Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta
Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
inspektor ds. nieruchomości
w Wydziale II
Biura Mienia Miasta i Skarbu Państwa
Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 17 stycznia 2025 r.
Główne odpowiedzialności:
- regulacje praw Skarbu Państwa w księgach wieczystych,
- zasiedzenia nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa.
Charakterystyka pracy:
- prowadzenie postępowań ujawniających tytuł Skarbu Państwa do nieruchomości
w księgach wieczystych, - prowadzenie postępowań związanych z nabywaniem na rzecz Skarbu Państwa
praw własności nieruchomości w drodze zasiedzenia, - musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
– ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
– ustawa o gospodarce nieruchomościami,
– ustawa Kodeks cywilny,
– ustawa o księgach wieczystych i hipotece.
Miejsce pracy: ul. Chałubińskiego 8, piętro 1 (antresola). Do pomieszczenia można się
dostać schodami lub windą. Wejście do budynku znajduje się na poziomie terenu. Drzwi
wejściowe obrotowe otwierają się automatycznie. Budynek wyposażony jest w system
kontroli dostępu. Szerokość korytarzy oraz windy dostępna dla osób
z niepełnosprawnościami. Windy wyposażone są w system informacji głosowej. Toalety
dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami znajdują się na piętrze 1
w budynku.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta,
przemieszczanie się wewnątrz budynku i w terenie.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
o pracę), - rozwój zawodowy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
- zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.
Niezbędne wymagania:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia,
- umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji
dokumentów, - wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum 3-letni staż pracy
albo wykształcenie średnie i minimum 5-letni staż pracy, - powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe związane z gospodarowaniem
nieruchomościami lub w obsłudze prawnej, - kompetencje: identyfikacja z urzędem; wiedza zawodowa, znajomość przepisów
i procedur; sumienność; dążenie do rezultatów; samodzielność; komunikacja;
współpraca; obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
Dodatkowe wymagania:
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia w dziedzinie geodezji, administracji,
gospodarki przestrzennej, zarządzania z zakresu gospodarki nieruchomościami
lub jednolite magisterskie na kierunku prawo.
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
- kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany staż pracy
lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli
pozostajesz w stosunku pracy, - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz
skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu, - oświadczenie o:
– posiadanym obywatelstwie,
– pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
publicznych, nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
– posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
– wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich
złożeniem.
Jak złożyć swoją ofertę?
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2,
00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic
m.st. Warszawy.
Dodatkowe informacje
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).