Przejdź do treści strony

Kosmetolog/Trycholog | BOSKO Cosmetics

Jesteśmy prężnie rozwijającą się polską firmą kosmetyczną. Stworzyliśmy profesjonalną linię
kosmetyków do włosów – trychology line, a także inne serie do włosów. Receptury tworzymy we
współpracy z trychologami i kosmetologami. Ważne jest dla nas budowanie społeczności, poszerzanie
wiedzy i świadomości kobiet na temat pielęgnacji włosów oraz skóry głowy.

Poszukujemy młodych, ambitnych, pozytywnych osób do współpracy w pięknej, zabytkowej
kamienicy w samym sercu Warszawy.

Szukamy kandydatów na dwa stanowiska: – Trycholog / Trycholożka – Kosmetolog / Kosmetolożka

Do Twoich obowiązków będzie należeć:

• przeprowadzanie konsultacji z klientami w celu ustalenia odpowiedniej pielęgnacji oraz
dobierania zabiegów odpowiednich do indywidualnych potrzeb skóry
• wykonywanie zabiegów kosmetologicznych
• wykonywanie zabiegów trychologicznych, trichoskopii, masaży trychologicznych
• wykonywanie zabiegów kosmetycznych na twarz takich jak zabiegi pielęgnacyjne,
oczyszczające, nawilżające, li ingujące

Nasze wymagania:

• wykształcenie kierunkowe bądź w trakcie studiów
• doświadczenie zawodowe trychologiczne / kosmetologiczne (mile widziane, ale możesz też je
u nas zdobyć)
• empa a, indywidualne podejście do klienta
• samodzielność, sumienność, dokładność
• punktualność
• wysoka kultura osobista
• umiejętność pracy w zespole i doskonałe zdolności komunikacyjne
• odpowiedzialność

Oferujemy:

• stabilne miejsce zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji
• możliwość poszerzania swoich kompetencji
• świetną atmosferę w zgranym zespole
• satysfakcjonujące wynagrodzenie
• udział w szkoleniach, eventach, spotkaniach branżowych.
Prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: kinga@bosko-cosme cs.com

Menedżer działu sprzedaży | V&S Brothers

Menedżer działu sprzedaży

Praca dla studenta w dynamicznej firmie logistycznej

O nas

Jesteśmy firmą logistyczną specjalizującą się w transporcie samochodów z
USA. Szukamy energicznej osoby na stanowisko Menedżera Działu
Sprzedaży, który dołączy się do naszego zespołu i pomoże nam rozwijać
naszą działalność!

Oferujemy:

Stałe wynagrodzenie + atrakcyjne bonusy
Umowę o pracę
Pracę w centrum miasta
Pierwszy miesiąc próbny (płatny)
Pracę na pełen etat – 8 godzin pracy + 1 godzina przerwy
Darmową kawę i herbatę
Służbowy komputer i telefon
Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku

Wymagania:

Znajomość języka polskiego – obowiązkowo
Znajomość języka angielskiego – mile widziana
Doświadczenie w sprzedaży lub logistyce będzie dodatkowym atutem

Umiejętność budowania relacji z klientami i negocjacji

 

CV prosimy wysyłać na adres:
wiktoria@vsbrothers.eu
Numer kontaktowy: +48 880 997 449

 

Inspektor ds. analizy danych | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

inspektor ds. analizy danych

w Zespole Wsparcia i Analiz

Biura Gospodarki Odpadami

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 26 maja 2025 r.

 

Główne odpowiedzialności:

  • analiza danych z wykorzystaniem narzędzi klasy BI,
  • praca z relacyjnymi bazami danych, budowa modeli danych, tworzenie baz danych,
  • współorganizacja szkoleń wewnętrznych w zakresie wykorzystania narzędzi analitycznych,
  • realizacja projektów informatycznych związanych z zagadnieniami: „machine learning”, „data mining”, „cloud computing” oraz udział w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych.

Charakterystyka pracy:

  • analiza biznesowa, specyfikowanie wymagań na systemy informatyczne,
  • projektowanie systemu gospodarki odpadami i udział w komisji przetargowej na odbiór odpadów,
  • obsługa korespondencji w prowadzonych sprawach oraz zgłoszeń w systemie Warszawa 19115,
  • tworzenie zestawień, informacji zarządczych, raportów, prezentacji
  • analiza danych zawartych w miejskich zbiorach danych z wykorzystaniem MS Excel oraz języków Python i SQL,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    • ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
    • ustawa o odpadach,
    • Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie m.st. Warszawy,
    • ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
    • ustawa o dostępie do informacji publicznej,
    • ustawa o ochronie danych osobowych,
    • ustawa Prawo zamówień publicznych,
    • ustawa Kodeks postępowania administracyjnego.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: ul. Kruczkowskiego 2, piętro 4. Wejście do budynku bez barier architektonicznych. Windy nie posiadają głosowego systemu informacji oraz oznaczeń brajlem. W budynku znajdują się toalety dostępne dla osób z niepełnosprawnościami. Drzwi do pomieszczeń oznakowane tabliczkami w systemie brajla oraz NFC.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rozmów telefonicznych kontakt z klientem oraz przemieszczanie się wewnątrz budynku.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa[1],
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera[2], w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum 3-lata stażu pracy albo wykształcenie średnie i minimum 5-letni staż pracy,
  • powyżej 2-letnie doświadczenie zawodowe związane z zarządzaniem bazami danych, analizą danych, analizą wielkich zbiorów danych (big data), wykorzystanie narzędzi analizy danych (np. klasy BI),
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego sprawdzana podczas testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, wiedza zawodowa, znajomość przepisów i procedur, sumienność, dążenie do rezultatów, samodzielność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia z zakresu informatyki, ekonometrii lub matematyki,
  • powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe związane z zarządzaniem bazami danych, analizą danych, analizą wielkich zbiorów danych (big data), wykorzystanie narzędzi analizy danych (np. klasy BI).

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.[3]

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu[4],
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie,
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

[1] Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

[2] Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.

[3] W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

[4] O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Nauczyciel/Instruktor zajęć matematycznych | MathRiders Białołęka

Nauczyciel/instruktor zajęć matematycznych MathRiders – Białołęka

Potrafisz wyobrazić sobie, że dziecko wychodzi z zajęć z uśmiechem, dumne ze swoich osiągnięć? Że nie może doczekać się kolejnej lekcji? W MathRiders to się dzieje naprawdę.

Mamy sprawdzoną metodę, gotowe scenariusze i bazę materiałów, ale też zostawiamy przestrzeń na Twoje pomysły, inicjatywę i energię. Jeśli już uczysz w ten sposób albo wiesz, że właśnie tak chcesz pracować — to istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że szukamy właśnie Ciebie.

Kogo szukamy:

  • osób, które lubią matematykę i chcą pokazywać ją w sposób zrozumiały i ciekawy,
  • nauczycieli, studentów i pasjonatów — otwartych, zaangażowanych, z uważnością na ucznia,
  • kandydatów, którzy mogą prowadzić stałe zajęcia w wybrane dni i godziny — od września do czerwca,
  • osób, które chcą mieć realny wpływ na to, z kim, gdzie i kiedy pracują,
  • osób, które chcą pracować tam, gdzie szanuje się ich czas, zaangażowanie i umiejętności — i które gotowe są dawać to samo w zamian.

Co oferujemy:

  • pracę dostosowaną do Twoich preferencji (wybierasz grupy wiekowe, dni, godziny pracy i lokalizacje: Strumykowa, Ceramiczna, Berensona, przedszkola na Białołęce),
  • specjalistyczne szkolenie z nauczania metodą MathRiders — latem, przed startem grup,
  • gotowe scenariusze, bogatą bazę materiałów, opiekę metodyka i wsparcie Zespołu,
  • realne wsparcie organizacyjne i sekretariat, który pomaga optymalizować czas pracy
  • pracę ze stałymi grupami w roku szkolny, prowadzenie dodatkowych warsztatów (dla chętnych)
  • 70–80 zł brutto za 1h zegarową prowadzenia zajęć,
  • różne formy współpracy: umowa zlecenie lub B2B.

Jak się zgłosić? Prześlij CV lub napisz kilka słów o sobie — powiedz, dlaczego to ogłoszenie Cię zatrzymało i uważasz, że MathRiders Białołęka to miejsce dla Ciebie.

Chcesz poznać na bliżej, poczuć energię Zespołu? Zapraszamy na profil: https://www.facebook.com/MatematykaMathridersBialoleka

Wysyłając zgłoszenie, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych na potrzeby tej rekrutacji, zgodnie z przepisami RODO.

Oferta ważna do końca czerwca 2025.

Inspektor ds. bezpieczeństwa i porządku publicznego | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta
Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

inspektor ds. bezpieczeństwa i porządku publicznego

w Wydziale Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności
Stołecznego Centrum Bezpieczeństwa

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 27 maja 2025 r.

Główne odpowiedzialności:

  • realizacja zadań z zakresu:
  • zarządzania kryzysowego,
  • ochrony ludności,
  • obrony cywilnej,
  • budownictwa ochronnego,
  • ewakuacji mieszkańców,
  • współdziałanie z podmiotami odpowiedzialnymi za ochronę ludności,
  • przygotowywanie projektów umów cywilnoprawnych i porozumień.

Charakterystyka pracy:

  • realizowanie zadań dotyczących ochrony ludności i obrony cywilnej,
  • prowadzenie ewidencji obiektów zbiorowej ochrony ludności oraz udział w procesie
    tworzenia nowych miejsc schronienia oraz przywracanie sprawności technicznej
    istniejących,
  • organizacja zasobów ochrony ludności,
  • udział w organizacji szkoleń i ćwiczeń dotyczących ochrony ludności,
  • planowanie środków finansowych na pokrycie kosztów wykonywanych zadań,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    – ustawa o ochronie ludności i obronie cywilnej,
    – ustawa o zarządzaniu kryzysowym,
    – ustawa o stanie klęski żywiołowej,
    – ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
    – ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
    – ustawa o samorządzie gminnym,
    – ustawa o samorządzie powiatowym.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: ul. Młynarska 43/45, piętro 2. Budynek wyposażony w windę dostosowaną
dla osób z niepełnosprawnościami, z możliwością przemieszczania się pomiędzy
kondygnacjami (z wyłączeniem strychu). Szerokość wejścia, ciągi komunikacyjne oraz
toalety dostępne dla osób z niepełnosprawnościami.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rozmów
telefonicznych, obsługa klienta, przemieszczanie się wewnątrz budynku i wyjścia
służbowe.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
    o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji
    dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum 3-letni staż pracy albo
    wykształcenie średnie i minimum 5-letni staż pracy,
  • powyżej 2-letnie doświadczenia zawodowego związane z ochroną ludności,
    zarządzaniem kryzysowym, bezpieczeństwem publicznym, sprawami obronnymi,
    finansami, obsługą prawną lub w administracji publicznej,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca,
    obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia w zakresie administracji, bezpieczeństwa,
    zarządzania kryzysowego, ochrony ludności, polityki społecznej, pedagogiki,
  • biologii, chemii, inżynierii środowiska, hydrologii, hydrotechniki, budownictwa
    wodnego, ratownictwa lub jednolite magisterskie na kierunku prawo.
    W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
    niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
  • Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji,
    uznamy, że spełniasz wymóg.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz
    skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu3,
  • oświadczenie o:
    – posiadanym obywatelstwie,
    – pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
    publicznych,
    – nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
    ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    – posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    – wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
    pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
    [!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich
    złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2,
00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic
m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
z niepełnosprawnościami.
W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych.
O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

Młodszy specjalista ds. przetargów (Junior Tender Manager)

Młodszy specjalista ds. przetargów (junior tender manager)

Dołącz do #Team ÖBB Rail Cargo Group. Naszą misją jest oferowanie kompleksowych end-to-end rozwiązań
logistycznych dla wszystkich branż oraz współtworzenie zrównoważonego i przyjaznego dla środowiska transportu
kolejowego przyszłości. Rail Cargo Group zatrudnia około 6000 pracowników i jest jednym z wiodących dostawców
logistyki kolejowej w Europie.

Rail Cargo Logistics – Poland Sp. z.o.o. poszukuje nowego pracownika, który z zaangażowaniem wesprze działania
spółki na stanowisku „Młodszy specjalista ds. przetargów”.

Co oferujemy:

• stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę na korzystnych warunkach
• pakiet benefitów dla pracowników
• dużą samodzielność i odpowiedzialność
• niezbędne narzędzia pracy
• możliwość udziału w szkoleniach merytorycznych
• wsparcie, przyjazną atmosferę, pracę w dobrym zgranym zespole, możliwość rozwoju i pracy w środowisku
międzynarodowym

Zakres obowiązków:

• zarządzanie procesem przetargowym
• koordynowanie poszczególnych etapów postępowania (PRE, Kick-off, Pre-submission i Wrap up)
• ścisła współpraca z centralą RCG w Wiedniu oraz pozostałymi jednostkami organizacyjnymi, które biorą udział
w danym przetargu
• dbanie o to, aby poszczególne etapy procesu przetargowego były rozliczane, komunikowane i realizowane
zgodnie z harmonogramem
• podróże służbowe stanowią nieodłączną część pracy na tym stanowisku

Czego oczekujemy:

• wykształcenie wyższe i co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w branży transportowo-logistycznej lub
znajomość branży logistycznej potwierdzona poprzez ukończone studia pierwszego stopnia na kierunku
transport, logistyka, spedycja
• znajomość języka niemieckiego na poziomie przynajmniej średniozaawansowanym
• znajomość języka polskiego oraz komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
• sprawna obsługa komputera, w szczególności pakietu MS Office (Excel, PowerPoint, Word, Outlook itp.)
• podstawowa znajomość z zakresu planowania i optymalizacji tras
• bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oraz wysoka kultura osobista
• zaangażowanie, myślenie zadaniowe i proaktywne podejście do wykonywanych obowiązków
• umiejętność pracy w międzynarodowym środowisku, opartym na macierzowej strukturze organizacyjnej z
wykorzystaniem cyfrowych narzędzi i pracy zdalnej
• chęć stałego pogłębiania wiedzy oraz zdobywania doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się branży
logistycznej
• otwartość na codzienną współpracę w międzynarodowym środowisku – praca z kolegami i partnerami z
różnych krajów
|
blog.railcargo.com
railcargo.com

Jesteś zainteresowany tym stanowiskiem? Wyślij nam swoje CV i napisz kilka słów o sobie.
Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt:

Monika Drzazga, monika.drzazga@railcargo.com

Inspektor ds. infrastruktury i systemów teleinformatycznych | Urząd M. St. Warszawa

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta
Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

inspektor ds. infrastruktury i systemów teleinformatycznych

w Wydziale Dostępności
Biuro Pomocy i Projektów Społecznych
(umowa o pracę na czas określony)

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 29 maja 2025 r.

Główne odpowiedzialności:

  • utrzymanie ciągłości działania i administrowanie usługami, aplikacjami oraz
    zarządzanie infrastrukturą serwerową w skali m.st. Warszawy,
  • udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie utrzymywanych systemów
    informatycznych.

Charakterystyka pracy:

  • monitorowanie działania wszystkich linii wsparcia w systemie do mikronawigacji,
    w tym wdrożenie napraw wynikających z gwarancji,
  • zarządzanie uprawnieniami użytkowników oraz udział w opracowywaniu zmian
    rozwojowych w systemie do mikronawigacji,
  • organizacja i prowadzenie szkoleń wdrożeniowych dla redaktorów Content
    Management System,
  • przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia i udział w postępowaniach
    o udzielenie zamówień publicznych oraz sprawowanie kontroli merytorycznej
    i finansowej nad wykonaniem umów związanych z systemem do mikronawigacji,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
  • ustawa Prawo zamówień publicznych,
  • ustawa o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych
    podmiotów publicznych,
  • ustawa o samorządzie gminnym,
  • ustawa o samorządzie powiatowym,
  • ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
  • ustawa o finansach publicznych,
  • przepisy prawa z zakresu ochrony danych osobowych.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: ul. Kruczkowskiego 2, V piętro. Wejście znajduje się na poziomie terenu.
Wejścia i korytarze oraz windy są o wymiarach umożliwiających swobodną komunikację.
W budynku na każdym piętrze znajduje się toaleta dostosowana dla osób
z niepełnosprawnościami. Drzwi oznaczone są systemem braille’a. Budynek wyposażony
w system kontroli dostępu.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, rozmowy telefoniczne
i bezpośrednia obsługą klienta. Praca będzie wykonywana w budynku urzędu oraz
w innych lokalizacjach w ramach wyjść służbowych

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
    o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji
    dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum 3-letni staż pracy albo
    wykształcenie średnie i minimum 5-letni staż pracy,
  • powyżej 2-letnie doświadczenia zawodowego w zakresie administrowania
    infrastrukturą sieciową, administrowania środowiskami serwerowymi,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca,
    obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.

Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji,
uznamy, że spełniasz wymóg.

wykształcenie wyższe I lub II stopnia w dziedzinie informatyki, zarządzania,
ekonomii, kierunków technicznych.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz
    skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu,
  • oświadczenie o:
  • posiadanym obywatelstwie,
  • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich
złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2,
00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic
m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
z niepełnosprawnościami.
W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych.
O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:

System elektronicznej rekrutacji Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy – Dokumenty i etapy naboru

Sekretarka w Biurze Ładu Korporacyjnego | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko pomocnicze i obsługi

sekretarka w Biurze Ładu Korporacyjnego Urząd Miasta Stołecznego Warszawy

Zadania:

  • prowadzenie sekretariatu, obsługa korespondencji,
  • udział w bieżącej obsłudze klienta, w tym przyjmowanie i rejestrowanie
    korespondencji oraz nadzorowanie jej obiegu,
  • udział w prowadzeniu spraw związanych z obsługą techniczną i organizacyjną
    spotkań,
  • prowadzenie terminarzy, obsługa narad i spotkań,
  • ewidencjonowanie czasu pracy pracowników.

Oczekujemy:

  • wykształcenia minimum średniego,
  • umiejętności obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji,
  • identyfikacji z urzędem, rzetelności i dokładności w wykonywaniu powierzonych
    zadań, skutecznej wymiany informacji w bezpośredniej relacji z ludźmi,
    profesjonalnego i pozytywnego podejścia do klienta zewnętrznego
    i wewnętrznego,
  • obywatelstwa polskiego lub innego państwa, które dopuszcza ustawa,
  • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

Dodatkowo mile widziane jest:

  • powyżej półroczne doświadczenie zawodowe związane z prowadzeniem
    sekretariatu.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w wymiarze 1 etatu,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
    o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.
  • Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
    samorządowych.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: pl. Defilad 1, piętro 18. Budynek wyposażony w podjazdy oraz windę.
Toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rozmów
telefonicznych, obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego, przemieszczaniem się
wewnątrz budynku i na zewnątrz.

Jak złożyć ofertę?

Złożenie dokumentów jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie Twoich
danych osobowych przez Prezydenta m.st. Warszawy w zakresie niewymaganym
bezpośrednio przez przepisy prawa2.
Dokumenty przyjmujemy elektronicznie do 30 maja 2025 r., na adres e-mail:
mziejewska@um.warszawa.pl z dopiskiem w tytule: „Stanowisko sekretarka”.

Do wiadomości dołącz:

  • CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni
    praw publicznych – podpisane własnoręcznie,
  • oświadczenie o posiadanym obywatelstwie – podpisane własnoręcznie.
    W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania ofert osoby
    z niepełnosprawnościami.

Dodatkowe informacje

Skontaktujemy się z osobami, których oferta odpowiada profilowi stanowiska.
Jeśli Cię wybierzemy, przed zatrudnieniem poprosimy Cię o dostarczenie dokumentów
potwierdzających wymagane kwalifikacje.

Jeśli Cię nie wybierzemy, usuniemy Twoje dokumenty aplikacyjne.
Jeśli nie masz możliwości skorzystania z internetu, złóż ofertę u nas. Zapewnimy Ci
dostęp do komputera.

Zapraszamy:
Urząd m.st. Warszawy (adres siedziby pl. Bankowy 2, punkt obsługi klienta, piętro
14),wszystkie urzędy dzielnic m.st. Warszawy.

Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust 2 lit. a Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych).
[!] Możesz zapoznać się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych dla
kandydatów, którzy ubiegają się o zatrudnienie w Urzędzie m.st. Warszawy. Jest ona
dostępna na stronie systemu elektronicznej rekrutacji urzędu w zakładce „Dokumenty dla
kandydatek i kandydatów aplikujących poza systemem e-Rekrutacje” pod adresem
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

Główny specjalista ds. obsługi organizacyjnej | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta
Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

główny specjalista ds. obsługi organizacyjnej

w Wydziale Organizacyjno-Finansowym
Biura Ochrony Powietrza i Polityki Klimatycznej
Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 21 maja 2025 r.

 

Główne odpowiedzialności:

  • prowadzenie spraw związanych z postępowaniem przetargowym,
  • przygotowanie niezbędnego wkładu merytorycznego do zamówienia publicznego,
  • koordynacja i przygotowywanie zestawień, analiz, podsumowań, raportów
    i sprawozdań oraz prowadzenie rejestrów i ewidencji.

Charakterystyka pracy:

  • wspieranie współpracowników biura oraz przekazywanie im wiedzy
    w przygotowywaniu i procedowaniu postępowań o zamówienia publiczne,
  • wspieranie pracowników biura w działaniach związanych z projektami
    współfinansowanymi ze środków unijnych,
  • opiniowanie zawieranych umów z Wykonawcami w zakresie zamówień publicznych
    w biurze,
  • pomoc wydziałom merytorycznym w publikowaniu ogłoszeń i informacji
    o zamówieniach publicznych przewidzianych w ustawie Pzp w miejscach
    wskazanych przez Ustawę, w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz Dzienniku
    Urzędowym UE i w Biuletynie Informacji Publicznej m.st. Warszawy,
  • sporządzanie, aktualizacja i monitorowanie, koordynacja, nadzór i kontrola
    zamówień publicznych w biurze oraz przygotowywanie i aktualizacja planu
    zamówień publicznych,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    – ustawa Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi
    i przepisami prawa związanymi z systemem zamówień publicznych, w tym
    dyrektywy UE dotyczące zamówień publicznych,
    – ustawa o finansach publicznych,
    – ustawa o odpowiedzialności za naruszenia dyscypliny finansów publicznych,
    – ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
    – ustawa o samorządzie gminnym,
    – ustawa o pracownikach samorządowych,
    – ustawa o dostępie do informacji publicznej,
    – przepisy z zakresu ochrony danych osobowych.

 

Warunki pracy:

Miejsce pracy: pl. Bankowy 2, piętro 21. Budynek jest wyposażony w podjazd oraz
system kontroli dostępu. Szerokość wejścia, ciągi komunikacyjne dostosowane są dla
osób z niepełnosprawnościami. Drzwi windy maja szerokość 80 cm. W budynku na
każdym piętrze znajduje się toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, telefoniczna
i bezpośrednia obsługa klienta. Praca związana będzie z przemieszczaniem się wewnątrz
budynku.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
    o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa1,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera2, w tym podstawowych programów do edycji
    dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia,
  • minimum 5-letni staż pracy,
  • powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi prawnej,
    administracji publicznej,
    Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
    samorządowych.
    Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji,
    uznamy, że spełniasz wymóg.
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca,
    obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia w zakresu administracji publicznej.
    W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
    niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz
    skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu,
  •  oświadczenie o:
    – posiadanym obywatelstwie,
    – pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
    publicznych,
    – nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
    ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    – posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    – wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
    pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
    [!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich
    złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2,
00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic
m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych.
O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

Specjalista ds. polityki przestrzennej i planowania miejscowego | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

specjalista ds. polityki przestrzennej i planowania miejscowego

w Wydziale Zagospodarowania Przestrzennego Zachód

Biura Architektury i Planowania Przestrzennego

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 2 czerwca 2025 r.

Główne odpowiedzialności:

  • zadania z zakresu planowania miejscowego,
  • nadzór merytoryczny nad pracami projektowymi,
  • przygotowywanie opinii urbanistycznych,
  • udział w posiedzeniach Rady m.st.Warszawy i jej komisji merytorycznych, komisji dzielnicowych oraz Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej.

Charakterystyka pracy:

  • prowadzenie procedur planistycznych sporządzanych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
  • przygotowywanie projektów uchwał w sprawie sporządzania lub zmiany planu miejscowego,
  • prowadzenie procedur związanych z wydaniem decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
  • przygotowywanie odpowiedzi na pisma,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne z aktami wykonawczymi do nich:
    • ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
    • ustawa Kodeks postepowania administracyjnego,
    • ustawa o samorządzie gminnym,
    • ustawa o ustroju Miasta Stołecznego Warszawy,
    • ustawa o dostępie do informacji publicznej,
    • ustawa o ochronie danych osobowych.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: Al.Jerozolimskie 44, piętro 6. Wejście w budynku jest z poziomu terenu. W budynku znajduje się system kontroli dostępu. Do pomieszczenia pracy można się dostać tylko za pomocą windy. Windy posiadają sygnalizację głosową. Ciągi komunikacyjne, windy oraz toalety dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.

Stanowisko pracy: praca przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, rozmowy telefoniczne, przemieszczanie się wewnątrz oraz na zewnątrz budynku i do innych lokalizacji urzędu.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie[1],
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera[2], w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia albo wykształcenie średnie i minimum 3-letni staż pracy,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

  • wykształcenie wyższe I lub II z zakresu architektury i urbanistyki, gospodarki przestrzennej,
  • powyżej półroczne doświadczenie zawodowe w zakresie polityki przestrzennej, architektury, urbanistyki.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.[3]

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu[4],
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie,
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

[1] Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

[2] Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.

[3] W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

[4] O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.