Przejdź do treści strony
22 536 54 08

Specjalista ds. sprzedaży 2 wakaty | Auction Car

AuctionCar — rozwijamy zespół w Warszawie!

Dynamicznie zdobywamy rynek i szukamy nowych osób do naszego zespołu.

AuctionCar to firma, która oferuje bezpośredni dostęp do aukcji bankowych samochodów w całej Europie. Wszystkie auta są poleasingowe, bezwypadkowe, z przejrzystą historią, i tańsze o 15–20% od cen rynkowych. Oferujemy także aukcje z USA.

Kogo szukamy:

Specjaliści ds. sprzedaży (2 stanowiska)

Wymagania:

  • Znajomość rynku samochodowego
  • Doświadczenie w sprzedaży
  • Biegły język ukraiński lub rosyjski

Oferujemy:

  • Pracę w biurze w Warszawie, tuż obok Galerii Mokotów
  • Młody i ambitny zespół
  • Atrakcyjne warunki: podstawa + % + KPI
  • Realne możliwości szybkiego rozwoju zawodowego
  • Oficjalne zatrudnienie

 

Wyślij CV na: info@auctioncar.eu
lub napisz do nas na Instagramie

https://www.instagram.com/auctioncar.eu/profilecard/?igsh=MTMwZXAybWhjejNwcw==

 

Asystent działu sprzedaży 2 wakaty | Auction Car

AuctionCar — rozwijamy zespół w Warszawie!

Dynamicznie zdobywamy rynek i szukamy nowych osób do naszego zespołu.

AuctionCar to firma, która oferuje bezpośredni dostęp do aukcji bankowych samochodów w całej Europie. Wszystkie auta są poleasingowe, bezwypadkowe, z przejrzystą historią, i tańsze o 15–20% od cen rynkowych. Oferujemy także aukcje z USA.

Kogo szukamy:

  1. Asystenci działu sprzedaży (2 stanowiska)

Wymagania:

  • Wiek: 20–26 lat
  • Znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego
  • Obsługa komputera, CRM, Microsoft Office
  • Podstawowa znajomość rynku motoryzacyjnego
  • Studenci mile widziani

Oferujemy:

  • Pracę w biurze w Warszawie, tuż obok Galerii Mokotów
  • Młody i ambitny zespół
  • Atrakcyjne warunki: podstawa + % + KPI
  • Realne możliwości szybkiego rozwoju zawodowego
  • Oficjalne zatrudnienie

 

Wyślij CV na: info@auctioncar.eu
lub napisz do nas na Instagramie :

https://www.instagram.com/auctioncar.eu/profilecard/?igsh=MTMwZXAybWhjejNwcw==

Podinspektor ds. egzekucji administracyjnej należności pieniężnych | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na dwa stanowiska podinspektora do spraw egzekucji administracyjnej należności pieniężnych w III i V Wydziale Egzekucji Administracyjnej Należności Pieniężnych w Centrum Obsługi Podatnika Urząd Miasta Stołecznego Warszawy

Rodzaj umowy – umowa o pracę na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika

Zadania

  • prowadzenie postępowań egzekucyjnych w administracji,
  • sprawdzanie poprawności otrzymanych tytułów wykonawczych oraz badanie dopuszczalności egzekucji administracyjnej,
  • przygotowywanie projektów zajęć rachunków bankowych, wynagrodzeń za pracę, wierzytelności. Przygotowywanie projektów pism i projektów postanowień w zakresie prowadzonego postępowania egzekucyjnego,
  • przekazywanie wyegzekwowanych środków pieniężnych do wierzycieli. Dokonywanie zabezpieczenia należności podatkowych i innych należności podlegających egzekucji administracyjnej. Sporządzanie protokołów, relacji i adnotacji z przebiegu czynności egzekucyjnych i dołączanie ich do akt,
  • współpraca z Urzędami Skarbowymi oraz innymi organami egzekucyjnymi w zakresie prowadzonego postępowania egzekucyjnego.

Oczekujemy

  • obywatelstwa polskiego,
  • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  • niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowanej opinii,
  • wykształcenia wyższego I lub II stopnia i minimum rocznego stażu pracy albo wykształcenia średniego i minimum 4-letniego stażu pracy,
  • powyżej półrocznego doświadczenia zawodowego w administracji publicznej, finansach publicznych lub w egzekucji.

Dodatkowo mile widziane jest:

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia na kierunkach ekonomicznych, rachunkowości.

Oferujemy

  • umowę o pracę w wymiarze 1 etatu,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Warunki pracy

Miejsce pracy: ul. Obozowa 57, piętro 2. Budynek jest wyposażony w podjazd oraz system kontroli dostępu. Szerokość wejścia, ciągi komunikacyjne dostosowane są dla osób z niepełnosprawnościami. Drzwi windy maja szerokość 80 cm. W budynku na każdym piętrze znajduje się toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego. Praca związana będzie z przemieszczaniem się wewnątrz budynku.

Jak złożyć ofertę

Złożenie dokumentów jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Prezydenta m.st. Warszawy w zakresie niewymaganym bezpośrednio przez przepisy prawa[1].

Dokumenty przyjmujemy elektronicznie do 20 czerwca 2025 r., na adres e‑mail: atuzimek@um.warszawa.pl z dopiskiem w tytule „Stanowisko podinspektor ds. egzekucji administracyjnej należności pieniężnych”.

Do wiadomości dołącz:

  • CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • oświadczenie o posiadanym obywatelstwie – podpisanie własnoręcznie,
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych – podpisane własnoręcznie,
  • oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – podpisane własnoręcznie,
  • oświadczenie o nieposzlakowanej opinii – podpisane własnoręcznie.

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania ofert osoby z niepełnosprawnościami.

Dodatkowe informacje

Skontaktujemy się z osobami, których oferta odpowiada profilowi stanowiska.

Jeśli Cię wybierzemy, przed zatrudnieniem poprosimy Cię o dostarczenie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje.

Jeśli Cię nie wybierzemy, usuniemy Twoje dokumenty aplikacyjne.

[!] Możesz zapoznać się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydatów, którzy ubiegają się o zatrudnienie w Urzędzie m.st. Warszawy. Jest ona dostępna na stronie systemu elektronicznej rekrutacji urzędu w zakładce „Dokumenty dla kandydatek i kandydatów aplikujących poza systemem e-Rekrutacje” pod adresem Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

 

[1] Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust 2 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Inspektor ds. koordynacji realizacji i rozliczenia projektów | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta
Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

inspektor ds. koordynacji realizacji i rozliczania projektów

w Wydziale Centrów Lokalnych, Handlu i Usług
Biura Rozwoju Gospodarczego

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 20 czerwca 2025 r.

Główne odpowiedzialności:

  • koordynacja, przygotowanie projektów, w tym przygotowanie wniosków o ich
    finansowanie,
  • koordynacja, nadzór nad realizacją i rozliczaniem projektów. Prowadzenie spraw
    związanych z postępowaniami w trybie zamówień publicznych i realizacją umów,
  • prowadzenie rejestrów, ewidencji i sprawozdań, gromadzenie informacji
    dotyczących przygotowywanych i realizowanych projektów,
  • promocja i realizacja działań informacyjnych o projektach.

Charakterystyka pracy:

  • inicjowanie i realizacja działań oraz projektów ożywiających przestrzeń targowisk
    poprzez wydarzenia miejskie i tematyczne na rzecz kupców, mieszkańców oraz
    promocji targowisk,
  • organizacja i realizacja inicjatyw, wydarzeń i projektów na rzecz rozwoju
    gospodarczego w szczególności w obszarze handlu i usług,
  • prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych oraz analityczno-
    sprawozdawczych w obszarze rozwoju gospodarczego, w tym handlu i usług,
  • prowadzenie spraw, inicjowanie i realizacja projektów z zakresu „ekonomii
    współdzielenia”. Rozwijanie i promocja bazy projektów „Wawashare –
    współdzielenie w mieście”. Organizacja spotkań służących wymianie pomysłów i
    doświadczeń, udział w wydarzeniach miejskich,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    – ustawa Kodeks postepowania administracyjnego,
    – ustawa o samorządzie gminnym,
    – ustawa o pracownikach samorządowych,
    – ustawa o ustroju m.st. Warszawy,
    – ustawa o dostępie do informacji publicznej,
    – ustawa Prawo zamówień publicznych,
    – przepisy dotyczące ochrony danych osobowych,
    – ustawa Kodeks cywilny.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: w budynku przy ulicy Canaletta 2, na I piętrze. Budynek nie posiada
windy. Drzwi do pomieszczeń pracy o szerokości 80 cm oznakowane tabliczkami w
systemie brajla oraz NFC. Toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnościami znajduje
się na parterze.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, kontakt z klientem,
rozmowy telefoniczne, przemieszczanie się wewnątrz budynku i wyjścia służbowe.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
    o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji
    dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum 3-letni staż pracy albo
    wykształcenie średnie i minimum 5-letni staż pracy,
  • powyżej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie przygotowywania projektów
    do realizacji, wdrażania projektów realizowanych z wykorzystaniem środków
    zewnętrznych lub w pozyskiwaniu środków finansowych,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego sprawdzana podczas testu wiedzy
    lub rozmowy kwalifikacyjnej,
    Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
    samorządowych.
    Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji,
    uznamy, że spełniasz wymóg.
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca,
    obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia związane z zarządzaniem, finansami,
    administracją samorządową lub publiczną,
  • powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie przygotowywania projektów
    do realizacji, wdrażania projektów realizowanych z wykorzystaniem środków
    zewnętrznych lub w pozyskiwaniu środków finansowych.
    W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
    niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz
    skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu,
  • oświadczenie o:
    – posiadanym obywatelstwie,
    – pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
    publicznych,
    – nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
    ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    – posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    – wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
    pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
    [!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich
    złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2,
W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych.
O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.

00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic
m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:
System elektronicznej rekrutacji Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy – Dokumenty i etapy naboru

Młodszy specjalista/ka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Młodszy/a Specjalista/ka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim 📞

🚀 Mamy dla Ciebie idealną propozycję!  Dołącz do międzynarodowego zespołu, pracuj na 3/4 etatu i ciesz się atrakcyjną stawką godzinową, która doceni Twój czas i zaangażowanie. 💰 To doskonała okazja, by zdobyć cenne doświadczenie w dynamicznym środowisku i rozwinąć swoje umiejętności językowe! 🌟

📍 Miejsce pracy: Warszawa (1 miesiąc wdrożenie stacjonarnie, potem możliwa zdalnie)

 

🛠️ Czym będziesz się zajmować?

  • Telefoniczne wsparcie techniczne dla użytkowników sprzętu RTV/AGD – będziesz prawdziwym bohaterem, pomagającym rozwiązywać codzienne wyzwania techniczne!
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych – rozwijaj swoje umiejętności analityczne i znajdź satysfakcję w naprawianiu trudności.
  • Udzielanie informacji na temat produktów i ich funkcjonalności – stań się ekspertem, do którego każdy chętnie się zwróci.
  • Wprowadzanie zgłoszeń do systemu – dbaj o porządek i precyzję w dokumentacji.

 

👇 Czego oczekujemy od Ciebie?

  • Biegłej znajomości języka niemieckiego – to absolutna podstawa! 🇩🇪
  • Dobrej znajomości języka angielskiego (B1/B2) – dodatkowy atut, który pozwoli Ci na jeszcze większe możliwości. 🇬🇧
  • Podstawowej znajomości obsługi sprzętu RTV/AGD (lodówka, pralka, telewizor) – nie musisz być ekspertem, ale ważne, żebyś czuł/a się z tym swobodnie.
  • Umiejętności szybkiego pisania na klawiaturze komputera – efektywność to klucz!
  • Dyspozycyjności minimum 120 godzin miesięcznie – elastyczność, która dopasuje się do Twojego stylu życia.

 

Co zyskasz, dołączając do nas?

  • Pracę w międzynarodowym środowisku dla prestiżowego klienta
  • Premię za każdą przepracowaną godzinę – Twoje zaangażowanie zostanie docenione.
  • Elastyczny grafik i swoboda zatrudnienia (umowa zlecenie) –znajdź idealny balans.
  • Możliwość wykorzystywania języków obcych na co dzień – szlifuj swoje umiejętności w praktyce i ciesz się komunikacją bez barier!

 

Gotowy/a na nowe wyzwania? Aplikuj już dziś!

Skontaktuj się z nami:

📧 Napisz e-mail: kontakt@rekrutacja-rozwoj.pl

📞 Zadzwoń: 606648831

💬 Lub wyślij wiadomość bezpośrednio tutaj

 

Aplikować można do 30 czerwca.

Co-Packing Specialist | Henkel

Pracując w Henkel, masz możliwość czerpania z solidnego dziedzictwa i pozycji w branży przemysłowej i produktów konsumenckich oraz codziennego dążenia do poprawy jakości życia. Jeśli uwielbiasz kwestionowanie istniejącego stanu rzeczy, dołącz do naszej społeczności ponad 47.000 pionierów z całego świata. Nasze zespoły Henkel Consumer Brands nieustannie pracują nad dynamicznym rozwojem takich kategorii jak Laundry & Home Care oraz Hair. Dzięki naszym cieszącym się zaufaniem markom, m.in. Persil i Schwarzkopf, innowacyjnym technologiom i rewolucyjnym rozwiązaniom będziesz mieć wiele możliwości eksplorowania nowych ścieżek i rozwijania swoich umiejętności. Rozwijaj się razem z naszymi zorientowanymi na przyszłość spółkami o zróżnicowanej i bogatej kulturze i znajdź miejsce, w którym poczujesz się jak u siebie. Odciśnij swój ślad i zaangażuj się w zrównoważony rozwój.

 

Czym będziesz się zajmować?

  • Zarządzanie procesem przygotowywania nowych rozwiązań w obszarze produktów copackingowych.
  • Rozpoczynanie, prowadzenie i zamykanie projektów w ramach istniejących baz danych.
  • Prowadzenie komunikacji dotyczącej postępów w realizacji projektów ze wszystkimi interesariuszami, flagowanie ryzyk.
  • Współpraca z działami COM, CCDM, Marketingu, Sprzedaży w celu optymalizacji istniejących rozwiązań i tworzenia nowych.
  • Współpraca z dostawcami materiałów i usług w obszarze copackingu, rozwiązywanie bieżących problemów, komunikacja planów, egzekucja dostaw na czas.
  • Monitorowanie rynku służące aktualizacji posiadanej wiedzy, stałe podnoszenie efektywności działań.
  • Możliwość rozwoju wewnątrz międzynarodowej organizacji o wiodącej pozycji na rynku.

Co czyni Cię dobrym kandydatem?

  • Dostępność na pełen etat – zatrudnienie na czas określony 1,5 roku.
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki techniczne),
  • Doświadczenie w obszarze co-pakingu.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
  • Umiejętność nawiązywania i budowania długotrwałych, partnerskich relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi.
  • Wielozadaniowość oraz zdolność samodzielnego prowadzenia projektów.
  • Rozwinięte zdolności analityczne, zawansowana znajomość Excel.
  • Komunikatywność oraz zdolność do efektywnej współpracy z różnorodnymi osobami.
  • Energia w działaniu oraz kreatywność w poszukiwaniu nowych możliwości i rozwiązywaniu problemów.

Niektóre korzyści związane z dołączeniem do firmy Henkel

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w trybie hybrydowym, max. 10 dni w miesiącu.
  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy.
  • Dojazd do pracy: dostępność komunikacji miejskiej (autobusy nr. 136, 138, 218 oraz tramwaje nr. 17, 31). Promujemy również dojazdy rowerami – dostępne są łazienki z prysznicami.
  • Dogodna lokalizacja: blisko Galerii Mokotów, trzech siłowni oraz miejsc z ciekawym menu lunchowym.
  • Wynagrodzenie z premią zależną od Twoich wyników oraz trzynasta pensja.
  • Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie oraz karta sportowa Multisport.
  • Dodatkowe świadczenia socjalne dwa razy w roku (na Dzień Chemika i Mikołajki).
  • Kwartalne paczki z produktami naszych marek (m.in. Syoss, Bref, Persil, Silan, Fa, Schwarzkopf, Pattex) oraz możliwość preferencyjnego zakupu produktów firmy.
  • Program Wsparcia Pracowników EAP: wsparcie psychologiczne oraz porady prawne i finansowe.
  • Programy: Wolontariatu i Poleceń Pracowniczych.
  • Kompletny onboarding z Buddy: wsparcie w pierwszych krokach w naszej firmie.
  • Programy rozwojowe i szkolenia: dostęp do wielu warsztatów i kursów oraz możliwość uczestnictwa w projektach międzynarodowych.
  • Inicjatywy pracownicze: Henkel TV, wewnętrzne konkursy, programy well being’owe.

W Henkel pracować mogą ludzie wszelkiego pochodzenia, mający różne perspektywy i doświadczenia życiowe. Wierzymy, że unikalność każdego z naszych pracowników stanowi naszą siłę. Zostań częścią naszego zespołu i wzbogać go swoją wyjątkowością! Cieszymy się z aplikacji osób o różnych płciach, pochodzeniach, kulturach, religiach, orientacjach seksualnych, niepełnosprawnościach i w różnym wieku.

ID pracy 25078727

Lokalizacje stanowisk: Poland, Mazowieckie, Warsaw

Dane kontaktowe w przypadku pytań związanych z aplikacjami: hrpoland@henkel.com

Prosimy o nie wysyłanie podań na powyższy adres mailowy. Prosimy o kliknięcie na „Aplikuj na to stanowisko” w celu wysłania aplikacji na wybraną pozycję. Aplikacje wysyłane drogą mailową nie są akceptowane.

Termin końcowy składania podań o pracę: jeżeli informacja o wakacie widnieje na naszej stronie kariery, z przyjemnością przyjmiemy Twoje podanie!

Centrum Pracy: Jeśli masz już gotowe dokumenty, możesz utworzyć osobiste konto tutaj, albo zalogować się by sprawdzić status swojej aplikacji. W przypadku zakładania nowego konta, należy użyc adresu e-mail wykorzystanego do aplikowania.

Kosmetolog/Trycholog | BOSKO Cosmetics

Jesteśmy prężnie rozwijającą się polską firmą kosmetyczną. Stworzyliśmy profesjonalną linię
kosmetyków do włosów – trychology line, a także inne serie do włosów. Receptury tworzymy we
współpracy z trychologami i kosmetologami. Ważne jest dla nas budowanie społeczności, poszerzanie
wiedzy i świadomości kobiet na temat pielęgnacji włosów oraz skóry głowy.

Poszukujemy młodych, ambitnych, pozytywnych osób do współpracy w pięknej, zabytkowej
kamienicy w samym sercu Warszawy.

Szukamy kandydatów na dwa stanowiska: – Trycholog / Trycholożka – Kosmetolog / Kosmetolożka

Do Twoich obowiązków będzie należeć:

• przeprowadzanie konsultacji z klientami w celu ustalenia odpowiedniej pielęgnacji oraz
dobierania zabiegów odpowiednich do indywidualnych potrzeb skóry
• wykonywanie zabiegów kosmetologicznych
• wykonywanie zabiegów trychologicznych, trichoskopii, masaży trychologicznych
• wykonywanie zabiegów kosmetycznych na twarz takich jak zabiegi pielęgnacyjne,
oczyszczające, nawilżające, li ingujące

Nasze wymagania:

• wykształcenie kierunkowe bądź w trakcie studiów
• doświadczenie zawodowe trychologiczne / kosmetologiczne (mile widziane, ale możesz też je
u nas zdobyć)
• empa a, indywidualne podejście do klienta
• samodzielność, sumienność, dokładność
• punktualność
• wysoka kultura osobista
• umiejętność pracy w zespole i doskonałe zdolności komunikacyjne
• odpowiedzialność

Oferujemy:

• stabilne miejsce zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji
• możliwość poszerzania swoich kompetencji
• świetną atmosferę w zgranym zespole
• satysfakcjonujące wynagrodzenie
• udział w szkoleniach, eventach, spotkaniach branżowych.
Prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: kinga@bosko-cosme cs.com

Menedżer działu sprzedaży | V&S Brothers

Menedżer działu sprzedaży

Praca dla studenta w dynamicznej firmie logistycznej

O nas

Jesteśmy firmą logistyczną specjalizującą się w transporcie samochodów z
USA. Szukamy energicznej osoby na stanowisko Menedżera Działu
Sprzedaży, który dołączy się do naszego zespołu i pomoże nam rozwijać
naszą działalność!

Oferujemy:

Stałe wynagrodzenie + atrakcyjne bonusy
Umowę o pracę
Pracę w centrum miasta
Pierwszy miesiąc próbny (płatny)
Pracę na pełen etat – 8 godzin pracy + 1 godzina przerwy
Darmową kawę i herbatę
Służbowy komputer i telefon
Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku

Wymagania:

Znajomość języka polskiego – obowiązkowo
Znajomość języka angielskiego – mile widziana
Doświadczenie w sprzedaży lub logistyce będzie dodatkowym atutem

Umiejętność budowania relacji z klientami i negocjacji

 

CV prosimy wysyłać na adres:
wiktoria@vsbrothers.eu
Numer kontaktowy: +48 880 997 449

 

Inspektor ds. analizy danych | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

inspektor ds. analizy danych

w Zespole Wsparcia i Analiz

Biura Gospodarki Odpadami

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 26 maja 2025 r.

 

Główne odpowiedzialności:

  • analiza danych z wykorzystaniem narzędzi klasy BI,
  • praca z relacyjnymi bazami danych, budowa modeli danych, tworzenie baz danych,
  • współorganizacja szkoleń wewnętrznych w zakresie wykorzystania narzędzi analitycznych,
  • realizacja projektów informatycznych związanych z zagadnieniami: „machine learning”, „data mining”, „cloud computing” oraz udział w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych.

Charakterystyka pracy:

  • analiza biznesowa, specyfikowanie wymagań na systemy informatyczne,
  • projektowanie systemu gospodarki odpadami i udział w komisji przetargowej na odbiór odpadów,
  • obsługa korespondencji w prowadzonych sprawach oraz zgłoszeń w systemie Warszawa 19115,
  • tworzenie zestawień, informacji zarządczych, raportów, prezentacji
  • analiza danych zawartych w miejskich zbiorach danych z wykorzystaniem MS Excel oraz języków Python i SQL,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    • ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
    • ustawa o odpadach,
    • Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie m.st. Warszawy,
    • ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
    • ustawa o dostępie do informacji publicznej,
    • ustawa o ochronie danych osobowych,
    • ustawa Prawo zamówień publicznych,
    • ustawa Kodeks postępowania administracyjnego.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: ul. Kruczkowskiego 2, piętro 4. Wejście do budynku bez barier architektonicznych. Windy nie posiadają głosowego systemu informacji oraz oznaczeń brajlem. W budynku znajdują się toalety dostępne dla osób z niepełnosprawnościami. Drzwi do pomieszczeń oznakowane tabliczkami w systemie brajla oraz NFC.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rozmów telefonicznych kontakt z klientem oraz przemieszczanie się wewnątrz budynku.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa[1],
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera[2], w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum 3-lata stażu pracy albo wykształcenie średnie i minimum 5-letni staż pracy,
  • powyżej 2-letnie doświadczenie zawodowe związane z zarządzaniem bazami danych, analizą danych, analizą wielkich zbiorów danych (big data), wykorzystanie narzędzi analizy danych (np. klasy BI),
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego sprawdzana podczas testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, wiedza zawodowa, znajomość przepisów i procedur, sumienność, dążenie do rezultatów, samodzielność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia z zakresu informatyki, ekonometrii lub matematyki,
  • powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe związane z zarządzaniem bazami danych, analizą danych, analizą wielkich zbiorów danych (big data), wykorzystanie narzędzi analizy danych (np. klasy BI).

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.[3]

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu[4],
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie,
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

[1] Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

[2] Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.

[3] W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

[4] O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Nauczyciel/Instruktor zajęć matematycznych | MathRiders Białołęka

Nauczyciel/instruktor zajęć matematycznych MathRiders – Białołęka

Potrafisz wyobrazić sobie, że dziecko wychodzi z zajęć z uśmiechem, dumne ze swoich osiągnięć? Że nie może doczekać się kolejnej lekcji? W MathRiders to się dzieje naprawdę.

Mamy sprawdzoną metodę, gotowe scenariusze i bazę materiałów, ale też zostawiamy przestrzeń na Twoje pomysły, inicjatywę i energię. Jeśli już uczysz w ten sposób albo wiesz, że właśnie tak chcesz pracować — to istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że szukamy właśnie Ciebie.

Kogo szukamy:

  • osób, które lubią matematykę i chcą pokazywać ją w sposób zrozumiały i ciekawy,
  • nauczycieli, studentów i pasjonatów — otwartych, zaangażowanych, z uważnością na ucznia,
  • kandydatów, którzy mogą prowadzić stałe zajęcia w wybrane dni i godziny — od września do czerwca,
  • osób, które chcą mieć realny wpływ na to, z kim, gdzie i kiedy pracują,
  • osób, które chcą pracować tam, gdzie szanuje się ich czas, zaangażowanie i umiejętności — i które gotowe są dawać to samo w zamian.

Co oferujemy:

  • pracę dostosowaną do Twoich preferencji (wybierasz grupy wiekowe, dni, godziny pracy i lokalizacje: Strumykowa, Ceramiczna, Berensona, przedszkola na Białołęce),
  • specjalistyczne szkolenie z nauczania metodą MathRiders — latem, przed startem grup,
  • gotowe scenariusze, bogatą bazę materiałów, opiekę metodyka i wsparcie Zespołu,
  • realne wsparcie organizacyjne i sekretariat, który pomaga optymalizować czas pracy
  • pracę ze stałymi grupami w roku szkolny, prowadzenie dodatkowych warsztatów (dla chętnych)
  • 70–80 zł brutto za 1h zegarową prowadzenia zajęć,
  • różne formy współpracy: umowa zlecenie lub B2B.

Jak się zgłosić? Prześlij CV lub napisz kilka słów o sobie — powiedz, dlaczego to ogłoszenie Cię zatrzymało i uważasz, że MathRiders Białołęka to miejsce dla Ciebie.

Chcesz poznać na bliżej, poczuć energię Zespołu? Zapraszamy na profil: https://www.facebook.com/MatematykaMathridersBialoleka

Wysyłając zgłoszenie, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych na potrzeby tej rekrutacji, zgodnie z przepisami RODO.

Oferta ważna do końca czerwca 2025.