieci i nastolatków w kształtowaniu zdrowych nawyków i osiągnięcia równowagi w świadomym odżywianiu poprzez prowadzenie warsztatów edukacyjnych dla młodzieży. Program powstał w celu profilaktyki otyłości i zaburzeń odżywiania, które stają się coraz bardziej powszechne wśród młodych ludzi.

Program trwał 2 miesiące, odwiedziliśmy każde województwo w Polsce, przeprowadziliśmy 26 warsztatów dla 600 dzieci. W inicjatywie wzięło udział 43 prowadzących.


Widząc ogromny potencjał w tym projekcie chcemy go wznowić i zadziałać na jeszcze większą skalę. Naszym celem jest dotarcie z edukacją do każdej szkoły w Polsce, przeprowadzenie jak największej ilości warsztatów, aby jak najwięcej dzieci z nich skorzystało.

W związku z tym poszukujemy studentów dietetyki, którzy zechcą przeprowadzić takie warsztaty według naszego autorskiego programu. Dla studenta jest to okazja do rozwoju, zdobycia nowego doświadczenia oraz działanie na rzecz wspólnej misji.

Pierwszy warsztat przewidywany jest na listopad.

Zgłoszenia proszę kierować na adres: fundacja@studiofigura.com.pl

Program edukacyjny dla studentów | Liga Odpowiedzialnego Biznesu

Liga Odpowiedzialnego Biznesu otwiera drzwi do kariery w ESG. Rusza nabór do 21. edycji programu dla studentów i studentek.

Marzysz o karierze w obszarze zrównoważonego rozwoju? Liga Odpowiedzialnego Biznesu to wyjątkowa szansa, aby zdobyć wiedzę i cenne doświadczenie, poznać strategie zrównoważonego rozwoju firm z różnych branż i zbudować sieć kontaktów wśród przyszłych liderów i liderek ESG. Forum Odpowiedzialnego Biznesu rozpoczęło nabór do 21. edycji programu edukacyjnego dla studentów i studentek. Partnerem strategicznym programu jest Bank BNP Paribas. Partnerami tegorocznej edycji są: ERGO Hestia, InPost, Grupa CCC oraz Kaufland, a partnerem wspierającym został Regionalny Oddział Polskiej Izby Biegłych Rewidentów w Warszawie. Patronat honorowy nad inicjatywą objęło Ministerstwo Rozwoju i Technologii. 

🎯 Liga Odpowiedzialnego Biznesu – Twoja szansa na rozwój w ESG! Aplikuj do programu edukacyjnego!

🎓Jesteś studentem do 26. roku życia i chcesz rozwijać się w obszarze #ESG? Liga Odpowiedzialnego Biznesu to miejsce, gdzie teoria spotyka się z praktyką. Dzięki udziałowi w programie zyskasz dostęp do wiedzy, którą podzielą się eksperci i ekspertki z wiodących firm, takich jak Bank BNP Paribas, InPost, ERGO Hestia, Grupa CCC i Kaufland.

Patronat honorowy nad inicjatywą objęło Ministerstwo Rozwoju i Technologii.

Co więcej, nawiążesz wspaniałe relacje z ludźmi o podobnych zainteresowaniach i zdobędziesz praktyczne umiejętności, które otworzą przed Tobą drzwi do kariery w zrównoważonym biznesie.

Dla osób zainteresowanych dołączeniem do programu przygotowaliśmy specjalny webinar, na którym opowiemy, jak udział w programie umożliwia rozwój kariery wokół zrównoważonego rozwoju. Gościnią specjalną webinaru będzie Dobrosława Gogłoza, dyrektor zarządzająca serwisu Pomagam.pl i założycielka portalu Doing Good, który pozwala znaleźć pracę z sensem. Spotkanie będzie okazją do zadania pytań dotyczących programu oraz rekrutacji. Webinar odbędzie się 15 października 2024 r. (wtorek) o godz. 12:00. Rejestracja jest dostępna: https://events.teams.microsoft.com/event/4d960fff-69af-40cf-bc55-5911aedb137f@91996ec5-3332-4c2c-8f7c-c099aee90f93

✨ Nie przegap tej okazji – aplikuj do 27 października!

👉  https://odpowiedzialnybiznes.pl/lob/


Warunki uczestnictwa

Program jest skierowany do studentek i studentów z całej Polski do 26. roku życia, niezależnie od kierunku studiów. Niezbędne są jedynie pasja do tematyki ESG i chęć rozwijania się w tym obszarze oraz aktywnego uczestnictwa w zjazdach.

Udział w programie nie wiąże się z żadnymi opłatami. Osobom, które mieszkają poza miejscem organizacji poszczególnych zjazdów, organizatorzy dofinansowują koszty dojazdu i zapewniają nocleg oraz wyżywienie.

Dlaczego warto zgłosić się do programu?

Podczas trwania programu uczestniczki i uczestnicy mają szansę nawiązać kontakty z osobami z branży: przedstawicielami i przedstawicielkami firm aktywnych w obszarze zrównoważonego rozwoju. Mogą zaangażować się także w działania i wydarzenia organizowane przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a sam udział w programie to również szansa na odbycie stażu organizowanego przez partnerów LOB. Uczestniczki i uczestnicy otrzymają także certyfikaty potwierdzające udział w Lidze Odpowiedzialnego Biznesu.

Jak aplikować? 

Rekrutacja trwa do 27 października 2024 r. Aby aplikować, należy przygotować CV oraz krótką prezentację na temat swojego największego sukcesu, a następnie wypełnić formularz dostępny na stronie programu: https://odpowiedzialnybiznes.pl/lob/rekrutacja-21-edycja/

Nie przegap swojej szansy, by stać się częścią wyjątkowego grona uczestników i uczestniczek Ligi Odpowiedzialnego Biznesu. Więcej informacji oraz link do rejestracji znajdziesz na stronie: https://odpowiedzialnybiznes.pl/lob/

Organizator: Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Partner strategiczny: Bank BNP Paribas

Partnerzy: ERGO Hestia, InPost, Grupa CCC, Kaufland

Partner wspierający: PIBR Warszawa

Patronat honorowy: Ministerstwo Rozwoju i Technologii.

Staż w Kryzysowym Oddziale Ratunkowym | Fundacja „Zobacz…JESTEM”

Nowa edycja stażu, który będzie realizowany przez Fundację „Zobacz…JESTEM”

Staż w Kryzysowym Oddziale Ratunkowym (KOR) skierowany jest do studentów psychologii: 4. i 5. roku studiów magisterskich 5-letnich lub ostatnich dwóch semestrów studiów w trybie przyśpieszonym.

KOR jest miejscem, do którego można przyjść bez wcześniejszego umawiania wizyty i
czekania na termin. Przyjmujemy w KORze wszystkich- osoby dorosłe, młodzież i
dzieci. W przypadku dzieci nie wymagamy zgody rodzica przed rozmową. Gabinet
działa na zasadzie osobistego telefonu zaufania, w związku z tym nie udzielamy tam
stricte pomocy psychologicznej, nie prowadzimy interwencji kryzysowej czy diagnozy.

WKORze udzielamy wsparcia emocjonalnego. Działamy w Warszawie, ul. Dobra 5/2.
Zadaniem stażystów, po odbyciu odpowiedniego szkolenia, będzie przyjmowanie osób
korzystających z tego rodzaju wsparcia oraz przeprowadzanie z nimi rozmów.

W celu zapisania się należy wypełnić ankietę rejestracyjną:
https://forms.gle/PiwfvoPk791CoN1i6

Pytania można kierować na adres mailowy: magdalena.zych@zobaczjestem.pl.

Ważne: zgłoszenia przyjmujemy do 20.10.2024.

Wypełnienie ankiety rejestracyjnej nie jest równoznaczne z zapisem do programu
stażowego. Ankieta służy wyłącznie zapisowi do rozmów kwalifikacyjnych. Uwaga: do
rozmów kwalifikacyjnych zostaną zaproszone wybrane osoby, kolejność zapisu nie jest
uwzględniana


Spotkania: środy 17:00- 19:30 (dokładne daty rozpisane w tabeli)
Początek: 08.01.2025
Koniec: 17.12.2025
Liczba spotkań: 32
Czas trwania stażu: 12 miesięcy
Liczba godzin stażu: 80 godzin zegarowych
+indywidualne dyżury + dyżur telefoniczny
Zaliczenie stażu: obecność, egzamin
O przyjęciu do programu stażowego decyduje rozmowa kwalifikacyjna.
Liczba miejsc: 20.

Tagvenue Internship Programme | Tagvenue

Founded in 2015 in London, Tagvenue is one of the world’s fastest-growing online marketplaces for venue hire. With 11,000 event venues listed in the United Kingdom, Ireland, Australia, Singapore, Canada and the United States, you can browse restaurants, banquet halls, conference centres and even less conventional places such as churches, warehouses, gardens and more. Whether you’re a business or a private person, you can book an event space in a matter of clicks.

 

JOB POSITION: Tagvenue Internship Programme

 

At Tagvenue, an online marketplace, we are a team of energetic, self-driven and positive individuals. We’re building the world’s largest and most innovative venue-booking platform. We launched in mid-2015, and within a short period, we achieved a market leader position in the UK, Australia, Singapore, Canada and we’re expanding fast in the US.

If you join us, you will get the unique opportunity to work in a startup team where the sky is truly the limit. We value all opinions equally and all ideas brought to the table have a chance of being implemented into the process. We dedicate ourselves to achieving a common goal – presenting our customers with the best catalogue of venues in the whole industry.

Throughout the internship, you will be working with an experienced Mentor, who will guide you through the whole experience. You will meet one-on-one regularly to talk about your development path, book recommendations that will help you grow professionally, and real-life case studies of our business challenges

As a company, we are SCRUM fans, which means that you will be able to see and experience the most popular project management framework used by the biggest, most successful companies out there in practice.


Responsibilities:

  • Conducting research
  • Generating leads
  • Creating and publishing venue profiles
  • Communicating with venue managers and customers via phone and email

Requirements:

  • You are a student
  • You are a constant learner with big career ambitions
  • You feel comfortable communicating in English
  • You’re interested in developing your skills in one of the areas that we offer
  • You are available at least 20h/week

Conditions:

  • The internship is paid – we offer umowa zlecenie 28,10 pln/h gross
  • The internship lasts 6 months. If it’s a match, we are happy to prolong the cooperation after that period
  • You’ll start the internship with training and continue to work with an experienced mentor who will guide you throughout your experience
  • We will provide you with books that will contribute to your further development
  • We are flexible when it comes to your working hours – you won’t have any issues adjusting it to your uni schedule
  • You have a choice of working 100% remotely or from our office in the heart of Kraków
  • Absolutely no dress code 🙂

 

You can apply here:

https://careers.tagvenue.com/jobs/926064-tagvenue-internship-programme

Praktyki zawodowe w formule certyfikowanego stażu projektowego finansowanego z Budżetu Państwa | Stowarzyszenie Pro Civium

W okresie od 01.10.2024 do 31 grudnia 2024 roku Studenci WSZYSTKICH kierunków mogą
zaliczyć obowiązkowe i nieobowiązkowe praktyki zawodowe, nie tylko w Formule
Indywidualnej oraz Formule Standardowej ale również w Formule Stażu Projektowego.

Stowarzyszenie realizuje kilkuletni projekt obywatelski o nazwie „Świadomy Obywatel
Prawo do Porady” sfinansowany przez Narodowy Instytut Wolności- Centrum Rozwoju
Społeczeństwa Obywatelskiego w ramach Rządowego Programu Wspierania Rozwoju
Organizacji Poradniczych na lata 2022- 2033. Więcej informacji o Programie na
www.prawodoporady.pl

W ramach bezpłatnego stażu trwającego 30 dni od chwili podpisania porozumienia, należy:
1. Przy wyborze opcji PROMOCJA PROJEKTU
– zapoznać się z dokumentacją zasad realizacji programów rządowych (jedno
spotkanie online- szkolenie 60 minut)
– promować produkty Projektu na grupach społecznościowych FB (przynajmniej 5 tygodniowo) wg wskazań Praktykodawcy
– monitorować treści projektowe na social mediach Projektu
– aktywnie inicjować oraz uczestniczyć w dyskusjach na platformach projektowych
– stworzyć 4 posty edukacyjne na Facebook lub TikTok (rolka) lub Instagram (grafika)
lub tekstowe (strona www) w tematyce ustalonej z Praktykodawcą
2. Wypełnić Ankietę Oceniającą przydatność takich Projektów (na koniec stażu, czas 2
minuty) – ewaluacja Projektu
przygotować Raport Omawiający plusy i minusy Projektu (2-3 strony, format pdf,
podpisany imię/nazwisko, nazwa uczelni, numer albumu).

Uwaga! Przy wyborze tej opcji Praktykodawca zalicza 80h praktyk.


INFORMACJE DODATKOWE
1. Ze Stażystą Projektowym podpisana jest umowa w przedmiotowym zakresie, jej wzór do
wydrukowania i przesłania w formie listownej na adres Praktykodawcy lub skanu na adres
sekretariat@stopstygmatyzacji.pl. W porozumieniu należy przekreślić Opcję Stażu, której się
nie realizuje.
2. Po zakończeniu stażu Praktykant otrzymuje Certyfikat udziału w Projekcie
finansowanym z Budżetu Państwa oraz Stowarzyszenie wystosuje do władz Uczelni Notę
Pochwalną za zaangażowanie Studenta w działalność społeczną.
3. Jeżeli Student pozostanie po praktykach na wolontariacie może uczestniczyć (już)
zarobkowo w realizacji kolejnych Projektów- odbył już bowiem wymagany staż (polityka
finansowa Stowarzyszenia).
4. Praktykant nie ponosi żadnych kosztów związanych z realizacją stażu, może natomiast
otrzymać nagrodę finansową Prezes Zarządu za szczególne zaangażowanie.
5. Praktykant ma jeszcze do wyboru zrealizowanie praktyk zawodowych w Formule
Standardowej lub Formule Indywidualnej.
6. W przypadku wyboru opcji opisanej w pkt. 5 prosimy o kontakt i odesłanie podpisanej
dokumentacji na adres koordynator-sopz@stopstygmatyzacji.pl.
7. Zajęcia dla grup standardowych rozpoczynają się:
Grupa A- 01.10.24 i trwają do końca listopada
Grupa B- 01.12.24 i trwają do końca stycznia
Grupa C- 01.02.25 i trwają do końca marca
Grupa D- 01.04.25 i trwają do końca czerwca
Uwaga! O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń (grupy do 15. osób).
8. Zajęcia w trybie indywidualnym, co do terminu rozpoczęcia i zakończenia uzależnione są
od Studenta.
9. Staż rozpoczyna się z chwilą przesłania Porozumienia i trwa kolejne 30 dni.

Praktyki | Polsko-Ukraińska Izba Gospodarcza

Zaproszenie

Polsko-Ukraińska Izba Gospodarcza zaprasza studentów na praktyki!

Polsko-Ukraińska Izba Gospodarcza zaprasza studentów do odbycia praktyk w naszej Izbie, aby zdobyć unikalne doświadczenie pracy w międzynarodowej organizacji. Jesteśmy otwarci na współpracę z aktywnymi i ambitnymi studentami! To świetna okazja, aby poszerzyć swoje umiejętności zawodowe, poznać ekspertów biznesowych i przyczynić się do rozwoju polsko-ukraińskich stosunków gospodarczych.

Nie zmarnuj szansy na praktykę w naszej organizacji – dołącz do nas!


Польсько-українська палата господарча запрошує студентів на практику!

Польсько-українська господарча палата запрошує студентів на практику в нашій Палаті для отримання унікального досвіду роботи в міжнародній організації. Ми відкриті до співпраці з активними та амбітними студентами! Це чудова можливість розширити свої професійні навички, познайомитися з експертами у сфері бізнесу та зробити внесок у розвиток польсько-українських економічних відносин.

Не втрачайте шанс на практику в нашій організації – долучайтесь до нас!

Projekt szkoleniowy | Instytut Debaty Publicznej

Rozpoczyna się nabór do czwartej edycji Studenckiej Akademii Biznesu – cyklu szkoleń dla studentów i doktorantów z obszaru całej Polski, który ma za zadanie wyposażyć osoby wkraczające na rynek pracy w kompetencje prawno-menedżerskie. Realizatorem programu, współfinansowanego ze środków Ministra Nauki, jest Instytut Debaty Publicznej.

Program szkoleniowy składa się ze bloków tematycznych poświęconych zagadnieniom z zakresu: opracowywania planów biznesowych, przedsiębiorczości społecznej, inkubatorów przedsiębiorczości, wybranych aspektów prawa cywilnego i handlowego, wyznaczania celów oraz argumentacji i negocjacji w biznesie.

  • Uczestnicy poprzednich edycji wskazywali, że największą zaletą tego programu jest jego praktyczny wymiar. Szkolenia bowiem nie ograniczają się do teorii, ale przede wszystkim skupiają na ćwiczeniach i analizach przypadków. Absolwenci zdobywają uniwersalne umiejętności, które mogą być przydatne zarówno przy prowadzeniu własnej działalności gospodarczej, jak i pracy w różnych przedsiębiorstwach – wskazuje dr Tomasz Solarski, wykładowca Studenckiej Akademii

Szkolenia prowadzić będą doświadczeni specjaliści ze świata nauki, prawa, biznesu oraz marketingu. Tegoroczna edycja odbędzie się stacjonarnie w Gdańsku oraz online.

  • Oprócz szkoleń odbędzie się również debata z udziałem naukowców i przedsiębiorców, a także konkurs na przygotowanie najlepszego Uczestnikom Studenckiej Akademii Biznesu zapewniamy poczęstunek, materiały szkoleniowe, a także imienne certyfikaty potwierdzające nabyte umiejętności – opisuje Wiktoria-Polacka Hołdys, koordynatorka programu.

Zwieńczeniem programu będzie uroczysta konferencja podsumowująca, która odbędzie się w pierwszej połowie grudnia. Dzięki dofinansowaniu ze środków Ministra Nauki, udział w zajęciach jest całkowicie bezpłatny. Zapisy do programu prowadzone będą poprzez formularz na stronie: sab2024.pl.

Instytut Debaty Publicznej zajmuje się realizacją zadań publicznych, projektów edukacyjnych, szkoleń i wykładów obejmujących tematykę: nauk prawnych, nauk społecznych oraz umiejętności miękkich i biznesowych, w tym wystąpień publicznych, sztuki debatowania, erystyki, argumentacji, pracy zespołowej oraz zarządzania sobą w czasie. Od 2022 roku jest podmiotem prowadzącym Regionalny Ośrodek Debaty Międzynarodowej w Gdańsku.

Zadanie publiczne współfinansowane ze środków otrzymanych w 2024 r. od Ministra Nauki w ramach konkursu „Organizowanie i animowanie działań na rzecz środowiska akademickiego”.

Więcej informacji można znaleźć w pliku tutaj: Studencka Akademia Sukcesu – Informator

Płatne praktyki w zespole marketingu | A&O Shearman

Zostań praktykantem w globalnej kancelarii prawnej A&O Shearman!

Zapraszamy studentów na praktyki w zespole Marketingu.

Allen & Overy i Shearman & Sterling w dniu 1 maja 2024 r. oficjalnie połączyły się, tworząc A&O Shearman, trzecią co do wielkości kancelarię prawniczą na świecie. A&O Shearman to nowa, wiodąca w branży kancelaria prawna posiadająca ok 50 biur w 29 krajach na całym świecie.

A&O Shearman zatrudnia 4000 prawników i ok. 800 partnerów w ok. 50 biurach zlokalizowanych w 29 krajach. Dzięki szerokiemu doświadczeniu oraz utalentowanym pracownikom kancelaria zapewnia doradztwo prawne klientom biznesowym z każdej branży, rynku i regionu. Siłą A&O Shearman jest jej międzynarodowe doświadczenie, wysoka jakość świadczonych usług oraz doskonała znajomość lokalnych rynków, uwarunkowań i przepisów.

Podczas praktyk:

  • poznasz tajniki pracy w dziale Marketingu w międzynarodowej kancelarii prawnej;
  • będziesz wspierać zespół w aktualnych projektach i obowiązkach, w tym: eventach dla klientów i pracowników kancelarii, współpracy z zewnętrznymi dostawcami, działaniach BD kancelarii i prawników, aktualizacji danych w systemach CRM firmy, pisaniu prostych ofert; a także
  • będziesz zaangażowany w bieżące projekty prowadzone przez dział MKT w tym projekty międzynarodowe.

Kogo szukamy?
Studentów, kierunków powiązanych z zarządzaniem i marketingiem, lub zainteresowanych pracą w dziale MKT kancelarii prawnej, którzy:

  • interesują się zagadnieniami z zakresu Marketingu;
  • bardzo dobrze komunikują się w języku angielskim w mowie i piśmie;
  • skrupulatnie i terminowo wykonują powierzone zadania;
  • cechują się wysokimi kompetencjami interpersonalnymi;
  • są nastawieni na współpracę; oraz
  • są dyspozycyjni minimum 4 dni w tygodniu.

Oferujemy:

  • trzymiesięczne praktyki z możliwością przedłużenia współpracy;
  • współpracę w oparciu o umowę zlecenie ze stawką 30 zł/h brutto;
  • możliwość pracy zdalnej w systemie hybrydowym 60/40 (po okresie wdrożenia);

A także:

  • możliwość rozwoju kompetencji w obszarze Marketingu;
  • elastyczny czas pracy umożliwiający połączenie studiów z praktykami;
  • możliwość nieodpłatnego korzystania z siłowni na terenie Browarów Warszawskich. Po trzech miesiącach współpracy dodatkowa możliwość korzystania z Karty MultiSport; oraz
  • dostęp do programu Health & Wellbeing i Employee Assistance Program.

Proces rekrutacji:
Selekcja nadesłanych aplikacji.
Rozmowa weryfikująca znajomość języka angielskiego.
Rozmowa z przedstawicielami zespołu HR oraz Marketingu.
Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych etapów procesu rekrutacyjnego, zostaną przekazane wybranym kandydatom.

Jeśli chcesz zdobyć doświadczenie oraz rozwijać się w profesjonalnym zespole Marketingu, zapraszamy do aplikowania.

Aplikuj tutaj: https://tinyurl.com/2j9s63ct

Dołącz do nas!

Znajdziesz nas na:
LinkedIn: A&O Shearman Poland
Facebook: A&O Shearman Poland
Instagram: @aoshearman_poland