Przejdź do treści strony
22 536 54 08

Stażysta/tka do pracy na recepcji

Jesteśmy jedną z największych polskich firm oferujących usługi w zakresie rozwiązań IT w regionie CEE oraz częścią Grupy Kapitałowej Asseco Poland. Specjalizujemy się we wdrożeniach, utrzymaniach i rozwojach wiodących na świecie systemów ERP dedykowanych dla dużych i średnich przedsiębiorstw (Oracle E-Business Suite, SAP S/4HANA, Microsoft Dynamics 365, Softlab ERP).

20 letnia współpraca z Klientami pozwoliła nam poznać wszystkie możliwe wyzwania stające na ścieżce projektowej i znaleźć sposoby pozwalające skutecznie się z nimi zmierzyć. Nie odpuszczamy. Niejednokrotnie realizowaliśmy kompleksowe projekty trwające latami. Nie gramy na czas. Gramy na jakość i realizację oczekiwań naszych klientów, które pozwalają im na dalszą ekspansję w swojej branży. Bazując na potrzebach klientów rozbudowaliśmy nasze portfolio o usługi i produkty komplementarne do systemów ERP. Obecnie wdrażamy również autorski system Archillea zapewniający pełną cyfryzację, automatyzację i optymalizację procesów biznesowych. W naszej rodzinie pojawił się także Octark – zespół ekspertów w zakresie systemów customowych specjalizujących się w obszarach:

  • Web Design & Development
  • Big Data & Data Analysis
  • DevOps

dla których nie ma rzeczy (i aplikacji) niemożliwych.

Wierzymy, że rozwój oznacza ciągłą zmianę. Jesteśmy na nią otwarci i mamy odwagę oraz chęci na osiąganie kolejnych poziomów technologicznej ekspansji. W ten sam sposób współpracujemy z naszymi Klientami – zapewniając im wsparcie i motywując do sięgania po więcej.

Poszukujemy stażysty/tki do pracy na recepcji w naszym Warszawskim biurze (ul. Daimlera 2).

Potrzebujemy osoby chętnej do pomocy naszej Recepcjonistce oraz nauki zadań na tym stanowisku. Po stażu oferujemy umowę zlecenie oraz możliwość rozwoju w Dziale Administracji, pod który podlega recepcja.

Poszukujemy osoby, która chce się rozwijać nie tylko w kierunku obsługi recepcji, a także zadań administracyjnych (fakturowanie, prace na wewnętrznych systemach m. in. EOD, Jira).

Oferujemy pełne przeszkolenie z niżej opisanego zakresu obowiązków i pracę miłej atmosferze pod okiem doświadczonych pracowników 😊


Zakres obowiązków:

  • Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa Klientów,
  • Dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni wspólnych w tym urządzeń biurowych,
  • Odbieranie telefonów i maili recepcyjnych,
  • Ewidencja korespondencji z zachowaniem płynności obiegu dokumentów,
  • Współpraca z kurierami i innymi dostawcami,
  • Bieżące monitorowanie, zamawianie i uzupełnianie zapasów artykułów spożywczych i biurowych,
  • Organizacja i obsługa spotkań (przygotowanie sal konferencyjnych, rezerwacja miejsc parkingowych),
  • Wsparcie pozostałych obszarów organizacji (m.in. administracja, marketing, hr)

Praktyki HR

Fundacja na rzecz promocji i rozwoju Głos Młodych to organizacja pozarządowa o charakterze non-profit. Ideą przedsięwzięcia jest umożliwienie wykorzystania posiadanej wiedzy w celu jej praktycznego wykorzystania. Zdobycie doświadczenia będącego przepustką do przyszłej kariery i osiągnięcia zaplanowanych celów.

Oferujemy  praktyki zdalne:

– praktyki uczelniane

– praktyki w celu zdobycia doświadczenia (pozauczelniane)

Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą na naszej stronie internetowej: https://fundacjaglosmlodych.org/

Praktyki z zakresu HR-u swoim zakresem obejmują:

  • poznanie przepisów Prawa Pracy, Prawa Ubezpieczeń Społecznych, Prawa Podatkowego związanych z zatrudnianiem pracowników;
  • redagowanie ofert pracy;
  • prowadzenie i koordynację procesów kadrowo-płacowych;
  • prowadzenie dokumentacji kadrowej;
  • opracowanie i wdrażanie wewnętrznych procedur, regulaminów i zarządzeń.

Od praktykantów wymagamy:

  • biegłej znajomości języka polskiego w mowie i w piśmie;
  • dobrej organizacji pracy;
  • sumienności i dokładności w wykonywaniu zadań;
  • chęci do rozwoju i zdobycia doświadczenia.

W celu podjęcia praktyk uczelnianych zainteresowany musi wyrazić chęć podjęcia współpracy wysyłając swoje CV, a także Regulamin Praktyk oraz Program Praktyk z Uczelni, której jest studentem. Realizując praktyki uczelniane uwzględniamy bowiem programy edukacyjne poszczególnych Uczelni.

Wybrany zakres przedmiotowy praktyk musi być zgodny z kierunkiem studiów praktykanta oraz Regulaminem Praktyk Uczelni.

Ponadto praktykant zobowiązany jest do sprawdzenia, czy istnieją inne formalności, które należy dopełnić, aby praktyka uczelniana została zaliczona. Jeśli dostępne są dokumenty, które są konieczne do załatwienia praktyki, zainteresowany powinien je pobrać, wypełnić i dostarczyć Fundacji.

Zawarcie umowy następuje tylko w przypadku, gdy wymaga tego dana Uczelnia.

W każdym przypadku konieczne jest prowadzenie Dziennika Praktyk dokumentującego przebieg praktyk.

Po zakończeniu praktyk wystawiane są stosowne dokumenty. Najlepsi otrzymują referencje lub rekomendacje wraz z dokładnym opisem swoich osiągnięć i umiejętności.

Prosimy o przesłanie wszystkich wymaganych dokumentów oraz CV na e-mail: rekrutacjaglosmlodych@gmail.com

Po otrzymaniu Twojej wiadomości skontaktujemy się w celu omówienia szczegółów współpracy.

Praktyki-programowanie

Fundacja na rzecz promocji i rozwoju Głos Młodych to organizacja pozarządowa o charakterze non-profit. Ideą przedsięwzięcia jest umożliwienie wykorzystania posiadanej wiedzy w celu jej praktycznego wykorzystania. Zdobycie doświadczenia będącego przepustką do przyszłej kariery i osiągnięcia zaplanowanych celów.

Oferujemy:

– praktyki uczelniane

– praktyki w celu zdobycia doświadczenia (pozauczelniane)

Praktyki są zdalne i dostosowane do możliwości czasowych Praktykanta!

Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą na naszej stronie internetowej: https://fundacjaglosmlodych.org/

Zakres praktyk na stanowisku programista:

  • tworzenie i administracja stronami WWW;
  • tworzenie, administracja i użytkowanie relacyjnymi bazami danych;
  • programowanie aplikacji internetowych;
  • tworzenie i administracja systemami zarządzania treścią;
  • projektowanie programowania i testowanie zaawansowanych aplikacji webowych;
  • projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji desktopowych;
  • uczestniczenie w tworzeniu narzędzi wspierających proces testowania (np. C#, VBScript, VBA, JCL, T-SQL),
  • rozwijanie systemów operacyjnych, systemów zarządzania bazami danych, sterowników;
  • wyszukiwanie i usuwanie błędów powstałych w trakcie pisania kodu (debugowanie);
  • testowanie i zapewnienie jakości tworzonego oprogramowania.
  • pisanie c# oraz  php specjalizacja laravel

Wymagania:

  • znajomość wybranych języków programowania
  • umiejętność pracy zespołowej nad projektami
  • sumienność i staranność
  • pierwsze doświadczania w pracy nad projektami mile widziane

W celu podjęcia praktyk uczelnianych zainteresowany musi wyrazić chęć podjęcia współpracy wysyłając swoje CV, a także Regulamin Praktyk oraz Program Praktyk z Uczelni, której jest studentem. Realizując praktyki uczelniane uwzględniamy bowiem programy edukacyjne poszczególnych Uczelni.

Wybrany zakres przedmiotowy praktyk musi być zgodny z kierunkiem studiów praktykanta oraz Regulaminem Praktyk Uczelni.

Ponadto praktykant zobowiązany jest do sprawdzenia, czy istnieją inne formalności, które należy dopełnić, aby praktyka uczelniana została zaliczona. Jeśli dostępne są dokumenty, które są konieczne do załatwienia praktyki, zainteresowany powinien je pobrać, wypełnić i dostarczyć Fundacji.

Zawarcie umowy następuje tylko w przypadku, gdy wymaga tego dana Uczelnia.

W każdym przypadku konieczne jest prowadzenie Dziennika Praktyk dokumentującego przebieg praktyk.

Po zakończeniu praktyk wystawiane są stosowne dokumenty. Najlepsi otrzymują referencje lub rekomendacje wraz z dokładnym opisem swoich osiągnięć i umiejętności.

Prosimy o przesłanie wszystkich wymaganych dokumentów oraz CV na e-mail: rekrutacjaglosmlodych@gmail.com

Specjalista(-ka) ds. kampanii w Otwartych Klatkach

W Otwartych Klatkach nie spoczniemy, dopóki nie zakończymy cierpienia zwierząt. Dołącz do nas i pomóż nam to osiągnąć.

Poszukujemy specjalisty(-ki) ds. kampanii – zatrudniona osoba będzie pracować przy kampanii Jak One To Znoszą, dotyczącej kur niosek, lub przy kampanii Frankenkurczak, dotyczącej dobrostanu kurczaków brojlerów. Główne obszary w pracy przy kampaniach to praca korporacyjna (negocjacje z firmami), komunikacja społeczna (media), mobilizacja społeczna (wydarzenia, akcje społecznościowe) oraz działania rzecznicze (zmiany prawne).

Metod, jakie wykorzystujemy w kampaniach, jest dużo, dlatego nie jest proste określenie, jak dokładnie wygląda praca na tym stanowisku. Zadaniem kampanierów jest takie zaplanowanie strategii kampanii i jej egzekwowanie, aby dojść do założonych celów.
Przykładowo takim celem jest zakończenie hodowli klatkowej kur niosek. W tym przypadku nasi kampanierzy podejmują szereg działań, aby to osiągnąć: prowadzą rozmowy z sieciami handlowymi, tworzą i publikują raporty rynkowe dotyczące wykorzystywania jaj klatkowych, koordynują publikacje materiałów śledczych z ferm, uczestniczą w spotkaniach odpowiednich komisji sejmowych, organizują protesty, koordynują tworzenie spotów filmowych, kontaktują się z politykami i nieustannie poszukują nowych sposobów na dojście do celu.
Prowadzenie kampanii można porównać do prowadzenia własnej firmy czy organizacji: Twoja praca nie zawsze jest przewidywalna i to od Ciebie zależy, czy wydarzą się rzeczy, które przybliżą realizację założonych celów.

Co będziesz robić?

  • Współtworzyć strategię kampanii — nasze kampanie mają na celu zmniejszanie cierpienia zwierząt — będziesz współtworzyć plan, jak do tego doprowadzić. Będziesz decydować, jakie narzędzia i taktyki przyniosą kampanii największy progres, jaki rodzaj komunikacji będzie odpowiedni, na jakich podmiotach powinniśmy się skupić w działaniach.
  • Zarządzać komunikacją kampanii — będziesz tworzyć plan komunikacyjny, a w razie potrzeby kontaktować się bezpośrednio z mediami. Dla naszych kampanii ważne są zarówno media tradycyjne, jak i media społecznościowe.
  • Organizować wydarzenia — będziesz zajmować się organizacją konferencji, protestów, spotkań, w zależności od potrzeb kampanii.
  • Robić research — będziesz budować kampanię, korzystając z rzetelnych danych i ich dobrego zrozumienia. Obejmuje to badania naukowe, dane ekonomiczne czy socjologiczne.
  • Mobilizować aktywistów i opinię publiczną — będziesz zachęcać ludzi do komunikowania się z firmami czy politykami, aby pokazać społeczne poparcie.
  • Koordynować tworzenie publikacji — będziesz tworzyć treści naszych raportów czy analiz.
  • Uczestniczyć w negocjacjach z firmami — sieci handlowe czy producenci żywności mają duży wpływ na dobrostan zwierząt. Będziesz prowadzić z nimi rozmowy, aby firmy podejmowały odpowiednie działania.
  • Pisać i dzwonić do firm — droga do poprawy sytuacji zwierząt prowadzi przez wiele rozmów telefonicznych i wiele maili.
  • Uczestniczyć w działaniach rzeczniczych — będziesz brać udział np. w rozmowach z politykami czy w komisjach sejmowych.
  • Poznawać jak działa świat — uczynisz swoją misją zrozumienie świata takim, jakim jest, a nie takim, jakim pragniesz, aby był.
  • Doświadczać frustracji — będziesz się martwić, że nie działamy lepiej i wykorzystywać tę frustrację do ulepszania naszej organizacji.
  • Kwestionować pomysły — będziesz kwestionować powszechną wiedzę, a zwłaszcza własne pomysły, aby nasze wyniki były zawsze tak dobre, jak tylko mogą być.
  • Optymalizować swoją pracę — będziesz stale pogłębiać swoją wiedzę — zarówno o poszczególnych obszarach aktywizmu na rzecz zwierząt, jak i o tym, jak działa świat — i odczuwać satysfakcję z tego procesu.
  • Podejmować decyzje w obliczu niepewności — będziesz działać nawet wtedy, gdy nie posiadamy wystarczających danych.
  • Porzucać projekty — będziesz zmieniać swoje cele, gdy będzie to miało sens, bez względu na zainwestowany już czas.
  • Respektować innych i im ufać — będziesz ufać intencjom innych w organizacji, pomimo wielu rzeczy, które będą nas dzielić oraz wspierać osoby, zarówno, gdy im się powodzi, jak i wtedy, gdy odnoszą porażki.
  • Będziesz samodzielnie poszukiwać informacji — będziesz działać w dużym stopniu niezależnie, co będzie wymagało od Ciebie pozyskiwania oraz weryfikowania informacji.
  • Popełniać błędy — będziesz przyznawać się do swoich błędów bez wstydu, z chęcią wyciągania z nich wniosków.

Co zyskujesz, pracując w Otwartych Klatkach?

  • Pracę z misją — pomagasz budować lepszy świat dla zwierząt.
  • Czas — masz mniej ograniczeń czasowych, działając dla zwierząt na pełen etat, w porównaniu z działaniem w swoim wolnym czasie.
  • Wysoką elastyczność — pracujesz zdalnie, z domu i samodzielnie rozliczasz się ze swojego czasu i obowiązków.
  • Zaufanie — masz dużą dowolność w działaniu, ponieważ bierzesz na siebie odpowiedzialność za organizację — ufamy, że zatrudnione osoby będą robić to, co dla niej najlepsze.
  • Autonomię — doświadczysz wolności i niezależności w podejmowaniu decyzji.
  • Transparentność — masz wgląd w pracę oraz decyzje innych, tak samo, jak osoby budujące organizację mają wgląd w twoją pracę.
  • Szczerą kulturę pracy — będziesz wiedzieć, co robią twoi koledzy i koleżanki i co tak naprawdę myślą.
  • Wiedzę — poznasz i otrzymasz wsparcie od osób, które od wielu lat walczą o zwierzęta.
  • Możliwość rozwoju — będziesz się uczyć każdego dnia i będziemy zachęcać Cię do testowania swoich umiejętności.
  • Zdolność do wpływania na organizację — będziesz otwarcie wyrażać swoje zdanie i w ten sposób wpływać na to, jaką organizacją jesteśmy.
  • Śmiech — będziesz mieć okazję i przestrzeń, żeby się odprężyć i wyluzować — wiemy, że aktywizm może być czasami przytłaczający, dlatego ważne jest dla nas, aby to zrównoważyć odpowiednią atmosferą w organizacji.
  • Przejrzyście ustalone wynagrodzenie — otrzymasz wynagrodzenie za swój aktywizm.

Gwarantujemy umowę o pracę. Nasze stawki nie są negocjowalne.

Czego od Ciebie wymagamy?

  • Głębokiego przekonania do misji Otwartych Klatek.
  • Dużej elastyczności czasowej. Tak jak oferujemy dużą elastyczność w zakresie godzin pracy, tak samo potrzebujemy Twojej elastyczności. Musi odpowiadać Ci gotowość do pracy w normalnym wymiarze (40 godzin / tydzień), z czego część może odbywać się w niestandardowych godzinach, aby dostosować się do różnic w strefach czasowych, godzin działania wolontaryjnych aktywistów i niespodziewanych wydarzeń.
  • Nie zachowywania się jak dupek. Oczekujemy, że będziesz traktować innych z szacunkiem, przyzwoitością i współczuciem — nawet adwersarzy.
  • Wysokiej etyki pracy. Jesteśmy nastawieni na działanie — aktywizm jest naszą pasją i jedną z głównych motywacji w życiu. Aby pasować do naszej kultury, musisz być osobą, która jest proaktywna i lubi pracę.
  • “Growth mindset”. Nikt nie wie, jak naprawić świat, więc potrzebujemy osób, które chcą się nieustająco rozwijać. Ciągle staramy się być lepsi w naszym aktywizmie, ale także jako ludzie.
  • Dopasowania do kultury częstego feedbacku. Musisz odnajdywać się w kulturze skoncentrowanej na bezpieczeństwie psychologicznym poprzez ciągłe dawanie i otrzymywanie szczerych i bezpośrednich informacji zwrotnych, jak również reagowania, gdy coś nie jest w porządku.
  • Pragmatycznego myślenia o konsekwencjach działań. Zmiana, o jaką walczymy to maraton, a nie sprint i dlatego zawsze myślimy o bezpośrednich i pośrednich oraz krótko- i długofalowych efektach naszych działań.
  • Umiejętności rozumowania i komunikowania swojego myślenia. Podejście oparte na dowodach, intelektualna pokora i umiejętność dzielenia się swoim rozumowaniem z innymi to cechy niezbędne do działania w naszej organizacji.
  • Znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Działamy w ramach międzynarodowej organizacji Anima International oraz w światowym ruchu prozwierzęcym, gdzie komunikujemy się po angielsku.
  • Dużej asertywności i kierowania się wartościami Otwartych Klatek. Musisz charakteryzować się wysokim przywiązaniem do wartości i zasad, by nie zamiatać problemów pod dywan.
  • Nastawienia na cel, sprawczości i proaktywności. Działania kampanijne muszą nas przybliżać do założonych celów, nawet jeśli napotykamy liczne przeszkody.
  • Wysokich umiejętności komunikacji w mowie i piśmie. Prowadząc kampanię, musisz tworzyć wiele treści pisanych, jak również odbywać rozmowy telefoniczne z firmami czy politykami.
  • Umiejętności planowania i zarządzania projektami. Ważne jest, abyś umiał(a) sporządzić plan i strategię kampanii, ale równie ważne jest egzekwowanie założonych planów i pomysłów.
  • Zdolności negocjacyjnych. Twoja praca będzie w dużej mierze składać się z negocjacji. To zarówno rozmowy z konkretnymi firmami czy politykami, jak i budowanie narracji w komunikacji społecznej.
  • Dobrego zrozumienia działań i motywacji innych osób. Prowadząc kampanię musisz umieć zrozumieć punkt widzenia innych stron negocjacji.
  • Kreatywności lub umiejętności tworzenia kreatywnego środowiska. Prowadzenie kampanii wymaga nowych pomysłów i podejmowania ryzyka ich realizacji.
  • Umiejętności zarządzania ludźmi. Nawet jeśli nie jesteś liderem zespołu kampanijnego, to w pracy kampaniera regularnie będziesz organizować i nadzorować pracę innych osób. Będziesz również mobilizować aktywistów do angażowania się w kampanię.
  • Ciekawości poznawczej. Dobrymi kampanierami są osoby, które chcą uczyć się nowych rzeczy i są zainteresowane poznawaniem nowych perspektyw.
  • Otwartości na konflikt. Kampanierzy organizacji prozwierzęcych działają przeciwko potężnemu przemysłowi, a przez to stają się stroną w konflikcie społecznym.

Zapraszamy do zapoznania się z dodatkowymi szczegółami oferty pracy i wypełnienia formularza
rekrutacyjnego na naszej stronie internetowej:
https://www.otwarteklatki.pl/oferta-pracy-kampanie-2024

Specjalista ds. przetargów

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: 

  • monitorowanie i analiza rynku przetargów publicznych w zakresie obszaru działalności firmy
  • obsługa postępowań przetargowych (analiza SIWZ, weryfikacja spełniania warunków udziału w postępowaniach, przygotowywanie ofert przetargowych)
  • prowadzenie korespondencji z Zamawiającymi (składanie zapytań, uzupełnianie dokumentacji ofertowej, udzielanie wyjaśnień)
  • ścisła współpraca z innymi działami firmy w celu sprawnego pozyskiwania dokumentów wymaganych w procesach przetargowych
  • aktywne wspieranie działu sprzedaży

 

WYMAGANIA:

  • wykształcenie wyższe
  • bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego i  języka angielskiego
  • systematyczność i terminowość w realizacji powierzonych zadań
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • samodzielność, odporność na stres
  • umiejętność komunikacji oraz pracy w zespole

Oferujemy:

  • pracę w zgranym i dynamicznym zespole
  • zdobywanie doświadczeń w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • bezpłatną opiekę lekarską
  • atrakcyjny pakiet socjalny

Cv proszę wysyłać na adres: izabela_pawela@mennica.com.pl

Przedstawiciel handlowy ds. produktów OZE

Firma Solutions 4 Business o ugruntowanej pozycji na rynku, bezpośredni Partner ENERGA Obrót S.A. Grupa Orlen, poszukuje osób na stanowisko: Przedstawiciel handlowy ds. produktów OZE
Średnie wynagrodzenie: 4 000 – 15 000
Forma współpracy: Umowa zlecenie / kontrakt B2B

Dodatkowe informacje
▪ Atrakcyjne warunki finansowe umowy zlecenia: studenci do 26 roku życia są
zwolnieni z opłacania składek ZUS i podatku dochodowego do kwoty 85 528 zł
▪ Praca od zaraz
▪ Praca mobilna
▪ Swoboda czasu pracy: samodzielnie organizujesz swoją pracę – z łatwością połączysz studiowanie i zarabianie

Twój zakres obowiązków
▪ Obsługa klientów Energa Obrót S.A. Grupa Orlen zainteresowanych fotowoltaiką
▪ Prowadzenie rozmów handlowych bezpośrednio i telefonicznie
▪ Samodzielne rozbudowywanie bazy i pozyskiwanie nowych klientów
▪ Przeprowadzanie audytów z zainteresowanymi klientami
▪ Dopasowywanie ofert do potrzeb klientów
▪ Zawieranie umów w imieniu Energa Obrót S.A. Grupa Orlen


Nasze wymagania
Jeśli posiadasz wysoką kulturę osobistą i rozwinięte zdolności interpersonalne, jesteś osobą dyspozycyjną, posiadasz prawo jazdy kategorii B oraz samochód zapraszamy do współpracy.

Ważne: Nie musisz posiadać doświadczenia – wieloletnia praktyka pozwoli nam
przygotować Cię do osiągania sukcesów w tej branży.
Więc jeżeli nie boisz się podejmować wyzwań i wytrwale dążysz do celu to czekamy na Twoje CV – pamiętaj tylko, aby podać w nim adres e-mail/telefon kontaktowy, to dla Nas ważne.

CV wyślij na adres: rekrutacje@s4biznes.com.pl
Możliwość rozpoczęcia współpracy od zaraz.

Za Twoje zaangażowanie i sumienną pracę oferujemy:
▪ Wysokie wynagrodzenie oparte o wyniki sprzedaży
▪ Kompleksowe szkolenia: produktowe, techniczne i kompetencyjne
▪ Możliwość pracy na wybranym przez Ciebie terenie
▪ Wsparcie Menagera na każdym etapie Twojej pracy
▪ Dedykowany dla naszej firmy system informatyczny
▪ Cyklicznie organizowane konkursy sprzedażowe – dodatkowe wynagrodzenie
▪ Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub B2B
▪ Perspektywę rozwoju w strukturze

Jesteśmy profesjonalistami, cenimy sobie jakość pracy, ale pamiętamy też, że o sukcesie firmy decydują ludzie, dla których kluczowa jest zasada fair-play i takich właśnie poszukujemy.

ASYSTENT/KA ZARZĄDU

Kogo szukamy: Osoby energicznej z pozytywnym nastawieniem do pracy oraz ludzi.

Główne zadania:

  • Działania marketingowe
  • Organizacja udziału firmy w targach i wydarzeniach branżowych
  • Wsparcie Zarządu w codziennych czynnościach
  • Opracowywanie raportów i prezentacji na potrzeby Zarządu
  • Kontakt z klientami i firmami współpracującymi
  • Współpraca z pozostałymi działami w firmie

Nasze oczekiwania:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Czynne prawo jazdy kat. B

Mile widziane:

  • Wykształcenie Marketingowe lub Techniczne
  • Dokładność i zaangażowanie w pracę
  • Dobra organizacja pracy i samodzielność w realizacji zadań

Oferujemy:

  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia i długofalowej współpracy
  • Rozwój zawodowy – szkolenia podnoszące kompetencje
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Atrakcyjny pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, karty Multisport, ubezpieczenie grupowe)
  • Dobrą atmosferę w pracy w zaangażowanym zespole
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres email: urszula.drzewiecka@wadim.com.pl


O nas
Firma Wadim Plast działa na rynku od ponad 30 lat i zajmuje się sprzedażą maszyn i urządzeń do produkcji wyrobów z tworzyw sztucznych metodą wtryskiwania. Jak również produkcją wyrobów z tworzyw sztucznych i produkcją form wtryskowych. Nieustannie rozwijamy się i oferujemy innowacyjne rozwiązania dla branży tworzyw sztucznych.

Do przesyłanych dokumentów, prosimy dołączyć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb rekrutacji prowadzonych przez Wadim Plast Sp. z o. o. z siedzibą w Regułach zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922).”

Informujemy, że Administratorem danych jest Wadim Plast Sp. z o.o. z siedzibą w Regułach ul. Graniczna 10. Decyzje w procesie nie będą podejmowane automatycznie. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. W każdej chwili przysługuje Ci prawo wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia, oraz w przypadku naruszeń, złożenie skargi do GIODO. Dane będą przetwarzane przez 1 rok od podania danych. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych.

Stażysta / Stażystka w dziale HR

Stażysta / Stażystka w dziale HR

Miejsce pracy: Warszawa Ursus

Würth Polska, nowoczesna firma handlowa działająca w branży technicznej chętnie podejmie współpracę z osobą chcącą rozwijać się w obszarze HR.

Twoje zadania:

  • Udział w procesie obiegu dokumentacji kadrowej
  • Wsparcie w obszarze obsługi benefitów pracowniczych
  • Wsparcie w procesie rekrutacji, w tym przygotowywanie ogłoszeń, analiza CV, umawianie spotkań z kandydatami
  • Współpraca z zespołem HR przy organizacji szkoleń i innych wydarzeń z zakresu rozwoju zawodowego
  • Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji na potrzeby działu HR
  • Wsparcie działu HR w codziennych zadaniach z obszaru twardego i miękkiego HR

Twój profil:

  • Student/ka lub absolwent/ka kierunków związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, psychologią, socjologią pracy lub pokrewnymi.
  • Zainteresowanie tematyką HR
  • Otwartość i gotowość do nauki
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność i zdolności interpersonalne
  • Dokładność, odpowiedzialność i zaangażowanie w pracę
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Język angielski na poziomie komunikatywnym

Gwarantujemy Ci:

  • Płatny staż na podstawie umowy zlecenie w wymiarze ok. ½ etatu
  • Wynagrodzenie 28 zł brutto/h
  • Możliwość zdobycia wszechstronnego doświadczenia w obszarze rekrutacji i kadr
  • Elastyczne godziny pracy
  • Pracę w profesjonalnym i przyjaznym środowisku

Würth Polska jest liderem w technice zamocowań i dystrybucji produktów dla profesjonalistów, obecnym na polskim rynku już 34 lata. To nowoczesna firma i wiarygodny, stabilny pracodawca, który zatrudnia ponad 800 pracowników, z czego 250 pracuje w firmie ponad 10 lat. Würth Polska posiada 50 sklepów stacjonarnych oraz rozbudowany sklep internetowy. Firma poza działalnością biznesową angażuje się także w szereg akcji z obszaru CSR oraz Employer Branding. Koncern prowadzi sprzedaż wyłącznie firmom i osobom prowadzącym działalność gospodarczą.

ASYSTENT/ASYSTENTKA

Student/ka III – V roku

Miejsce pracy: Poznań/Warszawa

Dołącz do zespołu Działu Prawa Gospodarczego!

Z kim będziesz pracować?

Z prawnikami, którzy mówią „prawo działa”, którzy projektują ścieżki postępowania i jasno wskazują, który z możliwych scenariuszy przyniesie największą korzyść, którzy rozumieją dynamiczne zmieniające się otoczenie biznesowo-prawne.

Co będziesz robić?

Sporządzać projekty pism, dokumentów, opiniować umowy i dokumentację korporacyjną, pomagać w budowaniu strategii na prowadzenie danego projektu, przygotowywać artykuły i opracowania z obszaru prawa gospodarczego.

Czego oczekujemy?

Realnego zainteresowania zagadnieniami z zakresu prawa handlowego, cywilnego, znajomości języka angielskiego w stopniu pozwalającym na prowadzenie komunikacji z Klientem, otwartości na nowe wyzwania, skrupulatności i staranności w wykonywaniu powierzonych zadań, dyspozycyjności na poziomie 3 dni w tygodniu.

Mile widziane jest doświadczenie w praktycznym stosowaniu przepisów z zakresu prawa handlowego.


Co oferujemy?

Możliwość zdobycia doświadczenia w  jednej z największych kancelarii w Wielkopolsce, płatne praktyki, przestrzeń na samodzielność, rozwój zawodowy oraz osobisty – bo dostajesz merytoryczne zadania, możliwość publikacji artykułów, udziału w szkoleniach i eksperckich konferencjach, zrozumienie dla Twoich potrzeb łączenia nauki z pracą, dofinansowanie do karty Multisport oraz ubezpieczenia medycznego, lektoraty z języka angielskiego, możliwość zaangażowania w działania CSR realizowane w ramach kancelarii

Co zrobić?

Wyślij swoje CV na adres kariera@filipiakbabicz.com. W tytule wiadomości wpisz ASYSTENT Dział Prawa Gospodarczego.

Twoje dane osobowe jakie zamieścisz dokumentacji będziemy przetwarzać jedynie na potrzeby procesu rekrutacyjnego. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 RODO. Dane usuniemy po zakończeniu procesu rekrutacji na ww. stanowisko. Odbiorcami danych będą jedynie podmioty, które zapewniają dla nas IT. Masz prawo do dostępu do swoich danych i uzyskania ich kopii, sprostowania, żądania usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Masz też prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Przysługuje CI również prawo do złożenia skargi do organu nadzoru (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Stażysta ds. Influencer Marketingu

NativeHash to agencja influencerów, a dokładniej innowacyjny start-up, który ma w genach nowoczesne rozwiązania AI i wykorzystuje je w kampaniach influencer marketingowych. Wraz z rozwojem firmy powiększamy nasz zespół i poszukujemy Stażysty/Stażystki ds. Influencer Marketingu.

W social mediach czujesz się jak ryba w wodzie, a rynek influencerów znasz od podszewki? Masz głowę pełną pomysłów, a kreatywność to Twoje drugie imię? Chcesz dołączyć do wyjątkowego zespołu i pracować z młodą, pełną energii ekipą? To znakomicie. Ta oferta jest właśnie dla Ciebie!

Miejsce pracy: Jasionka Podkarpacki Park Naukowo-Technologiczny „Aeropolis” lub praca zdalna (home office)

Wymagania:

  • student/-ka lub absolwent/-ka kierunku: marketing, dziennikarstwo, PR, reklama, social media lub pokrewne,
  • znajomość rynku influencerów, bieżących trendów oraz mediów społecznościowych,
  • bardzo dobra znajomość platform społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube, Tiktok),
  • znajomość pakietu MS Office, MS Excel,
  • dobra znajomość Canvy
  • silne nastawienie na realizację celów i ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań,
  • niezwykłe pokłady kreatywności i nieszablonowego myślenia,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • entuzjazm i pozytywne nastawienie.

Obowiązki:

  • wsparcie specjalistów w koordynowaniu kampanii z udziałem influencerów,
  • aktywne pozyskiwanie marek i nawiązywanie współpracy komercyjnej,
  • badanie i analiza rynku w celu identyfikacji potencjalnych partnerów,
  • opracowywanie strategii pozyskiwania marek, uwzględniającej unikalne potrzeby i cele klientów,
  • wsparcie w aktywnym budowaniu relacji biznesowych z aktualnymi partnerami oraz rozpoznawanie nowych możliwości współpracy,
  • współtworzenie i pomoc we wdrażaniu strategii dla efektywnej komunikacji agencji influencer marketingowej,
  • współpraca z resztą teamu, specjalistami ds. social media i influencer marketingu.

Oferujemy:

  • 3-miesięczne bezpłatne lub płatne praktyki/staż w ramach studiów,
  • praca w nowoczesnym biurze zlokalizowanym w Podkarpackim Parku Naukowo-Technologicznym „Aeropolis” w Jasionce lub zdalnie,
  • wsparcie oraz dostęp do platformy kursowej,
  • elastyczny czas pracy, brak korporacyjnych struktur i procedur,
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę przy fascynujących projektach dla znanych marek,
  • pracę w młodym i dynamicznym zespole,
  • inspirującą i przyjazną atmosferę wśród pasjonatów i pozytywnych ludzi,
  • ścieżkę atrakcyjnych szkoleń i udział w konferencji branżowych,
  • szansę na zdobycie cennego doświadczenia, umożliwiającą podnoszenie kompetencji,
  • dalszą współpracę i stałe zatrudnienie dla najlepszych.

Jesteś zainteresowany/-a? To świetnie! Prześlij swoje CV wraz ze zdjęciem oraz list motywacyjny na adres hello@nativehash.io, wpisując w tytule e-maila „Stażysta ds. Influencer Marketingu”.

Prosimy o załączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

Administratorem danych jest NativeHash Sp. z o.o. – agencja influencerów znajdująca się pod adresem: Jasionka 954 E, 36-002 Jasionka. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Masz prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.