Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na 6 wolnych stanowisk urzędniczych w Urzędzie
Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
podinspektor ds. rejestracji stanu cywilnego
w Urzędzie Stanu Cywilnego m.st. Warszawy
Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 5 maja 2025 r.
Główne odpowiedzialności:
- bezpośrednia obsługa mieszkańców,
- przyjmowanie wniosków o wydanie odpisów z aktów stanu cywilnego,
- sporządzanie projektów wzmianek w aktach stanu cywilnego,
- obsługa korespondencji z innymi urzędami, parafiami, sądami i instytucjami.
Charakterystyka pracy:
- wydawanie odpisów skróconych i zupełnych z aktów stanu cywilnego,
- sporządzanie zleceń dotyczących migracji,
- ewidencjonowanie opłat skarbowych, aktualizacja danych w rejestrze PESEL,
- prowadzenie metryk spraw oraz skorowidzów w formie elektronicznej,
- sporządzanie zestawień statystycznych oraz informacji statystycznych
do Głównego Urzędu Statystycznego, - musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
– ustawa Prawo o aktach stanu cywilnego,
– ustawa Kodeks rodzinny i opiekuńczy,
– ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
– ustawa o opłacie skarbowej,
– ustawa o zmianie imienia i nazwiska,
– ustawa o ewidencji ludności,
– ustawa Prawo prywatne międzynarodowe,
– regulamin organizacyjny Urzędu Stanu Cywilnego m.st. Warszawy.
Warunki pracy:
Miejsce pracy: w siedzibach USC w poszczególnych dzielnicach, w zależności od wydziału
ul. Falęcka 10, al. Komisji Edukacji Narodowej 61, ul. F. Klimczaka 4, ul. Młynarska 16,
pl. Czerwca 1976 nr 1, ul. A. Pawińskiego 30. Szczegółowy opis dostępności
architektonicznej poszczególnych budynków dostępny jest pod adresem:
https://wsparcie.um.warszawa.pl/-/dostepnosc-budynkow
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, rozmowy telefoniczne,
obsługa interesantów, przemieszczanie się wewnątrz budynku.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
o pracę), - rozwój zawodowy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
- zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.
Niezbędne wymagania:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia,
- umiejętność obsługi komputera1, w tym podstawowych programów do edycji
dokumentów, - wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum rok stażu pracy albo
wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy, - powyżej półroczne doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta lub w jednostce
samorządu terytorialnego, - kompetencje: identyfikacja z urzędem, komunikacja, sumienność, współpraca,
obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
Dodatkowe wymagania:
- powyżej 2-letnie doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta lub w jednostce
samorządu terytorialnego, - komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz
skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu, - oświadczenie o:
– posiadanym obywatelstwie,
– pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
publicznych,
– nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
– posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
– wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich
złożeniem.
Jak złożyć swoją ofertę?
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, (pl. Bankowy
2, 00-095 Warszawa; piętro 14, Punkt obsługi klienta) oraz w siedzibach urzędów dzielnic
m.st. Warszawy.
Dodatkowe informacje
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).