Empik to przestrzeń, w której pasja napędza ludzi i innowacje. Tworzymy ją wspólnie, wykorzystując doświadczenia, wiedzę oraz wyjątkowe charaktery i zainteresowania każdego z nas. Dzięki temu jesteśmy w TOP3 największych marek omnichannel, oferując 19 milionów produktów, które inspirują i nieustannie pobudzają ciekawość milionów Klientów.
W tej roli będziesz odpowiedzialny/a za:
- Redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń o pracę na portalach rekrutacyjnych;
- Selekcja CV, wstępna weryfikacja telefoniczna kandydatów oraz aranżowanie spotkań rekrutacyjnych;
- Przygotowanie raportów i zestawień;
- Kompleksowe wsparcie Zespołu Rekrutacji Centrali Empiku w codziennych zadaniach.
Oferujemy:
- Biuro w Centrum Warszawy
- Konkursy z nagrodami
- Doświadczony zespół
- Rozwój zawodowy
- Rozwój swoich pasji
Pasujesz do nas jeśli:
- Jesteś osobą zainteresowaną obszarem rekrutacji;
- Masz już pierwsze doświadczenie zawodowe w postaci praktyk lub staży np. w obszarze operacyjnym, administracyjnym, HR etc. ;
- Jesteś dostępny/a ok. 30/h w tygodniu (praca od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych);
- Jesteś otwarta/ty na nawiązanie współpracy na podstawie umowy zlecenie do końca 2022r. (z możliwością kontynuacji współpracy);
- Jesteś osobą komunikatywną, odpowiedzialną oraz lubisz kontakt z ludźmi.
Brzmi zachęcająco?
Dołącz do zespołu Empiku!
Aplikuj tutaj: https://skk.erecruiter.pl/Offer.aspx?oid=3771301&cfg=AAC4C641DF0E4B34B3003B5FDAB47B6B&ejoId=394961&ejorId=425768&comId=20003428
Firma techniczno-handlowa prowadząca również działalność doradczą, usługową i produkcyjną, działająca od prawie 30 lat na rynku polskim oraz Europy Środkowej i Wschodniej, reprezentująca ponad stu pięćdziesięciu producentów podzespołów do energoelektroniki, elektroniki, automatyki przemysłowej oraz urządzeń i wyposażenia warsztatowego.
Opis stanowiska:
- Doradztwo techniczno-handlowe w zakresie produktów znajdujących się w ofercie firmy DACPOL
- Analiza rynku (wprowadzenie do oferty nowych produktów pod kątem zaspokojenia potrzeb Klientów)
- Prowadzenie sprzedaży danej grupy wyrobów
- Planowanie i podejmowanie działań mających na celu pozyskiwanie nowych i utrzymywanie dotychczasowych Klientów
- Uczestnictwo w imprezach targowych oraz wizyty u Klientów w kraju i za granicą
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe techniczne: wydział elektroniki, mechaniki, elektryczny, automatyka, elektroenergetyka lub pokrewne (tegoroczni abiturienci i absolwenci mile widziani)
- Znajomość zagadnień z zakresu elektrotechniki, automatyki, energetyki, elektroenergetyki, miernictwa elektrycznego
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Umiejętności handlowe
- Samodzielność, aktywność i inwencja w pracy
- Umiejętność pracy w zespole
- Prawo jazdy kat. B
- Dyspozycyjność
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
- Nowoczesne biuro w dobrej lokalizacji,
- Pracę w miłej i koleżeńskiej atmosferze,
- Świadczenia dodatkowe: opieka medyczna, pakiet sportowy, ubezpieczenie grupowe,
- Dofinansowanie do posiłków,
- Bilety na wydarzenia kulturalne, dostęp do firmowej biblioteki,
- Budżet rozwojowy (szkolenia, kursy, konferencje),
- Ogólnofirmowe spotkania integracyjne.
Aplikacje z adnotacją EMC
prosimy kierować na adres:
praca@dacpol.eu
A może kariera w Hays Poland?
Administration Assisstant
Warszawa
Jesteśmy największą na świecie firmą zajmującą się rekrutacją specjalistyczną, a także liderem branży w Polsce. Na świecie działamy od ponad 50 lat. Rozwój zawodowy warto wiązać z najlepszymi. To dobry powód, aby nas lepiej poznać!
O stanowisku
Jako Administration Assisstant będziesz wspierać linię biznesową Hays Response w działaniach administracyjnych. Do Twoich obowiązków należeć będzie przygotowywanie estymacji wynagrodzeń dla klientów, wsparcie w koordynowaniu płatności, przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem oraz przedłużaniem umów.
Kogo szukamy?
Szukamy osoby, która jest komunikatywna, skrupulatna, dobrze czuje się w tematach finansowych. Niezbędna będzie dobra znajomość pakietu Office, w szczególności Excel, a także umiejętność posługiwania się językiem angielskim na poziomie min. B2.
Co zyskasz?
Dołączając do Hays Poland zyskasz możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, dużą dawkę wiedzy branżowej oraz okazję do nabycia doświadczenia zawodowego. Będą czekać na Ciebie różne ciekawe szkolenia oraz praca wśród ekspertów z branży rekrutacyjnej.
Wynagrodzenie na start: 21 zł brutto/h
Umowa zlecenie
Praca minimum 20 godzin tygodniowo (możliwy pełen wymiar godzin)
Praca w naszym biurze w Warszawie przy metrze Świętokrzyska
https://m.hays.pl/careers/Job/Detail/3740?lang=pl
Nabór do służby prowadzi Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Warszawie.
02-520 Warszawa, ul. Wiśniowa 50
Tel. 22 640 82 51
email: rekrutacja_oiswwarszawa@sw.gov.pl
www: www.sw.gov.pl/praca-oferty-szukaj

Poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. archiwizacji
Lokalizacja: Warszawa, Wilanów
Zakres obowiązków:
- organizowanie i prowadzenie archiwum przedsiębiorstwa
- wsparcie merytoryczne komórek i kierownictwa w klasyfikowaniu i kwalifikowaniu dokumentacji
- nadzór nad obiegiem dokumentów oraz szkolenie pracowników w tym zakresie
- realizacja procesu wypożyczania dokumentów
- współpraca z firmą zewnętrzną odpowiedzialną za zewnętrzną archiwizację dokumentów
- brakowanie przeterminowanej dokumentacji niearchiwalnej
- wprowadzanie dokumentów do systemu WORKFLOW
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- nadzorowanie przepływu informacji oraz dokumentów w firmie
- wspieranie osób pracujących w Recepcji Głównej
Oczekujemy:
- wykształcenia min. średniego
- bardzo dobrej organizacji pracy własnej
- samodzielności w działaniu
- doświadczenia w pracy biurowej
- biegłej znajomości obsługi komputera (pakiet Microsoft Office)
- umiejętności obsługi urządzeń biurowych
- mile widziana znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia
- pakiet benefitów pozapłacowych
- pracę w zgranym zespole
- pakiet szkoleń
- możliwość rozwoju zawodowego
Osoby zainteresowane zachęcam do wypełnienia formularza aplikacyjnego na stronie:
https://rms.workservice.pl/apply/jo/89424951/rc/81857032
Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cioletniej tradycji.
Obecnie dla jednego ze swoich Klientów poszukuje osób na stanowisko:
Pre Junior Doradca (również z orzeczeniem)
Miejsce pracy: Warszawa
Oferta jest skierowana również do osób z niepełnosprawnościami!
Co będzie należało do Twoich obowiązków ?
- zapoznanie się ze specyfiką pracy w Sieci Sprzedaży
- wsparcie zespołu w czynnościach administracyjnych
- poznanie standardów obsługi klienta obowiązujących w organizacji
- przygotowywanie ofert handlowych i procesowanie wniosków leasingowych
- po odpowiednim wdrożeniu, docelowo objęcie stanowiska handlowego
Czego oczekujemy ?
- dobrej znajomości MS Office (Excel, Word)
- czynnego prawa jazdy kat B
- zainteresowania zagadnieniami związanymi ze sprzedażą i branżą finansową
- wykształcenia min. średniego
- sumienności i dokładności w prowadzonych działaniach oraz wysokiej orientacji na cel
Co zyskasz dołączając do nas ?
- Pracę na pełny etat w największej firmie leasingowej w Polsce o ugruntowanej pozycji na rynku
- Umowę o pracę na czas określony z perspektywą zatrudnienia stałego
- Pakiet szkoleń wdrożeniowych
- Perspektywę rozwoju zawodowego
- Bogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego PZU, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji
Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysłanie cv oraz krótkiej informacji dotyczącej orzeczenia o stopniu niepełnosprawności na adres anna.zuwald@manpower.pl z dopiskiem „Pre Junior Doradca – Warszawa”.
Uwaga ! Zastrzegamy sobie prawo wyboru z wybranymi kandydatami.
MEXEM sp. z o.o. jest firmą istniejącą od 1988 r., specjalizującą się w krajowych i międzynarodowych przewozach towarów oraz w spedycji i magazynowaniu.
W związku ze stałym rozwojem, aktualnie poszukujemy dynamicznej osoby na stanowisko:
Spedytor międzynarodowy/ asystent spedytora międzynarodowego
(miejsce pracy: Pruszków)
Zakres obowiązków:
- Organizacja drogowych przewozów towarów na obszarze Europy,
- Monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych,
- Rozwiązywanie problemów związanych z przewozem towarów,
- Nadzór nad dokumentacją spedycyjną.
Nasze oczekiwania:
- znajomość j. niemieckiego lub j. angielskiego lub j. francuskiego
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność.
MILE WIDZIANI ABSOLWENCI
Gwarantujemy:
- Stabilną pracę,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Rozwój zawodowy w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Odpowiedzialne stanowisko pozwalające na samodzielność w ramach realizowanych obowiązków,
- Możliwość poszerzania lub zdobycia wiedzy i umiejętności w zakresie spedycji,
- Opiekę medyczną w sieci placówek prywatnych,
- Ubezpieczenia grupowe,
- Pakiety sportowe.
Aplikację proszę wysłać na adres: rekrutacja@mexem.com.pl z dopiskiem „Spedytor Międzynarodowy”.
Agencja Zatrudnienia Adecco Poland Sp. z o.o. dla swojego Klienta – światowego lidera rynku usług profesjonalnych obejmujących usługi audytorskie, doradztwo podatkowe, doradztwo biznesowe i doradztwo transakcyjne – poszukuje Kandydatów na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Audytu z językiem niemieckim lub francuskim
Miejsce pracy: Warszawa – praca w systemie hybrydowym
Zakres obowiązków:
- Bieżące wsparcie pracy działu audytu
- Pomoc przy realizacji prowadzonych projektów
- Wspieranie zespołów w przeprowadzaniu analiz i badań rynku
- Przygotowywanie raportów
- Pomoc przy prawidłowym dekretowaniu dokumentów do systemu
Wymagania:
- Wykształcenie kierunkowe (min. licencjat)
- Doświadczenie (0-1) w podstawowej rachunkowości (AP, AR) – mile widziane doświadczenie korporacyjne, staż, praktyki itp.
- Dobra znajomość języka niemieckiego lub francuskiego (B1) oraz angielskiego (B2)
- Zdolność analitycznego i logicznego myślenia
- Chęć dalszego rozwoju
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie – umowa o pracę
- Praca na pełen etat
- Możliwość rozwoju – przejrzysta ścieżka kariery zawodowej
- Pracę w ambitnym, nastawionym na współpracę zespole
- Pełne szkolenie i wdrożenie – opiekę mentora
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe
- Kursy językowe
LINK APLIKACYJNY: https://foeurope-adecco.secure.force.com/jobboard/JobRegisterForm?JobId=a1h7R00000XibvVQAR
Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych zaprasza do pracy w naszej jednostce absolwentów studiów I oraz II stopnia z kierunków: Pielęgniarstwo, Położnictwo, Zdrowie publiczne i Pedagogika
STANOWISKO: PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
Centrum realizuje zadania o charakterze strategicznym dla systemu kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych na terenie kraju, obejmujące w szczególności:
- koordynowanie prac związanych z opracowaniem programów kształcenia podyplomowego dla pielęgniarek i położnych;
- monitorowanie jakości kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych;
- organizowanie i przeprowadzenie egzaminów państwowych dla pielęgniarek i położnych;
- prowadzenie rejestru wydanych dyplomów uzyskania tytuł specjalisty i wydawanie dyplomów;
- prowadzenie czynności kontrolnych u organizatorów kształcenia w ramach
nadzoru merytorycznego sprawowanego przez ministra właściwego do spraw zdrowia;
- opracowanie ekspertyz i analiz z zakresu kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych oraz ich publikacja;
- obsługa Systemu Monitorowania Kształcenia Pracowników Medycznych (SMK);
- obsługa merytoryczna i finansowa umów zawartych z organizatorami szkoleń specjalizacyjnych.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę po trzymiesięcznym okresie próbnym;
- pracę w stałych godzinach od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku;
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia;
- możliwości awansu i rozwoju zawodowego zgodnego ze ścieżką kariery;
- przyjazną atmosferę pracy w zaangażowanym i wspierającym zespole.
Osoby zainteresowane zapraszamy do złożenia oferty.
Nasz adres:
Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych
ul. A. Pawińskiego 5 A
02-106 Warszawa
e-mail: sekretariat@ckppip.edu.pl
https://ckppip.edu.pl/
Agencja zatrudnienia Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Konsultant ds. rekrutacji (również z orzeczeniem)
Miejsce pracy: Warszawa
Jesteśmy otwarci na współpracę z osobami niepełnosprawnymi!
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
- Prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska niższego i średniego szczebla – m.in. publikacja ogłoszeń, aktywne poszukiwanie kandydatów, prowadzenie rozmów weryfikujących z kandydatami
- Budowanie długofalowych relacji z Klientami oraz pracownikami
- Bieżąca współpraca z zespołem i innymi działami firmy
- Przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne oraz Klientów
Czego oczekujemy?
- Mile widziane doświadczenie w obszarze rekrutacji lub sprzedaży
- Mile widziana wiedza z zakresu Prawa Pracy oraz znajomości zagadnień kadrowo-płacowych
- Znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel
- Entuzjazm i inicjatywa w działaniu
Co uzyskasz dołączając do nas?
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę + motywujący system premiowy
- Pracę w dynamicznym, przyjaznym środowisku, w firmie o międzynarodowej strukturze
- Możliwość rozwoju w ramach struktur naszej organizacji, zarówno poziomego jak i pionowego
- Wdrożenie umożliwiające pełną samodzielność i znajomość oferty ManpowerGroup
- Ciekawe szkolenia z obszarów rekrutacji, sprzedaży, prawa pracy oraz umiejętności miękkich
- Dużą samodzielność w działaniu
- Pakiet benefitów – opieka medyczna, karta Multisport na preferencyjnych warunkach, program zniżkowy ManpowerGroup Premium, dodatkowe dni wolne za staż pracy!
Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysłanie cv oraz krótkiej informacji dotyczącej orzeczenia o stopniu niepełnosprawności na adres anna.zuwald@manpower.pl z dopiskiem „Konsultant ds. rekrutacji w Warszawie”.