Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy poszukuje kandydatek i kandydatów na 2 wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
Starszy inspektor ds. strategii rozwoju w Zespole Termomodernizacji Budynków Biura Ochrony Powietrza i Polityki Klimatycznej
(umowa o pracę na czas określony – na czas realizacji projektu. Przewidywany czas realizacji projektu do dnia 31.12.2028 r.)
Nazwa projektu: „Mazowsze bez smogu”.
Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 2 sierpnia 2024 r.
Zakres zadań:
Główne odpowiedzialności:
- inicjowanie, planowanie i prowadzenie działań na rzecz koordynacji i realizacji polityk obszaru funkcjonalnego Warszawy,
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi – polskimi i zagranicznymi,
- monitorowanie zmian w zakresie krajowych i unijnych polityk oraz regulacji prawnych związanych ze strategicznym zarządzaniem rozwojem,
- przygotowywanie projektów z wykorzystaniem funduszy europejskich,
- opiniowanie projektów operacyjnych dokumentów planistycznych miasta.
Charakterystyka pracy:
- kontrola palenisk oraz czynna współpraca w tym zakresie z uprawnionymi urzędnikami gminy i policją,
- doradztwo energetyczne dla mieszkańców Warszawy związane z wymianą źródła ogrzewania i termomodernizacji, pomoc w pozyskaniu środków finansowych,
- prowadzenie działań zwiększających oszczędności zużycia energii w gospodarstwach domowych dotkniętych ubóstwem energetycznym oraz utworzenie bazy danych dotyczących ubóstwa energetycznego na terenie m.st. Warszawy,
- organizacja wydarzeń informacyjno-edukacyjnych związanych z ochroną powietrza,
- monitorowanie stanu inwentaryzacji źródeł ciepła, aktualizowanie bazy danych oraz opracowywanie strategii służącej poprawie jakości powietrza m.st. Warszawy,
- musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
ustawa o finansach publicznych,
ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
ustawa o samorządzie gminnym,
ustawa Prawo ochrony środowiska,
ustawa o odnawialnych źródłach energii,
ustawa o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków,
ustawa o efektywności energetycznej,
rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie – w zakresie oszczędności energii i izolacji cieplnej.
Warunki pracy:
Miejsce pracy: ul. Senatorskiej 36, na pierwszym piętrze. Budynek wyposażony w platformę dla osób z niepełnosprawnościami oraz windę. Na parterze i czwartym piętrze budynku znajdują się toalety dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózku.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rozmów telefonicznych, bezpośredni kontakt z klientem oraz praca w terenie.
Sporadycznie istnieje potrzeba praca w soboty i niedziele.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
- rozwój zawodowy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
- zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.
Niezbędne wymagania:
- obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność obsługi komputera (Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji,
uznamy, że spełniasz wymóg.), w tym podstawowych programów do edycji dokumentów, - wykształcenie wyższe I lub II stopnia,
- minimum 4-letni staż pracy,
- minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe związane z:
monitoringiem realizacji projektów inwestycyjnych zgodnie z założeniami dokumentów strategicznych o charakterze lokalnym, regionalnym, krajowym lub przygotowywaniem i aktualizowaniem dokumentów o charakterze strategicznym lub planowaniem i realizacją działań w obszarze ochrony powietrza, ochrony środowiska, efektywności energetycznej, rozwoju odnawialnych źródeł energii, eliminowania przyczyn zmian klimatycznych, adaptacji do zmian klimatycznych, - komunikatywna znajomość języka angielskiego sprawdzana podczas testu wiedzy i/lub rozmowy kwalifikacyjnej,
- kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osóbniepełnosprawnych jest niższy niż 6% (W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.).
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe I lub II stopnia,
- kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany 4-letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu (O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.) - oświadczenie o:
posiadanym obywatelstwie
pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.
Jak złożyć swoją ofertę?
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
https://erekrutacje-bip.um.warszawa.pl/
Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty.
Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.
Dodatkowe informacje
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:
https://erekrutacje-bip.um.warszawa.pl/procedura.php