Przejdź do treści strony
22 536 54 08

Redaktor w dziale Contentu – Copywriter | Mubi.pl

W związku z rozwojem zespołu porównywarki ubezpieczeń komunikacyjnych Mubi.pl
poszukujemy osoby na stanowisko:

REDAKTOR W DZIALE CONTENTU – COPYWRITER
Miejsce pracy: zdalnie (cała Polska)
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:
• tworzenie merytorycznych tekstów z zakresu ubezpieczeń;
• research tematów z zakresu ubezpieczeń;
• raportowanie działań
Wymagania:
• możliwość pracy zdalnej w wymiarze 8 godzin dziennie
w wybranych godzinach między 8 a 18 i w ustalonym miesięcznym
limicie godzinowym;
• mile widziane doświadczenie w copywritingu SEO;
• mile widziany status studenta.
Oferujemy:
• wynagrodzenie 3000-4000 zł netto na umowie zlecenie;
• realizację rozwoju zawodowego w doświadczonym zespole
zajmującym się marketingiem internetowym w konkurencyjnej
branży finansowej;
• możliwość podniesienia wiedzy i kompetencji z zakresu SEO.
CV prosimy wysyłać na adres e-mail: partnerzy@mubi.pl

W CV prosimy o dopisane klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby aktualnej rekrutacji prowadzonej przez Digibits Sp. z o.o.
(zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a RODO)

 


Zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 13 RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE),
informujemy że:
1. Administratorem danych osobowych podanych przez kandydata na potrzeby rekrutacji jest Digibits Sp. z o.o.
Przekazane przez Kandydata dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora w celu przeprowadzenia
procesu rekrutacji.
2. Podstawę przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit b RODO oraz art. 6 ust. 1 lit a RODO.
3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do uczestnictwa Kandydata w procesie rekrutacji.
W szczególności Administrator ma prawo żądać od Kandydatów podania lub udokumentowania danych
osobowych wskazanych w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz.U. z 2018 r.
poz. 917, ze zm.) lub danych osobowych niezbędnych do zawarcia umowy cywilnoprawnej.
4. Źródłem danych osobowych przetwarzanych przez Administratora są Kandydaci, tj. osoby, których dane
dotyczą.
5. Administrator przetwarza dane osobowe przez okres niezbędny do osiągnięcia celu wskazanego
w pkt. 1. Dane osobowe mogą być przetwarzane przez okres dłuższy niż wskazany w niniejszym punkcie,
w przypadku gdy taki obowiązek nałożony na Administratora wynika ze szczególnych przepisów prawa.
6. Zgodnie z przepisami RODO Kandydaci na pracowników mają prawo do:
a. bycia informowanym o przetwarzaniu danych osobowych
b. dostępu do swoich danych osobowych
c. poprawiania, uzupełniania, uaktualniania, sprostowania danych osobowych
d. usunięcia danych
e. ograniczenia przetwarzania
f. przenoszenia danych
g. niepodlegania profilowaniu
h. wniesienia sprzeciwu od przetwarzania danych osobowych
i. prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania,
którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
j. wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych)
7. Dane osobowe Kandydatów nie podlegają profilowaniu przez Administratora w rozumieniu przepisów RODO

Podinspektor ds. polityki społecznej | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

podinspektor ds. polityki społecznej

w Wydziale Pomocy Osobom z Niepełnosprawnościami

Biura Pomocy i Projektów Społecznych

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 23 grudnia 2024 r.

Główne odpowiedzialności:

  • realizacja polityki społecznej Miasta,
  • realizacja programów i projektów społecznych,
  • prowadzenie współpracy finansowej i pozafinansowej z organizacjami pozarządowymi,
  • realizacja Strategii Społecznej m.st. Warszawy,
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi oraz z jednostkami organizacyjnymi urzędu realizującymi zadania z zakresu polityki społecznej.

Charakterystyka pracy:

  • działania na rzecz pełnej integracji społecznej, aktywizacji zawodowej oraz przeciwdziałania izolacji społecznej osób z niepełnosprawnościami,
  • organizowanie konkursów ofert na dofinansowanie zadań publicznych zlecanych organizacjom pozarządowym oraz sprawowanie kontroli merytorycznej i finansowej nad realizacją umów,
  • współpraca z Warszawskim Centrum Pomocy Rodzinie i innymi jednostkami pomocy społecznej m.st. Warszawy oraz organizacjami pozarządowymi,
  • przygotowywanie projektów uchwał Rady m.st. Warszawy i zarządzeń Prezydenta m.st. Warszawy,
  • współudział w przygotowywaniu i wdrażaniu projektów finansowanych ze środków zewnętrznych, w tym unijnych,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    • ustawa o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
    • Konwencja ONZ o prawach osób niepełnosprawnych,
    • ustawa o pomocy społecznej,
    • ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
    • ustawa Prawo zamówień publicznych,
    • przepisy z zakresu ochrony danych osobowych,
    • ustawa o samorządzie gminnym,
    • ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: ul. Kruczkowskiego 2 na piętrze 5. Wejście do budynku znajduje się na poziomie terenu. Wejścia i korytarze oraz windy są o wymiarach umożliwiających swobodną komunikację. W budynku na każdym piętrze znajduje się toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami. Drzwi są oznaczone są systemem braille’a. Budynek wyposażony jest w system kontroli dostępu.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, rozmowy telefoniczne i bezpośrednia obsługa klienta. Praca będzie wykonywana w budynku urzędu oraz w innych lokalizacjach w ramach wyjść służbowych.

Oferujemy

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa[1],
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera[2], w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum roczny staż pracy albo wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy,
  • powyżej półroczne doświadczenie zawodowe w zakresie polityki społecznej, nauk medycznych, administracji publicznej, zarządzania, ochrony zdrowia, współpracy z organizacjami pozarządowymi, koordynacji merytorycznej i finansowej projektów z obszaru pomocy społecznej lub w dziedzinie pomocy społecznej,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, współpraca, sumienność, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.[3]

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu[4],
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie,
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

[1] Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

[2] Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.

[3] W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

[4] O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Specjalista ds. kancelaryjno-biurowych | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

specjalista ds. kancelaryjno-biurowych w Wydziale Ewidencji i Archiwum Biura Zarządzania Ruchem Drogowym

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 2 grudnia 2024 r.

 

Zakres zadań:

Główne odpowiedzialności:

  • obsługa korespondencji, prowadzenie ewidencji i rejestrów,
  • wspieranie bieżącej pracy komórki merytorycznej.

 

Charakterystyka pracy:

  • obsługa wniosków o udostępnienie informacji publicznej, w tym wyszukiwanie projektów organizacji ruchu przechowywanych w magazynie, przygotowywanie projektów odpowiedzi,
  • współpraca z innymi jednostkami administracji publicznej w zakresie udostępnienia informacji o organizacji ruchu,
  • prowadzenie elektronicznej bazy danych projektów organizacji ruchu, skanowanie projektów organizacji ruchu, uzupełnianie danych identyfikacyjnych oraz przestrzennych w bazie danych projektów,
  • obsługa skanera wielkoformatowego oraz plotera,
  • obsługa magazynu organizacji ruchu, tworzenie rejestru przechowywanych dokumentów, archiwizacja,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
  • ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
  • ustawa o pracownikach samorządowych,
  • rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem.

 

Warunki pracy:

Miejsce pracy: ul. Chałubińskiego 8 na 11 piętrze. Wejście do budynku znajduje się na poziomie terenu. Drzwi wejściowe obrotowe otwierają się automatycznie. Budynek wyposażony jest w system kontroli dostępu. Szerokość korytarzy oraz windy dostępne są dla osób z niepełnosprawnościami. Do pomieszczenia pracy można się dostać tylko windą. Windy wyposażone są w system informacji głosowej. Toalety dostosowane dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na każdym piętrze budynku.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych oraz wyjścia służbowe.

 

Oferujemy

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia albo wykształcenie średnie i minimum 3-letni staż pracy,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, samodzielność, komunikacja, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu,
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie,
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

 

Jak złożyć swoją ofertę

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

 

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

Podinspektor ds. finansowo-księgowych w wydziale dochodów | Urząd M. St. Warszawy

 

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

podinspektor ds. finansowo-księgowych w Wydziale Dochodów Biura Księgowości i Kontrasygnaty

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 22 listopada 2024 r.

 

Zakres zadań:

Główne odpowiedzialności:

  • prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie rozliczeń z tytułu realizowanych dochodów.

 

Charakterystyka pracy:

  • wprowadzanie dokumentów księgowych do programu finansowo-księgowego,
  • dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych,
  • prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie dochodów urzędu,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    • ustawa o finansach publicznych,
    • ustawa o rachunkowości,
    • rozporządzenie Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 13 września 2017 r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej ze zmianami.

 

Warunki pracy:

Miejsce pracy: w budynku przy Al. Jerozolimskich 44. Wejście do budynku z poziomu terenu. W budynku znajduje się system kontroli dostępu. Praca będzie wykonywana na 3 piętrze. Do pomieszczenia pracy można się dostać tylko za pomocą windy. Windy posiadają sygnalizację głosową. Ciągi komunikacyjne, windy oraz toalety dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, rozmowy telefoniczne, przemieszczanie się wewnątrz budynku.

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa1,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera2, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum rok stażu pracy albo wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy,
  • powyżej pół roku doświadczenia zawodowego w finansach publicznych, ekonomii, rachunkowości lub w administracji publicznej,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu4,
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie,
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

 

Jak złożyć swoją ofertę

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

 

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami. Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

 

Podinspektor ds. finansowo-księgowych w wydziale księgowości | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

podinspektor ds. finansowo-księgowych w Wydziale Księgowości Wydatków Urzędu Biura Księgowości i Kontrasygnaty

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 20 listopada 2024 r.

 

Zakres zadań:

Główne odpowiedzialności:

  • prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie wydatków bieżących oraz wyodrębnionej ewidencji księgowej dla wydatków w ramach zadań zleconych,
  • kontrola i weryfikacja poprawności dokumentów finansowo-księgowych w zakresie księgowości niepodatkowej pod względem formalno-rachunkowym oraz kontrola realizacji wydatków,
  • sporządzanie sprawozdań statystycznych, budżetowych i finansowych.

 

Charakterystyka pracy:

  • prowadzenie obsługi finansowo-księgowej,
  • kontrola pod względem formalno-rachunkowym dokumentów do zapłaty i sprawdzenie ich kompletności dokumentującej przebieg operacji gospodarczych,
  • dekretowanie i bieżące księgowanie dowodów księgowych oraz terminowe sporządzanie płatności,
  • bieżąca analiza zapisów na kontach księgowych, w tym wydatków, kosztów i zobowiązań,
  • okresowe uzgadnianie i potwierdzanie sald rozrachunków z kontrahentami,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    • ustawa o finansach publicznych,
    • ustawa o rachunkowości,
    • ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
    • ustawa o samorządzie gminnym,
    • ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
    • ustawa o ochronie danych osobowych,
    • Statut m.st. Warszawy,
    • rozporządzenie Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 13 września 2017 r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej ze zmianami,
    • rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 2 marca 2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych ze zmianami,
    • rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 11 stycznia 2022 r. w sprawie sprawozdawczości budżetowej ze zmianami.

 

Warunki pracy:

Miejsce pracy: w budynku przy Al. Jerozolimskich 44. Wejście do budynku z poziomu terenu. W budynku znajduje się system kontroli dostępu. Praca będzie wykonywana na 2 piętrze. Do pomieszczenia pracy można się dostać tylko za pomocą windy. Windy posiadają sygnalizację głosową. Ciągi komunikacyjne, windy oraz toalety dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, rozmowy telefoniczne, przemieszczanie się wewnątrz budynku.

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa1,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera2, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum rok stażu pracy albo wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy,
  • powyżej pół roku doświadczenia zawodowego w finansach publicznych, ekonomii, rachunkowości lub w administracji publicznej,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu4,
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie,
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

 

Jak złożyć swoją ofertę

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

 

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami. Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

Podinspektor ds. ochrony praw konsumentów | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta
Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
podinspektor ds. ochrony praw konsumentów
w Wydziale Miejskiego Rzecznika Konsumentów
Biura Administracji i Spraw Obywatelskich

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 18 listopada 2024 r.

Zakres zadań/Główne odpowiedzialności:

  • prowadzenie postępowań w sprawach o ochronę praw konsumentów
    (przygotowywanie projektów wystąpień do przedsiębiorców, wyjaśnień
    do konsumentów),
  • udzielanie porad prawnych i informacji w sprawach o ochronę praw konsumentów.

Charakterystyka pracy:

  • analiza prawna wniosków wpływających do rzecznika konsumentów
    i przygotowywanie projektów odpowiedzi lub wystąpień w sprawach o ochronę
    konsumentów,
  • udzielanie porad i informacji konsumentom zgłaszającym się telefonicznie
    i osobiście,
  • prowadzenie rejestrów spraw powierzonych do wykonania oraz monitorowanie
    stanu realizacji tych spraw,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:

– ustawa Kodeks cywilny,
– ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów,
– ustawa o prawach konsumenta,
– ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym,
– ustawa o ustroju m.st. Warszawy,
– ustawa o samorządzie gminnym,
– ustawa o samorządzie powiatowym

Warunki pracy/Miejsce pracy: ul. Canaletta 2, parter. Budynek posiada bariery architektoniczne
w postaci braku windy. Drzwi do pomieszczeń pracy o szerokości 80 cm oznakowane
tabliczkami w systemie brajla oraz NFC. Toaleta dostępna dla osób
z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rozmów
telefonicznych, bezpośrednia obsługa klienta zewnętrznego, wyjścia służbowe oraz
przemieszczanie się wewnątrz budynku

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
    o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
    umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera2, w tym podstawowych programów do edycji
    dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum rok stażu pracy albo
    wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy,
  • powyżej półroczne doświadczenie zawodowe z zakresu prawa, obsługi prawnej,
    ochrony konsumentów,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, samodzielność, komunikacja,
    współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego
  • W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
    niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany staż pracy lub
    zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz
    w stosunku pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz
    skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu,
  • oświadczenie o:
    – posiadanym obywatelstwie,
    – pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
    publicznych,
    – nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
    ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    – posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    – wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
    pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich
złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę ?
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2,
00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic
m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

Podinspektor ds. zarządzania budżetem | Urząd M. St. Warszawy

Podinspektor ds. zarządzania budżetem i WPF Miasta Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy poszukuje kandydatek i kandydatów na 2 wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

Podinspektor ds. zarządzania budżetem i WPF Miasta

w Wydziale Procedur Budżetowych Sfery Oświatowej Biura Planowania Budżetowego

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 15 listopada 2024 r.

Zakres zadań:

  • Opracowywanie projektu budżetu i Wieloletniej Prognozy Finansowej m.st. Warszawy (WPF).
  • Opracowywanie projektów uchwał Rady m.st. Warszawy oraz Zarządzeń Prezydenta m.st. Warszawy w sprawie zmian w budżecie i WPF.

Charakterystyka pracy:

  • Opracowywanie projektu budżetu m.st. Warszawy i wieloletniej prognozy finansowej z wykazem wieloletnich przedsięwzięć.
  • Propozycje zmian w budżecie w trakcie jego realizacji i zmian w wieloletniej prognozie finansowej i wykazie wieloletnich przedsięwzięć.
  • Opracowywanie planu wydatków bieżących oraz sprawozdania z wykonania planu wydatków bieżących i wieloletnich przedsięwzięć.
  • Analiza wniosków w sprawie zmian w budżecie i wieloletniej prognozie finansowej (w tym w wykazie wieloletnich przedsięwzięć przedkładanych przez dzielnice w aspekcie planu wydatków bieżących).
  • Opiniowanie przedkładanych Skarbnikowi m.st. Warszawy projektów uchwał Rady, zarządzeń Prezydenta i porozumień m.in. w zakresie skutków finansowych dla budżetu m.st. Warszawy.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: Al. Jerozolimskie 44, piętro 9. Wejście do budynku jest z poziomu terenu. W budynku znajduje się system kontroli dostępu. Do pomieszczenia pracy można się dostać tylko windą. Windy posiadają sygnalizację głosową. Ciągi komunikacyjne, windy oraz toalety dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, rozmowami telefonicznymi, przemieszczaniem się wewnątrz budynku.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę.
  • Dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę).
  • Rozwój zawodowy.
  • Trzynaste wynagrodzenie.
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych.
  • Szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny.
  • Zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • Obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa.
  • Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  • Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Nieposzlakowana opinia.
  • Umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów.
  • Wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum rok stażu pracy albo wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy.
  • Powyżej półroczne doświadczenie zawodowe związane z ekonomią, budżetem, finansami.
  • Kompetencje: identyfikacja z urzędem, dążenie do rezultatów, sumienność, samodzielność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • Curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej.
  • List motywacyjny.
  • Kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie.
  • Kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy.
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu.
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie.
  • Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę:

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje. Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje.

 

Asystent w Dziale Kadr i Płac | Ideal

IDEAL to grupa kapitałowa specjalizująca się w rekrutacji i rozwoju pracowników głównie na terenie Polski i w Niemczech. Nasza działalność w zakresie pracy tymczasowej i stałej oraz outsourcingu procesów zaowocowała połączeniem pracodawców z tysiącami nowych pracowników. Przez ostatnie lata zautomatyzowaliśmy i unowocześniliśmy wiele procesów wewnętrznych i rozliczania naszych Pracowników i Klientów. Do naszego Działu Kadr i Płac poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:

 

Asystent w Dziale Kadr i Płac

Miejsce pracy: Warszawa (praca stacjonarna)

Zakres obowiązków:

  • obsługa administracyjna pracowników tymczasowych oraz zatrudnienia zewnętrznego
  • prowadzenie dokumentacji kadrowo – płacowej pracowników tymczasowych i zatrudnienia zewnętrznego
  • terminowe i zgodne z procedurami prowadzenie obiegu dokumentów wewnętrznych
  • wprowadzanie do systemu danych rozliczeniowych (ekwiwalenty, premie, bony, benefity, nagrody)
  • bieżące uzupełnianie firmowych baz danych
  • archiwizacja dokumentacji kadrowo-płacowej

Czego oczekujemy od IDEALnego kandydata:

  • statusu studentki/studenta ostatniego roku studiów o kierunku zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewnych
  • zainteresowania tematyką prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, prawa podatkowego, zarządzania zasobami ludzkimi i form zatrudnienia oraz chęci rozwoju w tych obszarach
  • znajomości obsługi pakietów MS Office (Word, Excel)
  • bardzo dobrej organizacji pracy oraz samodzielności w działaniu

 

Co oferujemy?

  • pracę w oparciu o umowę zlecenia
  • możliwość zdobycia praktycznej wiedzy zawodowej
  • elastyczny czas pracy
  • komfortowe, dobrze wyposażone i usytuowane w dogodnej lokalizacji miejsce pracy
  • kartę Multisport i prywatną opiekę medyczną
  • program rekomendacji pracowników
  • brak dress code’u
  • komfort pracy – kawę/herbatę, owocowe wtorki
  • możliwość uczestnictwa w firmowych inicjatywach dobroczynnych
  • spotkania integracyjne

 

Link do aplikowania: https://zrec.eu/RfDs0

Stażysta w dziale PR | Gedeon Richter Polska

Zacznij swoją przygodę w Public Relations!

Zapraszamy Cię do doświadczenia fascynującego świata Public Relations jako nasz Stażysta PR!

Twoje zadania będą obejmować szeroki zakres działań, dając Ci możliwość rozwinięcia umiejętności w różnych obszarach.

 

Oto, co będziesz robić:

🚀 Aktywne wsparcie w realizacji projektów z obszarów corporate image, komunikacji wewnętrznej oraz komunikacji korporacyjnej;

📰 Przygotowywanie codziennego przeglądu prasy, aby być zawsze na bieżąco z najnowszymi trendami i informacjami branżowymi;

🔍 Monitorowanie efektów naszych działań oraz działań konkurencji, aby pomogać w ciągłym doskonaleniu naszych projektów

🗃️ Aktualizacja baz danych, abyśmy zawsze mieli dostęp do najważniejszych informacji;

📝 Tworzenie materiałów prasowych i engaging contentu do Social Mediów, aby podbijać serca naszej społeczności online;

🤝 Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, aby tworzyć atmosferę sprzyjającą kreatywności i wymianie pomysłów;

📑 Wsparcie w pracach administracyjnych, żeby utrzymać nasze procesy w doskonałym porządku.

Czego oczekujemy od Ciebie?

📚 Studiujesz kierunki związane z marketingiem, komunikacją, reklamą, public relations lub pokrewnymi;

⏰ Jesteś dostępny/a min. 4 dni robocze w tygodniu przez 6 miesięcy, z opcją przedłużenia stażu;

💻 Posiadasz dobrą znajomość pakietu MS Office;

📝 Masz umiejętność sprawnego pisania tekstów w języku polskim, tzw. „sprawne pióro”;

🎨 Cechuje Cię kreatywność, inicjatywa oraz elastyczność w podejściu do zadań;

📆 Bardzo dobrze organizujesz pracę własną, jesteś operatywny/a i gotowy/a na wyzwania;

📢 Interesujesz się obszarem komunikacji, PR oraz mediami.


Dodatkowe atuty, które doceniamy:

🌐 Portfolio, które potwierdza Twoje umiejętności.

 

Co możemy Ci zaoferować?

💼 Umowę zlecenie na min. 1 rok z możliwością dłuższej współpracy;

📈 Rozwój zawodowy, poprzez współpracę z ekspertami w dziedzinie PR;

🌟 Wiele ciekawych zadań i wyzwań, które wzbogacą Twoje doświadczenie zawodowe;

📄 Dodatkowo, po zakończeniu praktyk postaramy się, abyś otrzymał/a od nas pozytywne referencje.

 

Dołącz do naszej pasjonującej przygody w świecie PR i zdobądź niepowtarzalne doświadczenie! Oczekujemy z niecierpliwością na Twoje zgłoszenie! 🚀✨

 

Link do aplikowania

Link do formularza aplikacyjnego: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=2f220c19053e4f1a9007b1fbac0d4ad1

Praca dla kosmetologa | Studio Figura

Nowe studio w Granicy niedaleko Pruszkowa poszukuje pracownika na stanowisko kosmetologa. Studio Figura to globalny koncept modelowania sylwetki, skuteczny i kompleksowy model salonu fitness/wellness.

Zapraszamy Cię do naszego świata, jeśli:

  • Lubisz pracę z ludźmi
  • Jesteś sumienna
  • Jesteś studentką kierunku kosmetologia
  • Potrafisz pochwalić się umiejętnościami dotyczącymi aktywnej sprzedaży
  • Wykazujesz się empatią, wysoką kulturą osobistą i łatwo nawiązujesz relacje oraz potrafisz je pielęgnować i utrzymywać
  • Sprawnie posługujesz się social mediami i kamera Cię nie przeraża
  • Wykazujesz się kreatywnością i potrafisz dać coś od siebie, aby nasze social media były nieszablonowe

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie + premia – chcemy, byś w tej pracy czuła się dobrze i lubiła to co robisz!
  • Szkolenia i pracę w rozwijającym się salonie
  • Pracę na nowoczesnych urządzeniach z zakresu strefy fitness, wellness i kosmetologii
  • Prace dającą mnóstwo satysfakcji i dobrej zabawy!

Dołącz do naszego zespołu już teraz!

Wyślij nam swoje CV ze zdjęciem na adres email: praca.studio.granica@gmail.com.

Prosimy o obowiązkowe zawarcie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wizerunku, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Osoby zainteresowane zapraszamy również do kontaktu pod numerem telefonu 793 111 865

Zgłoszenia można wysyłać do końca października, po tym terminie najlepiej kontaktować się telefonicznie.