Przejdź do treści strony

Praktyki w międzynarodowej firmie transportowo-spedycyjnej

Lantrans jest międzynarodową firmą transportową działającą na rynku od ponad 5 lat, posiadającą 3 oddziały (Polska, Ukraina, Niemcy). Poza usługami związanymi z logistyką na terenie Europy posiadamy także własny dział R&D oraz IT w ramach których, tworzymy narzędzia wspomagające procesy analityczne i decyzyjne dla zarządu z zakresu wywiadu gospodarczego. Ugruntowana pozycja na rynku oraz wykorzystanie autorskich, nowoczesnych systemów do analizy rynku umożliwia nam nieustanne poszerzanie swojej działalności.

Social Media Specialist

Co oferujemy
1. Praktyki w Polskim startupie (fintech Temida.io) na stanowisku SMM Social Media Marketing Specialist przy takich mediach społecznościowych jak Facebook, LinkedIn, Instagram.
2. Naukę tworzenia raportów i zestawień pod okiem doświadczonych supervisorów.
3. Naukę procesu głębokiego researchu nowych odbiorców na podstawie analizy.
4. Dopasowanie zlecanych zadań do podstawy programowej praktyk na danym kierunku studiów.
5. Wynagrodzenie uzależnione od efektu na podstawie wspólnie określonych KPI.
6. Przedłużenie umowy po okresie praktyk w przypadku, gdy aż tak polubisz pracę w zespole i
sprawdzisz się w swoich obowiązkach.


Sprawdzisz się w tej roli jeżeli:
1. Jesteś komunikatywną osobą i potrafisz „wejść w buty” odbiorcy lelem lepszego dostosowania komunikacji.
2. Posiadasz umiejętność pracy z tablicami Exel oraz Google Docs (pakiet Office).
3. Zawsze chciałeś/aś pracować w startupie.
4. Lubisz pracę w młodym i dynamicznym zespole.
5. Posiadasz lekkie pióro i potrafisz tworzyć kreatywne komentarze i odpowiedzi.
6. Posiadasz umiejętność dostosowania poziomu komunikacji w social mediach do grupy
odbiorców.

Dołącz do nas!

Wyślij swoje zgłoszenie na adres e-mail:  hr@lantrans.pl

Administratorem Twoich danych osobowych jest Firma Lantrans Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Twardej 18, 00-105 Warszawa. Twoje dane osobowe przetwarzamy wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji wskazanej w ofercie pracy oraz do celów przyszłych rekrutacji, jeśli wyraziłeś stosowną zgodę w treści swojej aplikacji.

Praktykant/stażysta: European Licensing Company Sp z o.o

Pracodawca jest agencją licencyjną współpracującą przy rozwoju marek w sektorze Consumer Products na rynku polskim z takimi licencjodawcami jak: NBCUniversal, MGA Entertainment, Coca Cola, Moonbug Entertainment itd.
Kategoria Softlines – Fashion & Home

Staż odpłatny

Czas trwania – od 6 miesięcy do roku z możliwością zatrudnienia na dłużej

Opis roli:

Wsparcie Senior Managera kategorii Softlines – Fashion & Home:

  • Przygotowywanie i edycja prezentacji sprzedażowych (ppt, keynote)
  • Przygotowywanie i edycja prezentacji dla licencjodawców
  • Przygotowywanie wizualizacji produktów z kategorii Fashion & Home do celów sprzedażowych zgodnie z wytycznymi licencjodawców
  • Przygotowywanie graficznego kontentu newslettera
  • Inne bieżące zadania zlecone przez zespół

Wymagania wobec kandydata:

  • Zainteresowanie rozwojem produktów użytkowych w kategorii Fashion & Home
  • Znajomość Power point, Keynote, Photoshop itd.
  • Kreatywność, umiejętność tworzenia wizualizacji
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie

Oferujemy:

  • Szansę zdobycia doświadczenia we współpracy z największymi producentami Fashion na polskim rynku
  • Możliwość wykorzystania swoich umiejętności kreatywnych na rynku produktów użytkowych
  • Współpracę przy najbardziej rozpoznawalnych markach dziecięcych
  • Pracę w miłym kameralnym zespole

CV prosimy przesyłać do:

Katarzyna Caban kcaban@elcbrands.com

Website: https://www.elcbrands.com/licensors-brands/

Bezpłatne praktyki w PPL

Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze”, wiodący podmiot lotniczej infrastruktury transportowej w Polsce, obecnie poszukuje zainteresowanych odbyciem bezpłatnych praktyk w Zespole Kadr Biura Zarządzania Zasobami Ludzkimi.


Czas trwania praktyk – minimum 1 miesiąc.

Szczegóły dotyczące zadań przewidzianych do realizacji oraz wymagań, które należy spełnić.

Formularz aplikacyjny

EY Praktykantka/Praktykant w zespole Business Tax Advisory Services

Twój zakres obowiązków

  • Zdobędziesz doświadczenie i rozwiniesz swoje umiejętności doradztwa w zakresie podatków korporacyjnych, podatków osobistych, podatków międzynarodowych, oraz w zakresie projektów transakcyjnych
  • Weźmiesz udział w tworzeniu najlepszych rozwiązań dla rozpoznawalnych i interesujących klientów z całej Polski oraz z zagranicy – od ambitnych start-upów aż po globalne organizacje
  • Zaangażujesz się w tworzenie projektów porad, opinii i rekomendacji pomagających podejmować decyzje zarządcze w organizacjach (łącznie z opcją bezpośredniego udziału w rozmowach z klientami), a także pism do organów podatkowych
  • Będziesz przeprowadzał researche podatkowe i przygotowywał materiały klienckie
  • Nauczymy cię wykonywać analizy liczbowe, wyciągać wnioski i pisać uzasadnienia stanowisk

Nasze wymagania

  • Zależy Ci na rozwoju i satysfakcji z tego co robisz. Masz w sobie determinację w zakresie zdobycia nowych kompetencji i ciągłego rozwoju. Zależy Ci na zdobywaniu nowej wiedzy oraz jej stosowaniu jej w praktyce To, co już wiesz, jest ważne, ale dla nas kluczowe jest przede wszystkim Twoje podejście – wszystkiego co potrzebujesz, nauczymy Cię!
  • Jesteś kreatywny – myślisz innowacyjnie i szybko znajdujesz rozwiązania
  • Masz w sobie ciekawość i lubisz analitycznie podejść do danego wyzwania. Cenimy tych, którzy zadają dobre pytania i szukają odpowiedzi, jak sprawić, żeby wszystko działało lepiej
  • Masz własne spojrzenie na świat i nie boisz się włączać do wspólnej pracy tych, którzy mają inny punkt widzenia
  • Studiujesz na studiach drugiego stopnia lub ukończyłeś 3 rok jednolitych studiów magisterskich, na kierunku prawniczym, finansowym lub ekonomicznym. Jeśli masz już ukończone studia – także zapraszamy
  • Znasz język angielski w stopniu co najmniej komunikatywnym (B2/C1)
  • Będzie super, jeśli masz już zdobyte pierwsze doświadczenia w zakresie podatków – doświadczenie w pracy w ramach kancelarii prawnej lub podatkowej, udział w konkursach lub warsztatach podatkowych, zaangażowaniem w stowarzyszenia studenckie/koła naukowe będzie dodatkowym atutem, ale nie niezbędnym – w zamian za zaangażowanie zapewnimy Tobie możliwość nauki od podstaw

Więcej informacji: https://www.pracuj.pl/praca/praktykantka-praktykant-w-zespole-business-tax-advisory-services-warszawa,oferta,1001920216?s=62ec2e65&searchId=b545caa0-fb78-11ec-b075-cf825d99bada

ING Międzynarodowy Program Talentowy – Ścieżka Finanse

Ścieżka, Finanse otworzy przed Tobą wrota do świata finansów jednego z największych banków w Polsce. W ramach tej ścieżki możesz zdobywać doświadczenie np. w obszarze informacji zarządczej, podatków, księgowości czy rachunkowości. Co ważne to Ty zdecydujesz jak potoczy się Twoja ścieżka w ING.

Nasze wymagania

  • ukończyły studia wyższe co najmniej na poziomie licencjatu, bądź studentów studiów magisterskich. Preferowane kierunki studiów, to Finanse i rachunkowość, Rachunkowość i Zarządzanie finansami, Finanse i Controling, Finanse i księgowość
  • biegle posługują się językiem angielskim i polskim
  • pasjonują się światem finansów
  • w czasie studiów aktywnie działały w organizacjach studenckich i kołach naukowych
  • lubią podejmować inicjatywę i działają proaktywnie

To oferujemy

  • Umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie oraz liczne benefity.
  • Co najmniej 2 projekty w tym obowiązkowo jeden projekt zagraniczny.
  • Pracę w międzynarodowym środowisku.
  • Wsparcie talent menadżera w budowaniu swojej ścieżki kariery.
  • Program szkoleń rozwojowych oraz międzynarodowe certyfikaty (Green Belt Exam, CIMA, ACCA, CFA).

Więcej informacji: https://www.pracuj.pl/praca/miedzynarodowy-program-talentowy-sciezka-finanse-warszawa,oferta,1001920293?s=62ec2e65&searchId=b545caa0-fb78-11ec-b075-cf825d99bada

Logwin Płatny Staż w Dziale Celnym

LOGWIN – specjalizujemy się w kompleksowych rozwiązaniach logistycznych. Realizujemy usługi z dwóch segmentów działalności: logistyka magazynowa i spedycja. Tworzymy usługi i procesy idealnie dopasowane do wymagań Klientów. Potwierdzeniem rozwoju naszej firmy jest stale rosnący zespół profesjonalistów i młodych entuzjastów branży TSL.

Zapraszamy na płatny, 3-miesięczny staż podczas którego wykorzystasz swoją wiedzę zdobytą na studiach w praktyce. Ponad 70% naszych Stażystów, po zakończonym stażu zostaje z nami na dłużej.

Płatny Staż w Dziale Celnym
Miejsce pracy: Piaseczno

Jakie zadania na Ciebie czekają:

  • Wsparcie agenta celnego w codziennej pracy.
  • Administrowanie dokumentami funkcjonującymi w dziale celnym.
  • Wystawianie dokumentów pochodzenia towarów, deklaracji DGD.
  • Reprezentowanie firmy przed przedstawicielami Urzędu Celnego, Krajowej Izby Gospodarczej, ambasad.

Oferujemy: 

  • Płatny 3-miesięczny staż z możliwością nawiązania dalszej współpracy.
  • Zdobycie praktycznej wiedzy „know-how” i wartościowego doświadczenia od specjalistów z branży.
  • Interesujące zadania w towarzystwie miłego i życzliwego zespołu.

Kogo poszukujemy:

  • Entuzjastów branży TSL! Nie oczekujemy doświadczenia, w końcu to staż.
  • Osób zainteresowanych zdobywaniem doświadczenia zawodowego w zakresie tematyki celnej.
  • Dyspozycyjnych 40 godz. w tygodniu, od poniedziałku do piątku.
  • Świetnie organizujących swój czas pracy, dla których wykonywanie obowiązków z zaangażowaniem i dokładnością będzie kwestią oczywistą.
  • Niezbędna jest również znajomość j. angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji ponieważ jesteśmy firmą międzynarodową.
  • Wpis na listę agentów celnych będzie dodatkowym atutem.

 

Mleczarnia Turek stażysta w dziale personalnym

Mleczarnia TUREK będąca częścią międzynarodowej Grupy SAVENCIA oraz znana z takich marek serów jak NaTurek i Tartare, poszukuje kandydatów na stanowisko:

STAŻYSTY W DZIALE PERSONALNYM
miejsce pracy – Warszawa

W RAMACH WSPÓŁPRACY Z NAMI ZDOBĘDZIESZ DOŚWIADCZENIE W:

  • Realizacji projektów w obszarze HR
  • Candidate Experience oraz Employer Branding: zbieranie materiałów oraz przedstawianie swoich rekomendacji na temat najnowszych praktyk rynkowych
  • Realizacji inicjatyw wewnętrznych w obszarze Employer Branding’u i Employee Experience
  • Realizacji procesów rekrutacyjnych

ZAAPLIKUJ JEŚLI:

  • Studiujesz na kierunku zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia, socjologia (lub pokrewnym)
  • Wiesz, jakie są narzędzia stosowane w rekrutacji i selekcji pracowników
  • Employer branding nie ma przed Tobą żadnych tajemnic
  • Zarządzasz sobą doskonale, ale chcesz również poznać zarządzanie talentami
  • Wierzysz, że razem można zrobić znacznie więcej i jesteś typem „team player’a”
  • We wszystko, co robisz angażujesz się na 110%
  • Jesteś Panią/Panem swojego kalendarza, nie straszne Ci są żadne deadline’y
  • Komunikujesz się po angielsku i/lub francusku

W RAMACH NASZEJ WSPÓŁPRACY OFERUJEMY CI:

  • 3-miesięczną lub krótszą płatną praktykę rozpoczynającą się od lipca 2022
  • Możliwość realizacji samodzielnych, odpowiedzialnych projektów i zadań
  • Możliwość zdobywania wiedzy i rozwoju umiejętności pod okiem dedykowanego opiekuna
  • Pracę hybrydową i elastyczne godziny pracy
  • Możliwość aktywnego uczestnictwa w inspirujących spotkaniach (integracja, szkolenia, itp.

Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała prześlij swoje CV oraz list motywacyjny na adresrekrutacja@turek.com.pl

W zgłoszeniu prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Administratorem Danych Osobowych jest Mleczarnia Turek Sp. z o.o. z siedzibą w Turku przy ul. Milewskiego 11, 62-700 Turek. Kandydat posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Kandydat ma również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych w aplikacji o pracę jest dobrowolne, ale niezbędne w celu uczestnictwa w procesie rekrutacyjnym. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w ww. celach jest dobrowolne.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Program praktyk letnich Kaufland

Praktyka podczas studiów to inwestycja w przyszłe życie zawodowe, dlatego niezmiernie ważny jest wybór pracodawcy jeszcze na etapie nauki. W ramach praktyki wakacyjnej zdobędziesz nowe umiejętności, poszerzysz posiadane kompetencje oraz sprawdzisz wiedzę nabytą podczas studiów. Oferujemy Ci rozwój w kilkunastu obszarach marketów, logisty i centrali.

Czas trwania praktyk: lipiec-wrzesień
Wynagrodzenie: 3200zł brutto
Założenia: status studenta/absolwenta; dyspozycyjność – 3 miesiące


Nasza oferta praktyk wakacyjnych pozwoli Ci połączyć posiadaną już wiedzę z doświadczeniem. Dajemy Ci możliwość rozwoju w działach zajmujących się sprzedażą, logistyką, polityką personalną, nadzorem i eksploatacją marketów, zakupem produktów i usług czy zarządzaniem nieruchomościami.

Program praktyki opiera się na odpowiednio przygotowanym wdrożeniu, które przewiduje zdobycie wiedzy we wszystkich aspektach wybranego przez Ciebie obszaru działania oraz na praktycznym wykorzystaniu nabytych umiejętności.

Sprawdź: https://kariera.kaufland.pl/absolwenci-studenci/program-letnich-praktyk.html