Przejdź do treści strony
22 536 54 08

Konsultant | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko pomocnicze i obsługi Konsultant

w Biurze Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy

Termin złożenia aplikacji: 13 stycznia 2025 r. 

Zadania:

  • obsługa systemu IT do zarządzania procesami kadrowymi,
  • obsługa zgłoszeń od użytkowników systemów,
  • zarządzanie uprawnieniami dostępu do systemu,
  • administrowanie strukturą organizacyjną,
  • udzielanie konsultacji i wsparcia w zakresie użytkowania systemu,
  • realizacja prac projektowych związanych z rozwojem systemu i przeprowadzanie testów rozwiązań,
  • przygotowanie sprawozdań, raportów, analiz.

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego I lub II stopnia,
  • minimum 3-letniego stażu pracy,
  • umiejętności obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji,
  • identyfikacji z urzędem, komunikacji, obsługi klienta zewnętrznego i wewnętrznego, sumienności, samodzielności,
  • obywatelstwa polskiego lub innego państwa, które dopuszcza ustawa,
  • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w wymiarze 1 etatu,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Miejsce pracy: pl. Bankowy 2, piętro 17. Budynek jest wyposażony w podjazd oraz system kontroli dostępu. Szerokość wejścia, ciągi komunikacyjne dostosowane są dla osób z niepełnosprawnościami. Drzwi windy mają szerokość 80 cm. W budynku na każdym piętrze znajduje się toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa sekretariatu i urządzeń biurowych, telefoniczna i bezpośrednia obsługą klienta. Praca związana z przemieszczaniem się wewnątrz i na zewnątrz budynku urzędu.


Jak złożyć ofertę?

Złożenie dokumentów jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Prezydenta m.st. Warszawy w zakresie niewymaganym bezpośrednio przez przepisy prawa.

Dokumenty przyjmujemy elektronicznie do 13 stycznia 2025 r., na adres e‑mail broslaniec@um.warszawa.pl z dopiskiem w tytule „Stanowisko Konsultant”.

Do wiadomości dołącz:

  • CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych – podpisane własnoręcznie,
  • oświadczenie o posiadanym obywatelstwie – podpisane własnoręcznie.

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania ofert osoby z niepełnosprawnościami.

Dodatkowe informacje

Skontaktujemy się z osobami, których oferta odpowiada profilowi stanowiska.

Jeśli Cię wybierzemy, przed zatrudnieniem poprosimy Cię o dostarczenie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje.

Jeśli Cię nie wybierzemy, usuniemy Twoje dokumenty aplikacyjne.

Jeśli nie masz możliwości skorzystania z Internetu, złóż ofertę u nas. Zapewnimy Ci dostęp do komputera. Zapraszamy:

  • Urząd m.st. Warszawy (adres siedziby Bankowy 2, punkt obsługi klienta, piętro 14),
  • wszystkie urzędy dzielnic m.st. Warszawy.

 [!] Możesz zapoznać się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydatów, którzy ubiegają się o zatrudnienie w Urzędzie m.st. Warszawy. Jest ona dostępna na stronie systemu elektronicznej rekrutacji urzędu w zakładce „Dokumenty dla kandydatek i kandydatów aplikujących poza systemem e-Rekrutacje” pod adresem Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

 

 

Podinspektor ds. nieruchomości | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

podinspektor ds. nieruchomości

w Wydziale II

Biura Mienia Miasta i Skarbu Państwa

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 10 stycznia 2025 r.

Główne odpowiedzialności:

  • regulacje praw Skarbu Państwa w księgach wieczystych,
  • zasiedzenia nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa.

Charakterystyka pracy:

  • prowadzenie postępowań ujawniających tytuł Skarbu Państwa do nieruchomości w księgach wieczystych,
  • prowadzenie postępowań związanych z nabywaniem, na rzecz Skarbu Państwa, praw własności nieruchomości w drodze zasiedzenia,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    • ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
    • ustawa o gospodarce nieruchomościami,
    • ustawa Kodeks cywilny,
    • ustawa o księgach wieczystych i hipotece.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: przy ul. Chałubińskiego 8 na piętrze 1 (antresola). Do pomieszczenia można się dostać schodami lub windą. Wejście do budynku znajduje się na poziomie terenu. Drzwi wejściowe obrotowe otwierają się automatycznie. Budynek wyposażony jest w system kontroli dostępu. Szerokość korytarzy oraz windy dostępna dla osób z niepełnosprawnościami. Windy wyposażone są w system informacji głosowej. Toalety dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami znajdują się na piętrze 1 w budynku.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta, przemieszczanie się wewnątrz budynku i w terenie.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera[1], w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum rok stażu pracy albo wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy,
  • powyżej półroczne doświadczenie zawodowe związane z gospodarowaniem nieruchomościami, obsługą prawną lub w administracji publicznej,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem; wiedza zawodowa, znajomość przepisów i procedur; sumienność; dążenie do rezultatów; samodzielność; komunikacja; współpraca; obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

 Dodatkowe wymagania:

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia w dziedzinie geodezji, administracji, gospodarki przestrzennej, zarządzania z zakresu gospodarki nieruchomościami lub jednolite magisterskie na kierunku prawo,
  • uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego, do podziałów nieruchomości – uprawnienia geodezyjne.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.[2]

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu[3],
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie,
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

[1] Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.

[2] W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

[3] O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Podinspektor ds. księgowo-finansowych | Urząd M.St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta
Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
podinspektor ds. finansowo-księgowych
w Wydziale Ewidencji i Windykacji Mandatów
Biura Księgowości i Kontrasygnaty

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 10 stycznia 2025 r.

Główne odpowiedzialności:

  • kontrola i weryfikacja poprawności dokumentów finansowo-księgowych w zakresie
    księgowości niepodatkowej pod względem formalno-rachunkowym,
  • prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie dochodów,
  • prowadzenie wstępnej windykacji z tytułu nieuregulowanych należności
    podatkowych i niepodatkowych.

Charakterystyka pracy:

  • prowadzenie ewidencji analitycznej należności z tytułu mandatów,
  • analiza i dekretacja dokumentów bankowych na wydzielonym rachunku
    mandatów,
  • wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych na niezapłacone mandaty karne
    kredytowane wystawione przez Straż Miejską m.st. Warszawy,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:

-ustawa Ordynacja Podatkowa,
-ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
-ustawa o finansach publicznych,
-ustawa o rachunkowości,
-ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
-ustawa Kodeks Postępowania Administracyjnego,
-ustawa Kodeks Wykroczeń,
-ustawa Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia,
-przepisy prawa z zakresu ochrony danych osobowych.

 

Miejsce pracy: al. Jerozolimskie 44 na 3 piętrze. Do pomieszczenia można dostać się
windą. Budynek wyposażony jest w system kontroli dostępu. Wejście do budynku z
poziomu terenu. Szerokość korytarzy oraz windy dostępna dla osób z
niepełnosprawnościami. Windy posiadają sygnalizację głosową. Toalety dostosowane dla
potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, rozmowy telefoniczne,
obsługa klienta zewnętrznego, przemieszczanie się wewnątrz budynku.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
    o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa1,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera2, w tym podstawowych programów do edycji
    dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum rok stażu pracy albo
    wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy,
  • powyżej półroczne doświadczenie zawodowe związane z finansami
    i rachunkowością, finansami publicznymi, ekonomią lub administracją publiczną,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, współpraca, sumienność, dążenie do
    rezultatów, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia na kierunkach ekonomicznych lub
    w dziedzinie finansów publicznych lub jednolite magisterskie na kierunku prawo.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany staż pracy lub
    zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz
    w stosunku pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz
    skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu,
  • oświadczenie o:

– posiadanym obywatelstwie,
-pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
publicznych,
-nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
-wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich
złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2,
00-095 Warszawa; piętro 14, Punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic
m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

Inspektor ds. księgowo-finansowych | Urząd M.St.Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta
Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
inspektor ds. finansowo-księgowych
w Wydziale Księgowości i Sprawozdawczości Budżetu
Biura Księgowości i Kontrasygnaty

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 7 stycznia 2025 r.

Zakres zadań:

  • prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie rozliczeń z tytułu zrealizowanych
    dochodów oraz pobranych środków na wydatki,
  • kontrola i weryfikacja poprawności dokumentów finansowo-księgowych w zakresie
    księgowości podatkowej i niepodatkowej pod względem formalno-rachunkowym,
  • weryfikacja sprawozdań finansowych,
  • sporządzanie sprawozdań statystycznych, budżetowych i finansowych,
  • prowadzenie obsługi finansowo-księgowej w ramach zadań zleconych przez administrację rządową oraz powierzonych do realizacji zgodnie z uchwałą kompetencyjną.

Charakterystyka pracy:

  • wprowadzanie dokumentów księgowych do programu finansowo-księgowego SAP,
  • dekretacja wyciągów bankowych na rachunku podstawowym budżetu w zakresie
    obsługiwanych dzielnic,
  • ustalanie sald rozliczeniowych w poszczególnych dzielnicach z tytułu
    zrealizowanych dochodów i wydatków,
  • współudział w sporządzaniu sprawozdania finansowego m.st. Warszawy,
  • współudział przy sporządzaniu skonsolidowanego bilansu m.st. Warszawy,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań:
  • ustawa o finansach publicznych,
  • ustawa o rachunkowości,
  • rozporządzenie Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 13 września 2017 r.
    w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów
    jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych,
    samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych
    oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę
    poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej,
  • rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 11 stycznia 2022 r. w sprawie
    sprawozdawczości budżetowej,
  • rozporządzenie Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej z dnia
    17 grudnia 2020 r. w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów
    publicznych w zakresie operacji finansowych.

Warunki i miejsce pracy:

Al. Jerozolimskie 44. Wejście do budynku z poziomu terenu. Praca będzie
wykonywana na piętrze 3. W budynku znajduje się system kontroli dostępu.
Do pomieszczenia pracy można się dostać tylko za pomocą windy. Windy posiadają
sygnalizację głosową. Ciągi komunikacyjne, windy oraz toalety dostosowane do potrzeb
osób z niepełnosprawnością.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, przemieszczanie się
wewnątrz budynku.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
    o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera2, w tym podstawowych programów do edycji
    dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum 3-letni staż pracy
    albo wykształcenie średnie i minimum 5-letni staż pracy,
  • powyżej 2-letnie doświadczenie zawodowe związane z finansami publicznymi,
    rachunkowością, rachunkowością budżetową, administracją publiczną, w zakresie rozliczania podatku od towarów i usług (VAT), w zakresie kontroli podatkowej bądź czynności sprawdzających w zakresie podatku VAT lub w organach podatkowych,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, komunikacja, sumienność, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.3

1Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.
2Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji,
uznamy, że spełniasz wymóg.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany staż pracy
    lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli
    pozostajesz w stosunku pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz
    skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu4,
  • oświadczenie o:
    – posiadanym obywatelstwie,
    – pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
    publicznych,
    – nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
    ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    – posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    – wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
    pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
    [!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich
    złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2,
00-095 Warszawa; piętro 14, Punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic
m.st. Warszawy.
3W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych.
4O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.

Dodatkowe informacje
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

Sales support specialist | PCG Academia

Sales support specialist

 

Jakich kompetencji i umiejętności poszukujemy:

  • Biegła znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej C1
  • Silne umiejętności komunikacyjne
  • Silne umiejętności badawcze i analityczne
  • Zainteresowanie sektorem IT/ szkolnictwem wyższym
  • Znajomość programów MS Excel, Word, PowerPoint
  • Znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem

 

Za co będziesz odpowiedzialny/a:

  • Kontakt z uczelniami i przedstawienie naszej oferty
  • Umawianie spotkań z przedstawicielami uczelni
  • Tworzenie, porządkowanie i rozwijanie baz danych potencjalnych klientów
  • Prowadzenie badań w zakresie: możliwości finansowania ze środków UE dla uczelni, procedur zamówień publicznych, potencjalnych partnerów biznesowych itp.
  • Podsumowanie wyników badań w języku angielskim
  • Tłumaczenie dokumentacji i materiałów na język angielski
  • Pomoc w tłumaczeniu na spotkaniach z klientami
  • Sporządzanie dokumentacji zamówień publicznych

Co oferuje firma:

  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku, w szybko rozwijającej się firmie
  • Możliwość pracy z jednego z naszych biur (Warszawa, Rzeszów) lub z domu

 

O firmie:

  • PCG Academia to polska firma EdTech, która dostarcza rozwiązania informatyczne dla uczelni i instytucji badawczych. Obsługujemy ponad 60 uczelni w Polsce i za granicą, w tym te z czołówki, jak Uniwersytet Jagielloński w Krakowie czy Uniwersytet Warszawski. Jesteśmy częścią Public Consulting Group – globalnej firmy konsultingowej z Bostonu, która od ponad 30 lat obsługuje sektor edukacji, usług społecznych i zdrowia. Głowna siedziba firmy znajduje się w Rzeszowie przy ulicy Jana Twardowskiego 3.

 

Sposób aplikacji:

  • Prosimy o przesyłanie CV do Pani Justyny Kurek-Wdowiak, HR Biznes Partner, justyna.kurek-wdowiak@pcgacademia.pl, tel. 725 055 795.
  • Mile widziani studenci lub absolwenci filologii angielskiej.

Nauczyciel rysowania i malarstwa | KiberOne

🎨 Szkoła KiberART poszukuje nauczyciela rysowania i malarstwa! 🖌

Masz pasję do sztuki i chcesz dzielić się nią z innymi? Uwielbiasz inspirować dzieci i młodzież do twórczego działania? Dołącz do naszego zespołu i zostań częścią szkoły artystycznej, która rozwija kreatywność młodych talentów! 🌟

Stawka:
💵 80 zł netto/godzinę
Elastyczny grafik:
🕒 1-6 dni w tygodniu: 17:00 – 19:00
🕒 Sobota: 10:00 – 14:00

🌍 Lokalizacje:

Ochota: ul. Włodarzewska 55, 02-384 Warszawa
Ursus: ul. Ryżowa 48, 02-495 Warszawa

Obowiązki:
🎨 Prowadzenie zajęć z rysunku i malarstwa dla dzieci i młodzieży;
✏️ Wsparcie uczniów w rozwijaniu ich umiejętności plastycznych i artystycznych;
🖼 Przygotowanie i organizacja wystaw oraz wydarzeń artystycznych;
📊 Monitorowanie postępów uczniów i motywowanie ich do dalszego rozwoju.


Wymagania:

Znajomość technik rysunku i malarstwa (akwarela, ołówek, farby akrylowe itp.) 🎨;
Doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą 🧒👦;
Odpowiedzialność, cierpliwość i pasja do sztuki 🌟;
Gotowość do dzielenia się wiedzą i wspierania twórczości uczniów.
Co oferujemy:
📚 Gotowe materiały dydaktyczne i wsparcie w prowadzeniu zajęć;
🚀 Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w ciekawych projektach artystycznych;
🎉 Przyjazną i inspirującą atmosferę w zespole artystów.

Jeśli chcesz pracować z nami i inspirować przyszłe pokolenia artystów, wyślij swoje CV na 📧   kiberone.ochota@gmail.com  . Czekamy na Ciebie! 😊 Po wysłaniu możemy umówić się na rozmowę kwalifikacyjną ☎️ +48 784 982 574.

Asystent nauczyciela do szkoły programowania dla dzieci | KiberOne

Poszukujemy ASYSTENTA nauczyciela do szkoły programowania dla dzieci KiberOne!

Obowiązki:
– Asystowanie nauczycielom podczas zajęć z programowania 💻
– Organizowanie interaktywnych przerw 🎮
– Prezentowanie osiągnięć uczniów przed rodzicami 👨‍👩‍👦
– Pomoc w organizacji warsztatów i eventów 🎉

Wymagania:
– Odpowiedzialność, cierpliwość i umiejętności komunikacyjne 😇
– Chęć nauki i rozwijania się w naszym zespole 📈
– Doświadczenie w pracy z dziećmi będzie dodatkowym atutem 🍎


Warunki pracy:
– Grafik pracy: 3-4 dni w tygodniu, 16:15-19:15; soboty 09:45-14:45 🕓
– Środowisko sprzyjające rozwojowi zawodowemu 🚀
– Przyjazna atmosfera wśród osób o podobnych zainteresowaniach 👫👭👬
– Wynagrodzenie dla studentów: 28,10 zł netto/h, dla pozostałych 24 zł netto/h

🌍Lokalizacje:
– Ochota: ul. Włodarzewska 55, 02-384 Warszawa

Aplikacje:
Prosimy o przesyłanie CV na: kiberone.ochota@gmail.com
🌟 Chcesz do nas dołączyć? Umów się na rozmowę kwalifikacyjną!
☎️ +48 784 982 574

 

Tutor do nauki programowania dla dzieci | KiberOne

Szukamy TUTORA do nauki programowania dla dzieci! 💻👦👧

Elastyczny grafik:
– 1-6 dni w tygodniu: 17:00 – 19:00 ⏰
– Sobota: 10:00 – 14:00 ⏰

🌍 Lokalizacje:
– Ochota: ul. Włodarzewska 55, 02-384 Warszawa
– Ursynów: ul. Przy Bażantarni 11, Warszawa

Jesteśmy szkołą programowania dla dzieci i obecnie poszukujemy tutora, który wesprze naszych uczniów w opanowaniu podstaw programowania oraz w rozwoju ich umiejętności IT. Jeśli lubisz pracować z dziećmi i posiadasz wiedzę z zakresu programowania, dołącz do naszego zespołu! 🚀

Oferujemy:
– Materiały dydaktyczne: dostęp do ponad 50 modułów obejmujących cały program i różnorodne języki programowania 📚.

Obowiązki:
– Prowadzenie zajęć z programowania dla dzieci 🖥;
– Praca z uczniami, pomoc w realizacji zadań i projektów 📝;
– Monitorowanie postępów i osiągnięć uczniów 📊;
– Udział w organizacji i prowadzeniu warsztatów, seminariów i innych wydarzeń 🎉.


Wymagania:
– Znajomość podstaw programowania (Python, Scratch, JavaScript lub inne języki) 🐍👾;
– Wykształcenie z zakresu informatyki (mile widziane) 🎓;
– Odpowiedzialność, cierpliwość i komunikatywność 😊;
– Gotowość do nauki i rozwoju wraz z naszym zespołem 👨‍🏫👩‍🏫.

Co oferujemy:
– Możliwość rozwoju zawodowego i awansu 📈;
– Przyjazna i wspierająca atmosfera w zespole o podobnych zainteresowaniach 🤝.

Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu i przyczynić się do edukacji przyszłych specjalistów IT, czekamy na Twoje CV na adres: kiberone.ochota@gmail.com  📩.

Aby umówić się na rozmowę kwalifikacyjną, proszę zadzwonić pod numer ☎️ +48 784 982 574.

Sekretarka w Wydziale Organizacyjnym Biura Zarządzania Zasobami Ludzkimi | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko pomocnicze i obsługi
sekretarka w Wydziale Organizacyjnym Biura Zarządzania Zasobami Ludzkimi Urząd
Miasta Stołecznego Warszawy

Zadania:

  • prowadzenie sekretariatu, obsługa korespondencji, udział w bieżącej obsłudze
    klienta, w tym przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji oraz nadzorowanie
    jej obiegu,
  • prowadzenie terminarza spotkań dyrektorów biura,
  • udział w prowadzeniu spraw związanych z obsługą techniczną i organizacyjną
    spotkań,
  • prowadzenie rejestrów i ewidencji.

Oczekujemy:

  • wykształcenia minimum średniego,
  • umiejętności obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji,
  • identyfikacji z urzędem, komunikacji, obsługi klienta zewnętrznego
    i wewnętrznego, sumienności, samodzielności,
  • obywatelstwa polskiego lub innego państwa, które dopuszcza ustawa1,
  • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

Dodatkowo mile widziane jest:

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia,

powyżej półroczne doświadczenie zawodowe związane z prowadzeniem
sekretariatu.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w wymiarze 1 etatu,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
    o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

1Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.

Miejsce pracy: pl. Bankowy 2, piętro 17. Budynek jest wyposażony w podjazd oraz
system kontroli dostępu. Szerokość wejścia, ciągi komunikacyjne dostosowane są
dla osób z niepełnosprawnościami. Drzwi windy mają szerokość 80 cm. W budynku
na każdym piętrze znajduje się toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa sekretariatu i urządzeń biurowych,
telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta. Praca związana z przemieszczaniem się
wewnątrz i na zewnątrz budynku urzędu.


Jak złożyć ofertę?
Złożenie dokumentów jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie Twoich
danych osobowych przez Prezydenta m.st. Warszawy w zakresie niewymaganym
bezpośrednio przez przepisy prawa2.
Dokumenty przyjmujemy elektronicznie do 31 grudnia 2024 r., na adres e-mail:
kdefanski@um.warszawa.pl z dopiskiem w tytule „Stanowisko Sekretarka”.

Do wiadomości dołącz:

  • CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni
    praw publicznych – podpisane własnoręcznie,
  • oświadczenie o posiadanym obywatelstwie – podpisane własnoręcznie.

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania ofert osoby
z niepełnosprawnościami.

Dodatkowe informacje
Skontaktujemy się z osobami, których oferta odpowiada profilowi stanowiska.
Jeśli Cię wybierzemy, przed zatrudnieniem poprosimy Cię o dostarczenie dokumentów
potwierdzających wymagane kwalifikacje.
Jeśli Cię nie wybierzemy, usuniemy Twoje dokumenty aplikacyjne.
Jeśli nie masz możliwości skorzystania z Internetu, złóż ofertę u nas. Zapewnimy Ci
dostęp do komputera.

Zapraszamy:
1. Urząd m.st. Warszawy (adres siedziby pl. Bankowy 2, punkt obsługi klienta, piętro
14)

Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust 2 lit. a Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych).
2.wszystkie urzędy dzielnic m.st. Warszawy.

[!] Możesz zapoznać się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych
dla kandydatów, którzy ubiegają się o zatrudnienie w Urzędzie m.st. Warszawy. Jest ona
dostępna na stronie systemu elektronicznej rekrutacji urzędu w zakładce „Dokumenty
dla kandydatek i kandydatów aplikujących poza systemem e-Rekrutacje” pod adresem
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

Ekspert/ka ds. Migracji i Rzecznictwa w Dziale Pomocy Migrantom i Uchodźcom | Caritas

Caritas Polska poszukuje Eksperta/-ki ds. Migracji i Rzecznictwa!

Dołącz do zespołu Caritas Polska i wspieraj działania na rzecz migrantów i uchodźców! Szukamy osoby z ekspercką wiedzą i doświadczeniem w obszarze migracji, która będzie:

1. Analizować sytuację migrantów i identyfikować wyzwania.
2. Reprezentować Caritas Polska w relacjach z partnerami.
3. Angażować się w rzecznictwo i współpracować z instytucjami.
4. Wspierać Sieć Centrów Pomocy Migrantom i Uchodźcom.

 

Szczegóły i aplikacje: https://www.pracuj.pl/praca/ekspert-ka-ds-migracji-i-rzecznictwa-w-dziale-ds-pomocy-migrantom-i-uchodzcom-warszawa-towarowa-25a,oferta,1003774397

Razem twórzmy lepsze jutro dla tych, którzy tego potrzebują!