Przejdź do treści strony
22 536 54 08

User Resercher | Lionbridge Games

Job Title: User Researcher

Job Description: We are seeking a passionate and skilled User Researcher to join our team. The ideal candidate will have a strong background in both qualitative and quantitative research methods, with a focus on analyzing player feedback and presenting comprehensive reports to our clients. This role is crucial in helping us understand our players’ needs and improving their gaming experience.

Key Responsibilities:

  • Design and conduct user research studies, including gameplay observation, surveys, focus groups, one-on-one interviews, and usability testing.
  • Gather and review survey responses to extract meaningful insights.
  • Conduct in-depth one-on-one interviews with players to understand their experiences and feedback.
  • Analyze both qualitative and quantitative data to identify trends and patterns.
  • Compile comprehensive feedback reports and present findings to clients and internal stakeholders.
  • Collaborate with game clients, internal teams, and other team members to integrate user feedback into the game development process.
  • Stay up-to-date with industry trends and best practices in user research and video game design.

Qualifications:

  • Bachelor’s degree in Psychology, Human-Computer Interaction, Game Design, or a related field.
  • Proven experience in user research, preferably in the video games industry.
  • Strong analytical skills and experience with both qualitative and quantitative research methods.
  • Excellent communication and presentation skills.
  • Ability to work collaboratively in a team environment.
  • Passion for video games and a deep understanding of player behavior.

 

Benefits:

  • Contract of mandate
  • Opportunity to work on cutting-edge game content
  • Possibility to grow within the gaming industry
  • Friendly atmosphere where you can connect with fellow gaming enthusiasts
  • Chill-out zone with billiard and table football

 

Additional Info: For now, this is just a work proposal for two days – April 22–23, 2025.
(Payment is based on hours worked and will be made at the end of each workday. Expect around   6–8 hours of work per day.)

 

How to Apply: Please send your CV to our recruitment leader -> pawel.kirszbaum@lionbridge.com

Offer is valid till 21.04.25.

Główny specjalista ds. edukacji, oświaty i wychowania | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

główny specjalista ds. edukacji, oświaty i wychowania

W Wydziale Oświaty Niepublicznej

Biura Edukacji

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 28 kwietnia 2025 r.

Główne odpowiedzialności:

  • udzielanie dotacji i dofinansowań oraz prowadzenie rozliczeń dotyczących zwrotu kosztów udzielonych dotacji,
  • prowadzenie ewidencji placówek oraz wydawanie zaświadczeń o ich funkcjonowaniu; zarządzanie kompletnością, poprawnością i zgodnością ze stanem faktycznym danych oświatowych gromadzonych w bazach danych oświatowych oraz ich udostępnianie.

Charakterystyka pracy:

  • prowadzenie kontroli szkół i placówek oświatowych otrzymujących dotacje z budżetu m.st. Warszawy,
  • kontrola liczby uczniów wykazywanych do dotacji – zgodność danych zawartych w informacji o faktycznej liczbie uczniów ze stanem faktycznym (analiza dokumentacji organizacyjnej i przebiegu nauczania), kontrola wykorzystania dotacji,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących zwrotu dotacji udzielonych szkołom i placówkom oświatowym z budżetu m.st. Warszawy wynikających z uprzednio wykonanych przez wydział czynności kontrolnych,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach wpisu do ewidencji szkół i placówek niepublicznych oraz rejestru zezwoleń na założenie przedszkola, szkoły lub placówki publicznej przez osobę prawną lub fizyczną,
  • prowadzenie spraw związanych z udzielaniem dotacji dla niepublicznych szkół i placówek,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    • ustawa o finansowaniu zadań oświatowych,
    • ustawa o finansach publicznych,
    • ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
    • ustawa o samorządzie gminnym,
    • ustawa o samorządzie powiatowym,
    • ustawa o systemie oświaty,
    • ustawa Prawo oświatowe wraz ze zmianami oraz aktami wykonawczymi.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: ul. Kruczkowskiego 2, piętro 4. Wejście do budynku bez barier architektonicznych. Windy nie posiadają głosowego systemu informacji oraz oznaczeń brajlem. W budynku znajdują się toalety dostępne dla osób z niepełnosprawnościami. Drzwi do pomieszczeń oznakowane tabliczkami w systemie brajla oraz NFC.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rozmów telefonicznych, przemieszczanie się w wewnątrz budynku oraz wyjścia służbowe. Sporadycznie praca w soboty i niedziele.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa[1],
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera[2], w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia,
  • minimum 5-letni staż pracy,
  • powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie oświaty, administracji publicznej, realizacji projektów edukacyjnych,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, dążenie do rezultatów, samodzielność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia w zakresie zarządzania oświatą, administracji publicznej, zarządzania, socjologii, nauk społecznych z zakresu zarządzania oświatą, samorządu terytorialnego, pedagogiki lub jednolite magisterskie na kierunku prawo.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.[3]

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu[4],
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie,
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

[1] Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

[2] Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.

[3] W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

[4] O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Sekretarka | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko pomocnicze i obsługi Sekretarka w Wydziale Organizacyjnym Biura Zarządzania Zasobami Ludzkimi Urząd Miasta Stołecznego Warszawy

Zadania:

  • prowadzenie sekretariatu, obsługa korespondencji, udział w bieżącej obsłudze klienta,
  • zapewnianie bieżącego zaopatrzenia zgodnie z potrzebami,
  • prowadzenie rejestrów i ewidencji, przygotowywanie zestawień, podsumowań, raportów i sprawozdań,
  • udział w prowadzeniu spraw związanych z obsługą techniczną i organizacyjną spotkań,
  • prowadzenie terminarzy spotkań dyrektorów biura.

Oczekujemy:

  • wykształcenia minimum średniego,
  • umiejętności obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji,
  • identyfikacji z urzędem, sumienności, samodzielności, komunikacji,
  • obywatelstwa polskiego lub innego państwa, które dopuszcza ustawa[1],
  • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

Dodatkowo mile widziane jest:

  • powyżej półroczne doświadczenie zawodowe związane z prowadzeniem sekretariatu.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w wymiarze 1 etatu,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: pl. Bankowy 2, piętro 17. Budynek jest wyposażony w podjazd oraz system kontroli dostępu. Szerokość wejścia, ciągi komunikacyjne dostosowane są dla osób z niepełnosprawnościami. Drzwi windy mają szerokość 80 cm. W budynku na każdym piętrze znajduje się toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa sekretariatu i urządzeń biurowych, telefoniczna i bezpośrednia obsługą klienta. Praca związana z przemieszczaniem się wewnątrz i na zewnątrz budynku urzędu.


Jak złożyć ofertę?

Złożenie dokumentów jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Prezydenta m.st. Warszawy w zakresie niewymaganym bezpośrednio przez przepisy prawa[2].

Dokumenty przyjmujemy elektronicznie do 22 kwietnia 2025 r., na adres e‑mail kdefanski@um.warszawa.pl z dopiskiem w tytule „Stanowisko Sekretarka”.

Do wiadomości dołącz:

  • CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych – podpisane własnoręcznie,
  • oświadczenie o posiadanym obywatelstwie – podpisane własnoręcznie.

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania ofert osoby z niepełnosprawnościami.

Dodatkowe informacje:

Skontaktujemy się z osobami, których oferta odpowiada profilowi stanowiska.

Jeśli Cię wybierzemy, przed zatrudnieniem poprosimy Cię o dostarczenie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje.

Jeśli Cię nie wybierzemy, usuniemy Twoje dokumenty aplikacyjne.

Jeśli nie masz możliwości skorzystania z Internetu, złóż ofertę u nas. Zapewnimy Ci dostęp do komputera. Zapraszamy:

  • Urząd m.st. Warszawy (adres siedziby Bankowy 2, punkt obsługi klienta, piętro 14),
  • wszystkie urzędy dzielnic m.st. Warszawy.

 [!] Możesz zapoznać się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydatów, którzy ubiegają się o zatrudnienie w Urzędzie m.st. Warszawy. Jest ona dostępna na stronie systemu elektronicznej rekrutacji urzędu w zakładce „Dokumenty dla kandydatek i kandydatów aplikujących poza systemem e-Rekrutacje” pod adresem Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

[1] Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

[2] Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust 2 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Team Leader zespołu Graphics Masters | Stowarzyszenie Level Up

Stowarzyszenie LEVEL UP

 

Masz duszę przywódcy i potrafisz zarządzać grupą?
Poszukujesz nowych, kreatywnych działań?

Jeśli tak, to dobrze się składa, bo w LEVEL UP szukamy Team Leadera do zespołu Graphics Masters.

LEVEL UP tworzy inicjatywy skupiające się na wyrównywaniu szans różnych grup (np. kobiet, dzieci, młodzieży z trudnościami, seniorom). Nasze projekty poruszają tematy min. edukacji nieformalnej, integracji, pomocy osobom z niepełnosprawnościami, ekologii, różnorodności kulturowej.

W zespole Graphics Masters liczą się kreatywność i chęci. Zajmujemy się tworzeniem oprawy graficznej dla naszych projektów (loga, plakaty, ilustracje do materiałów edukacyjnych), strony internetowej oraz mediów społecznościowych. Szukamy osób chętnych do zdobycia doświadczenia w ramach wolontariatu lub odbycia praktyk studenckich. Działamy 100% zdalnie.

 

Oferujemy:

  • działanie w trybie ROWE (liczą się dla nas rezultaty, a nie czas poświęcony na wykonanie zadania)
  • udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych
  • poznanie narzędzi wykorzystywanych w biznesie i NGO
  • możliwość stworzenia własnego projektu i wcielenia go w życie (wesprzemy cię w zdobyciu grantu, zaplanowaniu i realizacji całości)

 

Twoim zadaniem jako Team Leader będzie:

  • zarządzanie zespołem Graphics Masters
  • przydzielanie zadań oraz nadzorowanie ich przebiegu
  • współpraca z innymi zespołami w LEVEL UP
  • organizacja cotygodniowych spotkań z zespołem
  • udział w spotkaniach Zarządu i Leaderów
  • współpraca z Zarządem i innymi Leaderami

 

Zgłoszenia:  Formularz Rekrutacyjny – Team Leader zespołu Graphics Masters

Oferta ważna do 9.04.2025.

Starszy inspektor ds. obsługi prawnej | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

starszy inspektor ds. obsługi prawnej

w Zespole Obsługi Prawnej

Biura Polityki Lokalowej

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 10 kwietnia 2025 r.

Główne odpowiedzialności:

  • przygotowywanie projektów dokumentów prawnych: zarządzeń, uchwał, umów oraz innych spraw przekazanych do zaopiniowania, w tym przygotowywanie opinii prawnych,
  • monitorowanie zmian przepisów prawa mających znaczenie dla funkcjonowania urzędu.

Charakterystyka pracy:

  • udzielanie wyjaśnień o obowiązującym stanie prawnym, interpretacja przepisów prawnych,
  • opiniowanie uchwał organów dzielnic pod kątem zgodności z prawem,
  • opiniowanie projektów zarządzeń Prezydenta, umów i oświadczeń woli przygotowywanych przez komórki organizacyjne biura,
  • gromadzenie i aktualizacja informacji o aktach prawnych mających znaczenie dla funkcjonowania biura,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    • ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
    • ustawa o samorządzie gminnym,
    • ustawa o gospodarce nieruchomościami,
    • ustawa Prawo budowlane,
    • ustawa o ochronie praw lokatorów,
    • ustawa o dostępie do informacji publicznej,
    • ustawa Prawo zamówień publicznych,
    • ustawa Kodeks postepowania administracyjnego,
    • akty prawa miejscowego,
    • ustawa o finansowym wsparciu tworzenia lokali socjalnych i mieszkań chronionych,
    • regulacje prawne z zakresu ochrony danych osobowych.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: ul. Canaletta 2, piętro 2. Budynek nie posiada windy. Drzwi do pomieszczeń pracy o szerokości 80 cm oznakowane tabliczkami w systemie brajla oraz NFC. Toaleta dostosowana do osób z niepełnosprawnością znajduje się na parterze budynku.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rozmów telefonicznych, przemieszczanie się wewnątrz budynku.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa[1],
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum 4 lata stażu pracy,
  • powyżej 4 lat doświadczenia zawodowego w zakresie prawa, obsługi prawnej, w reprezentacji przed sądami powszechnymi oraz/lub administracyjnymi, w zakresie tworzenia lub opiniowania aktów prawnych lub minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie prawa, obsługi prawnej, w reprezentacji przed sądami powszechnymi oraz/lub administracyjnymi, w zakresie tworzenia lub opiniowania aktów prawnych oraz 1 rok doświadczenia w zakresie kierowania ludźmi,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem; wiedza zawodowa, znajomość przepisów i procedur; sumienność; dążenie do rezultatów; komunikacja; samodzielność; otwartość na zmiany; współpraca; obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia z zakresu zarządzania, administracji publicznej lub jednolite magisterskie na kierunku prawo.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.[2]

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu[3],
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie,
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, Punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

[1] Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

[2] W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

[3] O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Executive Assistant | Embassy of the Republic of Albania in Warsaw

Position:                             Executive Assistant, full-time

 Location:                           Ul. Altowa 1, 02-386 Warsaw, Poland

Contract duration:            One year (with possible extension), with a three month probation period

 

Duties and responsibilities:

 

Serves as secretary or assistant to the Head of the Embassy, but may also provide administrative support to other Embassy officials. He/she may be charged with the functions of a protocol officer as a day-to-day liaison with the Protocol Office of the receiving state and other local authorities. The Executive Assistant must be able to perform a number of functions for the purpose of providing quality administrative support, effective office management, and strong event management, which may include:

 

  • Maintains correspondence with diplomatic missions accredited in Poland, and Polish institutions, in support of the Embassy and the Ambassador;
  • Maintains the official calendar of activities, meetings and social events of the Ambassador;
  • Participates in the meetings of the Head of Embassy and serves as the notetaker, if needed;
  • Provides telephone answering and general reception services;
  • Support for the maintenance of archival documentation in the Embassy;
  • Processing incoming and outgoing correspondence in the Embassy, drafting routine correspondence;
  • Performs multiple secretary tasks using Microsoft Office and related applications;
  • Organizes meetings, social events, visits of delegations and other official visitors;
  • Maintains contact with various service providers with regards to events, official visits, and related Embassy activities.

 

Qualifications, skills, abilities and experience:

  • University degree;
  • To be citizen of the Republic of Poland, a citizen of the Republic of Albania (with valid residence in Poland), a or a citizen of a third country (with valid residence in Poland);
  • Strong written and oral communication skills in Polish and English language; knowledge of Albanian is added value;
  • Ability to organize and maintain documentation and to determine appropriate solutions;
  • Familiarity with providing diplomatic; previous experience in a diplomatic or consular mission is preferred;
  • Strong professional integrity, organization skills and team spirit, be able to work effectively in a demanding work environment;
  • Three years of relevant work experience;

 

Candidates who apply must submit the following documents:

 

  1. CV
  2. Copy of a valid identity card

 

The documents must be sent to the email of the Embassy of the Republic of Albania in Warsaw: embassy.warsaw@mfa.gov.al or by post/physically to the address Ul. Altowa 1, Warszawa 02-386, until 23:59 on April 7, 2025.

 

Accountant EN | Embassy of the Republic of Albania in Warsaw

Position:                            Accountant, full – time
Location:                           Ul. Altowa 1, 02-386 Warsaw, Poland
Contract duration:           One year (with possible extension), with a three month probation period

 

Duties and responsibilities:

 

Under the supervision and responsibility of the Head of the Embassy is responsible for the administrative function of accountant. The person chosen for this position must be able to perform quality administrative tasks and logistical support functions, as well as having knowledge of working with Excel and Microsoft Office. Duties include:

 

  • Assists the Head of the Embassy in financial administration and the implementation of the
  • Take cares for the timely and quality realization of payments and settlement of the financial obligations of the Embassy;
  • Prepare monthly reports on the financial activity of the Embassy;
  • Assist in the administration of inventories and in the preparation of procedures for purchases and inflows and outflows from the warehouse.
  • Prepare documentation and correspondence for financial matters and takes care of the systematization of this documentation.
  • Other tasks related to the function of the office.

 

Qualifications, skills, abilities and experience:

 

  • Have a university degree;
  • Be a citizen of the Republic of Albania (with regular residence in the receiving state), a citizen of the Republic of Poland or a citizen of a third country;
  • Have knowledge of Albanian language, and knowledge of English or Polish language;
  • Have knowledge of Excel and Microsoft Office programs;
  • Ability to organize and maintain documentation;
  • Have high integrity at work, self-organization and teamwork skills;
  • Have 3 years of relevant work experience;

 

Candidates who apply must submit the following documents:

 

1) CV; 2) Cover letter; 3) Copy of identity card; 4) Copy of diploma; 5) Certificate demonstrating he/she is not under investigation by the judicial authorities of hosting country;

 

The documents must be sent to the email of the Embassy of the Republic of Albania in Warsaw: embassy.warsaw@mfa.gov.al or by post/physically to the address Ul. Altowa 1, Warszawa 02-386, until 23:59 on April 7, 2025.

Podinspektor administrator merytoryczny systemu SAP/EZD

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta
Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

podinspektor administrator merytoryczny systemu SAP/EZD

w Wydziale Obsługi Kierownictwa
Biura Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 3 kwietnia 2025 r.Główne odpowiedzialności:

  • udzielanie pomocy użytkownikom systemu SAP/EZD z zakresu jego eksploatacji,
  • zarządzanie uprawnieniami dostępu do systemu SAP/EZD, kontrola dostępu do
    poszczególnych funkcji systemu, obiektów aplikacji i danych,
  • przydzielanie użytkownikom indywidualnych profilów systemu SAP/EZD,
  • organizowanie szkoleń dla użytkowników końcowych systemu SAP/EZD.

Charakterystyka pracy:

  • udzielanie wsparcia użytkownikom systemu kadrowego SAP SF z zakresu jego
    eksploatacji oraz obsługa zgłoszeń,
  • badanie możliwości zoptymalizowania pracy w systemie kadrowym SAP SF,
    wdrażanie zmian zgłoszonych przez użytkowników, zarządzanie uprawnieniami
    dostępu do systemu,
  • realizowanie zadań związanych z wymianą danych między systemem kadrowym
    SAP SF a systemem kadrowo-płacowym SAP HCM,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
  • ustawa Kodeks pracy,
  • ustawa o pracownikach samorządowych.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: pl. Bankowy 2, piętro 17. Budynek wyposażony w podjazd oraz system
kontroli dostępu. Szerokość wejścia, ciągi komunikacyjne dostosowane są dla osób
z niepełnosprawnościami. Drzwi windy maja szerokość 80 cm. W budynku na każdym
piętrze znajduje się toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, bezpośrednia obsługa
klientów wewnętrznych oraz przemieszczanie się wewnątrz budynku.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
    o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji
    dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum roczny staż pracy albo
    wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy,
  • powyżej półroczne doświadczenie zawodowe w zakresie znajomości systemu
    SAP/systemów klasy EZD, administrowania aplikacjami, prowadzenia projektów
    informatycznych, znajomości procesów biznesowych,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego sprawdzana podczas testu wiedzy
    lub rozmowy kwalifikacyjnej,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, wiedza zawodowa, znajomość przepisów
    i procedur, sumienność, samodzielność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta
    zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia w zakresie informatyki, rachunkowości,
    finansów, ekonomii, zarządzania
    Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
    samorządowych.
    Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji,
    uznamy, że spełniasz wymóg.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz
    skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu,
  • oświadczenie o:
    -posiadanym obywatelstwie,
    -pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
    publicznych,
    -nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
    ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    -posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    -wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
    pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
    [!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich
    złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2,
00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic
m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).
W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych.
O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.

 

 

 

 

 

 

 

Podinspektor ds. strategii personalnej | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta
Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

podinspektor ds. strategii personalnej

w Wydziale Obsługi Kierownictwa
Biura Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 3 kwietnia 2025 r.

 

Główne odpowiedzialności:

  • administrowanie strukturą organizacyjną w systemie kadrowo-płacowym,
    proponowanie usprawnień w systemie oraz testowanie nowych rozwiązań,
  • controlling personalny – dokonywanie okresowych analiz poziomu i struktury
    zatrudnienia, etatyzacji, okresowych planów i sprawozdań z zakresu ZZL.

Charakterystyka pracy:

  • współadministrowanie systemem SAP HR-PA w zakresie struktury organizacyjnej,
    spraw kadrowych, zgodnie z przyznanymi uprawnieniami w systemie, tworzenie i
    modyfikacjia struktury organizacyjnej i wykonywanie transakcji
    administracyjnych,
  • obsługa elektronicznych zwolnień lekarskich e-ZLA dla biur i urzędów dzielnic,
  • przetwarzanie kadrowych danych statystycznych w zakresie okresowych
    sprawozdań, w tym sprawozdań do GUS,
  • wykonywanie zadań związanych ze zmianami regulaminów organizacyjnych
    dzielnic, analiza proponowanej struktury organizacyjnej, w tym liczby stanowisk
    kierowniczych,
  • umiejętność pracy z programem Excel,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne: ustawa Kodeks pracy,
    -ustawa o pracownikach samorządowych,
    -ustawa o samorządzie gminnym,
    -ustawa o ustroju m.st. Warszawy,
    -ustawa o dostępie do informacji publicznej,
    -ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych,
    -rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników
    samorządowych,
    -przepisy prawa z zakresu ochrony danych osobowych.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: pl. Bankowy 2, piętro 17. Budynek wyposażony w podjazd oraz system
kontroli dostępu. Szerokość wejścia, ciągi komunikacyjne dostosowane są dla osób
z niepełnosprawnościami. Drzwi windy maja szerokość 80 cm. W budynku na każdym
piętrze znajduje się toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, bezpośrednia obsługa
klientów wewnętrznych oraz przemieszczanie się wewnątrz budynku.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
    o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji
    dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum roczny staż pracy albo
    wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy,
  • powyżej półroczne doświadczenie zawodowe w zakresie ZZL, przygotowywania
    analiz statystycznych, finansów i budżetu, organizowania wolontariatu, pracy w
    organizacjach pozarządowych lub współpracy z organizacjami pozarządowymi,
    prowadzenia projektów, budowania wizerunku pracodawcy, obsługi
    zintegrowanego systemu informatycznego, prowadzenia spraw w zakresie
    przebiegu stosunku pracy i prowadzenia akt osobowych, administracji publicznej,
    Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
    samorządowych.
    Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji,
    uznamy, że spełniasz wymóg.
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, wiedza zawodowa, znajomość przepisów
    i procedur, sumienność, samodzielność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta
    zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia w zakresie ZZL, administracji, psychologii,
    socjologii, statystyki, finansów i budżetu lub jednolite studia magisterskie na
    kierunku prawo.
    W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
    niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz
    skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu,
  • oświadczenie o:
    -posiadanym obywatelstwie,
    -pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
    publicznych,
    -nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
    ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    -posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    -wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
    pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
    [!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich
    złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2,
00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic
m.st. Warszawy.
W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych.
O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:

System elektronicznej rekrutacji Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy – Strona główna

Starszy inspektor administrator merytoryczny systemu SAP/EZD | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta
Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

starszy inspektor administrator merytoryczny systemu SAP/EZD
w Wydziale Obsługi Kierownictwa

Biura Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 7 kwietnia 2025 r.

 

Główne odpowiedzialności:

  • udzielanie pomocy użytkownikom systemu SAP/EZD z zakresu jego eksploatacji,
  •  zarządzanie uprawnieniami dostępu do systemu SAP/EZD, kontrola dostępu do
    poszczególnych funkcji systemu, obiektów aplikacji i danych,
  • przydzielanie użytkownikom indywidualnych profilów systemu SAP/EZD,
  • organizowanie szkoleń dla użytkowników końcowych systemu SAP/EZD.

Charakterystyka pracy:

  • udzielanie wsparcia użytkownikom systemu kadrowego SAP SF z zakresu jego
    eksploatacji oraz obsługa zgłoszeń,
  • badanie możliwości zoptymalizowania pracy w systemie kadrowym SAP SF,
    wdrażanie zmian zgłoszonych przez użytkowników, zarządzanie uprawnieniami
    dostępu do systemu,
  • realizowanie zadań związanych z wymianą danych między systemem kadrowym
    SAP SF a systemem kadrowo-płacowym SAP HCM,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
  • ustawa Kodeks pracy,
  • ustawa o pracownikach samorządowych.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: pl. Bankowy 2, piętro 17. Budynek wyposażony w podjazd oraz system
kontroli dostępu. Szerokość wejścia, ciągi komunikacyjne dostosowane są dla osób
z niepełnosprawnościami. Drzwi windy maja szerokość 80 cm. W budynku na każdym
piętrze znajduje się toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, bezpośrednia obsługa
klientów wewnętrznych oraz przemieszczanie się wewnątrz budynku.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  •  dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
    o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera2, w tym podstawowych programów do edycji
    dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum 4-letni staż pracy,
  • powyżej 4-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie znajomości systemu
    SAP/systemów klasy EZD, administrowania aplikacjami, prowadzenia projektów
    informatycznych, znajomości procesów biznesowych lub przynajmniej 3-letnie ww.
    doświadczenie zawodowe oraz minimum 1 rok doświadczenia w zakresie
    kierowania ludźmi,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego sprawdzana podczas testu wiedzy
    lub rozmowy kwalifikacyjnej,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, wiedza zawodowa, znajomość przepisów
    i procedur, sumienność, samodzielność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta
    zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia w zakresie informatyki, rachunkowości,
    finansów, ekonomii, zarządzania.
    Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
    samorządowych.
    Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji,
    uznamy, że spełniasz wymóg.
    W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
    niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz
    skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu,
  • oświadczenie o:
    -posiadanym obywatelstwie,
    -pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
    publicznych,
    -nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
    ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    -posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    -wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
    pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
    [!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich
    złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2,
00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic
m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).
W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych.
O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.