Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
inspektor ds. analizy danych
w Zespole Wsparcia i Analiz
Biura Gospodarki Odpadami
Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 26 maja 2025 r.
Główne odpowiedzialności:
- analiza danych z wykorzystaniem narzędzi klasy BI,
- praca z relacyjnymi bazami danych, budowa modeli danych, tworzenie baz danych,
- współorganizacja szkoleń wewnętrznych w zakresie wykorzystania narzędzi analitycznych,
- realizacja projektów informatycznych związanych z zagadnieniami: „machine learning”, „data mining”, „cloud computing” oraz udział w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych.
Charakterystyka pracy:
- analiza biznesowa, specyfikowanie wymagań na systemy informatyczne,
- projektowanie systemu gospodarki odpadami i udział w komisji przetargowej na odbiór odpadów,
- obsługa korespondencji w prowadzonych sprawach oraz zgłoszeń w systemie Warszawa 19115,
- tworzenie zestawień, informacji zarządczych, raportów, prezentacji
- analiza danych zawartych w miejskich zbiorach danych z wykorzystaniem MS Excel oraz języków Python i SQL,
- musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
- ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- ustawa o odpadach,
- Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie m.st. Warszawy,
- ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
- ustawa o dostępie do informacji publicznej,
- ustawa o ochronie danych osobowych,
- ustawa Prawo zamówień publicznych,
- ustawa Kodeks postępowania administracyjnego.
Warunki pracy:
Miejsce pracy: ul. Kruczkowskiego 2, piętro 4. Wejście do budynku bez barier architektonicznych. Windy nie posiadają głosowego systemu informacji oraz oznaczeń brajlem. W budynku znajdują się toalety dostępne dla osób z niepełnosprawnościami. Drzwi do pomieszczeń oznakowane tabliczkami w systemie brajla oraz NFC.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rozmów telefonicznych kontakt z klientem oraz przemieszczanie się wewnątrz budynku.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
- rozwój zawodowy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
- zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.
Niezbędne wymagania:
- obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa[1],
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność obsługi komputera[2], w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum 3-lata stażu pracy albo wykształcenie średnie i minimum 5-letni staż pracy,
- powyżej 2-letnie doświadczenie zawodowe związane z zarządzaniem bazami danych, analizą danych, analizą wielkich zbiorów danych (big data), wykorzystanie narzędzi analizy danych (np. klasy BI),
- komunikatywna znajomość języka angielskiego sprawdzana podczas testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej
- kompetencje: identyfikacja z urzędem, wiedza zawodowa, znajomość przepisów i procedur, sumienność, dążenie do rezultatów, samodzielność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
Dodatkowe wymagania:
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia z zakresu informatyki, ekonometrii lub matematyki,
- powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe związane z zarządzaniem bazami danych, analizą danych, analizą wielkich zbiorów danych (big data), wykorzystanie narzędzi analizy danych (np. klasy BI).
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.[3]
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu[4],
- oświadczenie o:
- posiadanym obywatelstwie,
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.
Jak złożyć swoją ofertę?
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.
Dodatkowe informacje
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).
[1] Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
[2] Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.
[3] W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
[4] O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.