Przejdź do treści strony

Specjalista ds. postępowań adm. z zakresu gosp. nieruchomościami | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

specjalista ds. postępowań administracyjnych z zakresu gospodarowania nieruchomościami

Wieloosobowe Stanowisko Pracy ds. Rekompensat

w Wydziale Rejestru Cen Nieruchomości i Rekompensat

Biura Geodezji i Katastru

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 17 marca 2025 r.

Zakres zadań:

Główne odpowiedzialności:

  • prowadzenie spraw odszkodowań za nieruchomości zajęte lub przeznaczone pod drogi publiczne,
  • współpraca z rzeczoznawcami majątkowymi i geodetami w prowadzonych postępowaniach,
  • obsługa klienta.

Charakterystyka pracy:

  • udział w przygotowywaniu projektów decyzji administracyjnych i postanowień związanych z ustaleniem i wypłatą odszkodowań,
  • podejmowanie czynności niezbędnych do ustalenia i wypłaty odszkodowań,
  • przygotowywanie do udostępniania do wglądu akt spraw prowadzonych i zakończonych postępowań administracyjnych oraz poświadczanie za zgodność z oryginałem odpisów dokumentów przedstawianych przez strony prowadzonych postępowań,
  • przygotowywanie do wydawania uwierzytelnionych odpisów z akt spraw,
  • udział w przeglądaniu akt w sądach powszechnych, sądach administracyjnych, urzędach organów administracji publicznej i archiwach w zakresie prowadzonych postępowań i odbiór zamówionych dokumentów,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    • ustawa o gospodarce nieruchomościami,
    • ustawa przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną,
    • ustawa o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
    • ustawa o księgach wieczystych i hipotece,
    • ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
    • ustawa Kodeks cywilny,
    • ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
    • ustawa o pracownikach samorządowych,
    • regulacje prawne z zakresu ochrony danych osobowych.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: ul. Sandomierska 12. Do wejścia prowadzą schody oraz podjazd dla wózków. Budynek wyposażony jest w system kontroli dostępu. Windy wyposażone są w system informacji głosowej. Praca będzie wykonywana w pomieszczeniu biurowym na parterze oraz w pomieszczeniu archiwum. Do pomieszczenia biurowego można dostać się za pomocą schodów. Brak możliwości korzystania z pomieszczenia archiwum dla osób poruszających się na wózku. Toaleta dostosowana do osób z niepełnosprawnością znajduje się na parterze budynku.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta zewnętrznego. Przemieszczanie się wewnątrz budynku oraz poza budynkiem.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera[1], w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia albo wykształcenie średnie i minimum 3- letni staż pracy,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, wiedza zawodowa, znajomość przepisów i procedur, sumienność, komunikacja, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

  • powyżej półroczne doświadczenie zawodowe z zakresu gospodarowania nieruchomościami,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia z zakresu geodezji i kartografii, administracji publicznej, gospodarki przestrzennej, gospodarki nieruchomościami, jednolite magisterskie na kierunku prawo lub zarządzanie z zakresu gospodarki nieruchomościami.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.[2]

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu[3],
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie,
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, (pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, Punkt obsługi klienta) oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

[1] Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.

[2] W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

[3] O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Asystentka HR | Levelwork

Asystentka HR

Dołącz do zespołu i rozwijaj swoją karierę w obszarze HR! 💼

Opis stanowiska:
📂 Kompletowanie akt osobowych, wystawianie skierowań i monitoring terminów.
📊 Przygotowywanie zestawień i raportów (Excel) na potrzeby działu HR.
📅 Umawianie kandydatów na spotkania, rezerwacja sal i opieka nad kandydatem.
💻 Wprowadzanie danych do elektronicznego systemu czasu pracy.
🎉 Pomoc w organizacji konkursów dla pracowników.
🗂️ Utrzymywanie okresu retencji dokumentów (utylizacja zgodnie z terminami, prowadzenie rejestru).

Wymagania stanowiska:
😊 Pozytywne nastawienie do ludzi i komunikatywność.
✔️ Dokładność i odpowiedzialność.
💼 Znajomość MS Office – Word, Excel.
Mile widziane wykształcenie kierunkowe lub osoba w trakcie nauki lub doświadczenie w branży

Oferujemy:
🎓 Pełne wdrożenie do pracy i możliwość zdobycia doświadczenia.
📈 Możliwość rozwoju w obszarze HR.
⏰ Elastyczny grafik
Praca  na  Warszawskim Targówku

 

Rekrutacja:

https://aplikuj.hrappka.pl/oferta/Asystentka–HR/133699/AEH?lang=pl

 

Oferta ważna przez miesiąc (od 14 marca).

Specjalista ds. Sprzedaży B2B | Levelwork

Specjalista ds. Sprzedaży B2B – Praca zdalna

Firma zajmująca się usługami ślubnymi na specjalistycznej platformie poszukuje Specjalisty ds. sprzedaży B2B.

Twoje zadania

  • Kontakt telefoniczny i mailowy z potencjalnymi klientami, zarówno własnoręcznie pozyskanymi, jak i tymi zdobytymi poprzez kampanie reklamowe
  • Telefoniczna sprzedaż usług dostawcom usług ślubnych, od pierwszego kontaktu do podpisania umowy
  • Prowadzenie spotkań demo z klientami online
  • Budowa pozytywnego wizerunku firmy

Nasze wymagania

  • Ostatnie doświadczenie w sprzedaży – warunek konieczny 
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i swoboda w rozmowie

Mile widziane:

  • Znajomość branży ślubnej, HoReCa lub reklamowej

Oferujemy

  • Umowa o pracę lub B2B
  • Praca od poniedziałku do czwartku w godzinach 9:00-17:00, w piątki od 9:00-15:00
  • Praca w pełni zdalna- sprzęt do pracy zapewnia pracodawca(laptop+ telefon)
  • Atrakcyjna podstawa wynagrodzenia 5.000-10.000

Rekrutacja:

https://aplikuj.hrappka.pl/oferta/Specjalista-ds-sprzedazy-B2B/110725/AEH?lang=pl

 

Oferta ważna przez miesiąc (od 14 marca).

Projektant prezentacji z językiem niemieckim i angielskim | Levelwork

Projektuj prezentacje w PowerPoint i wykorzystaj swoje umiejętności językowe!

Lubisz pracę z PowerPointem i swobodnie posługujesz się językiem niemieckim oraz angielskim? Szukasz miejsca, gdzie możesz rozwijać swoje umiejętności, tworząc profesjonalne prezentacje dla międzynarodowych liderów biznesu? Jeśli tak – mamy coś dla Ciebie!

Zakres obowiązków:

  • Tworzenie i edytowanie profesjonalnych prezentacji PowerPoint zgodnie z wytycznymi marki i wymaganiami klientów.
  • Współpraca z międzynarodowym zespołem w celu dostosowania treści prezentacji do różnych rynków i języków.
  • Optymalizacja i poprawa wizualnej strony prezentacji, dbanie o spójność i estetykę materiałów.

Kogo szukamy?

  • Osób z bardzo dobrą znajomością MS PowerPoint (mile widziane doświadczenie)
  • Kandydatów, którzy biegle posługują się językiem niemieckim i angielskim (min. B2/C1)
  • Osób gotowych do pracy zmianowej (poniedziałek–piątek 6-14, 14:00–22:00)
  • Kandydatów, którzy potrafią pracować pod presją czasu i dotrzymywać terminów

Co oferujemy?

  • Pracę w nowoczesnym biurze w sercu Warszawy
  • Możliwość współpracy z międzynarodowym zespołem specjalistów od prezentacji biznesowych
  • Stabilne zatrudnienie na umowie o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie 6800-7500zł brutto/msc i premie za realizację celów
  • Szkolenia oraz dofinansowanie kursów zewnętrznych
  • Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie
  • Wydarzenia integracyjne i pakiet relokacyjny dla osób spoza Warszawy

 

Rekrutacja:

https://aplikuj.hrappka.pl/oferta/German–English-Language-Presentation-Designer/141564/AEH?lang=pl

Podinspektor ds. koordynacji realizacji i rozliczania projektów

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta
Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

podinspektor ds. koordynacji realizacji i rozliczania projektów

w Wydziale Projektów Infrastrukturalnych
Biura Funduszy Europejskich i Polityki Rozwoju
(umowa o pracę na czas określony – na czas realizacji projektu.
Przewidywany czas realizacji projektu do dnia 30.06.2028 r.)

Projekt pn.: „EKO P+R Połczyńska”.
Projekt otrzymał dofinansowanie ze środków Funduszu Spójności w ramach programu
Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat i Środowisko 2021-2027.

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 6 marca 2025 r.

Główne odpowiedzialności:

  • nadzór nad realizacją i rozliczaniem projektu,
  • prowadzenie postępowań w trybie zamówień publicznych i realizacja umów
    prowadzonych przez komórki w ramach projektu,
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu w zakresie pozyskiwania
    środków z funduszy europejskich.

Charakterystyka pracy:

  • sprawdzanie wydatkowania środków, realizowanych zamówień, zleceń i umów,
  • gromadzenie, analiza i udostępnianie informacji o stanie realizowanego projektu,
  • wsparcie merytoryczne komórek i jednostek organizacyjnych związane
    z funduszami z programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat
    i Środowisko 2021-2027 na każdym etapie realizacji projektu,
  • udział w naradach i komitetach monitorujących,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
  • przepisy prawne z zakresu struktury i porządku prawnego Unii Europejskiej
    oraz funduszy europejskich, źródeł dofinansowania oraz możliwości
    ubiegania się o wsparcie z funduszy europejskich,
  • przepisy dotyczące prawa administracyjnego,
  • ustawa o dostępie do informacji publicznej,
  • ustawa Prawo zamówień publicznych,
  • ustawa o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności
    finansowanych w perspektywie finansowej 2021-2027.

Miejsce pracy: pl. Defilad 1, piętro 19. Budynek jest wyposażony w podjazdy oraz windę
dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Szerokość wejścia, ciągi
komunikacyjne dostosowane są do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. W budynku
na parterze znajduje się toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, rozmowy
telefoniczne, obsługa klienta, przemieszczanie się wewnątrz budynku oraz wyjścia
służbowe.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
    o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji
    dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum rok stażu pracy albo
    wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy,
  • powyżej półroczne doświadczenie zawodowe związane z przygotowywaniem
    projektów do realizacji lub pozyskiwaniem środków finansowych na realizację
    projektów lub doświadczenie w zakresie wdrażania projektów realizowanych z
    wykorzystaniem środków zewnętrznych,
  •  komunikatywna znajomość języka angielskiego sprawdzana podczas testu wiedzy
    lub rozmowy kwalifikacyjnej,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca,
    obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia w zakresie zarządzania, finansów,
    administracji samorządowej lub publicznej.
    W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
    niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz
    skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu,
  • oświadczenie o:
    – posiadanym obywatelstwie,
    – pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
    publicznych,
    – nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
    ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    – posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    – wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
    pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
    [!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich
    złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2,
00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic
m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:

System elektronicznej rekrutacji Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy – Dokumenty i etapy naboru

Podinspektor ds. polityki społecznej | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta
Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

podinspektor ds. polityki społecznej

w Zespole Realizacji Polityki Senioralnej
Biura Pomocy i Projektów Społecznych

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 27 lutego 2025 r.

Główne odpowiedzialności:

  • realizacja polityki społecznej Miasta, organizowanie konkursów ofert i rozliczanie
    dotacji oraz kontrola wykonania umów,
  • realizacja projektów społecznych, współpraca z organizacjami pozarządowymi,
  • bieżąca współpraca z zakresu polityki społecznej, równego traktowania i
    przeciwdziałania dyskryminacji.

Charakterystyka pracy:

  • realizacja projektów wynikających ze Strategii #Warszawa2030, zwłaszcza w
    zakresie polityki senioralnej;
  • prowadzenie spraw związanych z postępowaniem w trybie zamówień publicznych,
    realizacja umów oraz prowadzenie dokumentacji;
  • współpraca z komórkami urzędu, organizacjami pozarządowymi i podmiotami
    realizującymi zadania z zakresu polityki senioralnej;
  • przygotowywanie projektów uchwał Rady m.st. Warszawy i zarządzeń Prezydenta
    m.st. Warszawy oraz projektów odpowiedzi na skargi, wnioski, w tym o
    udostępnienie informacji publicznej z zakresu polityki senioralnej;
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
  • ustawa o osobach starszych,
  • ustawa o pomocy społecznej,
  • ustawa o samorządzie gminnym,
  • ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie

Miejsce pracy: ul. Kruczkowskiego 2 na 5 piętrze. Wejście do budynku znajduje się na
poziomie terenu. Wejścia i korytarze oraz windy są o wymiarach umożliwiających
swobodną komunikację. W budynku na każdym piętrze znajduje się toaleta dostosowana
dla osób z niepełnosprawnościami. Drzwi oznaczone są systemem braille’a. Budynek
wyposażony jest w system kontroli dostępu.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, rozmowy telefoniczne,
bezpośrednia obsługa klienta, przemieszczanie się wewnątrz budynku oraz wyjścia
służbowe.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy
    o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji
    dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum roczny staż pracy albo
    wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy,
  • powyżej półroczne doświadczenie zawodowe w zakresie polityki społecznej, nauk
    medycznych, administracji publicznej, zarządzania, ochrony zdrowia, współpracy z
    organizacjami pozarządowymi, koordynacji merytorycznej i finansowej projektów
    z obszaru pomocy społecznej,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, wiedza zawodowa, znajomość przepisów
    i procedur, sumienność, komunikacja, współpraca, samodzielność, obsługa klienta
    zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia w dziedzinie kierunków humanistycznych,
    administracji, polityki społecznej, finansów, zarządzania, zdrowia publicznego lub
    jednolite studia magisterskie na kierunku prawo.
    W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
    niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz
    skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu,
  • oświadczenie o:
    -posiadanym obywatelstwie,
    -pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
    publicznych,
    -nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
    ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    -posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    -wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
    pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
    [!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich
    złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje):
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący
interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system
e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2,
00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic
m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby
z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie:
Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

Localization Game Tester | Lionbridge

Localization Game Tester (all languages)

Make a difference about how games are received by testing them before their release.
Eliminate truncation, incorrect grammar and register used in your favorite games.
Help us improve and influence games!
Check the titles that none of your friends have ever played before – from Indie to full-fledged AAA games from well-known publishers.

Your Quests:

  • Game translation evaluation and proofreading, cultural correctness validation
  • Error reporting (in English) and improvement suggestions
  • Testing different types of games on different platforms, from Indie Games to AAA titles

Your Skill Tree items unlocked:

  • Native level of one of the languages: 
    • Arabic
    • Bangla
    • Brazilian Portuguese
    • Bulgarian
    • Chinese Traditional (Taiwan)
    • Chinese Simplified 
    • Croatian
    • Czech
    • Danish
    • Dutch
    • English (United Kingdom)
    • English (United States)
    • Filipino
    • Finnish
    • French (France)
    • German
    • Greek
    • Hebrew 
    • Hindi
    • Hungarian
    • Icelandic
    • Indonesian
    • Italian
    • Japanese
    • Korean
    • Malay
    • Mexican Spanish
    • Norwegian
    • Portuguese (Portugal)
    • Romanian
    • Russian
    • Sinhalese
    • Slovak
    • Spanish (Spain)
    • Swedish
    • Tamil
    • Thai
    • Turkish
    • Ukrainian
    • Vietnamese
  • Cultural awareness of a given country related to a given language
  • Communicative English (at least B2 level)
  • Proofreading or testing games experience is an asset

 

As a Game Tester, you can unlock the following power-ups:

  • Gaining experience in a stable, global company with a solid market position
  • Development opportunities in our company structure
  • Informal working atmosphere with no dress code — you can be yourself 😊
  • Great office location – only 15 minutes from the Warsaw center, open Monday-Friday, 9AM-5PM
  • Contract of mandate

Extra boosts:

  • You are available to work on a shift 9:00AM – 5:00PM
  • You are ready to test on-site in the Warsaw office at Łopuszańska 95 street
  • You can legally work in Poland

Please note that it’s not a remote position – presence in the office in Warsaw is necessary.

We do not sponsor Visa or a work permit.

Link do wysyłania zgłoszeń: Localization Game Tester (all languages) – Warsaw, Masovian, Poland

termin zbierania zgłoszeń: do końca kwietnia

Video Games Tester | Lionbridge

Video Games Tester

 

🎮 Do you want to improve and influence games with us? Test them before release. You can check the titles that none of your friends have ever played before — from Indie to full-fledged AAA games from well-known publishers. 🎮

 

Your responsibilities

  • Detecting game bugs, from obvious issues to those requiring heightened senses and quick reaction time
  • Preparing reports in English
  • Providing feedback to game developers with suggestions for improving quality and playability
  • Updating test cases

Our requirements

  • Availability during the week
  • A passion for gaming
  • Experience with various platforms (consoles, PC, mobile, VR)
  • At least an upper-intermediate (B2) level of English in both speaking and writing
  • Having an eye for errors and pay attention to details
  • Good communication and teamwork skills

Optional

  • Relevant experience in a similar role in the Video Games or related industry will be an advantage.
  • Availability to start ASAP

What we offer

  • Opportunity to work on cutting-edge game content
  • A chance to be credited in games
  • Daily contact with awesome people from all around the world
  • Possibility to grow within the gaming industry
  • Friendly atmosphere where you can connect with fellow gaming enthusiasts
  • Chill-out zone with billiard and table football

Important:

  • When applying, please indicate your preferred hours of availability.

Please note that it’s not a remote position – everyday presence in the office in Warsaw, Poland is necessary.

We do not sponsor Visa or a work permit.

We kindly inform that Lionbridge reserves the right to contact only selected candidates.

You must meet specific citizenship or work permit requirements to be considered for this role.

You need to be a Polish citizen, an EU member citizen, a permanent resident, or have a relevant work permit/ Visa in order to be considered for a Video Game Tester role.

 

You can apply till the end of March. Don’t forget attach your CV.

Video Games Tester – Warsaw, Masovian, Poland

HR Support/Asystentka ds. Kadr | Lionbridge

Jeżeli szukasz pierwszego doświadczenia w pracy w HR i zależy Ci na rozwijaniu swoich umiejętności, dołącz do nas! Do naszego zespołu Administracji Personalnej, poszukujemy HR Supportu/Asystenta/tki do spraw Kadr. 

 

Zadania:

  • Prowadzenie spraw związanych z administracją kadrową w spółce;
  • Przygotowywanie dokumentów i informacji kadrowych (umowy zlecenia – przygotowywanie i obsługa obiegu dokumentacji)
  • Ewidencjonowanie umów zlecenia w pliku Excel oraz systemie Enova;
  • Archiwizacja, skanowanie dokumentów;
  • Doradztwo i wsparcie dla Managerów liniowych oraz pracowników w zakresie zagadnień personalnych;
  • Inne prace pomocnicze w zespole administracji personalnej.

 

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • Biegła znajomość pakietu MS Office;
  • Dokładność i zaangażowanie w pełnione obowiązki;
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy;
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i wysoka kultura osobista;
  • Chęć rozwoju w dziale kadr;
  • Zainteresowanie bądź studia i wyższe wykształcenie w zakresie HR będzie dodatkowym atutem.

 

Oferujemy:

  • Współpracę w oparciu o umowę zlecenie;
  • Współpracę z biura w dobrze skomunikowanym punkcie w Warszawie (w pobliżu przystanku WKD Raków), z dostępem do parkingu rowerowego i samochodowego;
  • Możliwość codziennego wykorzystania języka angielskiego;
  • Przyjazną i nieformalną atmosferę, a zarazem dynamiczne środowisko, w którym nie sposób się nudzić;
  • Szansę na naukę od ekspertów w swojej dziedzinie;
  • Możliwość zapoznania się z funkcjonowaniem jednej z największych na świecie firm z branży lokalizacji językowej i współpracy w międzynarodowym środowisku.

 

Uprzejmie informujemy, że Lionbridge zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

 

link do ogłoszenia: Careers / Project Opportunities (56137)

termin zbierania zgłoszeń: do końca marca 2025r.

 

Inspektor ds. postępowań administracyjnych z zakresu gospodarowania nieruchomościami | Urząd M. St. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

inspektor ds. postępowań administracyjnych z zakresu gospodarowania nieruchomościami

Dział 2

w Wydziale IV

Biura Mienia Miasta i Skarbu Państwa

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 12 lutego 2025 r.

Główne odpowiedzialności:

  • prowadzenie spraw wyłączenia gruntów z produkcji rolniczej,
  • prowadzenie spraw naliczania opłaty adiacenckiej w związku z podziałem nieruchomości.

Charakterystyka pracy:

  • prowadzenie spraw wyłączenia gruntów z produkcji rolniczej na podstawie ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
  • analiza formalno-prawna operatów szacunkowych w zakresie prowadzonych spraw,
  • przygotowywanie tytułów wykonawczych,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    • ustawa o gospodarce nieruchomościami,
    • ustawa o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
    • ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
    • ustawa Kodeks cywilny,
    • ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: ul. Chałubińskiego 8, piętro 1 (antresola). Do pomieszczenia pracy można się dostać schodami lub windą. Wejście do budynku na poziomie terenu. Drzwi wejściowe obrotowe otwierają się automatycznie. Budynek wyposażony w system kontroli dostępu. Szerokość korytarzy oraz windy dostępna dla osób z niepełnosprawnościami. Windy wyposażone w system informacji głosowej. Toalety dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami znajdują się na 1 piętrze.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta zewnętrznego oraz przemieszczanie się wewnątrz budynku i w terenie.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera[1], w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum 3-letni staż pracy albo wykształcenie średnie i minimum 5-letni staż pracy,
  • powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie gospodarowania nieruchomościami, administracji publicznej, gospodarki przestrzennej, prawa, geodezji,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, samodzielność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia z zakresu geodezji i kartografii, administracji publicznej, zarządzania z zakresu gospodarki nieruchomościami, gospodarki przestrzennej lub jednolite studia magisterskie na kierunku prawo,
  • uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.[2]

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu[3],
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie,
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę?

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, Punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

[1] Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.

[2] W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

[3] O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.