Przejdź do treści strony
22 536 54 08

Asystent/ka Działu HR

Empik to przestrzeń, w której pasja napędza ludzi i innowacje. Tworzymy ją wspólnie, wykorzystując doświadczenia, wiedzę oraz wyjątkowe charaktery i zainteresowania każdego z nas. Dzięki temu jesteśmy w TOP3 największych marek omnichannel, oferując 19 milionów produktów, które inspirują i nieustannie pobudzają ciekawość milionów Klientów.

W tej roli będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń o pracę na portalach rekrutacyjnych;
  • Selekcja CV, wstępna weryfikacja telefoniczna kandydatów oraz aranżowanie spotkań rekrutacyjnych;
  • Przygotowanie raportów i zestawień;
  • Kompleksowe wsparcie Zespołu Rekrutacji Centrali Empiku w codziennych zadaniach.

Oferujemy:

  • Biuro w Centrum Warszawy
  • Konkursy z nagrodami
  • Doświadczony zespół
  • Rozwój zawodowy
  • Rozwój swoich pasji

Pasujesz do nas jeśli:

  • Jesteś osobą zainteresowaną obszarem rekrutacji;
  • Masz już pierwsze doświadczenie zawodowe w postaci praktyk lub staży np. w obszarze operacyjnym, administracyjnym, HR etc. ;
  • Jesteś dostępny/a ok. 30/h w tygodniu (praca od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych);
  • Jesteś otwarta/ty na nawiązanie współpracy na podstawie umowy zlecenie do końca 2022r. (z możliwością kontynuacji współpracy);
  • Jesteś osobą komunikatywną, odpowiedzialną oraz lubisz kontakt z ludźmi.

Brzmi zachęcająco?
Dołącz do zespołu Empiku!

 

Aplikuj tutaj: https://skk.erecruiter.pl/Offer.aspx?oid=3771301&cfg=AAC4C641DF0E4B34B3003B5FDAB47B6B&ejoId=394961&ejorId=425768&comId=20003428

Specjalista ds. techniczno-handlowych

Firma techniczno-handlowa prowadząca również działalność doradczą, usługową i produkcyjną, działająca od prawie 30 lat na rynku polskim oraz Europy Środkowej i Wschodniej, reprezentująca ponad stu pięćdziesięciu producentów podzespołów do energoelektroniki, elektroniki, automatyki przemysłowej oraz urządzeń i wyposażenia warsztatowego.

Opis stanowiska:

  • Doradztwo techniczno-handlowe w zakresie produktów znajdujących się w ofercie firmy DACPOL
  • Analiza rynku (wprowadzenie do oferty nowych produktów pod kątem zaspokojenia potrzeb Klientów)
  • Prowadzenie sprzedaży danej grupy wyrobów
  • Planowanie i podejmowanie działań mających na celu pozyskiwanie nowych i utrzymywanie dotychczasowych Klientów
  • Uczestnictwo w imprezach targowych oraz wizyty u Klientów w kraju i za granicą

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne: wydział elektroniki, mechaniki, elektryczny, automatyka, elektroenergetyka lub pokrewne (tegoroczni abiturienci i absolwenci mile widziani)
  • Znajomość zagadnień z zakresu elektrotechniki, automatyki, energetyki, elektroenergetyki, miernictwa elektrycznego
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Umiejętności handlowe
  • Samodzielność, aktywność i inwencja w pracy
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Prawo jazdy kat. B
  • Dyspozycyjność

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
  • Nowoczesne biuro w dobrej lokalizacji,
  • Pracę w miłej i koleżeńskiej atmosferze,
  • Świadczenia dodatkowe: opieka medyczna, pakiet sportowy, ubezpieczenie grupowe,
  • Dofinansowanie do posiłków,
  • Bilety na wydarzenia kulturalne, dostęp do firmowej biblioteki,
  • Budżet rozwojowy (szkolenia, kursy, konferencje),
  • Ogólnofirmowe spotkania integracyjne.

Aplikacje z adnotacją EMC
prosimy kierować na adres:
praca@dacpol.eu

Administration Assistant

A może kariera w Hays Poland?

Administration Assisstant
Warszawa

Jesteśmy największą na świecie firmą zajmującą się rekrutacją specjalistyczną, a także liderem branży w Polsce. Na świecie działamy od ponad 50 lat. Rozwój zawodowy warto wiązać z najlepszymi. To dobry powód, aby nas lepiej poznać!

O stanowisku

Jako Administration Assisstant będziesz wspierać linię biznesową Hays Response w działaniach administracyjnych. Do Twoich obowiązków należeć będzie przygotowywanie estymacji wynagrodzeń dla klientów, wsparcie w koordynowaniu płatności, przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem oraz przedłużaniem umów.

Kogo szukamy?

Szukamy osoby, która jest komunikatywna, skrupulatna, dobrze czuje się w tematach finansowych. Niezbędna będzie dobra znajomość pakietu Office, w szczególności Excel, a także umiejętność posługiwania się językiem angielskim na poziomie min. B2.


Co zyskasz?

Dołączając do Hays Poland zyskasz możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, dużą dawkę wiedzy branżowej oraz okazję do nabycia doświadczenia zawodowego. Będą czekać na Ciebie różne ciekawe szkolenia oraz praca wśród ekspertów z branży rekrutacyjnej.

Wynagrodzenie na start: 21 zł brutto/h
Umowa zlecenie
Praca minimum 20 godzin tygodniowo (możliwy pełen wymiar godzin)
Praca w naszym biurze w Warszawie przy metrze Świętokrzyska
https://m.hays.pl/careers/Job/Detail/3740?lang=pl

Nabór do służby więziennej

Nabór do służby prowadzi Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Warszawie.

02-520 Warszawa, ul. Wiśniowa  50
Tel. 22 640 82 51


email: rekrutacja_oiswwarszawa@sw.gov.pl
www: www.sw.gov.pl/praca-oferty-szukaj


Specjalista ds. archiwizacji

Poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. archiwizacji
Lokalizacja: Warszawa, Wilanów

Zakres obowiązków:

  • organizowanie i prowadzenie archiwum przedsiębiorstwa
  • wsparcie merytoryczne komórek i kierownictwa w klasyfikowaniu i kwalifikowaniu dokumentacji
  • nadzór nad obiegiem dokumentów oraz szkolenie pracowników w tym zakresie
  • realizacja procesu wypożyczania dokumentów
  • współpraca z firmą zewnętrzną odpowiedzialną za zewnętrzną archiwizację dokumentów
  • brakowanie przeterminowanej dokumentacji niearchiwalnej
  • wprowadzanie dokumentów do systemu WORKFLOW
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • nadzorowanie przepływu informacji oraz dokumentów w firmie
  • wspieranie osób pracujących w Recepcji Głównej

Oczekujemy:

  • wykształcenia min. średniego
  • bardzo dobrej organizacji pracy własnej
  • samodzielności w działaniu
  • doświadczenia w pracy biurowej
  • biegłej znajomości obsługi komputera (pakiet Microsoft Office)
  • umiejętności obsługi urządzeń biurowych
  • mile widziana znajomość języka angielskiego

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia
  • pakiet benefitów pozapłacowych
  • pracę w zgranym zespole
  • pakiet szkoleń
  • możliwość rozwoju zawodowego

Osoby zainteresowane zachęcam do wypełnienia formularza aplikacyjnego na stronie:
https://rms.workservice.pl/apply/jo/89424951/rc/81857032

Manpower Pre Junior Doradca

Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cioletniej tradycji.

Obecnie dla jednego ze swoich Klientów poszukuje osób na stanowisko:

Pre Junior Doradca (również z orzeczeniem)
Miejsce pracy: Warszawa

Oferta jest skierowana również do osób z niepełnosprawnościami!

Co będzie należało do Twoich obowiązków ?

  • zapoznanie się ze specyfiką pracy w Sieci Sprzedaży
  • wsparcie zespołu w czynnościach administracyjnych
  • poznanie standardów obsługi klienta obowiązujących w organizacji
  • przygotowywanie ofert handlowych i procesowanie wniosków leasingowych
  • po odpowiednim wdrożeniu, docelowo objęcie stanowiska handlowego

Czego oczekujemy ?

  • dobrej znajomości MS Office (Excel, Word)
  • czynnego prawa jazdy kat B
  • zainteresowania zagadnieniami związanymi ze sprzedażą i branżą finansową
  • wykształcenia min. średniego
  • sumienności i dokładności w prowadzonych działaniach oraz wysokiej orientacji na cel

Co zyskasz dołączając do nas ?

  • Pracę na pełny etat w największej firmie leasingowej w Polsce o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Umowę o pracę na czas określony z perspektywą zatrudnienia stałego
  • Pakiet szkoleń wdrożeniowych
  • Perspektywę rozwoju zawodowego
  • Bogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego PZU, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji

Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysłanie cv oraz krótkiej informacji dotyczącej orzeczenia o stopniu niepełnosprawności na adres anna.zuwald@manpower.pl z dopiskiem „Pre Junior Doradca – Warszawa”.

Uwaga ! Zastrzegamy sobie prawo wyboru z wybranymi kandydatami. 

Mexem Spedytor międzynarodowy

MEXEM sp. z o.o. jest firmą istniejącą od 1988 r., specjalizującą się w krajowych i międzynarodowych przewozach towarów oraz w spedycji i magazynowaniu.

W związku ze stałym rozwojem, aktualnie poszukujemy dynamicznej osoby na stanowisko:

Spedytor międzynarodowy/ asystent spedytora międzynarodowego
(miejsce pracy: Pruszków)

Zakres obowiązków:

  • Organizacja drogowych przewozów towarów na obszarze Europy,
  • Monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych,
  • Rozwiązywanie problemów związanych z przewozem towarów,
  • Nadzór nad dokumentacją spedycyjną.

Nasze oczekiwania:

  • znajomość j. niemieckiego lub j. angielskiego lub j. francuskiego
  • dobra organizacja pracy,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność.

MILE WIDZIANI ABSOLWENCI


Gwarantujemy:

  • Stabilną pracę,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Rozwój zawodowy w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Odpowiedzialne stanowisko pozwalające na samodzielność w ramach realizowanych obowiązków,
  • Możliwość poszerzania lub zdobycia wiedzy i umiejętności w zakresie spedycji,
  • Opiekę medyczną w sieci placówek prywatnych,
  • Ubezpieczenia grupowe,
  • Pakiety sportowe.

Aplikację proszę wysłać na adres: rekrutacja@mexem.com.pl z dopiskiem „Spedytor Międzynarodowy”.

Adecco Poland Młodszy Specjalista ds. Audytu

Agencja Zatrudnienia Adecco Poland Sp. z o.o. dla swojego Klienta – światowego lidera rynku usług profesjonalnych obejmujących usługi audytorskie, doradztwo podatkowe, doradztwo biznesowe i doradztwo transakcyjne – poszukuje Kandydatów na stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. Audytu z językiem niemieckim lub francuskim
Miejsce pracy: Warszawa – praca w systemie hybrydowym

Zakres obowiązków:

  • Bieżące wsparcie pracy działu audytu
  • Pomoc przy realizacji prowadzonych projektów
  • Wspieranie zespołów w przeprowadzaniu analiz i badań rynku
  • Przygotowywanie raportów
  • Pomoc przy prawidłowym dekretowaniu dokumentów do systemu

Wymagania:

  • Wykształcenie kierunkowe (min. licencjat)
  • Doświadczenie (0-1) w podstawowej rachunkowości (AP, AR) – mile widziane doświadczenie korporacyjne, staż, praktyki itp.
  • Dobra znajomość języka niemieckiego lub francuskiego (B1) oraz angielskiego (B2)
  • Zdolność analitycznego i logicznego myślenia
  • Chęć dalszego rozwoju

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie – umowa o pracę
  • Praca na pełen etat
  • Możliwość rozwoju – przejrzysta ścieżka kariery zawodowej
  • Pracę w ambitnym, nastawionym na współpracę zespole
  • Pełne szkolenie i wdrożenie – opiekę mentora
  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe
  • Kursy językowe

LINK APLIKACYJNY: https://foeurope-adecco.secure.force.com/jobboard/JobRegisterForm?JobId=a1h7R00000XibvVQAR

CKPPP pracownik administracyjno-biurowy

Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych zaprasza do pracy w naszej jednostce absolwentów studiów I oraz II stopnia z kierunków: Pielęgniarstwo, Położnictwo, Zdrowie publiczne i Pedagogika

STANOWISKO: PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY

Centrum realizuje zadania o charakterze strategicznym dla systemu kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych na terenie kraju, obejmujące w szczególności:

  • koordynowanie prac związanych z opracowaniem programów kształcenia podyplomowego dla pielęgniarek i położnych;
  • monitorowanie jakości kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych;
  • organizowanie i przeprowadzenie egzaminów państwowych dla pielęgniarek i położnych;
  • prowadzenie rejestru wydanych dyplomów uzyskania tytuł specjalisty i wydawanie dyplomów;
  • prowadzenie czynności kontrolnych u organizatorów kształcenia w ramach
    nadzoru merytorycznego sprawowanego przez ministra właściwego do spraw zdrowia;
  • opracowanie ekspertyz i analiz z zakresu kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych oraz ich publikacja;
  • obsługa Systemu Monitorowania Kształcenia Pracowników Medycznych (SMK);
  • obsługa merytoryczna i finansowa umów zawartych z organizatorami szkoleń specjalizacyjnych.

 


Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę po trzymiesięcznym okresie próbnym;
  • pracę w stałych godzinach od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku;
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia;
  • możliwości awansu i rozwoju zawodowego zgodnego ze ścieżką kariery;
  • przyjazną atmosferę pracy w zaangażowanym i wspierającym zespole.

Osoby zainteresowane zapraszamy do złożenia oferty.
Nasz adres:
Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych
ul. A. Pawińskiego 5 A
02-106 Warszawa
e-mail: sekretariat@ckppip.edu.pl
https://ckppip.edu.pl/

Manpower Konsultant ds. rekrutacji (również z orzeczeniem)

Agencja zatrudnienia Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji.

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Konsultant ds. rekrutacji (również z orzeczeniem)
Miejsce pracy: Warszawa

Jesteśmy otwarci na współpracę z osobami niepełnosprawnymi!

Co będzie należało do Twoich obowiązków?

  • Prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska niższego i średniego szczebla – m.in. publikacja ogłoszeń, aktywne poszukiwanie kandydatów, prowadzenie rozmów weryfikujących z kandydatami
  • Budowanie długofalowych relacji z Klientami oraz pracownikami
  • Bieżąca współpraca z zespołem i innymi działami firmy
  • Przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne oraz Klientów

Czego oczekujemy?

  • Mile widziane doświadczenie w obszarze rekrutacji lub sprzedaży
  • Mile widziana wiedza z zakresu Prawa Pracy oraz znajomości zagadnień kadrowo-płacowych
  • Znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel
  • Entuzjazm i inicjatywa w działaniu

Co uzyskasz dołączając do nas?

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę + motywujący system premiowy
  • Pracę w dynamicznym, przyjaznym środowisku, w firmie o międzynarodowej strukturze
  • Możliwość rozwoju w ramach struktur naszej organizacji, zarówno poziomego jak i pionowego
  • Wdrożenie umożliwiające pełną samodzielność i znajomość oferty ManpowerGroup
  • Ciekawe szkolenia z obszarów rekrutacji, sprzedaży, prawa pracy oraz umiejętności miękkich
  • Dużą samodzielność w działaniu
  • Pakiet benefitów – opieka medyczna, karta Multisport na preferencyjnych warunkach, program zniżkowy ManpowerGroup Premium, dodatkowe dni wolne za staż pracy!

Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysłanie cv oraz krótkiej informacji dotyczącej orzeczenia o stopniu niepełnosprawności na adres anna.zuwald@manpower.pl z dopiskiem „Konsultant ds. rekrutacji w Warszawie”.