Przejdź do treści strony

Egzaminator/ka na maturach ustnych | Szkoła w Chmurze

Egzaminator/ka na maturach ustnych 2026 w Szkole w Chmurze

 

Szkoła w Chmurze to więcej niż edukacja domowa. To społeczność tysięcy młodych odkrywców, którzy wiedzą, że najważniejsze to odnaleźć swoją własną drogę. W maju 2026 po raz kolejny organizujemy największe wydarzenie edukacyjne w Polsce – egzaminy maturalne. Jeśli chcesz być jego częścią, jako członek/członkini maturalnej komisji egzaminacyjnej podczas matur ustnych, aplikuj już teraz! ⛅

 

Szukamy nauczycieli następujących przedmiotów:

– język polski,

– język angielski.

 

Zapraszamy Cię, jeśli:

– podzielasz nasze wartości,

– ukończyłeś/aś studia magisterskie z języka, z którego chcesz egzaminować,

– masz przygotowanie pedagogiczne,

– masz aktualne zaświadczenie o niekaralności z ujęciem kartoteki karnej lub deklarujesz uzyskanie takiego zaświadczenia,

– potrafisz komunikować się z empatią,

– dobrze organizujesz swoją pracę.

 

Miejsca i terminy egzaminów:

– Warszawa: 14–16.05.2026 r., 18–23.05.2026 r., 25–30.05.2026 r.

– Poznań: 07–09.05.2026 r., 14–16.05.2026 r., 18–23.05.2026 r., 25–30.05.2026 r.

 

Przed wybraniem terminów współpracy sprawdź, czy egzamin, z którego chcesz egzaminować odbywa się w dniu, który Cię interesuje.

 

Terminy egzaminów ustnych z języka polskiego:

8–9.05, 11–14.05, 18–23.05 oraz 28–30.05.2026r.

 

Terminy egzaminów ustnych z języków obcych:

7–9.05, 11–16.05, 18–23.05., 25–30.05.2026r.

 

Co oferujemy:

– stawkę 90 zł brutto/godzinę,

– umowę zlecenie lub współpracę B2B,

– nocleg i zwrot kosztów dojazdu (bilety autobusowe lub kolejowe) dla osób spoza miejscowości, w której odbywa się egzamin,

– wsparcie koordynatora,

– pracę wśród życzliwych i wspierających osób – stawiamy na relacje i dobrą atmosferę.

 

Prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy dostępny na naszej stronie:

https://szkolawchmurze.org/kariera/egzaminator-ka-na-maturach-ustnych-2026-w-szkole-w-chmurze

 

Z wybranymi osobami skontaktujemy się telefonicznie. ☁️

Jeżeli znasz kogoś, kto chciałby do nas dołączyć, daj mu znać i przekaż to ogłoszenie. 📩

 

Członek komisji nadzorującej pisemne egzaminy państwowe | Szkoła w Chmurze

Członek/Członkini komisji nadzorującej pisemne egzaminy państwowe – matura i E8 2026 w Szkole w Chmurze

 

Szkoła w Chmurze to więcej niż edukacja domowa. To społeczność tysięcy młodych odkrywców, którzy wiedzą, że najważniejsze to odnaleźć swoją własną drogę. W maju 2026 roku ponownie zorganizujemy największe wydarzenia edukacyjne w Polsce – egzamin ósmoklasisty i maturę.

 

Zapraszamy Cię, jeśli:

– podzielasz nasze wartości;

– ukończyłeś/aś studia licencjackie lub magisterskie;

– masz przygotowanie pedagogiczne;

– masz aktualne zaświadczenie o niekaralności z ujęciem kartoteki karnej lub deklarujesz uzyskanie takiego zaświadczenia;

– potrafisz komunikować się z empatią;

– dobrze organizujesz swoją pracę.

 

Miejsca egzaminów:

Warszawa, Poznań, Kutno

 

Kiedy:

– matury: 04–08.05.2026 r., 11–15.05.2026 r., 18–20.05.2026 r.

– egzamin ósmoklasisty: 11–13.05.2026 r.

 

Co oferujemy:

– stawkę 510 zł brutto/dzień pracy;

– umowę zlecenie lub współpracę B2B;

– nocleg i zwrot kosztów dojazdu (bilety autobusowe lub kolejowe), dla osób spoza miejscowości, w której odbywa się egzamin ;

– wsparcie koordynatora;

– pracę wśród życzliwych i wspierających osób – stawiamy na relacje i dobrą atmosferę.

 

Prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy dostępny na naszej stronie:

https://szkolawchmurze.org/kariera/czlonek-czlonkini-komisji-nadzorujacej-pisemne-egzaminy-panstwowe-matura-i-e8-2026-w-szkole-w-chmurze

 

Z wybranymi osobami skontaktujemy się telefonicznie. ☁️

Jeżeli znasz kogoś, kto też chciałby do nas dołączyć, daj mu znać i przekaż to ogłoszenie. 📩

 

 

Młodszy asystent IT/Młodszy specjalista IT | Fractal Concept

O nas

Fractal Concept – Centrum Psychologii i Rozwoju to sieć 25 placówek w całej Polsce, w których specjaliści pomagają ludziom poprawiać jakość życia. Nasz dział IT wspiera tę misję, dbając o niezawodne działanie systemów i wdrażając nowoczesne rozwiązania cyfrowe.

W związku z rozwojem zespołu IT szukamy osób, które chcą zdobywać praktyczne doświadczenie, rozwijać swoje umiejętności techniczne i uczestniczyć w ciekawych projektach informatycznych. Jeśli interesujesz się nowymi technologiami, lubisz rozwiązywać problemy i chcesz uczyć się w praktyce to znajdziesz u nas miejsce dla siebie 🙂

 

Młodszy Asystent IT / Młodszy Specjalista IT Miejsce pracy: Warszawa (Mokotów) | Praca stacjonarna Forma zatrudnienia: Umowa Zlecenie

Wynagrodzenie: atrakcyjne, zależne od doświadczenia i kompetencji

Zakres obowiązków:

  • Wsparcie użytkowników w bieżącej pracy z komputerem (rozwiązywanie podstawowych problemów sprzętowych i programowych)
  • Instalacja, konfiguracja oraz aktualizacja oprogramowania
  • Pomoc przy zakładaniu, utrzymaniu i zarządzaniu kontami użytkowników
  • Podstawowa diagnostyka sprzętu komputerowego, drukarek oraz urządzeń sieciowych
  • Dokumentowanie wykonanych działań, incydentów i zgłoszeń użytkowników
  • Przygotowywanie oraz konfiguracja stanowisk pracy (komputery, peryferia, dostęp do sieci)
  • Testowanie i wdrażanie wewnętrznych aplikacji oraz narzędzi IT
  • Współpraca z zespołem przy realizacji projektów informatycznych
  • Dbanie o porządek w magazynie sprzętu IT oraz zasobach działu
  • Prowadzenie ewidencji i utrzymanie porządku w zasobach sprzętowych działu IT

Wymagania:

  • Podstawowa znajomość systemu operacyjnego Windows oraz umiejętność jego konfiguracji
  • Umiejętność instalacji i aktualizacji oprogramowania oraz systemów operacyjnych
  • Ogólna wiedza z zakresu sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych
  • Podstawowe rozumienie zasad działania sieci komputerowych
  • Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
  • Komunikatywność oraz gotowość do współpracy w zespole
  • Dokładność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy
  • Chęć rozwoju i zdobywania nowych kompetencji w obszarze IT

Mile widziana:

  • Pasja do informatyki oraz podstawowa wiedza techniczna zdobyta w trakcie studiów IT, technikum informatycznego lub poprzez własne projekty i zainteresowania
  • Dostępność na ok. 20 godzin tygodniowo, najlepiej w godzinach 8:00–16:00, od poniedziałku do piątku

Co oferujemy:

  • Umowę Zlecenie na 3 miesiące z możliwością przedłużenia
  • Atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do Twojego doświadczenia
  • Dofinansowanie do karty Multisport
  • Rozwoju kompetencji technicznych
  • Spotkania integracyjne i przyjazną atmosferę
  • Wsparcie opiekuna IT i realny wpływ na codzienną pracę działu
  • Pracę w renomowanej i dynamicznie rozwijającej się firmie

 

Inspektor ds. działalności gospodarczej i zezwoleń | Urząd M. St. Warszwy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta
Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

inspektor ds. działalności gospodarczej i zezwoleń

w Wydziale Centrów Lokalnych, Handlu i Usług
Biura Rozwoju Gospodarczego

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 14 listopada 2025 r.

Główne odpowiedzialności:

  • realizacja zadań w zakresie handlu na terenach miejskich, ewidencji pól
    biwakowych i obiektów świadczących usługi hotelarskie,
  • współpraca z urzędami i instytucjami państwowymi, w tym Strażą Miejską i
    Policją,
  • przyjmowanie dokumentacji, przygotowywanie i wydawanie zaświadczeń, opinii,
    informacji, statystyk, analiz, raportów, sprawozdań, propozycji zmian w
    przepisach, regulaminach i procedurach.

Charakterystyka pracy:

  • przygotowywanie projektów uchwał Rady m.st. Warszawy w sprawie opinii o
    lokalizacji ośrodków gier, przeprowadzanie oględzin miejsc lokalizacji ośrodków
    gier,
  • prowadzenie spraw związanych z handlem obwoźnym, gastronomią mobilną oraz
    imprezami gastronomiczno-plenerowymi na terenie m.st. Warszawy,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    – ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
    – ustawa Kodeks cywilny,
    – ustawa o dostępie do informacji publicznej,
    – ustawa Prawo przedsiębiorców,
    – ustawa o grach hazardowych,
    – ustawa o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i
    przewodników turystycznych,
    – ustawa o samorządzie gminnym,
    – ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
    – ustawa o pracownikach samorządowych,
    – ustawa o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i
    Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy,
    – ustawa o Krajowym Rejestrze Sądowym,
    – ustawa o opłacie skarbowej,
    – przepisy prawa z zakresu ochrony danych osobowych,
    – przepisy prawa miejscowego.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: ul. Canaletta 2, piętro 1. Budynek posiada bariery architektoniczne w
postaci braku windy. Drzwi do pomieszczeń pracy o szerokości 80 cm oznakowane
tabliczkami w systemie brajla oraz NFC. Toaleta dostępna dla osób z
niepełnosprawnościami znajduje się na parterze.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rozmów
telefonicznych, przemieszczanie się wewnątrz budynku oraz wyjścia służbowe.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
    o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa,
  •  pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji
    dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum 3-letni staż pracy albo
    wykształcenie średnie i minimum 5-letni staż pracy,
  • powyżej 2-letnie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, dążenie do rezultatów,
    sumienność, samodzielność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta
    zewnętrznego i wewnętrznego.

Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.
Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji,
uznamy, że spełniasz wymóg.

Dodatkowe wymagania:

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia w jednym z wymienionych zakresów:
    administracja, jednolite magisterskie na kierunku prawo.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz
    skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu,
  • oświadczenie o:
    – posiadanym obywatelstwie,
    – pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
    publicznych,
    – nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
    ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    – posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    – wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
    pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
    [!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich
    złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2,
00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic
m.st. Warszawy.

W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych.
O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:

System elektronicznej rekrutacji Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy – Dokumenty i etapy naboru

Starszy inspektor ds. analizy biznesowej | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta
Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

starszy inspektor ds. analizy biznesowej

w Wydziale Projektów Smart City
Biura Informatyki

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 18 listopada 2025 r.

Główne odpowiedzialności:

  • realizacja projektów informatycznych oraz udział w postępowaniach o udzielenie
    zamówień publicznych,
  • analiza i modelowanie wymagań, procesów i reguł biznesowych na potrzeby
    wdrażanych systemów IT,
  • współpraca z komórkami wewnętrznymi i podmiotami zewnętrznymi w zakresie
    analizy i projektowania systemów IT,
  • tworzenie dokumentacji projektowanych systemów IT.

Charakterystyka pracy:

  • udział w pracach interdyscyplinarnych zespołów projektowych wdrażających
    cyfrowe usługi dla mieszkańców Warszawy,
  • koordynowanie, prowadzenie i dokumentowanie analityki biznesowej na etapie
    projektowania, wdrażania oraz doskonalenia produktów cyfrowych,
  • korzystanie z narzędzi wspierających analizę biznesową, projektowanie rozwiązań
    IT, zarządzanie projektami,
  • zapewnienie wysokiej jakości wdrażanych produktów cyfrowych (obszar UX),
  • pogłębianie wiedzy z obszaru trendów technologicznych – transformacja cyfrowa
    organizacji, internet rzeczy, sztuczna inteligencja, przetwarzanie danych
    w chmurze obliczeniowej,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
  • ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
  • ustawa o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych
    podmiotów publicznych.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: pl. Bankowy 2, piętro 6. Budynek wyposażony w podjazd oraz system
kontroli dostępu. Wejścia i ciągi komunikacyjne dostosowane dla osób
z niepełnosprawnościami. Drzwi windy maja szerokość 80 cm. W budynku na każdym
piętrze znajduje się toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, telefoniczna
i bezpośrednia obsługa klientów, przemieszczanie się wewnątrz budynku oraz w innych
lokalizacjach.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
    o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera2, w tym podstawowych programów do edycji
    dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia,
  • minimum 4-letni staż pracy,
  • powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe w jednym z wymienionych obszarów:
    analiza i modelowania wymagań biznesowych, tworzenie dokumentacji
    przedwdrożeniowej na podstawie analizy biznesowej lub współpraca z klientami
    zewnętrznymi w zakresie wdrażania systemów IT,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego sprawdzana podczas testu wiedzy
    lub rozmowy kwalifikacyjnej,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, współpraca, sumienność, samodzielność,
    dążenie do rezultatów, obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia w jednym z wymienionych zakresów:
    informatyka, zarządzanie lub nauki ścisłe.

Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.
Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji,
uznamy, że spełniasz wymóg.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz
    skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu4,
  • oświadczenie o:

– posiadanym obywatelstwie

-pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
publicznych,
– nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
– posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
– wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne
z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2,
00-095 Warszawa; piętro 14, Punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic
m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
z niepełnosprawnościami.
W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych.
O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:

System elektronicznej rekrutacji Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy – Dokumenty i etapy naboru

Asystent/ka ds. Archiwum | Impuls Leasing

Asystent/ka ds. Archiwum

Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent/ka ds. Archiwum

Jeśli jesteś studentem/tką studiów zaocznych i szukasz pierwszej pracy, ta oferta jest dla Ciebie!

Do Twoich głównych zadań będzie należało:

  • Prowadzenie ewidencji dokumentów
  • Archiwizowanie dokumentacji
  • Rejestracja dokumentów w systemie
  • Wsparcie zespołu w codziennych obowiązkach administracyjnych

Wymagania:

  • Status studenta studiów zaocznych
  • Gotowość do pracy stacjonarnej w Warszawie (Ursus)
  • Dobra organizacja pracy własnej
  • Sumienność i dokładność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Mile widzialne pierwsze doświadczenie w pracy z dokumentami

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,
  • Szkolenia i wsparcie w rozwoju kompetencji,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Pracę w przyjaznym i wspierającym zespole,
  • Opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe,
  • Możliwość dołączenia do naszego programu sportowo-rekreacyjnego.

 

Dołącz do naszego zespołu i zdobądź cenne doświadczenie!

Aplikacje można przesyłać na adres: marta.polkoszek@impuls-leasing.pl

 

Specjalista ds. administracji i marketingu | Anton Paar

 

Firma Anton Paar – światowy lider w dziedzinie technologii pomiarowych, producent zaawansowanych urządzeń dla przemysłu, uczelni i instytutów badawczych – poszukuje osoby do działu Administracji i Marketingu, która wesprze nas w bieżących działaniach biurowych oraz w promocji marki na rynku polskim. Do biura w Warszawie poszukujemy pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. Administracji i Marketingu

📍 Miejsce pracy: Warszawa, ul. Osmańska 14

Zakres obowiązków

  • Prowadzenie i rozwijanie firmowego profilu Anton Paar Polska na LinkedIn (planowanie postów, publikacja treści, analiza zasięgów).
  • Współtworzenie i realizacja kampanii marketingowych online.
  • Przygotowywanie materiałów promocyjnych oraz wsparcie organizacji wydarzeń i targów.
  • Koordynacja działań marketingowych – współpraca z dostawcami, agencjami i partnerami biznesowymi w zakresie realizacji kampanii i materiałów promocyjnych.
  • Rozliczanie kosztów marketingowych, raportowanie i kontrola budżetu.
  • Współpraca z działem sprzedaży oraz centralą firmy w zakresie strategii komunikacji i promocji.

 

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) – warunek konieczny (kontakt z centralą i partnerami zagranicznymi).
  • Wykształcenie wyższe marketingowe (lub pokrewne, np. komunikacja, zarządzanie).
  • Doświadczenie w pracy w dziale marketingu lub administracji (min. 1 rok).
  • Dobra znajomość narzędzi biurowych (MS Office, Teams) oraz podstawowa wiedza o mediach społecznościowych.
  • Samodzielność, skrupulatność i dobra organizacja pracy.

 

Oferujemy

✅ Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie technologicznej (umowa o pracę na pełny etat).

✅ Możliwość rozwoju zawodowego i udział w projektach o zasięgu globalnym.

✅ Przyjazną, wspierającą atmosferę pracy.

✅ Model pracy hybrydowej: 4 dni w biurze, 1 dzień home office.

✅ Benefity zgodne z polityką firmy (karta multisport, dodatkowe ubezpieczenie medyczne).

 

Aplikacje proszę kierować na: ilona.lizak@rekrutacje.com.pl

Podinspektor ds. obsługi organizacyjnej | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na stanowisko podinspektora ds. obsługi organizacyjnej w Zespole Organizacji Pracy, w Biurze Geodezji i Katastru, Urząd Miasta Stołecznego Warszawy

Rodzaj umowy – umowa o pracę na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika

Zadania:

  • prowadzenie spraw związanych z czasem pracy pracowników komórki organizacyjnej w zakresie:
    • sporządzania harmonogramów czasu pracy osób zatrudnionych w niepełnym wymiarze czasu pracy,
    • zmiany godzin pracy pracowników komórki organizacyjnej,
  • wsparcie kadry kierowniczej komórki organizacyjnej w zakresie sporządzania zakresów obowiązków pracowników,
  • obsługa pełnomocnictw i upoważnień,
  • aktualizacja danych dotyczących komórki w BIP,
  • współpraca z Biurem Zarządzania Zasobami Ludzkimi w organizowaniu staży dla bezrobotnych, praktyk studenckich,
  • przygotowywanie zestawień, podsumowań, raportów i sprawozdań oraz prowadzenie rejestrów i ewidencji.

Oczekujemy:

  • obywatelstwa polskiego lub innego państwa, które dopuszcza ustawa[1],
  • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  • niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowanej opinii,
  • wykształcenia wyższego I lub II stopnia i minimum rocznego stażu pracy albo wykształcenia średniego i 4-letniego stażu pracy,
  • powyżej półrocznego doświadczenia zawodowego w zakresie administracji publicznej.

Dodatkowo mile widziane jest:

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia w jednym z wymienionych zakresów: zarządzanie, administracja lub jednolite magisterskie na kierunku prawo.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w wymiarze 1 etatu,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: ul. Sandomierska 12, piętro 2. Wejście do budynku z poziomu terenu. Budynek wyposażony w system kontroli dostępu. Budynek zaopatrzony jest w ruchomy podest dla osób poruszających się na wózku. Windy wyposażone są w system informacji głosowej. Do pomieszczenia biurowego można dostać się za pomocą schodów oraz windy. Toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, przemieszczanie się wewnątrz budynku oraz poza budynkiem do innych lokalizacji urzędu.

Jak złożyć ofertę?

Złożenie dokumentów jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Prezydenta m.st. Warszawy w zakresie niewymaganym bezpośrednio przez przepisy prawa[2].

Dokumenty przyjmujemy elektronicznie do 5 listopada 2025 r., na adres e‑mail bg-nabory@um.warszawa.pl z dopiskiem w tytule „Na zastępstwo podinspektor ds. obsługi organizacyjnej”.

Do wiadomości dołącz:

  • CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • oświadczenie o posiadanym obywatelstwie – podpisanie własnoręcznie,
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych – podpisane własnoręcznie,
  • oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – podpisane własnoręcznie,
  • oświadczenie o nieposzlakowanej opinii – podpisane własnoręcznie.

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania ofert osoby z niepełnosprawnościami.

Dodatkowe informacje

Skontaktujemy się z osobami, których oferta odpowiada profilowi stanowiska.

Jeśli Cię wybierzemy, przed zatrudnieniem poprosimy Cię o dostarczenie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje.

Jeśli Cię nie wybierzemy, usuniemy Twoje dokumenty aplikacyjne.

Jeśli nie masz możliwości skorzystania z Internetu, złóż ofertę u nas. Zapewnimy Ci dostęp do komputera. Zapraszamy:

  • Urząd m.st. Warszawy (adres siedziby pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa, piętro 14, Punkt obsługi klienta),
  • wszystkie urzędy dzielnic m.st. Warszawy.

[!] Możesz zapoznać się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydatów, którzy ubiegają się o zatrudnienie w Urzędzie m.st. Warszawy. Jest ona dostępna na stronie systemu elektronicznej rekrutacji urzędu w zakładce „Dokumenty dla kandydatek i kandydatów aplikujących poza systemem e-Rekrutacje” pod adresem Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

[1] Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

[2] Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust 2 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Psycholog Diagnosta ADHD | PsychoMedic

Pracuj jako diagnosta ADHD w Sieci Klinik PsychoMedic

Obecnie poszukujemy specjalistów do pracy diagnostycznej w zakresie diagnozy ADHD.

  Wymagania:

  • ukończone studia magisterskie na kierunku psychologia,
  • minimum 2-letnie doświadczenie w diagnozowaniu zaburzeń neurorozwojowych w tym ADHD, spektrum autyzmu, zaburzenia osobowości,
  • znajomość zasad etyki zawodowej, odpowiedzialność i punktualność,
  • umiejętność pracy zespołowej,
  • dyspozycyjność min. 12h tygodniowo.

Zakres obowiązków:

  • realizowanie diagnoz zgodnie z obowiązującymi procedurami i narzędziami dostępnymi w placówce,
  • prowadzenie dokumentacji medycznej,
  • wystawianie opinii psychologicznych,

 Mile widziane:

 Oferujemy:

  • bezpłatne superwizje,
  • wysokie wynagrodzenie: zaczynające się od 15 tys. brutto!
  • dostęp do platformy szkoleniowej: www.psychomedic.edu.pl,
  • elastyczny grafik i komfortowe warunki pracy,
  • brak luk w grafiku – wysoka dostępność pacjentów dzięki systemowi przedpłat,
  • współpracę na podstawie umowy zlecenie lub kontraktu B2B,
  • pełne wsparcie administracyjne i recepcyjne.

Chętnych serdecznie zapraszamy na nasz bezpłatny webinar “Diagnoza ADHD – kompetencja, która otwiera drzwi”. Live odbędzie się 6.11 godz. 18:00 na naszych social mediach. Będzie możliwość zadawania pytań!

W razie pytań chętnie pozostaję do dyspozycji, weglarz.j@psychomedic.pl lub 791 115 770

Julia Węglarz, Kierownik Działu Rekrutacji PsychoMedic

 

Technology Graduate Programmes – Egineering/Cyber/Data/Technical Business Analysis | HSBC

At HSBC, technology is at the core of our commitment to building a seamless, intuitive banking experience for customers worldwide, helping to drive innovation and operational excellence. As the financial world evolves, we use cutting-edge technologies to boost efficiency, simplify processes, and strengthen risk management, keeping us ahead in a changing landscape.

 

From building innovative apps to collaborating with fintech, our Technology teams lead our digital transformation, protecting our customers from cybersecurity threats while enhancing our retail and corporate banking platforms. By embracing digital change, we create faster smarter services that empower customers to navigate the future of banking with confidence.

 

Your entry route

 

One of Krakow’s biggest IT employers, HSBC Technology Poland plays a crucial role in our global tech strategy. Our teams develop advanced solutions across a range of platforms, from mainframe to mobile, supporting key areas like digital banking, payments, wealth management, and cybersecurity. Their expertise in big data, cloud technologies, and financial crime risk ensures our global operations remain efficient and secure.

 

With a start-up mindset and a focus on collaboration, our Krakow technologists tackle complex challenges and work on diverse projects that impact our worldwide network and supports HSBC’s overall global technology projects. Working at this scale will not only foster your professional growth, but you’ll also be contributing to the bank’s goal of delivering innovative, secure, and seamless banking experiences globally.

 

Our programmes in Cyber, Engineering, Data and IT Business Analysis will be your gateway to a dynamic and rewarding tech career, with plenty of support, a focus on your wellbeing and a variety of opportunities for learning. Whether you’re a final year student, recent graduate, or postgraduate, our programmes are designed to set you up for a thriving future. Whatever your background, we’ll help you elevate and grow the skills you need to succeed in the role you choose.

 

What you’ll do

 

·       Our technology teams sit within our Group Chief Information Office (GCIO), building the digital platforms, systems, and products our customers and colleagues use every day, keeping assets and data secure, and delivering exceptional digital experiences.

 

·       Our Group Chief Information Office (GCIO) team builds the digital platforms, systems, and products our customers use every day. Within GCIO, our data teams protect, deliver, and enhance the value of data and information assets, turning vast data into powerful insights, helping us better understand our customers, our business, and the world we work in.

 

·       Within our Group Chief Information Office (GCIO), our cybersecurity team designs, implements and operates control to manage risk. It defines our group cyber security standards, oversees the security of our network, applications and infrastructure, provides round-the-clock monitoring and security incident response services.

 

What you need to have to succeed in this role

 

  • A natural collaborator: You’re happy working with people from all backgrounds – across teams, countries and cultures. Great engineering requires teamwork, so you’re comfortable sharing ideas and listening to others.
  • A problem solver: You like breaking down complex problems, thinking through challenges carefully and finding smart, logical solutions.
  • Focused on quality: You always want to deliver the best work and enjoy bringing your ideas to life through high-quality code.
  • Self-motivated and driven: You take pride in your work, take ownership of what you do, and want to keep improving. You’re always looking for answers, new skills, and ways to help your team succeed.
  • Eager to learn: Technology moves fast – and so do you. You’re excited to explore new tools, platforms, and ways of working to keep innovating and improving.
  • Self-aware: You’re mindful of how your actions and communication come across to others. You work thoughtfully with people from different cultures and backgrounds.

 

 


What we offer

 

·       Salary of 11000 PLN gross monthly

·       Full time contract od employment

·       Hybrid working mode

·       Flexible working hours

·       Annual performance-based bonus

·       Additional bonuses for recognition awards

·       Multisport card

·       Private medical care

·       Life insurance

·       One-time reimbursement of home office set-up (up to 800 PLN).

 

·       Corporate parties & events

·       Reimbursement to corrective glasses

·       CSR initiatives

·       Nursery discounts

·       Financial support with trainings and education

·       Social fund

·       Flexible working hours

·       Free parking

 

 

Join the next generation of tech talent at HSBC.

 

You meet our criteria if you’re a final year student or graduate of any academic background with a 4.0 or above GPA (UK 2.1 equivalent), you’re passionate about a career in technology, proficient in English and legally permitted to work in Poland. After a submitted application, you can expect a virtual online assessment – checking your career preferences, a technical test (for engineering and data pathways), and an online interview.

Find out more and apply.

 

·       Programme start date: March 2026 and July 2026

·       Programme duration: two years

 

Note: You can only apply to one HSBC Programme per hiring season.

 

Find a programme | Students and graduates | Careers | HSBC Holdings plc or email us graduates_poland@hsbc.com

 

We are looking to hire as soon as possible so don’t wait and apply now!

You’ll achieve more when you join HSBC.

We thank all interested candidates for their applications. We reserve the right to contact only selected candidates.

Applications sent to us will be taken into consideration only if they include the following statement:

I hereby declare that I have familiarized myself with the Privacy Statement for Applicants published at http://www.about.hsbc.pl/careers and I hereby give consent for personal data included in my application to be processed for the purposes of recruitment in HSBC Service Delivery (Polska) Sp. z o. o. according to rules described in the Privacy Statement for Applicants, as per the Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (GDPR).”

In case you would like to resign from participation in recruitment process or withdraw previously sent to us application, please email us at: krakow.recruitment@hsbc.com