Przejdź do treści strony
22 536 54 08

Podinspektor ds. rejestracji stanu cywilnego | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na 6 wolnych stanowisk urzędniczych w Urzędzie

Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

podinspektor ds. rejestracji stanu cywilnego
w Urzędzie Stanu Cywilnego m.st. Warszawy

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 5 maja 2025 r.

Główne odpowiedzialności:

  • bezpośrednia obsługa mieszkańców,
  • przyjmowanie wniosków o wydanie odpisów z aktów stanu cywilnego,
  • sporządzanie projektów wzmianek w aktach stanu cywilnego,
  • obsługa korespondencji z innymi urzędami, parafiami, sądami i instytucjami.

Charakterystyka pracy:

  • wydawanie odpisów skróconych i zupełnych z aktów stanu cywilnego,
  • sporządzanie zleceń dotyczących migracji,
  • ewidencjonowanie opłat skarbowych, aktualizacja danych w rejestrze PESEL,
  • prowadzenie metryk spraw oraz skorowidzów w formie elektronicznej,
  • sporządzanie zestawień statystycznych oraz informacji statystycznych
    do Głównego Urzędu Statystycznego,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    – ustawa Prawo o aktach stanu cywilnego,
    – ustawa Kodeks rodzinny i opiekuńczy,
    – ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
    – ustawa o opłacie skarbowej,
    – ustawa o zmianie imienia i nazwiska,
    – ustawa o ewidencji ludności,
    – ustawa Prawo prywatne międzynarodowe,
    – regulamin organizacyjny Urzędu Stanu Cywilnego m.st. Warszawy.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: w siedzibach USC w poszczególnych dzielnicach, w zależności od wydziału
ul. Falęcka 10, al. Komisji Edukacji Narodowej 61, ul. F. Klimczaka 4, ul. Młynarska 16,
pl. Czerwca 1976 nr 1, ul. A. Pawińskiego 30. Szczegółowy opis dostępności
architektonicznej poszczególnych budynków dostępny jest pod adresem:
https://wsparcie.um.warszawa.pl/-/dostepnosc-budynkow

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, rozmowy telefoniczne,
obsługa interesantów, przemieszczanie się wewnątrz budynku.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
    o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera1, w tym podstawowych programów do edycji
    dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum rok stażu pracy albo
    wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy,
  • powyżej półroczne doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta lub w jednostce
    samorządu terytorialnego,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, komunikacja, sumienność, współpraca,
    obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

  • powyżej 2-letnie doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta lub w jednostce
    samorządu terytorialnego,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego.
  • W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
    niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz
    skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu,
  • oświadczenie o:
    – posiadanym obywatelstwie,
    – pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
    publicznych,
    – nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
    ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    – posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    – wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
    pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
    [!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich
    złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, (pl. Bankowy
2, 00-095 Warszawa; piętro 14, Punkt obsługi klienta) oraz w siedzibach urzędów dzielnic
m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

Tłumacz języka ukraińskiego bez doświadczenia | Lingualab

Poszukujemy osób znających język ukraiński oraz język polski w mowie i piśmie

NIE JEST wymagane wcześniejsze doświadczenie jako tłumacz języka ukraińskiego

 

Oferujemy pracę w zakresie tłumaczeń ustnych podczas trzech turnusów szkoleń wojskowych na poligonie w województwie podkarpackim.

 

Szkolenie odbywa się w trzech turnusach.

Aplikować można na jeden turnus, dwa turnusy lub na wszystkie trzy turnusy.

Turnus 1:  9 czerwca – 3 sierpnia 2025

Turnus 2:  11 sierpnia – 6 października 2025

Turnus 3:  13 października – 10 grudnia2025

 

Szkolenia odbywają się od poniedziałku do soboty włącznie (niedziela – dzień wolny).
Maksymalna liczba godzin w tygodniu: 60 (8-10 godzin dziennie).

Możliwość zmiany dotyczącej ilości kursów lub zmiany terminów kursów.

OBOWIĄZKI:

  • tłumaczenie ustne z języka polskiego na język ukraiński oraz z języka ukraińskiego na język polski,
  • praca w głównej mierze w terenie na poligonie.

 

WYMAGANIA:
• znajomość języka ukraińskiego i polskiego. W przypadku native speakerów języka ukraińskiego wymagane jest:

  • ukończeniem studiów licencjackich lub magisterskich w języku polskim, lub
  • posiadaniem tytułu tłumacza przysięgłego, lub
  • posiadaniem certyfikatu znajomości języka polskiego (minimum B1)
  • brak karalności,
  • dobra kondycja fizyczna,
  • strój dostosowany do pracy w warunkach polowych.

WARUNKI PRACY:

  • rozliczenie godzinowe w oparciu o faktyczną ilość godzin,
  • zapewniamy zakwaterowanie w czasie każdego szkolenia,
  • transport z miejsca zakwaterowania na poligon i z powrotem,
  • możliwość odpłatnego wyżywienia,
  • 1 tłumacz na około 10 szkolonych (uzależniona od ostatecznej ilości szkolonych).

Osoby zainteresowane prosimy o PILNY kontakt:

hr@lingualab.pl

z dopiskiem POL/4/2025

Oferta ważna do końca maja!

Podinspektor ds. analizy danych | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

podinspektor ds. analizy danych

w Wydziale Polityki Klimatycznej

Biura Ochrony Powietrza i Polityki Klimatycznej

 

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 7 maja 2025 r.

Główne odpowiedzialności:

  • praca z relacyjnymi bazami danych, budowa modeli danych, tworzenie baz danych,
  • współpraca z komórkami wewnętrznymi i podmiotami zewnętrznymi w obszarze wykorzystania danych, współorganizacja szkoleń wewnętrznych w zakresie wykorzystania narzędzi analitycznych.

Charakterystyka pracy:

  • realizacja zadań z zakresu monitoringu i ewaluacji dokumentów strategicznych i uszczegóławiających je dokumentów operacyjnych,
  • analiza danych środowiskowych na potrzeby działań m.st. Warszawy dotyczących ochrony powietrza, środowiska i eliminowania przyczyn zmiany klimatu oraz adaptacji do jej skutków,
  • koordynacja i monitorowanie projektów miejskich, krajowych i międzynarodowych związanych z ochroną klimatu,
  • opiniowanie projektów, programów, polityk, strategii i innych dokumentów przygotowywanych w m.st. Warszawy pod kątem zrównoważonego rozwoju, ograniczania emisji gazów cieplarnianych i adaptacji do zmiany klimatu,
  • udział w inicjatywach i projektach miejskich, krajowych oraz międzynarodowych,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    • znajomość narzędzi do analizy danych (np. klasy BI),
    • ustawa Prawo ochrony środowiska,
    • ustawa o wspieraniu termomodernizacji i remontów,
    • regulamin organizacyjny Urzędu miasta stołecznego Warszawy.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: pl. Bankowy 2, piętro 21. Szerokość wejścia, ciągi komunikacyjne dostępne dla osób z niepełnosprawnościami. Budynek jest wyposażony w podjazd oraz w system kontroli dostępu. Drzwi windy mają szerokość 80 cm. W budynku na każdym piętrze znajduje się toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta zewnętrznego. Praca będzie wykonywana w budynku urzędu oraz w terenie.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa[1],
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera[2], w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum roczny staż pracy albo wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy,
  • powyżej półroczne doświadczenie zawodowe w dziedzinie zarządzania bazami danych, analizy danych, wielkich zbiorów danych (big data), wykorzystania narzędzi analizy danych (np. klasy BI),
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego sprawdzana podczas testu wiedzy i/lub rozmowy kwalifikacyjnej,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, wiedza zawodowa, znajomość przepisów i procedur, sumienność, dążenie do rezultatów, komunikacja, samodzielność, otwartość na zmiany, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

  • powyżej 2-letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie zarządzania bazami danych, analizy danych, wielkich zbiorów danych (big data), wykorzystania narzędzi analizy danych (np. klasy BI).

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.[3]

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu[4],
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie,
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

[1] Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

[2] Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.

[3] W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

[4] O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Główny specjalista ds. strategii rozwoju | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta
Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

główny specjalista ds. strategii rozwoju
w Wydziale Termomodernizacji Budynków
Biura Ochrony Powietrza i Polityki Klimatycznej

Do kiedy musisz złożyć formularz aplikacyjny: 30 kwietnia 2025 r.

Główne odpowiedzialności:

  • inicjowanie, planowanie i prowadzenie działań w zakresie przygotowania
    dokumentów strategicznych miasta oraz na rzecz koordynacji i realizacji
    zrównoważonego rozwoju obszaru m.st. Warszawy,
  • współpraca z podmiotami zewnętrznymi, polskimi i zagranicznymi,
  • monitorowanie zmian w zakresie krajowych i unijnych polityk oraz regulacji
    prawnych związanych ze strategicznym zarządzaniem rozwojem,
  • przygotowywanie projektów z wykorzystaniem funduszy europejskich,
  • opiniowanie projektów operacyjnych dokumentów planistycznych miasta.

Charakterystyka pracy:

  • realizacja działań na rzecz zwiększenia efektywności energetycznej m.st.
    Warszawy,
  • koordynacja działań związanych z prowadzeniem Centrum Doradztwa
    Energetycznego,
  • prowadzenie działań promocyjnych oraz informacyjnych związanych z usługami
    doradztwa energetycznego dla mieszkańców oraz termomodernizacji budynków
    miejskich,
  • koordynacja projektu „Mazowsze bez Smogu”,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne: ustawa o finansach publicznych, ustawa o ustroju m.st. Warszawy, ustawa o samorządzie gminnym.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: pl. Bankowy 2, 14 piętro. Budynek jest wyposażony w podjazd
oraz system kontroli dostępu. Szerokość wejścia i ciągi komunikacyjne dostosowane dla
osób z niepełnosprawnościami. Drzwi windy maja szerokość 80 cm. W budynku
na każdym piętrze znajduje się toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, przemieszczanie się
wewnątrz budynku.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
    o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
    umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji
    dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia,
  • minimum 5-letni staż pracy,
  • minimum 3–letnie doświadczenie zawodowe w zakresie: planowania i realizacji działań w obszarze ochrony powietrza lub ochrony
    środowiska lub efektywności energetycznej lub rozwoju odnawialnych źródeł
    energii lub eliminowania przyczyn zmian klimatycznych lub adaptacji do zmian
    klimatycznych; udziału w realizacji inicjatyw i projektów krajowych lub międzynarodowych
    w obszarze zrównoważonego rozwoju i polityki klimatycznej lub ochrony
    środowiska, ochrony powietrza,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego weryfikowana podczas testu
    wiedzy i/lub rozmowy kwalifikacyjnej,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem; wiedza zawodowa, znajomość przepisów
    i procedur; sumienność; dążenie do rezultatów; samodzielność; komunikacja,
    współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
    Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
    samorządowych.

Dodatkowe wymagania:

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia w zakresie zarządzania, administracji
    publicznej, gospodarki przestrzennej, geografii ekonomicznej, ekonomii, ochrony i
    inżynierii środowiska, ekologii, energetyki, inżynierii i technologii nośników energii
    lub jednolite studia magisterskie na kierunku prawo.
    W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
    niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz
    skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu,
  • oświadczenie o:
    – posiadanym obywatelstwie,
    – pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
    publicznych,
    – nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
    ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    – posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    – wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
    pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
    [!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich
    złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2,
00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic
m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

 

 

 

 

 


 

Inspektor ds. doboru kadr | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta
Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

inspektor ds. doboru kadr
Dział Rekrutacji
w Wydziale Strategii Personalnej
Biura Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 25 kwietnia 2025 r.

Zakres zadań:

  • organizowanie i przeprowadzanie naborów

Charakterystyka pracy:

  • organizowanie i przeprowadzanie naborów na wolne stanowiska urzędnicze do biur
    oraz na stanowiska kierowników jednostek organizacyjnych m.st. Warszawy,
  • opracowywanie i aktualizowanie wewnętrznych aktów prawnych,
  • sporządzanie okresowych sprawozdań i statystyk,
  • udział w wydarzeniach dających możliwość zaprezentowania ofert pracy,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
  • ustawa o pracownikach samorządowych,
  • przepisy prawa dotyczące ochrony danych osobowych,
  • zarządzenie nr 1896/2017 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia
    13 grudnia 2017 r. w sprawie Regulaminu przeprowadzania naboru
    kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na wolne kierownicze
    stanowiska urzędnicze kierowników w Urzędzie m.st. Warszawy (ze
    zmianami),
  • zarządzenie nr 4985/2013 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia
    16 września 2013 r. w sprawie ustalenia Regulaminu przeprowadzenia
    naboru kandydatów na wolne kierownicze stanowiska urzędnicze
    kierowników jednostek organizacyjnych m.st. Warszawy o znaczeniu
    ponaddzielnicowym niewchodzących w skład Urzędu m.st. Warszawy (ze
    zmianami).

Warunki pracy:

Miejsce pracy: pl. Bankowy 2, piętro 20. Budynek wyposażony w podjazd oraz system
kontroli dostępu. Szerokość wejścia, ciągi komunikacyjne dostosowane są dla osób z
niepełnosprawnościami. Drzwi windy mają szerokość 80 cm. W budynku na każdym
piętrze znajduje się toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, rozmowy telefoniczne
i bezpośrednia obsługa klienta, wyjścia służbowe, praca wykonywana będzie w budynku
Urzędu oraz w innych lokalizacjach.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
    o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera2, w tym podstawowych programów do edycji
    dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum 3-letni staż pracy albo
    wykształcenie średnie i minimum 5-letni staż pracy,
  • powyżej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie ZZL, w szczególności
    w prowadzeniu rekrutacji lub w zakresie administracji publicznej,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, komunikacja, współpraca, sumienność,
    obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi lub
    nauk społecznych,
    Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
    samorządowych.
    Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji,
    uznamy, że spełniasz wymóg.
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego.
    W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
    niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz
    skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu,
  • oświadczenie o:
    – posiadanym obywatelstwie,
    – pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
    publicznych, nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
    ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    – posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    – wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
    pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich
złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2,
00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic
m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

 

 

 

Inspektor ds. kadrowych | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na 3 wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta
Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

inspektor ds. kadrowych
w Wydziale Kadr
Biura Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 28 kwietnia 2025 r.

Zakres zadań:

  • prowadzenie spraw w zakresie nawiązywania, rozwiązywania i przebiegu stosunku
    pracy oraz prowadzenie akt osobowych pracowników urzędu, z wyłączeniem
    spraw zastrzeżonych dla innych komórek w sprawach kadrowych,
  • zarządzanie ewidencją czasu pracy, dokonywanie okresowych analiz
    wykorzystania czasu pracy,
  • zarządzanie, aktualizacja i administrowanie danymi kadrowymi w informatycznym
    systemie kadrowo-płacowym.

Charakterystyka pracy:

  • prowadzenie całości spraw ze stosunku pracy pracowników biur urzędu,
  • prowadzenie akt osobowych pracowników, ewidencji czasu pracy, kontrola
    przestrzegania dyscypliny pracy,
  • wprowadzanie i aktualizacja danych w programie kadrowo-płacowym,
  • wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu pracowników oraz druków do ZUS
    w części dotyczącej zatrudnienia,
  • opracowanie projektów odpowiedzi na skargi, wnioski i innych z obszaru spraw
    pracowniczych,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    – ustawa Kodeks pracy,
    – ustawa o pracownikach samorządowych,
    – ustawa o samorządzie gminnym,
    – ustawa o związkach zawodowych,
    – ustawa o dostępie do informacji publicznej,
    – ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
    – ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych,
    – przepisy prawa z zakresu ochrony danych osobowych.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: pl. Bankowy 2, piętro 17. Budynek wyposażony w podjazd i system
kontroli dostępu. Wejścia i ciągi komunikacyjne dostosowane dla osób
z niepełnosprawnościami. Drzwi windy mają szerokość 80 cm. W budynku na każdym
piętrze znajduje się toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, telefoniczna
i bezpośrednia obsługa klienta, przemieszczanie się wewnątrz budynku oraz wyjścia
służbowe.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
    o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji
    dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum 3-letni staż pracy albo
    wykształcenie średnie i minimum 5-letni staż pracy,
  • powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe związane z obsługą kadrową,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, współpraca, sumienność, samodzielność,
    obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

• wykształcenie wyższe I lub II stopnia z zakresu administracji lub jednolite
magisterskie na kierunku prawo.
Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.
Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji,
uznamy, że spełniasz wymóg.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz
    skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu,
  • oświadczenie o:
    – posiadanym obywatelstwie,
    – pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
    publicznych,
    – nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
    ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    – posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    – wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
    pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
    [!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich
    złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2,
00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic
m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

Starszy inspektor ds. zarządzania projektami IT | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta

Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

starszy inspektor ds. zarządzania projektami IT
w Wydziale Zarządzania Portfelem Projektów
Biura Informatyki

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 25 kwietnia 2025 r.

Zakres zadań:

  • definiowanie, planowanie oraz zarządzanie realizacją projektów informatycznych,
  • zarządzanie wiedzą projektową, ryzykiem i jakością,
  • tworzenie dokumentacji projektowej i raportowanie,
  • udział w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych.

Charakterystyka pracy:

  • zarządzanie portfelem projektów IT,
  • odpowiedzialność za utrzymywanie i rozwój dobrych praktyk projektowych,
  • praca z narzędziami wspierającymi zarządzanie projektami (JIRA, Hadrone PPM),
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
  • ustawa Prawo zamówień publicznych,
  • przepisy prawa z zakresu ochrony danych osobowych,
  • ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
  • ustawa o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: pl. Bankowy 2, piętro 14. Budynek jest wyposażony w podjazd oraz
system kontroli dostępu. Szerokość wejścia, ciągi komunikacyjne dostosowane są dla
osób z niepełnosprawnościami. Drzwi windy maja szerokość 80 cm. W budynku na
każdym piętrze znajduje się toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych. Przemieszczanie się
wewnątrz budynku, sporadycznie praca w terenie.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
    o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera1, w tym podstawowych programów do edycji
    dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia,
  • minimum 4-letni staż pracy,
  • powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania projektami
    informatycznymi, planowani projektów, kierowania zespołem projektowym,
    zarządzania ryzykiem, jakością, zmianą w projektach,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego weryfikowana podczas testu
    wiedzy lub/i rozmowy kwalifikacyjnej,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, współpraca, sumienność, samodzielność,
    dążenie do rezultatów, obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia z zakresu informatyki lub zarządzania
    projektami.
    W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
    niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
    Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji,
    uznamy, że spełniasz wymóg.
    W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
    niepełnosprawnych.
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz
    skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu,
  • oświadczenie o:
  • posiadanym obywatelstwie,
  • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
    publicznych,
  • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
    ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
    pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
    [!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne
    z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2,
00-095 Warszawa; piętro 14, Punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic
m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

Inspektor ds. obsługi finansowej w Centrum Komunikacji Społecznej | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta

Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

inspektor ds. obsługi finansowej
w Wydziale Organizacyjno-Finansowym
Centrum Komunikacji Społecznej

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 24 kwietnia 2025 r.

Zakres zadań:

  • monitorowanie wykorzystania środków finansowych,
  • prowadzenie spraw dotyczących wieloletniej prognozy finansowej.

Charakterystyka pracy:

  • sprawdzanie projektów umów i porozumień oraz faktur i rachunków,
  • obsługa systemu finansowo-księgowego SAP,
  •  zadania związane z Centralnym Rejestrem Umów, rejestrem wydatków
    oraz płynnością finansową biura,
  • przygotowywanie zmian w budżecie m.st. Warszawy,
  •  prowadzenie rejestrów, ewidencji, przygotowywanie zestawień, podsumowań
    projektów pism, w tym odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji
    publicznej,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    – ustawa o samorządzie gminnym,
    – ustawa o samorządzie powiatowym,
    – ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
    – ustawa o dostępie do informacji publicznej,
    – ustawa Prawo zamówień publicznych,
    – ustawa o finansach publicznych,
    – ustawa o podatku od towarów i usług,
    – rozporządzenie Ministra Finansów z 2 marca 2010 r. w sprawie
    szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów
    oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych,
    – zarządzenie nr 54/2024 Prezydenta m.st. Warszawy z 12 stycznia 2024 r.
    w sprawie wprowadzenia instrukcji obiegu i kontroli dokumentów
    księgowych i finansowych w Urzędzie m.st. Warszawy,
    – zarządzenie Nr 161/2025 Prezydenta m.st. Warszawy z 4 lutego 2025 r.
    w sprawie wprowadzenia Instrukcji dokonywania zmian Wieloletniej
    Prognozy Finansowej m.st. Warszawy, w tym zmian w wykazie wieloletnich
    przedsięwzięć bieżących i majątkowych,
    – zarządzenie Nr 162/2025 Prezydenta m.st. Warszawy z 4 lutego 2025 r.
    w sprawie wprowadzenia Instrukcji dokonywania zmian w budżecie m.st.
    Warszawy, zmian w planie finansowym zadań z zakresu administracji
    rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami m.st. Warszawie i zmian
    w planie wydatków Urzędu m.st. Warszawy,
    – zarządzenie Nr 197/2022 Prezydenta m.st. Warszawy z 14 lutego 2022 r.
    w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych
    w Urzędzie m.st. Warszawy,
    – przepisy prawa z zakresu ochrony danych osobowych.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: ul. Kruczkowskiego 2, piętro 1. Budynek wyposażony w windę
dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz w system kontroli dostępu.
Szerokość wejścia, ciągi komunikacyjne są dostosowane dla osób z
niepełnosprawnościami. W budynku na każdym piętrze znajduje się toaleta dostosowana
dla osób z niepełnosprawnościami. Drzwi są oznaczone systemem brajla.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych. Praca będzie
wykonywania w budynku urzędu oraz w terenie – wyjścia służbowe.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
    o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
    samorządowych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera2, w tym podstawowych programów do edycji
    dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum 3-letni staż pracy albo
    wykształcenie średnie i minimum 5-letni staż pracy,
  • powyżej 2–letnie doświadczenie zawodowe w zakresie finansów, księgowości,
    analiz, sprzedaży, zakupów, egzekucji finansowej, udzielania lub rozliczania
    dotacji, obsługi wpłat lub deklaracji w rozliczeniach lub procesach masowych,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem; wiedza zawodowa, znajomość przepisów
    i procedur; sumienność; samodzielność; komunikacja; współpraca; obsługa
    klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

– wykształcenie wyższe I lub II stopnia na kierunkach ekonomicznych lub w zakresie
finansów publicznych, rachunkowości i finansów, matematyki.
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz
    skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu,
  • oświadczenie o:
  • posiadanym obywatelstwie,
  • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji,
uznamy, że spełniasz wymóg.
W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych.
O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich
złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2,
00-095 Warszawa; piętro 14, Punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic
m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

 

 

 


 

Sekretarka | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko pomocnicze i obsługi Sekretarka w Wydziale Organizacyjnym Biura Zarządzania Zasobami Ludzkimi Urząd Miasta Stołecznego Warszawy

Zadania:

  • prowadzenie sekretariatu, obsługa korespondencji, udział w bieżącej obsłudze klienta,
  • zapewnianie bieżącego zaopatrzenia zgodnie z potrzebami,
  • prowadzenie rejestrów i ewidencji, przygotowywanie zestawień, podsumowań, raportów i sprawozdań,
  • udział w prowadzeniu spraw związanych z obsługą techniczną i organizacyjną spotkań,
  • prowadzenie terminarzy spotkań dyrektorów biura.

Oczekujemy:

  • wykształcenia minimum średniego,
  • umiejętności obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji,
  • identyfikacji z urzędem, sumienności, samodzielności, komunikacji,
  • obywatelstwa polskiego lub innego państwa, które dopuszcza ustawa[1],
  • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

Dodatkowo mile widziane jest:

  • powyżej półroczne doświadczenie zawodowe związane z prowadzeniem sekretariatu.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w wymiarze 1 etatu,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: pl. Bankowy 2, piętro 17. Budynek jest wyposażony w podjazd oraz system kontroli dostępu. Szerokość wejścia, ciągi komunikacyjne dostosowane są dla osób z niepełnosprawnościami. Drzwi windy mają szerokość 80 cm. W budynku na każdym piętrze znajduje się toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa sekretariatu i urządzeń biurowych, telefoniczna i bezpośrednia obsługą klienta. Praca związana z przemieszczaniem się wewnątrz i na zewnątrz budynku urzędu.

Jak złożyć ofertę?

Złożenie dokumentów jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Prezydenta m.st. Warszawy w zakresie niewymaganym bezpośrednio przez przepisy prawa[2].

Dokumenty przyjmujemy elektronicznie do 22 kwietnia 2025 r., na adres e‑mail kdefanski@um.warszawa.pl z dopiskiem w tytule „Stanowisko Sekretarka”.

Do wiadomości dołącz:

  • CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych – podpisane własnoręcznie,
  • oświadczenie o posiadanym obywatelstwie – podpisane własnoręcznie.

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania ofert osoby z niepełnosprawnościami.

Dodatkowe informacje

Skontaktujemy się z osobami, których oferta odpowiada profilowi stanowiska.

Jeśli Cię wybierzemy, przed zatrudnieniem poprosimy Cię o dostarczenie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje.

Jeśli Cię nie wybierzemy, usuniemy Twoje dokumenty aplikacyjne.

Jeśli nie masz możliwości skorzystania z Internetu, złóż ofertę u nas. Zapewnimy Ci dostęp do komputera. Zapraszamy:

  • Urząd m.st. Warszawy (adres siedziby Bankowy 2, punkt obsługi klienta, piętro 14),
  • wszystkie urzędy dzielnic m.st. Warszawy.

 [!] Możesz zapoznać się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydatów, którzy ubiegają się o zatrudnienie w Urzędzie m.st. Warszawy. Jest ona dostępna na stronie systemu elektronicznej rekrutacji urzędu w zakładce „Dokumenty dla kandydatek i kandydatów aplikujących poza systemem e-Rekrutacje” pod adresem Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

[1] Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

[2] Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust 2 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

User Resercher | Lionbridge Games

Job Title: User Researcher

Job Description: We are seeking a passionate and skilled User Researcher to join our team. The ideal candidate will have a strong background in both qualitative and quantitative research methods, with a focus on analyzing player feedback and presenting comprehensive reports to our clients. This role is crucial in helping us understand our players’ needs and improving their gaming experience.

Key Responsibilities:

  • Design and conduct user research studies, including gameplay observation, surveys, focus groups, one-on-one interviews, and usability testing.
  • Gather and review survey responses to extract meaningful insights.
  • Conduct in-depth one-on-one interviews with players to understand their experiences and feedback.
  • Analyze both qualitative and quantitative data to identify trends and patterns.
  • Compile comprehensive feedback reports and present findings to clients and internal stakeholders.
  • Collaborate with game clients, internal teams, and other team members to integrate user feedback into the game development process.
  • Stay up-to-date with industry trends and best practices in user research and video game design.

Qualifications:

  • Bachelor’s degree in Psychology, Human-Computer Interaction, Game Design, or a related field.
  • Proven experience in user research, preferably in the video games industry.
  • Strong analytical skills and experience with both qualitative and quantitative research methods.
  • Excellent communication and presentation skills.
  • Ability to work collaboratively in a team environment.
  • Passion for video games and a deep understanding of player behavior.

 

Benefits:

  • Contract of mandate
  • Opportunity to work on cutting-edge game content
  • Possibility to grow within the gaming industry
  • Friendly atmosphere where you can connect with fellow gaming enthusiasts
  • Chill-out zone with billiard and table football

 

Additional Info: For now, this is just a work proposal for two days – April 22–23, 2025.
(Payment is based on hours worked and will be made at the end of each workday. Expect around   6–8 hours of work per day.)

 

How to Apply: Please send your CV to our recruitment leader -> pawel.kirszbaum@lionbridge.com

Offer is valid till 21.04.25.