Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta
Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
inspektor ds. obsługi finansowej
w Wydziale Organizacyjno-Finansowym
Centrum Komunikacji Społecznej
Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 24 kwietnia 2025 r.
Zakres zadań:
- monitorowanie wykorzystania środków finansowych,
- prowadzenie spraw dotyczących wieloletniej prognozy finansowej.
Charakterystyka pracy:
- sprawdzanie projektów umów i porozumień oraz faktur i rachunków,
- obsługa systemu finansowo-księgowego SAP,
- zadania związane z Centralnym Rejestrem Umów, rejestrem wydatków
oraz płynnością finansową biura, - przygotowywanie zmian w budżecie m.st. Warszawy,
- prowadzenie rejestrów, ewidencji, przygotowywanie zestawień, podsumowań
projektów pism, w tym odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji
publicznej, - musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
– ustawa o samorządzie gminnym,
– ustawa o samorządzie powiatowym,
– ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
– ustawa o dostępie do informacji publicznej,
– ustawa Prawo zamówień publicznych,
– ustawa o finansach publicznych,
– ustawa o podatku od towarów i usług,
– rozporządzenie Ministra Finansów z 2 marca 2010 r. w sprawie
szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów
oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych,
– zarządzenie nr 54/2024 Prezydenta m.st. Warszawy z 12 stycznia 2024 r.
w sprawie wprowadzenia instrukcji obiegu i kontroli dokumentów
księgowych i finansowych w Urzędzie m.st. Warszawy,
– zarządzenie Nr 161/2025 Prezydenta m.st. Warszawy z 4 lutego 2025 r.
w sprawie wprowadzenia Instrukcji dokonywania zmian Wieloletniej
Prognozy Finansowej m.st. Warszawy, w tym zmian w wykazie wieloletnich
przedsięwzięć bieżących i majątkowych,
– zarządzenie Nr 162/2025 Prezydenta m.st. Warszawy z 4 lutego 2025 r.
w sprawie wprowadzenia Instrukcji dokonywania zmian w budżecie m.st.
Warszawy, zmian w planie finansowym zadań z zakresu administracji
rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami m.st. Warszawie i zmian
w planie wydatków Urzędu m.st. Warszawy,
– zarządzenie Nr 197/2022 Prezydenta m.st. Warszawy z 14 lutego 2022 r.
w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych
w Urzędzie m.st. Warszawy,
– przepisy prawa z zakresu ochrony danych osobowych.
Warunki pracy:
Miejsce pracy: ul. Kruczkowskiego 2, piętro 1. Budynek wyposażony w windę
dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz w system kontroli dostępu.
Szerokość wejścia, ciągi komunikacyjne są dostosowane dla osób z
niepełnosprawnościami. W budynku na każdym piętrze znajduje się toaleta dostosowana
dla osób z niepełnosprawnościami. Drzwi są oznaczone systemem brajla.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych. Praca będzie
wykonywania w budynku urzędu oraz w terenie – wyjścia służbowe.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
o pracę), - rozwój zawodowy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
- zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.
Niezbędne wymagania:
- obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia,
- umiejętność obsługi komputera2, w tym podstawowych programów do edycji
dokumentów, - wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum 3-letni staż pracy albo
wykształcenie średnie i minimum 5-letni staż pracy, - powyżej 2–letnie doświadczenie zawodowe w zakresie finansów, księgowości,
analiz, sprzedaży, zakupów, egzekucji finansowej, udzielania lub rozliczania
dotacji, obsługi wpłat lub deklaracji w rozliczeniach lub procesach masowych, - kompetencje: identyfikacja z urzędem; wiedza zawodowa, znajomość przepisów
i procedur; sumienność; samodzielność; komunikacja; współpraca; obsługa
klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
Dodatkowe wymagania:
– wykształcenie wyższe I lub II stopnia na kierunkach ekonomicznych lub w zakresie
finansów publicznych, rachunkowości i finansów, matematyki.
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz
skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu, - oświadczenie o:
- posiadanym obywatelstwie,
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji,
uznamy, że spełniasz wymóg.
W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych.
O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.
[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich
złożeniem.
Jak złożyć swoją ofertę?
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2,
00-095 Warszawa; piętro 14, Punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic
m.st. Warszawy.
Dodatkowe informacje
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).