Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta
Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
podinspektor ds. strategii personalnej
w Wydziale Obsługi Kierownictwa
Biura Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 3 kwietnia 2025 r.
Główne odpowiedzialności:
- administrowanie strukturą organizacyjną w systemie kadrowo-płacowym,
proponowanie usprawnień w systemie oraz testowanie nowych rozwiązań, - controlling personalny – dokonywanie okresowych analiz poziomu i struktury
zatrudnienia, etatyzacji, okresowych planów i sprawozdań z zakresu ZZL.
Charakterystyka pracy:
- współadministrowanie systemem SAP HR-PA w zakresie struktury organizacyjnej,
spraw kadrowych, zgodnie z przyznanymi uprawnieniami w systemie, tworzenie i
modyfikacjia struktury organizacyjnej i wykonywanie transakcji
administracyjnych, - obsługa elektronicznych zwolnień lekarskich e-ZLA dla biur i urzędów dzielnic,
- przetwarzanie kadrowych danych statystycznych w zakresie okresowych
sprawozdań, w tym sprawozdań do GUS, - wykonywanie zadań związanych ze zmianami regulaminów organizacyjnych
dzielnic, analiza proponowanej struktury organizacyjnej, w tym liczby stanowisk
kierowniczych, - umiejętność pracy z programem Excel,
- musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne: ustawa Kodeks pracy,
-ustawa o pracownikach samorządowych,
-ustawa o samorządzie gminnym,
-ustawa o ustroju m.st. Warszawy,
-ustawa o dostępie do informacji publicznej,
-ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych,
-rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników
samorządowych,
-przepisy prawa z zakresu ochrony danych osobowych.
Warunki pracy:
Miejsce pracy: pl. Bankowy 2, piętro 17. Budynek wyposażony w podjazd oraz system
kontroli dostępu. Szerokość wejścia, ciągi komunikacyjne dostosowane są dla osób
z niepełnosprawnościami. Drzwi windy maja szerokość 80 cm. W budynku na każdym
piętrze znajduje się toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, bezpośrednia obsługa
klientów wewnętrznych oraz przemieszczanie się wewnątrz budynku.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
o pracę), - rozwój zawodowy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
- zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.
Niezbędne wymagania:
- obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia,
- umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji
dokumentów, - wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum roczny staż pracy albo
wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy, - powyżej półroczne doświadczenie zawodowe w zakresie ZZL, przygotowywania
analiz statystycznych, finansów i budżetu, organizowania wolontariatu, pracy w
organizacjach pozarządowych lub współpracy z organizacjami pozarządowymi,
prowadzenia projektów, budowania wizerunku pracodawcy, obsługi
zintegrowanego systemu informatycznego, prowadzenia spraw w zakresie
przebiegu stosunku pracy i prowadzenia akt osobowych, administracji publicznej,
Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.
Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji,
uznamy, że spełniasz wymóg. - kompetencje: identyfikacja z urzędem, wiedza zawodowa, znajomość przepisów
i procedur, sumienność, samodzielność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta
zewnętrznego i wewnętrznego.
Dodatkowe wymagania:
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia w zakresie ZZL, administracji, psychologii,
socjologii, statystyki, finansów i budżetu lub jednolite studia magisterskie na
kierunku prawo.
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz
skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu, - oświadczenie o:
-posiadanym obywatelstwie,
-pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
publicznych,
-nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
-wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich
złożeniem.
Jak złożyć swoją ofertę?
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2,
00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic
m.st. Warszawy.
W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych.
O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.
Dodatkowe informacje
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:
System elektronicznej rekrutacji Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy – Strona główna