Agencja Personalna HR Support to doświadczony zespół specjalistów. Zapewniamy: Rekrutacje, Kampanie Filmowe i Obsługę Prawną. Do każdego podchodzimy z zaangażowaniem i empatią, dlatego zaufało nam już tak wielu Klientów jak i Kandydatów. Nr licencji Agencji: 14952.
Obecnie dla jednego z naszych Klientów, firmy, świadczącej od wielu lat szeroki zakres usług w dziedzinie wdrażania produkcji tekturowo – papierowej, poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży (druk / papier)
Miejsce pracy: Warszawa
OBOWIĄZKI:
planowanie i organizacja sprzedaży
realizacja planów sprzedażowych zgodnie z polityką handlową firmy
pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długotrwałych relacji
kreowanie pozytywnego wizerunku firmy w branży
aktywna sprzeda
prowadzenie bazy klientów
raportowanie wyników
WYMAGANIA:
osoba pochodzenia ukraińskiego – warunek konieczny
wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
znajomość j. polskiego i angielskiego w stopniu komunikatywnym
min. roczne doświadczenie w handlu/ sprzedaży
komunikatywność, umiejętności negocjacyjne
umiejętność pracy w zespole
samodzielność i odpowiedzialność
gotowość do podróży służbowych
prawo jazdy kat. B mile widziane
PRACODAWCA OFERUJE:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
prowizje od wyników sprzedaży
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: kontakt@hr.info.pl
KANDYDACIE, ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI PROSIMY O WKLEJENIE NASTĘPUJĄCEJ KLAUZULI, W PRZECIWNYM RAZIE NIE BĘDZIEMY MOGLI ZAKWALIFIKOWAĆ CIEBIE DO PROCESU REKRUTACJI:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych z udziałem potencjalnych pracodawców przez HRS Projekt sp. Z o.o. Z siedzibą w Warszawie przy ul. Ostrobramskiej 101A, działającej pod marką HR Support, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. W sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
IMPULS-LEASING Polska Sp. z o.o. jest częścią Holdingu IMPULS-LEASING International z siedzibą w Austrii. Holding IMPULS-LEASING International należy do Grupy Raiffeisenlandesbank Upper Austria.
Na polskim rynku leasingu IMPULS-LEASING Polska działa od 2007 roku, oferując przedsiębiorcom korzystne finansowanie samochodów osobowych, ciężarowych oraz maszyn i urządzeń. Centrala firmy mieści się w Warszawie, natomiast biura sprzedażowe znajdują się w 19 miastach na terenie całego kraju.
Asystent w Departamencie Prawnym
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków
• Wdrażanie oraz aktualizację procedur w zakresie ładu korporacyjnego, ESG oraz AML,
• Nadzór nad wykonywaniem wdrożonych procedur,
• Raportowanie niefinansowe w zakresie swojej odpowiedzialności,
• Monitorowanie trendów rynkowych i legislacji w zakresie ESG/AML,
• Bieżąca współpraca z pozostałymi Departamentami Spółki.
Wymagania
• Ukończone studia wyższe na kierunku prawo lub administracja,
• Wysoko rozwinięte zdolności organizacji pracy własnej,
• Umiejętności analityczne,
• Chęć ciągłego rozwoju i dokształcania,
• Dyspozycyjność do podjęcia pracy min. w wymiarze 1/2 etatu.
Mile widziane
• Doświadczenie praktyczne w zakresie ładu korporacyjnego, ESG lub AML
Oferujemy
• Pracę w dynamicznym i zgranym zespole,
• Ciekawe perspektywy rozwoju zawodowego,
• Otwartą kulturę korporacyjną i przyjazną atmosferę,
• Hybrydowy model pracy,
• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowę cywilnoprawną,
• Opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe,
• Możesz także dołączyć do naszego programu sportowo-rekreacyjnego.
Zapraszamy do zapoznania się z aktualnymi ofertami pracy: www.impuls-leasing.pl/kariera
Szukasz pracy z szerokim zakresem godzin zarówno w tygodniu, jak i w weekend?
Jesteśmy zespołem rozmaitych osobowości i talentów, które świetnie się uzupełniają. To właśnie sprawia, że wspólnie osiągamy ambitne cele biznesowe. Jesteśmy zawsze otwarci na nowe pomysły, nową energię i osoby.
Jeżeli:
- znasz język niemiecki na poziomie B2;
- komunikujesz się także w języku polskim lub angielskim;
- jesteś gotowy do pracy stacjonarnej – nasze biuro znajduje się na Cybernetyki.
- sprawna obsługa komputera nie stanowi dla Ciebie problemu;
- jesteś otwarty w kontaktach interpersonalnych;
- chcesz pracować w międzynarodowym środowisku umożliwiającym rozwój;
- zależy Ci na elastycznym grafiku dostosowanym do Twoich preferencji;
- chcesz pracować 100 godzin miesięcznie bądź 160 godzin – twój wybór!;
- motywuje Cię możliwość awansu
to Armatis jest miejscem dla Ciebie!
Praca polega na :
- obsłudze pasażerów znanej linii lotniczej przy pomocy korespondencji mailowej oraz chatów (w przyszłości również infolinia przychodząca) oraz przyjmowaniu reklamacji.
- Obsługa dotyczy różnorodnych spraw, między innymi: zmian terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych.
Dołączając do Nas otrzymasz:
- Gwarantowaną stawkę godzinową 32zł/h;
- Dodatki za pracę w weekendy lub święta oraz realny do uzyskania system premiowy;
- Umowę zlecenie – jesteś studentem, więc brutto = na rękę;
- Szkolenie w pełni przygotowujące do pracy – zapłacimy Ci za ten czas;
- Elastyczny czas pracy w godzinach 9:00 -18:00 oraz w weekendy (praca możliwa 7 dni w tygodniu);
- Wsparcie merytoryczne na każdym etapie;
- Pracę w firmie, która znalazła się na liście Forbes TOP 300 najlepszych pracodawców 2022 roku;
- Możliwość awansu w strukturze firmy;
- Płatny program poleceń- do 3000 zł dodatkowego bonusu;
- Dofinansowanie do Karty Multisport;
Daj się poznać!
Coś nam mówi, że świetnie się u nas odnajdziesz! Wyślij aplikację na adres: magdalena.wrzos@armatis.com
DoPRACUJ sobie na święta razem z #empikteam!
Zastanawiasz się, #czywarto?
- Tak, bo szanujemy Twój czas: rekrutację odbędziesz bez wychodzenia z domu (online)
- Wspólnie ustalimy godziny Twojej pracy: jesteśmy elastyczni i słuchamy Twoich potrzeb, Ty pomagasz nam, a my Tobie!
- Pracujesz tyle godzin na umowę zlecenie, ile potrzebujesz, by doPRACOWAĆ sobie na święta 😉
- Możesz pochwalić się 100% frekwencją? Zgarniasz za nią dodatkową kasę (lubimy prezenty, lubimy dawać premię)!
Hmmm… ale co ja w ogóle będę robić?
- Pomagać naszym klientom „finalizować” ich marzenia, innymi słowy: obsługiwać kasę fiskalną 😉
- Wspierać naszych klientów w dokonywaniu trafnych wyborów (okres przedświąteczny bywa baaaardzo gorący)
- Dbać o to, aby produkty były odpowiednio ułożone na półkach: niespodzianki są fajne, ale raczej nikt nie chce szukać „Gry o tron” na półce z gazetami
- Utrzymywać porządek na pokładzie, czyli w… salonie Empiku 😉
Jakich osób szukamy?
- Takich, które mają czas, aby pomóc św. Mikołajowi w najgorętszym dla niego czasie: dyspozycyjnych w okresie akcji „Xmas” (listopad- grudzień)
- Otwartych na kontakt z klientami: uśmiechniętych i uprzejmych
- Ciekawskich „elfów”-detektywów, którzy kochają zanurkować w magazynie lub między półkami, by znaleźć wymarzony przez naszych klientów produkt 🙂
Aplikuj tutaj
Spotkajmy się w Empiku! 😊

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy ogłasza nabór kandydatów na 2 wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa
Inspektor do spraw kadrowych
w Wydziale Kadr
Biura Zarządzania Zasobami Ludzkimi



Aplikuj i dołącz do Zespołu ludzi których łączy pasja do kawy, zarażaj innych pozytywną energią, parz najlepszą kawę w mieście!

Czym będziesz się zajmować:
- zarządzaniem korespondencją przychodzącą i wychodzącą (poczta elektroniczna, papierowa oraz kontakty z kurierami);
- obsługą połączeń telefonicznych w języku polskim i angielskim;
- wsparciem administracyjnym, m.in kserowaniem, bindowaniem i skanowaniem;
- zarządzaniem przestrzenią publiczną biura, w tym recepcją, salami konferencyjnymi i miejscami spotkań;
- koordynowaniem przepływu informacji i obiegu dokumentów według wewnętrznych procedur Kancelarii;
- zarządzaniem rezerwacjami sal konferencyjnych;
- wsparciem w obsłudze spotkań wewnętrznych i zewnętrznych oraz organizacją podróży służbowych;
- dbaniem o wizerunek i sprawne funkcjonowanie recepcji.
Szukamy osoby, która:
- posiada wykształcenie wyższe lub jest w trakcie studiów (w trybie zaocznym);
- ma minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w kancelarii prawnej;
- zna język angielski w stopniu bardzo dobrym (min. B2);
- jest gotowa do pracy w systemie zmianowym;
- cechuję się komunikatywnością i samodzielnością w działaniu;
- jest osobą dyskretną i posiada nienaganną kulturę osobistą;
- wyróżnia się proaktywną postawą: samodzielność, otwartość, energiczność.
Oferujemy Ci:
- pracę w nowoczesnym biurze w centrum miasta;
- stałe zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji;
- dofinansowanie do pakietu sportowego;
- opiekę medyczną na poziomie VIP;
- możliwością przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie;
- możliwość udziału w konwersacjach z native speakerem;
- zdefiniowaną ścieżką kariery;
- udział w firmowych inicjatywach sportowych;
- profesjonalne i przyjazne środowisko pracy.
Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: m.borkowska@kochanski.pl
lub o aplikowanie przez formularz na stronie z ofertą: https://www.kochanski.pl/kariera-pl/asystent_ka-recepcji/
Czym będziesz się zajmować:
- zapewnieniem wsparcia dla zespołu prawników, w tym obsługą korespondencji papierowej i elektronicznej;
- koordynowaniem obiegu dokumentów według wewnętrznych procedur Kancelarii;
- edycją oraz formatowaniem dokumentów;
- porządkowaniem dokumentów prawnych;
- nadawaniem korespondencji na poczcie;
- obsługą spotkań i wsparciem recepcji w godzinach popołudniowo-wieczornych.
Szukamy osoby, która:
- posiada wykształcenie wyższe lub jest w trakcie studiów;
- ma doświadczenie na stanowiskach związanych z pracą biurową np. jako pomoc biurowa, asystencka, recepcyjna etc. Doświadczenie w kancelarii prawnej będzie dodatkowym atutem.
- jest dyspozycyjna w godzinach 15-21 lub 13-21;
- zna język angielski w stopniu dobrym;
- bardzo dobrze zna MS Office (szczególnie MS Word – umiejętność sprawnego formatowania tekstów oraz Outlook);
- posiada umiejętność dostosowywania się do szybko zmieniających się okoliczności;
- jest staranna i dokładna – bardzo ważne;
- jest dyskretna i ma nienaganną kulturę osobistą;
- jest skrupulatna, otwarta i komunikatywna.
Dlaczego Kochański & Partners?
Oferujemy Ci:
- pracę w nowoczesnym biurze w centrum miasta;
- dofinansowanie do pakietu sportowego;
- w pełni sfinansowaną opiekę medyczną na poziomie VIP;
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie;
- uczestnictwo w prestiżowych projektach;
- udział w szkoleniach i podnoszenie kwalifikacji;
- możliwość udziału w konwersacjach z native speakerem;
- zdefiniowaną ścieżkę kariery;
- udział w firmowych inicjatywach sportowych;
- profesjonalne i przyjazne środowisko pracy.
Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: s.michalczuk@kochanski.pl
lub o aplikowanie przez formularz na stronie z ofertą: https://www.kochanski.pl/kariera-pl/asystent-ka-popoludniowo-wieczorny-a/
Miejsce pracy: Warszawa
Zapraszamy Cię do naszego zespołu Marketing Automation and Development, w którym odpowiadamy za rozwój automatyzacji i personalizacji w komunikacji w grupie Empik. Do naszego zespołu szukamy osoby, która posiada doświadczenie w obszarze marketing automation, podchodzi kreatywnie do powierzonych zadań oraz analizuje wyniki i wyciąga wnioski. Dołącz do jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek oraz największych platform e-commerce w Polsce!
Do Twoich codziennych zadań należeć będzie:
- Współtworzenie oraz wdrażanie zautomatyzowanych kampanii na podstawie zachowań użytkowników
- Wspieranie realizacji kampanii e-mail, sms, push
- Określanie bazy docelowej wysyłek bezpośrednich (segmentacja w kanałach newsletter, push, sms)
- Dbanie o utrzymanie higieny bazy subskrybentów (jakość danych marketingowych)
- Stałe zarządzanie wdrożonych kampanii a także badanie efektywności prowadzonych działań
- Współudział w planowaniu oraz prowadzenie testów AB
- Analizowanie raportów oraz wyciąganie wniosków
- Tworzenie szablonów wiadomości HTML
- Udział w rozwoju narzędzi do komunikacji z Klientami grupy Empik
Oferujemy:
- Biuro w Centrum Warszawy
- System premiowania
- Karta zniżkowa na produkty
- Prywatna opieka medyczna
- Karta Multisport
- Konkursy z nagrodami
- Ubezpieczenie na życie
- Doświadczony zespół
- Rozwój zawodowy
- Rozwój swoich pasji
Pasujesz do Nas, jeśli:
- Znasz HTML i CSS na poziomie podstawowym
- Znasz podstawy Power BI, SQL i Google Analytics (mile widziane)
- Znasz systemy do marketing automation od strony praktycznej
- Pakiet MS Excel nie jest Ci obcy, a w szczególności Excel
- Potrafisz analizować dane, wyciągać wnioski a następnie przygotowywać rekomendacje
- Interesuje Cię świat marketingu interaktywnego i e-commerce
- Bardzo dobrze organizujesz pracę własną
- Jesteś osobą dokładną i skrupulatną
Brzmi zachęcająco?
Dołącz do zespołu Empiku!
Aplikuj tutaj: https://skk.erecruiter.pl/Offer.aspx?oid=3771851&cfg=AAC4C641DF0E4B34B3003B5FDAB47B6B&ejoId=395171&ejorId=425840&comId=20003428
Empik to przestrzeń, w której pasja napędza ludzi i innowacje. Tworzymy ją wspólnie, wykorzystując doświadczenia, wiedzę oraz wyjątkowe charaktery i zainteresowania każdego z nas. Dzięki temu jesteśmy w TOP3 największych marek omnichannel, oferując 19 milionów produktów, które inspirują i nieustannie pobudzają ciekawość milionów Klientów.
W tej roli będziesz odpowiedzialny/a za:
- Redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń o pracę na portalach rekrutacyjnych;
- Selekcja CV, wstępna weryfikacja telefoniczna kandydatów oraz aranżowanie spotkań rekrutacyjnych;
- Przygotowanie raportów i zestawień;
- Kompleksowe wsparcie Zespołu Rekrutacji Centrali Empiku w codziennych zadaniach.
Oferujemy:
- Biuro w Centrum Warszawy
- Konkursy z nagrodami
- Doświadczony zespół
- Rozwój zawodowy
- Rozwój swoich pasji
Pasujesz do nas jeśli:
- Jesteś osobą zainteresowaną obszarem rekrutacji;
- Masz już pierwsze doświadczenie zawodowe w postaci praktyk lub staży np. w obszarze operacyjnym, administracyjnym, HR etc. ;
- Jesteś dostępny/a ok. 30/h w tygodniu (praca od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych);
- Jesteś otwarta/ty na nawiązanie współpracy na podstawie umowy zlecenie do końca 2022r. (z możliwością kontynuacji współpracy);
- Jesteś osobą komunikatywną, odpowiedzialną oraz lubisz kontakt z ludźmi.
Brzmi zachęcająco?
Dołącz do zespołu Empiku!
Aplikuj tutaj: https://skk.erecruiter.pl/Offer.aspx?oid=3771301&cfg=AAC4C641DF0E4B34B3003B5FDAB47B6B&ejoId=394961&ejorId=425768&comId=20003428